Η μηχανή του είναι σχεδόν ίδια με τη πεντάρα της σέικο, το μόνο που αλλάζει είναι ότι αντί άγκυρα έχει ηλεκτρονικό εγκέφαλο με ηλεκτρομαγνήτη. Όλοι οι ηλεκτρονικοί εγκέφαλοι είναι ευπαθείς και αρχίζουν να τρελαίνονται όταν οι θερμοκρασίες χτυπάνε κόκκινο ή πέφτουν πολλοί κάτω από το μηδέν, έτσι δεν είναι?
Η φήμη είναι φήμη ή διαφήμισει? Σε 5 με 10 χρόνια θα δούμε την αξιοπιστία του.
Το σύστημα κουρδίσματος και κίνησεις θέλει σέρβις κάθε 5 χρόνια όπως ένα αυτόματο ρολόι.
Ο εγκέφαλος του σαν ηλεκτρονικός έχει την ευπάθεια στις θερμοκρασίες, αυτά εννοούσα, είναι και μηχανικό και quartz χωρίς να μπορεί να απαλαχθεί από τα αρνητικά του ενός ή του άλλου συστήματος.
Δεν είχα και ούτε θα πάρω ποτέ αλλά χάλασα δυο πεντάρια μέσα σε 3 χρόνια, και από κατασκευείς αν το δει κανείς δεν είναι και ότι πιο σίγουρο υπάρχει το σύστημα κουρδίσματος ειδικά.
Δε χρειάζεται να είναι κανείς μηχανολόγος μηχανικός για να πει με σιγουριά ποιό σφυρί αντέχει πιο πολύ μηχανική καταπόνηση, αυτό τον 20γραμμαρίων των χρυσοχόων, αυτό τον 120 των ξυλουργών, η βαριοπούλα των 5 κιλών ή η βαριά των 15 κιλών?
Έτσι κοιτάζοντας τα γρανάζια των μηχανών μπορεί κανείς να καταλαβει πολλά, της ρόλεξ, ειδικά του ρότορα είναι 3 φορές πιο μεγάλα και χοντρά από οποιαδήποτε άλλη μηχανή, λογικό είναι να αντέχει περισσότερη μηχανική καταπόνηση. Έχει και δύο αποροφητήρες κραδασμών σε ballance και anchor wheel σε αντίθεση με τις άλλες που έχουν μόνο στο ballance, και μάλιστα το καλύτερο είδος με συγράτηση πέτρας σε τρία σημεία.