Αποστολέας Θέμα: Seagull 1963 Chinese Air Force  (Αναγνώστηκε 7813 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Seagull 1963 Chinese Air Force
« στις: Ιούλιος 13, 2009, 06:34:13 μμ »
Seagull 1963 Chinese Air Force







  Στα ρολόγια που προέρχονται από την κίνα το πιο αξιόπιστο όνομα είναι το Tianjin. Tianjin είναι το όνομα της 5ης μεγαλύτερης πόλης της κίνας (μετά το Πεκίνο, την Σαγκάη, την Guangzhou και την Shenzhen). Στην Tianjin φτιάχνονται τα πιο προσεγμένα sea-gull (στο σχετικό φόρουμ του watchuseek και όχι μόνο, η αναφορά γίνεται συνήθως σαν Tianjin sea-gull).
  Ίσως είναι θέμα πολιτικής (Λαϊκή Δημοκρατία) και τα εργοστάσια-εταιρείες δεν έχουν παρά το όνομα της πόλης στην οποία φιλοξενούνται. (Tianjin - Hangzhou - Σαγκάη - Guangzhou).
 
  To 1961 το Εργοστάσιο Ωρολογιών του Tianjin (Tianjin Watch Factory) ήταν ήδη γνωστό στην Κίνα, επειδή είχε κατασκευάσει το πρώτο κινεζικό ρολόι. Στο εργοστάσιο ανατέθηκε η κατασκευή του πρώτου κινεζικού χρονογράφου για την κινεζική αεροπορία (Air Force of the People's Liberation Army). Ο κωδικός που δόθηκε στην συγκεκριμένη ανάθεση έργου ήταν "304".
  Μέχρι τον οκτώβριο του 1962 το εργοστάσιο είχε παρουσιάσει 3 δείγματα και με το τέλος του 1962, 38 επικεφαλείς και ειδικοί (υπουργός βιομηχανίας, διοικητής αεροπορίας, σύμβουλοι ναυτικού εξοπλισμού) συγκεντρώθηκαν για νααξιολογίσουν τα ρολόγια. Μετά την συνάντηση το Tianjin Watch Factory έλαβε την άδεια για ξεκινήσει την παραγωγή. Το 1963 κατασκεύασε και παρέδωσε 1400 ρολόγια στην κινεζική αεροπορία (the Chinese Air Force|).

  Το ρολογάκι μου είναι επίσημη επανέκδοση του ρολογιού του 1963 αν και έχει (θεωριτικά τουλάχιστον) κάποιες βελτιώσεις. Για παράδειγμα πλέον η μηχανή (seagull st19 chronograph) έχει "21 zuan" (σημαίνει "21 jewels" στα κινέζικα). Ο συγκεκριμένος μηχανισμός κουρδίζεται με το χέρι και έχει power reserve 40 ώρες. Ο Seagull ST-19 είναι ο ίδιος ο Venus 175. Τον αγόρασαν οι Κινέζοι από τους Ελβετούς μαζί με τις εργαλειομηχανές του. Τώρα τι έχουν κάνει και έχουν ανεβάσει τα jewels από 17 σε 19 και τώρα σε 21, αδύνατο να απαντήσω.



 Το πρώτο που βλέπει κάποιος -μετά την αγορά- είναι το αλουμινένιο κουτάκι της συσκευασίας. Όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά σίγουρα δεν είναι για πέταμα. Το επόμενο πράγμα που παρατηρούμε είναι το μικρό μέγεθος. Τα 38 mm είναι πολύ λίγα πλέον. Φοριέται, δεν μπορώ να πω, αλλά είναι μικρό. Το λουράκι του είναι τύπου ΝΑΤΟ (18 mm) στο χρώμα της άμμου. Καλή και ταιριαστή επιλογή αν και έχω δει φωτογραφίες με δερμάτινα σε Aviator style που του ταιριάζουν καλύτερα. (Αυτό που φοράει στις φωτογραφίες πάντως είναι aftermarket, στρατιωτικού τύπου από αγγλία 2 κομματιών)

  Το πίσω καπάκι είναι είτε ss, είτε τζάμι. Αν και έχω και τα δυο, έχω κρατήσει το ατσάλινο γιατί το θεωρώ πιο ασφαλές.



Στο υπόλευκο καντράν κατράν οι δείκτες ώρας και λεπτών είναι σε μπλε χρώμα, ενώ με κόκκινο έχουμε τον δείκτη για τα δευτερόλεπτα του χρονογράφου. Οι ενδείξεις για τις ώρες από υλικό που μοιάζει χρυσαφί μέταλο (6 με αραβικούς αριθμούς, 4 σαν "μυτούλες" , ενώ στο 3 και το 9 απουσιάζουν διότι έχουμε τα υποκαντράν). Μπλε και εδώ οι δείκτες με τον αριστερό να δείχνει τα δευτερόλεπτα του ρολογιού και τον δεξί τα λεπτά του χρονογράφου (30 min).

To κούρδισμα είναι καλούτσικο (αφήνει μια αίσθηση λάστιχου στο βάθος) ενώ τα μπουτόν του χρονογράφου αν και είναι ελάχιστα σκληρά, έχουν πολύ καλή αίσθηση και σαφήνεια (αυτό φυσικά τώρα που είναι σχεδόν αχρησιμοποίητα, η αντοχή στον χρόνο και την χρήση απαιτεί χρόνο και χρήση).



Τελικές Εντυπώσεις:

Θετικά
Aυθεντικά ρετρό εμφάνιση. Πετυχημένος ο συνδιασμός του μπλε, του κόκκινου, του άσπρου (υπόλευκο) του μαύρου και του χρυσού.
Αρκετά καλή ακρίβεια. Αν και στην αρχή ήταν αρκετά βιαστικό τώρα βρίσκεται στο +12 sec/day.
Ο χρονογράφος μηδενίζει ακαριαία.

Αρνητικά
Μέγεθος.
Τα 2 κουμπάκια και η κορώνα μοιάζουν δυσανάλογα μεγάλα για την κάσα.
Το υλικό του τζαμιού. Ξύνεται πολύ εύκολα και κάνει πολλές αντανακλάσεις.

Αποσυνδεδεμένος SER

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6217
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 13, 2009, 06:38:31 μμ »
Chinese ε φιλε grecellin :chinese: :asian:

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 13, 2009, 09:48:51 μμ »
Seagull 1963 Chinese Air Force

Έχει πάντως μια ιδιαίτερη γοητεία!

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13075
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 13, 2009, 10:35:51 μμ »
λες και διαβαζα watchuseek!αλλα οχι το δικο μας ηταν!μπραβο βρε κωστα,ολο limit up χτυπας! ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 14, 2009, 10:18:42 πμ »
Δε θεωρώ μειονέκτημα το μέγεθος των κουμπιών και της κορώνας. Μην ξεχνάς πως ένα στρατιωτικό ρολόι και μάλιστα πιλότων πρέπει να είναι εύχρηστο και με γάντια.

Καλοφόρετο.

Φιλικά
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος konakis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4413
  • Rolex.
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 14, 2009, 08:58:17 μμ »
εγώ πάντως αυτόν τον κινέζο θα τον φόραγα άνετα..........πολύ ρετρο στυλ μπράβο τους  ;)
konakis.
Rolex,Panerai,JLC,Oris,Steinhart,Alpina,Citizen,Orient.

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 26, 2009, 11:37:31 μμ »
Εκεί έξω (internet) , μερικές φορές, υπάρχουν και άλλα ανθρώπινα όντα που κάνουν τα "ίδια λάθη" και επιμένουν σε αυτά.  ;D

Ένας γνωστός ιντερνετικός κινεζόφιλος απαντάει γιατί είναι κολλημένος με το 1963 στο Φόρουμ για Ασιατικά ρολόγια:

...but for me, my love of the 1963 has three facets:

1) it's just a very nicely/classically designed vintage-style two-register mechanical chronograph, available at a reasonable price with a very decent quality movement, and the movement and face are essentially identical to the original, and made by the original maker. That's nice.

Here's the specs (and it's not a bad list for $225.00...what does Seiko offer that's a better deal? And I don't mean that as any slam against Seiko; I very much respect Seiko):

--Stainless steel case
--Domed acrylic crystal
--Stainless steel caseback with inscriptions (some models have display back)
--Handwound ST19 chronograph movement, 19 Jewels
--Blue hour and minute hands
--Small seconds at 9 (blue hand)
--Central red chronograph seconds
--30 minute totalizer at 3 (blue hand)
--WR 3 bar
--Whitish dial
--Applied gold colored markers
--Diam. 37mm, Lug width 18mm, lug to lug 47mm

2) My dad was an air force jet pilot in the late 50s (edit...not 60s) (RCAF)...the RCAF actually had no issued watches at the time; I asked. There were Omega and Rodania one-button chronos contracted by the RCAF at that time available to pilots but they were not required; purchasing was a choice--Dad said they actually flew with whatever they were wearing. Dad flew fighter-interceptors and was a flight instructor for over 20 years so I'll take his word for it. Both are sometimes available to collectors, but at quite a a high price: the Rodania, for example, is $850/$1200 currently and the Omega, well...

Here's the Rodania (the pic might disappear sometime as it's a sellers pic)

 

The Omega was very similar but you'll have to Google 'cause it's on another forum and I don't have permission...

You'll notice that the design of both is very similar to the 1963 Sea-Gull re-issue...so, for me, there's that connection.

3) China has a largely unrecognized but fine tradition (well over 50 years) of mechanical and automatic watchmaking. The true vintage models (and I own more than a few) are durable, reliable and, in many cases, every bit as accurate as Swiss, or German--or Japanese--models (often costing multiples more money).

Some of the vintage movements/watches are original Chinese designs but others are based on previous Swiss or other country designs. The 1963 is based on a Venus model (design and production machinery legally purchased from Venus by China) and was truly one of the early high points of early Chinese watch production (you can read elsewhere about the specific 1963 history if you wish, the info is all over the place).

However, the original 1963 is very, very rare and so also quite costly. Not everybody has the ability or desire to afford the original 1963 (or to collect vintage Chinese mechanicals as I do) but most people, I think, who purchase the 1963 are at least giving a respectful nod to the Chinese horological tradition I just described.

Oh yeah...(added)...about Sea-Gull generally: Sea-Gull is one of the first Chinese mechanical watchmakers with vintage history that has broken into the modern-era market in North America and Europe; it's a fairly recognizable name now and the company is gaining a reputation for quite well-built, attractively designed and generally affordable current/modern mechanical and automatic watches, many with very interesting complications. Consequently, there is also growing interest in their vintage models as well.


http://www.network54.com/Forum/642233/message/1248516800/Rene%2C+I+can%27t+speak+for+anyone+else...

Αποσυνδεδεμένος ΜΑΔΙΑΣ

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 27, 2009, 09:05:46 μμ »
Φιλε grecellin

πολυ ωραια παρουσιαση, και στο λεω εγω ενας δηλωμενος εχθρος των κινεζικων προιοντων.
Δεν μας ειπες ομως που περιπου κυμαινεται η τιμη του.

Οσο για τη μηχανη του (Venus ) ειμαι σιγουρος οτι ακομα κι αν οι Κινεζοι αγορασαν την πατεντα και τα μηχανηματα ,καποια απο τις γνωστες και αγνωστες παγαποντιες τους θα εκαναν για να κατεβασουν την ποιοτητα.( εξις , δευτερα φυσις).

Τωρα θα μου πεις ,"κακιουλες του αντικινεζου" αλλα ειπα να παω λιγο κοντρα για να προκαλεσω τους
κινεζοφιλους.

ΥΓ Συνεχιζω τα μπανια με τις Ελβετιδες...καλη συνεχεια
Η Υ.Ω. ειναι πολυ σοβαρη υποθεση για να την παιρνουμε...στα σοβαρα.

Αποσυνδεδεμένος grecellin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3957
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 27, 2009, 09:43:04 μμ »
Φίλε Παναγιώτη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για την παρουσίαση μου. Επίσης εύχομαι να απολαμβάνεις τα μπανάκια και τις ελβετίδες ειδικά τώρα που το θερμόμετρο έχει ανέβει στα ύψη. Ξεκουράσου καλά γιατί σκοπεύουμε να σε ξεζουμίσουμε (τις γνώσεις σου εννοώ) μόλις επιστρέψεις.

Η τιμή του 1963 είναι 150 ευρώ. Πέρα από το κόστος όμως εξακολουθώ να πιστεύω πως δεν είναι από τα κινέζικα που πωλούν οι πλανόδιοι.  ;D Όπως δεν είναι όλα τα ελβετικά ίδια, το ίδιο συμβαίνει και με τους κινέζους ή τους ιάπωνες.

Αποσυνδεδεμένος TZAG

  • 42mm case
  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1072
    • Προφίλ
Απ: Seagull 1963 Chinese Air Force
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 28, 2009, 07:00:38 μμ »
Το 1963 είναι το μόνο (από όσο ξέρω τουλάχιστον) που δεν έχει σχέση με αυτό που ορίζουμε εμείς ως συνήθως "κινεζικό". Το 1963 χρησιμοποιούσαν οι πιλότοι της κινεζικής πολεμικής αεροπορίας και αυτό επιβεβαιώνει την αυθεντικότητά του. Επίσης γιά το λόγο αυτό, δεν υπάρχει θέμα υποβάθμισης ποιότητας του μηχανισμού. Οι κινέζοι μπορεί να παίζουν με τον έξω κόσμο, αλλά με ότι αφορά τη χώρα τους και το στρατό τους ΔΕΝ παίζουν ούτε γιά αστείο!
Γνωρίζοντας αυτά και αν ψάξετε και λίγο παραπάνω γιά την εταιρία αυτή (Seagull), θα αρχίσετε να σέβεστε και τη κινεζική ωρολογοποιΐα.
μόλις πάνω από τη θάλασσα