Αποστολέας Θέμα: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!  (Αναγνώστηκε 192618 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 07:40:19 μμ »
Ξεκιναω αυτο το νημα για να εχουμε συγκεντρωμενα ολα τα σχετικα με αυτη την εταιρια,που εχει δωσει στην αυτοκινηση πολυ καλα αυτοκινητα και εχει μια μεγαλη ιστορια,την οποια θα ξαναθυμησω σε επομενα ποσταρισματα.
Προς το παρον,οριστε ενα μικρο αφιερωμα στην αγαπημενη μου Alfa Romeo.


screencast

gif hosting

print screen windows

image url

image posting

adult image


upload a picture

upload gifs

free upload pictures

pic hosting

how to screen capture

photo storage

Θα ακολουθησει ενα φωτογραφικο αφιερωμα για το ιστορικο μουσειο στο Arese  :smt023
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 08:22:10 μμ »
 :supz: :supz: :supz:

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 08:47:32 μμ »
Alfa Romeo (Fiat Auto SpA)

Ίδρυση   1907 (ως A.L.F.A.)
Έδρα   Μιλάνο, Ιταλία Flag of Italy.svg
Ιστότοπος   alfaromeo.com

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η εταιρεία που έγινε η Alfa Romeo ιδρύθηκε το 1907 ως “Darracq Italiana” από έναν αριστοκράτη του Μιλάνο, τον Cavaliere Ούγκο Στέλλα (Ugo Stella), σε συνεργασία με την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία του Αλεξάντρ Νταράκ. Η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή οχημάτων Darracq στην Νάπολη. Όταν όμως η συνεργασία ναυάγησε ο Στέλλα και άλλοι Ιταλοί επενδυτές μετέφεραν την παραγωγή σε ένα εργοστάσιο στο Μιλάνο και η εταιρεία μετονομάστηκε σε ALFA. Το πρώτο αυτοκίνητο της νέο-μετονομασθείσας εταιρείας ήταν «24ΗΡ» από τους 24 ίππους που απέδιδε ο κινητήρας (1910). Η ALFA επίσης ενεπλάκη σε αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τους οδηγούς Φραντσίνι και Ροντσόνι να οδηγούν στον αγώνα του Τάργκα Φλόριο (Targa Florio) το 1911. Η έναρξη του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου συνέβαλε στην αναστολή της παραγωγής της εταιρείας για τρία χρόνια.

Το 1916, πρόεδρος της εταιρείας έγινε ο ναπολιτάνος επιχειρηματίας Νικόλα Ρομέο. Κάτω από τη διοίκηση του Ρομέο, το εργοστάσιο της εταιρείας τροποποιήθηκε ώστε να παράγει πολεμικό υλικό για τα ιταλικά και συμμαχικά στρατεύματα. Πυρομαχικά, κινητήρες αεροσκαφών και ανταλλακτικά, όπως επίσης και ατμομηχανές ήταν τα προϊόντα του εργοστασίου την εποχή του πολέμου. Όταν τελείωσε ο πόλεμος, ο Ρομέο απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της ALFA, και η παραγωγή οχημάτων ξεκίνησε πάλι το 1919. Το 1920 το όνομα της εταιρείας άλλαξε σε Alfa Romeo, με το μοντέλο Torpedo 20-30HP να γίνεται το πρώτο μοντέλο με το σήμα της νέας εταιρείας.

Το 1923, ο Βιττόριο Τζάνο μεταπήδησε στην Άλφα Ρομέο από τη Φίατ, κυρίως χάρη στην επιμονή ενός νεαρού οδηγού αγώνων της Άλφα, του Έντσο Φερράρι (Enzo Ferrari), για να αντικατασταθεί ο Τζουζέπε Μερόσι ως αρχισχεδιαστής της εταιρείας.

Το πρώτο αυτοκίνητο υπό την σχεδιαστική επιμέλεια του Τζάνο ήταν το P2 Grand Prix, το οποίο και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα για το 1925. Μία νέα σειρά κινητήρων με μικρή χωρητικότητα με 4, 6 και 8 κυλίνδρους σχεδιάστηκαν υπό την επίβλεψη του Τζάνο. Οι κινητήρες αυτοί ήταν όχι μόνο δυνατοί αλλά και αξιόπιστοι. Το 1928 ο Νικόλα Ρομέο αποχώρησε από την εταιρεία και η Άλφα Ρομέο έφτασε κοντά στην πτώχευση, ύστερα και από την λήξη των αμυντικών συμβολαίων της. Το 1933 η εταιρεία επέζησε χάρη στην ιταλική κυβέρνηση, που είχε τότε αποτελεσματικό έλεγχο. Η Άλφα έγινε όργανο της Ιταλίας του Μουσολίνι και εθνικό έμβλημα. Ο ίδιος ο Μουσολίνι διέθετε Άλφα και αρεσκόταν να την οδηγεί. Το εργοστάσιο της Άλφα βομβαρδίστηκε κατά τη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και η εταιρεία αγωνίστηκε για την επιστροφή της στην κερδοφορία μετά τον πόλεμο. Τα μεγάλα πολυτελή οχήματά της αντικαταστάθηκαν από μικρότερα, μαζικής παραγωγής.

Μέχρι το 1970 πάντως, η εταιρεία βρέθηκε πάλι σε δεινή θέση λόγω οικονομικών προβλημάτων. Η ιταλική κυβέρνηση αποχώρησε από την εταιρεία το 1986 και η Φίατ εξαγόρασε την εταιρεία και δημιούργησε ένα νέο όμιλο εταιρειών, την Alfa Lancia SpA, ώστε να παράγει οχήματα των εταιρειών Άλφα Ρομέο και Λάντσια.

Ιστορία του Σήματος της Άλφα Ρομέο

To 1910 ανατέθηκε σε ένα σχεδιαστή (τον Ρομάνο Κατανέο) ο σχεδιασμός ενός νέου σήματος για τη νεοσύστατη μιλανέζικη φίρμα A.L.F.A. Σύμφωνα με την ιστορία, όταν ο Κατανέο περίμενε το τραμ στο σταθμό της Πιάτσα Κοστέλλο στο Μιλάνο, εμπνεύσθηκε από το σήμα της πόλης του Μιλάνο και από το οικόσημο της σπουδαίας οικογένειας Βισκόντι (τον ερυθρό σταυρό και την ασπίδα με το ερπετό) που βρισκόταν πάνω από την πόρτα του Castello Sforzesco. Το ερπετό που εμφανίζεται στο εν λόγω σήμα είναι σύμφωνα με τον μύθο ένα αιμοβόρο ων που κατοικούσε δίπλα στον ποταμό που διέσχιζε το Μιλάνο. Το ερπετό αυτό έτρωγε τους περαστικούς, μέχρι που ένας πρόγονος της οικογένειας Βισκόντι ανέλαβε επιτυχώς να το εξοντώσει.

Με τη βοήθεια του αρχισχεδιαστή Μερόσι, τα σχέδια του Κατανέο συνδύασαν τόσο το έμβλημα της πόλης του Μιλάνο, όσο και αυτό της οικογένειας Βισκόντι σε κυκλικό μοτίβο, περικυκλωμένο από έναν μπλε μεταλλικό δακτύλιο που περιείχε με άσπρα γράμματα τις λέξεις ALFA-ROMEO και MILANO χωρισμένες από δύο κόμπους.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 09:04:09 μμ »
Αγωνιστική Ιστορία


Η Alfa Romeo κατάφερε αρκετές νίκες σε αρκετές κατηγορίες, όπως αυτή της Φόρμουλα 1 και σε αυτή των πρωτοτύπων. Οδηγοί Alfa που όμως δεν είχαν σχέση με την εταιρεία επίσης έλαβαν μέρος ως ξεχωριστές συμμετοχές, με πολύ καλά αποτελέσματα. Η επανάσταση στην Alfa ήρθε το 1923, όταν προσελήφθη ο Βιττόριο Τζάνο από τη Fiat και σχεδίασε την απόλυτα επιτυχημένη σειρά κινητήρων στα τέλη της δεκαετίας του 1930 (όταν βέβαια η Alfa άρχισε να χάνει στους αγώνες, ο Τζάνο απομακρύνθηκε αμέσως). Στην δεκαετία του '30, ο Τάτσιο Νουβολάρι (Tazio Nuvolari) κέρδισε τον αγώνα Mille Miglia σε μια Alfa Romeo 6C 1750.

H Alfa 8C 2300 κέρδισε το πρωτάθλημα των 24 ωρών του Λε Μαν, από το 1931 μέχρι το 1934, ενώ η εταιρεία αποσύρθηκε από τους αγώνες το 1933, μετά την εξαγορά από το ιταλικό κράτος. Το αγωνιστικό μέρος των Άλφα Ρομέο ανέλαβε τότε η Scuderia Ferrari (άλλωστε ο ιδρυτής της Ferrari, Έντσο Φερράρι, ήταν αγωνιστικός οδηγός της Άλφα Ρομέο και ύστερα προχώρησε στην παραγωγή των δικών του αυτοκινήτων). Το 1935, η Άλφα Ρομέο κέρδισε το Γερμανικό Γκραν Πρι με οδηγό τον Νουβολάρι. Το 1938, ο Μπιοντέττι κέρδισε το πρωτάθλημα Mille Miglia με μια 8C 2900B Corto Spyder, η οποία επικράτησε ύστερα να λέγεται το μοντέλο "Mille Miglia" (Μίλε Μίλια, μτφ. Χίλια Μίλια).

To 1950, o Νίνο Φαρίνα (Nino Farina) κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 με μια 158 με υπερσυμπιεστή και το 1951 ο Χουάν Μανουέλ Φάντζιο (Manuel Fangio) κέρδισε οδηγώντας μια Alfetta 159.


upload img



image hosting over 2mb

To μοντέλο Tipo 33 ήταν ο ηγέτης της κατηγορίας πρωτοτύπων από το 1967 ως το 1977.



Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 09:11:46 μμ »
Η Alfa στην λαϊκή κουλτούρα

Την δεκαετία του 1960, η Άλφα Ρομέο έγινε γνωστή για τα σχετικά μικρά οχήματά της και ιδιαίτερα για αυτά που ήταν σχεδιασμένα για την ιταλική αστυνομία, όπως η Giulia Super και η 2600 Sprint GT.

Πριν από την εξαγορά της από τη Fiat, η Alfa Romeo χρησιμοποιούσε τολμηρούς τρόπους προώθησης των αυτοκινήτων της, ενώ συνεχώς χρησιμοποιούσε διάφορους τρόπους πειραματιζόμενη με νέες λύσεις για τα αυτοκίνητά της, ακόμα και με το ρίσκο της μείωσης του μεριδίου αγοράς της. Πολλές φορές μάλιστα, η εταιρεία χρησιμοποιούσε ανορθόδοξες και αντισυμβατικές φόρμες στην σχεδίαση των αυτοκινήτων. Σε ένα αγγλικό φυλλάδιο πωλήσεων αναφερόταν χαρακτηριστικά:

Η Alfa Romeo Giulia 1600 SS – Για τον άνδρα που έχει τα πάντα, αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα του κάνει παρέα. … Η τιμή του είναι 2394.1.3 λίρες (μαζί με τους φόρους). Ακριβό; Φυσικά! Τι άλλο θα περιμένατε μία χειροποίητη Alfa να είναι;

Στα ιταλικά, ο ιδιοκτήτης μιας Alfa Romeo λέγεται «Αλφίστα» (Alfista), ενώ ένα σύνολο ιδιοκτητών λέγονται «Αλφίστι» (Alfisti). Το 1967, στη διάσημη ταινία του Ντάστιν Χόφμαν, «Ο Πρωτάρης», έκλεψε την παράσταση η Alfa Romeo “Spider” (γνωστή ως “Duetto” ή ως “Osso di Seppia”). Η Spider ήταν σχεδιασμένη από τον Πινινφαρίνα (Pininfarina).

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Coral

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1427
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 09:28:41 μμ »
“Osso di Seppia”=κοκκαλο σουπιας
WIP ολου του κοσμου ενωθειτε.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 14, 2015, 09:54:59 μμ »
“Osso di Seppia”=κοκκαλο σουπιας

Απολυτα σωστο,ονομάστηκε ετσι απο το σχήμα του,που μοιάζει με το κόκκαλο της σουπιας :smt023
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 11:29:36 πμ »
Varano- corso guida sicura (ελληνιστί ,σχολή ασφαλούς οδήγησης)
Καταπληκτική εμπειρία,απο  γνωστες του αντικειμένου!!!






Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 12:30:57 μμ »


Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 07:16:52 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Dinamik42

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 409
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 08:35:06 μμ »
Πολύ ενδιαφέρον παρουσίαση!!!
Φίλος της Alfa Romeo να πω την αλήθεια ποτε δεν ήμουν...άμα ομως συμπεράνω και απο φίλους μου έχουν πολύ φανατικό κοινό....φαντάζομαι όχι άδικα!
Οταν η συνέχεια είναι ζόρικη...Οι ζόρικοι συνεχίζουν!
      John Kennedy

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 09:07:34 μμ »
Πολύ ενδιαφέρον παρουσίαση!!!
Φίλος της Alfa Romeo να πω την αλήθεια ποτε δεν ήμουν...άμα ομως συμπεράνω και απο φίλους μου έχουν πολύ φανατικό κοινό....φαντάζομαι όχι άδικα!

Ναι, είναι όπως τα PANERAI: ενώ δεν είναι σίγουρα τα καλύτερα ρολόγια, έχουν πολύ φανατικό κοινό  ;D
Η βασική διαφορά φυσικά μεταξύ των Alfa και των PANERAI, είναι ότι τα ΡΑΜ λειτουργούν χωρίς...διακοπές  :dielaughing:

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 09:08:42 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 15, 2015, 10:32:58 μμ »


Διεθνής συνάντηση ιδιοκτητών και φίλων αυτοκινήτων Alfa Romeo, για τα 10 χρόνια λειτουργίας του Alfisti.gr Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών 13, 14 και 15 Μαρτίου 2015.
Στο εορταστικό τριήμερο της διεθνούς συνάντησης στις Σέρρες θα πραγματοποιηθεί μια σειρά εκδηλώσεων με άξονα το καθιερωμένο πλέον ετήσιο "Track Day", δηλαδή χρονομετρημένες δοκιμές στην πίστα της πόλης.
Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που συμμετέχουν, συγκαταλέγονται περισσότερα από 100 σύγχρονα και ιστορικά μοντέλα της ιταλικής φίρμας. Παράλληλα, μέλη του Alfisti.gr θα έχουν την ευκαιρία να συν-οδηγήσουν με έμπειρους οδηγούς στο περιβάλλον της πίστας. Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε το δυνατό περισσότερο τη γρήγορη προσαρμογή και ασφάλεια όσων έχουν μικρή ή μηδενική εμπειρία από την πίστα των Σερρών ή από οδήγηση σε πίστα γενικότερα.
 Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως στην πίστα εκείνο το τριήμερο θα βρεθούν μοντέλα της Alfa Romeo όπως: Alfasud, Giulia Gt, 75 3.0 V6 και 1.8 Turbo, 147 GTA, 156 GTA, GT 3.2, GTV 3.2 και 2.0 V6 TB,159 TBi, MiTo QV k Giulietta QV. Η είσοδος για τους θεατές θα είναι ελεύθερη.
To Σάββατο 14 Μαρτίου μετά τις 21:00 θα γίνει Party για τον εορτασμό των 10 ετών λειτουργίας του Alfisti.gr στο ξενοδοχείο Elpida Resort. Είσοδος δωρεάν. Με γνώμονα την εμπειρία της 8ης πλέον διοργάνωσης, σας προσκαλούμε να δώσετε το "παρών" στον εορτασμό των 10 ετώνAlfisti.gr με την καρδιά της Alfa Romeo να κτυπά στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών.
Με εκτίμηση, η Οργανωτική Ομάδα του Alfisti.gr
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 28, 2015, 01:00:14 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 28, 2015, 07:06:54 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 28, 2015, 07:29:49 μμ »

windows screen capture


Αν έχει και τέτοιες παρουσίες στις Σέρρες, να πάμε !


Sent from my i-phone, using my fingers

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 04, 2015, 12:25:32 πμ »


Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 06, 2015, 12:27:18 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 06, 2015, 12:41:55 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI