Φίλε chris70, δεν μπορώ να σκεφτώ τι service μπορεί να χρειάζεται ένα quartz κάθε 2 χρόνια, πέρα από αλλαγή μπαταρίας. Τώρα για το τι ακριβώς μπορεί να έχει πάθει το ρολόι, μόνο σε τεχνικό ή στην αντιπροσωπεία
Φίλε giorgio77 κατά τη γνώμη μου έπρεπε να απαιτήσεις αντικατάσταση από την πρώτη στιγμή όταν έβλεπες ότι σε καθυστερούσαν τόσο. Δεν το συζητάμε ότι
3 μήνες για να σου επισκευάσουν το ρολόι είναο
α-πα-ρά-δε-κτο. Αναρωτιέμαι
ντροπή δεν υπάρχει καθόλου; Και σαν να μην έφτανε αυτό στο παρέδωσαν πάλι προβληματικό. Στη θέση σου θα πήγαινα στο μαγαζί πού το αγόρασα και θα τους πίεζα να ζητήσουν αυτοί αντικατάσταση ακόμη και τώρα. Δεν ξέρω αν η αντιπροσωπεία είναι νομικά υποχρεωμένη να στο αλλάξει, αλλά αν το κατάστημα επικοινωνήσει με τον πωλητή της εταιρείας και τον πιέσει, ίσως κάτι να βγεί. Επιμένω λίγο στο
κατάστημα γιατί έναντι της αντιπροσωπείας έχει άλλη βαρύτητα από έναν απλό πελάτη. Αν έχεις όλα τα χαρτιά δηλαδή εγγυήσεις, αποδείξεις παράδοσης και παραλαβής μετά από τρίμηνο κλπ, κάνε και μια ερώτηση και στην προστασία καταναλωτή