Καλησπέρα σε όλους τους φίλους.
Αγαπητέ apostolos2, καλησπέρα. Αν μου επιτρέπεις, (έτυχε να σας διαβάζω), να σου πω μία απλή σκέψη. Προσωπικά, λατρεύω τα ρολόγια (όπως όλοι οι φίλοι του φόρουμ), οι γνώσεις μου σε αυτά είναι μικρές σε τέτοιο βαθμό που και οι επιλογές μου είναι το ίδιο περιορισμένες. Επομένως, αγορά και συντήρηση κάνω με οδηγό τις εκάστοτε οδηγίες- εγχειρίδια και για τυχόν πρόβλημα, ή απαιτούμενη συντήρηση, στρέφομαι στον επίσημο αντιπρόσωπο.
Η αναζήτηση σχετικών νημάτων για θέματα σέρβις ρολογιών είναι λίγων λεπτών, δεν αξίζει να λέμε το μακρύ και το κοντό μας για κάτι τόσο απλό. Αν το ρολόι είναι φθηνό δεν περιμένω εξειδικευμένες απαντήσεις, αν πάλι, το ρολόι είναι ακριβό, δεν περιμένω από άγνωστα μέλη να μου απαντήσουν σε μία τέτοια ερώτηση.
Σκέψου για παράδειγμα, να έχω ένα ρολόι μερικών χιλιάδων ευρώ και να ρωτάω για καλό σέρβις εκτός επίσημου σέρβις. Δεν είναι λίγο αστείο; Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά νέου και παλιού μέλους σε ένα φόρουμ. Αν με γνωρίζεις είναι διαφορετικά.
Σημ. Ένα άσχετο παράδειγμα. Τη μοτοσυκλέτα την πάω στον επίσημο. Μου παίρνει το σκαλπ, φεύγω με τα σώβρακα. Τόσα χρόνια, έχει τύχει να απαιτήσω ακόμα και λεφτά πίσω, αλλαγή ανταλλακτικών 2, 3, 4, 5 φορές, όσες χρειαστεί. Έχει τύχει να αλλάξω παπάδες με μηδέν χρήματα, γιατί βρήκα το ελάχιστο φταίξιμο. Πάντα δικαιώθηκα.