Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - dennis66

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 47
21
Chat & Fun / Απ: αγορα toyota land cruiser
« στις: Ιανουάριος 21, 2021, 09:15:06 μμ »
Ωραία, εγώ την Κατγούμαν.

Βλέπω τον exdiver να ξεμένει με τον Ρόμπιν, μη σου πω με κάναν  Κάτμαν.

22
Chat & Fun / Απ: αγορα toyota land cruiser
« στις: Ιανουάριος 21, 2021, 08:41:06 μμ »
Εδώ στους mod θα τα αφήσω όλα και στο denni

-Μάσκα φοράς ;
-Εμβόλιο θα κάνεις ;

Για να ξέρω στο περίπου  τις πιθανότητές μου, βάσει ορισμένου χρονοδιαγράμματος....

23
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: ROLEX
« στις: Ιανουάριος 21, 2021, 08:39:17 μμ »
...όπως είπα με ενδιαφέρει το κουτσομπολιο

Α, δεν βγάζεις είδηση από τους ADs. Σφίγγες. Τάφοι.

Aλλά εάν ζητήσεις την Espresso από κάνα περίπτερο, όλο και κάνα πικάντικο θα βρεις εκεί μέσα. 

24
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 20, 2021, 09:57:11 μμ »
Τι ειναι σπαριλα;

Aυτό που με πιάνει με τους unchallenging διαλόγους.
Συγκεντρωθείτε κύριοι, μπορείτε πολύ καλύτερα. 

25
Chat & Fun / Απ: αγορα toyota land cruiser
« στις: Ιανουάριος 19, 2021, 10:12:33 μμ »
«Ελεύθερο» θέμα δεν είναι αυτό το thread ή λάθος έχω καταλάβει;

Όπως ακριβώς το έθεσες, "ελεύθερο" εντός εισαγωγικών, καθώς είναι πολλά πια αυτά που δεν επιτρέπονται σε μας τους ανυπόταχτους Σαμουράϊ της γνωστής Ιαπωνικής ωρολογοβιομηχανίας που ο διακριτικός της τίτλος αρχίζει από S. 

26
Chat & Fun / Απ: αγορα toyota land cruiser
« στις: Ιανουάριος 19, 2021, 10:06:53 μμ »
Ποιό Land Cruiser, εδώ ένα Jimny μεταχειρισμένο έχει φτάσει να πουλιέται με καπέλο ύψους τέτοιου, ώστε όταν το έμαθαν στη Rolex έκλαιγαν με λυγμούς. Επαναλαμβάνω, μεταχειρισμένο, όχι του κουτιού, αντιθέτως μάλιστα,  χωρίς κουτί και χωρίς αυτοκόλλητα ! Καπέλο στα Jimny, ήμαρτον Κύριε, τι άλλο θα δούμε στις μέρες μας ;

https://www.drive.gr/news/kosmos/suzuki-fotia-stis-times-ton-metaheirismenon-jimny

Τώρα, στο ερώτημα, εάν θα έπαιρνα Rolex ή Τοyota, κανονικά η σωστή απάντηση είναι Jimny, αλλά με τέτοιο καπέλο, καλύτερα να πάρω ένα Grand της γνωστής Ιαπωνικής ωρολογοβιομηχανίας που ο διακριτικός της τίτλος αρχίζει από S (ορίστε, δεν την είπα τη λέξη). 

27
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 10:12:53 μμ »
Ακριβώς !  Ηakushaku Seiko ιαπωνιστί.
-Εσείς, Εξοχώτατε, έχετε καμία ιδιαίτερη επιθυμία, όσον αφορά στην προσφώνησή σας ή αρκεί το "Ηρωϊκός Υποπυραγός του Πύραρχου Πανέρη" ;

28
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 10:00:33 μμ »
Και αλλιώς:

Ο Ντένης ο Σεΐκης

Εφεξής προτιμώ το "Δουξ", εάν δε σε πειράζει. Ή έστω "Κόμης". Κάποιον ευρωπαϊκό τίτλο ευγενείας τέλος πάντων, δεν είμαι πολύ του οριεντάλ ρεπερτορίου. 

29
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 09:31:00 μμ »
Διαπιστώνω πάντως ότι είναι η δεύτερη λέξη με πρόθεμα "Σεϊ-" που δημιουργεί ορισμένο εκνευρισμό. Δεν ξέρω εάν είναι τυχαίο. Προσωπικά την είχα πατήσει πριν μέρες, γράφοντας "Σεϊκο".  :o

30
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 09:27:29 μμ »
Σωστά, η λέξη "Σείχης" απαγορεύτηκε.
Εγώ όμως γράφω "Σεϊχης", με διαλυτικά. Το λες και εκ πλαγίου παραβίαση του νόμου, άμα είσαι κακόπιστος.

31
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 09:20:37 μμ »
Αψογος πυροσβεστικος μαέστρος!!


Εσύ πάλι τη «φωτιά» που την είδες, Πύραρχέ μου ;  Να μου δείξεις την εστία δηλαδή, να μην ξαναπετάξω αποτσίγαρα  sans voir και γίνουμε μπουρλότο.   :-*


32
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 17, 2021, 07:55:57 μμ »
Εμίρης.

Άμα θες να κάνεις μπαμ, ο σωστός τίτλος είναι εμίρης, όχι σεϊχης. Σεϊχης δεν λέει πολλά πράγματα, παρεξόν κι ας είσαι σεϊχης πετρελαιάς, οπότε λέει κάμποσα πράγματα.

Ή χαλίφης. Χαλίφης, μάλιστα, δεν είναι παίξε-γέλασε, είναι βαρύς τίτλος κι ασήκωτος. 

Rolex και σεϊχηδες, μύθος και πραγματικότητα. Η οποία, σκληρή όντως, πραγματικότητα είναι πως οι σεϊχηδες τα είχανε εξαπανέκαθεν τα ρολεξάκια για να τα μοιράζουνε με τη σέσουλα σε κατά τόπους ιθαγενείς και απανταχού παρατρεχάμενους, ώστε να κάνουνε οι ίδιοι  το κομμάτι τους. Φιλοδώρημα, tip, low cost κιμπαριά, χάντρες για τους ιθαγενείς, όπως θέτε πέστε το, περί τούτου επρόκειτο και εν πολλοίς πρόκειται, ακόμη και σήμερα.

Ποτέ όμως δεν ακούστηκε ένας έχων σώας τα φρένας  σεϊχης, εμίρης ή  χαλίφης, μπέης ή πασάς, σουλτάνος ή βεζύρης, σαχ ή πατισάχ και  δεν συμμαζεύεται, να μοιράζει Patek ξέρω ‘γω από δω κι από κει, έτσι, για τη μόστρα. Είπαμε, η κιμπαριά έχει και  όριά της. Άμα μοιράζουμε σαν καραμέλες ΚΑΙ τα Patek, μετά τι θα φοράμε του λόγου μας, εμείς οι πολυχρονεμένοι ; -Ε ;

Για έναν γενναιόδωρο, λοιπόν,  φραγκάτο Άραβα τα ρολεξάκια ήτανε το ομόλογο ενός BOCTOK απ’ αυτά που απονέμονταν μετ’ εγχάρακτης αφιερώσεως στις κατά τόπους άπειρες φάμπρικες και κολεχτίβες στους Εργάτες του Μήνα, επί Κραταιάς Ενώσεως λέμε τώρα. Δηλαδή τίποτε. Νουλ. Νάδα. Ζερό και νάθινγκ. Χάλκινα πεντάλεπτα, ψιλά για τσίχλες. Ρολογάκια της σειράς, μαζικής παραγωγής δια λαϊκή κατανάλωση και πρακτικά ανέξοδο εντυπωσιασμό των υπηκόοων.  Όπερ και εξακολουθεί να ισχύει, εξ αντικειμενικής θεώρησης των πραγμάτων και σίγουρα υποκειμενικής, από  τη σκοπιά του κάθε σεϊχη.

-Ότι όλα είναι σχετικά το είπα ή να το πω τώρα ;
 

33
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 15, 2021, 02:31:52 μμ »
Ένα diver φεύγει, ένα diver έρχεται...



Και επειδή καλά τα κινητά αλλά άλλη χάρη οι DSLR, και δυο σωστές χθεσινές:






Φωτογραφικό review στο εγγύς μέλλον ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μπορώ μόνο να σου ευχηθώ καλοφόρετο, λιτά και ξερά. Δεν δύναμαι όμως, δυστυχώς, να υπεισέλθω σε υποκειμενικές κρίσεις του τύπου "ρολογάρα !" "τα σπάει λέμε !" και τα συναφή, δεδομένου ότι πρόκειται για προϊόν της SEIKO και έχω αποφασίσει να μην ξαναγράψω ούτε τη λέξη SEIKO -oυπς, πιπέρι, μου ξέφυγε μία !- στον παρόντα ιστότοπο. Ο λόγος γνωστός, οι αβάσιμες εις βάρος μου αιτιάσεις του διαχειριστή Andrey, περί Σεϊκιανικού ταλιμπανισμού, που κατ' εμέ συνιστούν έμμεση λογοκρισία. Ή μάλλον, τώρα που το ξανασκέφτομαι, συνιστούν άμεση λογοκρισία. Το πνεύμα βέβαια δεν φυλακίζεται, venceremos και bandiera rossa la trionferà, πώς αλλιώς θα γινόταν δηλαδή ;   

Καλοφόρετο λοιπόν. Τώρα, άμα πάρεις κάνα ρώσσικο ή τίποτα κινέζικο, ρίξε σήμα να στο πλακώσω στους διθυράμβους, για τέτοια δεν δεσμεύομαι. Για την ώρα, τουλάχιστον.  ::)

34
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Χωρίς Λόγια - ΜΟΝΟ ΦΩΤΟ
« στις: Ιανουάριος 11, 2021, 09:42:03 πμ »
Χμμμμμ η ομοιότητα της απόδοσης των χρωμάτων των φωτογραφιών μας, με κάνει να υποθέσω  ότι τραβάς με κάποια Canon χρησιμοποιώντας κάποιον “L” φακό. Ή κάτι αντίστοιχο...

Πέφτω μέσα;


Νikon Ζ7, με Nikkor φακό 105mmm, απλά έχω ψυχράνει λίγο τη θερμοκρασία στο μικρό Litra led που χρησιμοποιήθηκε σαν φωτιστικό μέσο. Δουλειές του ποδαριού.

Canon έχω χρόνια να πιάσω στα χέρια μου.   

35
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Χωρίς Λόγια - ΜΟΝΟ ΦΩΤΟ
« στις: Ιανουάριος 10, 2021, 05:04:26 μμ »




To επίσημο Seagull "1963", χωρίς επισημότητες, σε μια πρόχειρη (πανελλήνια πρώτη) φωτογράφιση. Αναλυτικό ρεπορτάζ εν ευθέτω χρόνω !





36
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 10, 2021, 11:56:43 πμ »
Ωχ μη μου βάζεις ιδέες πρωινιάτικα :lol:
Εντωμεταξύ μάλλον το πήρε «πατριωτικά» το σχόλιο το ρολόι, γιατί βλέπω ότι έχει συνέλθει...

Πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι η χρονομετρία τους εξαρτάται, εν πολλοίς, από τη δική σου στάση απέναντί τους. Όσο τα υποτιμάς, όσο τα βλέπεις σαν cult αντικείμενα ή ρολόγια της πλάκας, τόσο θα σου τρέχουν, ξέρω ’γω,  ένα λεπτό τη μέρα. Όταν όμως δείξεις τον δέοντα σεβασμό, στην ιστορία τους, στην πρωτοποριακή τεχνολογία τους, σ’ αυτό που συμβολίζουν, τότε αυτομάτως αλλάζουν κι αυτά την απόδοσή τους προς το καλύτερο. Με το σωστό attitude μπορείς άνετα να τα οδηγήσεις σε COSC προδιαγραφές. Με μόνη τη σκέψη, χωρίς καν να παρέμβει μάστορας ! Kάτι σαν ρώσσικη εκδοχή του «Christine»,έτσι θα πρέπει να το δεις. Είναι στοιχειωμένα, όσο spooky κι αν ακούγεται. Πέφτει βαριά πάνω τους η αναθεωρητική σκιά του Γενικού Γραμματέα Μπρέζνιεφ...


37
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 09, 2021, 06:06:59 μμ »
Κανόνι το Speedy



Kανόνι βενετσιάνικο, εάν δεν απατώμαι. Το οθωμανικό, αριστερά σου, καλά τα θυμάμαι ;

38
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 09, 2021, 12:46:51 μμ »
Ε ναι αυτό με την μάχη με μπερδεύει. Έλεγαν δλδ οι επιτελείς: «στις 14:45 ακριβώς θα αρχίσουμε την ανακατάληψη του υψώματος. Όλοι σε ετοιμότητα.»
Και άρχιζε η ανακατάληψη με την μια μονάδα να επιτίθεται στις 14:40, την άλλη στις 14:43, την άλλη στις 14:48 και μια να μην επιτίθεται καθόλου, επειδή είχε σταματήσει το Vostok.

Δε γίνονται έτσι δουλειές φίλε. Γι’ αυτό σε βάθος χρόνου μας πήρε (οικονομική) μπάλα ο άξονας. Γιατί όταν οι Γερμανοί υπολογίζουν το δευτερόλεπτο, υπολογίζουν το σωστό δευτερόλεπτο.
Και οι Γιαπωνέζοι ομοίως.
Και αυτοί στον άξονα ήταν, να τα λέμε και αυτά :p


Sent from my iPhone using Tapatalk

Α, δεν γινόταν έτσι όπως νομίζεις, τουλάχιστον όχι επί κραταίας Ενώσεως, όχι στον ένδοξο Ερυθρό Στρατό. Η  ανακατάληψη του υψώματος άρχιζε μ’ ένα μπαράζ Κατιούσα. Αυτό δεν χρειαζόταν ρολόγια ακριβείας, μόνον ακριβείς βολές –και πάλι,  όχι αναγκαία. Ένα λεπτό πάνω, ένα λεπτό κάτω, δεν έπαιζε ρόλο, σημασία είχε το ύψωμα να γίνει ίσωμα από τον βομβαρδισμό και το ηθικό του εχθρού, των επιζησάντων εν πάση περιπτώσει, να πάρει την κατιούσα. Έπειτα εφορμούσαν τα Τ34. Και πάλι, ένα λεπτό πάνω, ένα λεπτό κάτω, δεν είχε σημασία. Στο τέλος επιτίθεντο τα στρατά, χωρίς –ομοίως- να έχει ιδιαίτερη σημασία η ακρίβεια του δευτερολέπτου. Τι να νικήσεις 15.00 ακριβώς, τι να νικήσεις 15.10, ποιός νοιάζεται ;  Όσο για τους δύστυχους Γερμανούς, σε τι άραγε τους βοήθησε η ακρίβεια όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με τον Ερυθρό Στρατό ;  Έτσι κι αλλιώς τα ρολόγια τους σε σοβιετικούς καρπούς κατέληξαν. –Τι, όχι ;

39
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Ιανουάριος 09, 2021, 12:11:20 μμ »
Αναρωτιέμαι αν το Vostok το χρησιμοποιούσε ποτέ ο Ρωσικός Στρατός. Εάν ναι, πως συντόνιζαν τις επιθέσεις τους; Δεν έχει πέσει ούτε ένα στα χέρια μου, με αποδεκτή χρονομετρία :lol:
Από μούρη σκίζει πάντως...





Υπομονή, άμα αγοράσεις κάμποσα θα βρεις, με λίγη – ή πολλή- τύχη ανάμεσά τους και κάποια χρονόμετρα ή περίπου. Επιπλέον, είναι ρολόγια μάχης, δεν τα έφτιαχναν για διαγωνισμούς χρονομετρίας στην Ελβετία (απ’αυτούς που κέρδαγε η SEIKO –να τα λέμε κι αυτά). Ακόμη, με λίγα χρήματα μπορείς οποτεδήποτε να βρεις στο ebay ένα vintage Vostok 2809 Precision, βασισμένο στη Ζenith 135, αυτή δηλαδή που σάρωνε όλους τους ελβετικούς διαγωνισμούς χρονομετρίας (πριν βέβαια εμφανιστεί στο προσκήνιο η Grand Seiko – να τα ξαναλέμε κι αυτά). Το Precision, καλορυθμισμένο, θα σου δώσει αυτό που ψάχνεις. Εάν θέλεις ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια, πάρε κάνα Grand Seiko. Τώρα, εάν επιζητείς ΚΑΙ κύρος, δηλαδή να κάνεις θραύση   όπου πηγαίνεις και να λένε όλοι «ώπα ρε, σύρμα, έσκασε μούρη αυτή η μούρη, ο Άγγελος !», πάρε Rolex. Αφού τα ξέρεις τώρα, τι ρωτάς ;

40
Photo reviews ρολογιών / Απ: Seagull 1963 Chronograph 38mm ST19
« στις: Ιανουάριος 08, 2021, 09:00:18 πμ »
Τις έχω δει κι εγώ αυτές τις φωτογραφίες, το δεύτερο με λατινικούς χαρακτήρες αμφιβάλλω αν ήταν issued στην κινεζική αεροπορία στρατού...το πρώτο ίσως....  Δεν έχω βρει κανένα website ή συλλέκτη που να έχει ολοκληρωμένη παρουσίαση του αυθεντικού μοντέλου. . . Μήπως έχεις βρεί κάτι στο διαδίκτυο ;  Επίσης δεν έχω δει καμία φωτογραφία που να διακρίνεται (έστω και με μικρή βεβαιότητα) σε χέρι πιλότου....Νομίζω αναπαράγουμε εδώ ότι διαφημίζεται ειδικά σε περίπτωση εμφάνισης κάποιου  re-issue.. :-\
   
Xρήσιμοι πάντα οι προβληματισμοί, έχω βέβαια τις ενστάσεις μου, ξεκινώντας από τη βασική, ότι μιλάμε πάντα για ένα reissue μικρής έως ασήμαντης αξίας, με απήχηση περιορισμένη σε κάποιες φορουμικές κοινότητες, προσωπικά δηλαδή δεν βλέπω καν το κίνητρο για την κατασκευή/επινόηση εκ των υστέρων μιας ιστορίας πάνω στην οποία να βασίζεται το όλο concept.

Eπιπλέον, η άγνοια της κινεζικής γλώσσας περιορίζει τις πηγές μας σε έμμεσες αναφορές, κυρίως σε αμερικανικά fora. Για ευνόητους, πιστεύω, λόγους, οι πιθανότητες να βρεθεί φωτογραφικό υλικό τεκμηρίωσης (ρολόϊ φορεμένο σε χέρι πιλότου), από την Κίνα της δεκαετίας του '60 είναι όσες υπάρχουν σήμερα, να βρεθεί αντίστοιχο από στρατιωτικές βάσεις της Βορείου Κορέας. Είμαι βέβαιος, εντούτοις,  ότι η Β. Κορέα διαθέτει πολεμική αεροπορία, κι ας μην έχω πλούσιο φωτογραφικό υλικό της.

Η ιστορία, στο σκέλος της πώλησης του 175 από την Venus στους Κινέζους είναι ακλόνητη, ομοίως ως προς το σκέλος του ότι οι Κινέζοι διέθεταν πολεμική αεροπορία και χρησιμοποιούσαν, αναγκαία, στρατιωτικούς χρονογράφους (θυμίζω πως ούτε τους ελβετικούς ούτε και τους σοβιετικούς που χρησιμοποιούσαν έως τότε έχει τύχει να δω, αλλά δεν αμφισβητώ ότι όντως τους χρησιμοποιούσαν). Την αυθεντικότητα των σωζομένων δειγμάτων  υποτίθεται ότι την έχουν ελέγξει ειδήμονες,  χωρίς τεκμηριωμένη  αντίκρουση δεν είμαι σε θέση να την αμφισβητήσω και για να πω τη μαύρη αλήθεια, δεν με πολυνοιάζει κιόλας, επαναλαμβάνω, μιλάμε για πάμφθηνα reissues, όχι για κανένα Εγκιτσιάνο.

Για τον σοβιετικό 3133, δεν έχω κατανοήσει ακριβώς την ερώτηση ούτε και τη σύνδεση με το προκείμενο, έχω τη εντύπωση ότι οι πρώτοι, μέσα δεκαετίας '70, είχαν λευκό dial, αλλά και πάλι δεν βλέπω πως κολλάνε με τους κινέζικους.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 ... 47