- MyWatch.gr - The Hellenic Wrist & Pocket Watch Enthusiasts Forum / Founded in March 2006

ΡΟΛΟΓΙΑ => Τεχνικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: andrey_ στις Φεβρουάριος 12, 2012, 01:47:18 μμ

Τίτλος: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: andrey_ στις Φεβρουάριος 12, 2012, 01:47:18 μμ
Το ξεκινάω το θέμα διότι διατρέχοντας λίγο την ενότητα, διάβασα πολλά θέματα με ελαττωματικά ρολόγια και καταχρηστική αντιμετώπιση από τα καταστήματα.
Συνοψίζω επομένως τα ισχύοντα σύμφωνα με το νόμο (Αστικός Κώδικας και ν. 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή).

Α. Για κάθε προϊόν το οποίο είναι ελαττωματικό ή δεν περιλαμβάνει τις συμφωνημένες ιδιότητες, τα δικαιώματα είναι τα εξής και ασκούνται διαζευκτικά:
1. Δωρεάν επισκευή
2. Αντικατάσταση
3. Επιστροφή προϊόντος και χρημάτων
4. Μείωση του αντιτίμου.
Τα δικαιώματα ισχύουν για 2 έτη από την αγορά. Δεν ισχύουν όταν η βλάβη οφείλεται σε κακή χρήση του καταναλωτή, πρέπει όμως να αποδείξει την κακή χρήση ο προμηθευτής (πχ. υγρά στοιχεία στη μηχανή, χτυπήματα στην κάσα κτλ).

Β. Ευθύνη έχει τόσο ο πωλητής (το κατάστημα, η ιστοσελίδα κτλ) όσο και ο προμηθευτής (η ωρολογοποιία).

Γ. Σύγχυση δημιουργείται με το θέμα της εγγύησης. Η εγγύηση ουσιαστικά αποτελεί έναν τρόπο ταχύτερης και φιλικής αντιμετώπισης του προβλήματος ενός ελαττωματικού προϊόντος. Τα παραπάνω δικαιώματά μας ισχύουν πάνω από την εγγύηση. Δηλαδή, αν η εγγύηση έχει ισχύ 1 έτος, σε κάθε περίπτωση είναι σε ισχύ τα δικαιώματα από τον Αστικό Κώδικα, τα οποία υπερισχύουν (για άλλο 1 έτος στο παράδειγμα).

Δ. Αρμόδια υπηρεσία για την προστασία του καταναλωτή είναι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ. κέντρο 1520). Από εκεί και πέρα υπάρχουν και οι ενώσεις καταναλωτών.

Φιλικά

Βίκτωρας
Τίτλος: Απ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: GiannisH στις Φεβρουάριος 12, 2012, 02:03:05 μμ
Άκρως ενδιαφέροντα και χρήσιμα Βίκτωρα όλα αυτά ;)
Γιατί όμως κάποιοι δεν συμορφώνονται? Προφανώς προσπαθούν να αποφύγουν ότι μπορούν...
Τίτλος: Απ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: andrey_ στις Φεβρουάριος 12, 2012, 02:08:15 μμ
Συμβαίνει το ίδιο που συμβαίνει και με τις άλλες συσκευές (πχ. κινητά τηλέφωνα). Προσπαθούν να γλιτώσουν από παντού κόστη, εκμεταλλευόμενοι την έλλειψη καταναλωτικής παιδείας που διακρίνει τους Έλληνες.
Ειδικά με τα κιν. τηλέφωνα είναι της μόδας να επικαλούνται υγρασία στο εσωτερικό προκειμένου να μη στο αντικαταστήσουν.. Τι στο καλό, όλοι μπάνιο με τα κινητά τους κάνουν;;;
Τίτλος: Απ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: Di@bolic στις Φεβρουάριος 12, 2012, 04:02:09 μμ
Αυτό το επιβεβαιώνω και εγώ.
Έχω διαβάσει εκατοντάδες καταγγελίες για service εταιριών και όλες για υγρασία λένε.
Μάλλον κάτι τέτοιο ισχύει και για τα ρολόγια... :'(
Τίτλος: Απ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: gvstrom στις Φεβρουάριος 13, 2012, 08:02:59 μμ
Το θεμα ειναι και να καταφυγεις εκει δεν ιδρωνει το αφτι τους και δικαιοσυνη δεν υπαρχει γιατι ειναι τοσες πολλες οι καταγγελειες που υπαρχει τρομερη καθυστερηση.
Τίτλος: Απ: ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Αποστολή από: andrey_ στις Φεβρουάριος 13, 2012, 08:25:08 μμ
Aκόμα κι έτσι να είναι, αν όλοι προβαίναμε σε ενέργειες όπως αυτές, η πίεση και μόνο που θα δέχονταν οι προμηθευτές θα ήταν τόση που θα τους ανάγκαζε, ως ένα βαθμό, να συμμορφωθούν.