Παιδια οι πληροφοριες σας ειναι καταπληκτικες οπως καταπληκτικη ειναι και η φωτο που ποσταρισε ο
nin. Eκει φαινεται μαλιστα οτι το module υλοποιειται σ ενα δικο του plate ,που βρισκεται στο πισω μερος της μηχανης και οχι μεταξυ καντραν και mainplate, οπως ισχυριζεται ο (ασχετος) papi.
Παρατηρειστε την μεταδοση κινησης απο το ενα plate στο αλλο, μετη βοηθεια του γραναζιου 8086.
Εν τω μεταξυ αναμενω με ιδιαιτερο ενδιαφερον τις εντυπωσεις που απεκομισε ο φιλος konakis απο την συμβιωση του με το 1945 και τις οποιες παρατηρησεις του σχετικα με τη μηχανη και την αισθηση λειτουργιας της.
Τελος θελω να απαντησω στον φιλο blackbird . Οι ερωτησεις του ειναι εξαιρετικα ευστοχες και δειχνουν ανθρωπο που εχει μπει στην ουσια του προβληματος.
1. Οσον αφορα τον αριθμο των εξαρτηματων.: Ειναι λογικο οτι σε μια integral μηχανη ,καποια εξαρτηματατα ειναι κοινα και για τους δυο μηχανισμους (βασικο και module). Αντιθετα οταν μια πολυπλοκοτητα-μηχανισμος υλοποιειται σε ξεχωριστο plate ,θα απαιτηθουν επιπλεον εξαρτηματα ωστε να αποτελεσει μια αυτονομη ολοτητα.Νεο plate ,γεφυρες, βιδες, αλλα και καποια ενδιαμεσα εξαρτηματα που θα συνδεσουν το module με την κυριως μηχανη -που τωρα ειναι σε μεγαλυτερη αποσταση.
2. Ακριβως αυτος ειναι ο λογος που θα απαιτηθουν και περισσοτεροι ενδιαμεσοι τροχοι μεταδοσης(intermediate wheels)
καθως και καποια αλλα εξαρτηματα που θα χρησιμευσουν στην εσωτερικη "επικοινωνια" δυο μηχανισμων που τωρα βρισκονται σε διαφορετικο επιπεδο ο ενας απο τον αλλο. Ο κινδυνος για επιπλεον τριβες και απωλεια ενεργειας ειναι πολυ μεγαλυτερος.
3 Tελος για την "πολυπλοκοτητα "μην το παιρνεις τοις μετρητοις. Αναφερεται μονο στην αυξηση των εξαρτηματων της μηχανης και οχι στην εμφανιση της (που σε μια integral μηχανη ειναι πιο "χαοτικη" και πιο "πολυπλοκη") η στην ευκολια συναρμολογησης και σερβις. (σιγουρα το module βοηθα ουσιαστικα σ αυτο τον τομεα ενω μια integral μηχανη με πολυπλοκοτητες εχει σιγουρα δυσκολοτερη προσβαση και επισκευη)
Eλπιζω να σε καλυψαν οι επεξηγησεις μου και περιμενω και τις τοποθετησεις αλλων φιλων.