Γιά σας μετά απο αρκετό καιρό !!!
Δυστυχώς λόγοι διάφοροι δεν μου επιτρέπουν να μπαίνω συχνά ( αν και μετά απο κανα μήνα θα κάνω γερό μπάσιμο...) , οπότε λέω ας μεταφέρω το πιό επείγον .
Όπως σας είχα πει το Citizen ήθελε αναβάθμιση ...Και φυσικά γινόταν μόνο στο Japan ...
http://japwatches.wordpress.com/2007/09/22/citizen-attesa-atv53-2831-atv53-2833-and-atv53-2834/#comment-390Μου στέλνει λοιπόν ο ΠΑΝΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΣ κ. Seyia , ένα mail με το τι ακριβώς πρέπει να κάνω κτλ .
Μόλις βλέπω πως η μεταφορική είναι η Fed-Ex , με ζώσανε τα φίδια ...
Επειδή ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ ΒΕΒΑΙΟΣ πως στην επστροφή απο την αναβάθμιση θα πέρναγε τελωνείο με τα γνωστά αποτελέσματα , ρωτάω παντού τι πρέπει να κάνω
Μαθαίνω λοιπόν πως για αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει στα τελωνεία η διαδικασία ΕΞΑΓΩΓΗΣ , οπότε έχοντας κάνει την ΕΞΑΓΩΓΗ με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά , γίνεται η ΕΠΑΝΑΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΤΕΛΩΣ ...(Λογικό έτσι
)
Κάνω λοιπόν την διαδικασία εξαγωγής - όπου μεταξύ των άλλων χρειαζόταν και τιμολόγιο αγοράς με αναγραφόμενο πάνω το s/n του ρολογιού !!!- και δηλώνω τέλος πάντων σαν αξία την τιμή που μου το πούλησε ο κ Seyia .
Αφου λοιπόν με διαβεβαιώνουν πως ΟΛΑ είναι πλέον ΟΚ και θα ξανάρθει κατευθείαν σπίτι μου , το ΣΤΕΛΝΩ ...
Είχα διαβάσει πως σε 7-10 μέρες το έχεις πίσω ...
30 μέρες μετα μη έχοντας κανένα νέο , μη μπορώντας να βρώ ούτε το mail του service Citizen , απευθείνομαι στον κ.Seyia , ο οποιος αμέσως με εξυπηρετεί και έρχομαι σε επαφή με το service , οπότε Διαβάστε Μόνοι σας
Dear Mr.K******,
We are very glad to hear from you !!
We have been waiting for your contact for the last couple of weeks!!
Your watch has already been updated and once returned back to the address that you gave us in March with Fedex AWB:933*********.
Because Fedex delivery staff
could not see anyone at the address as well as no phone number was introduced, they returned the shipment to us.
Mr.K****, would you give us the following 3 information to deliver your watch to you?
(1) Your contact phone number so that Fedex office can call you when you're absent from your home.
(2) Your full address (just in case).
(3) Do you have any vacation schedule that you are away from the address for a long time?
We will resend your watch back to you according to your replay.
Thanks and best regards,
Customer Service Department, Tokyo
CITIZEN WATCH CO.,LTD.
Αν είναι δυνατόν ...
ΔΕΝ βρήκαν ΚΑΝΕΝΑ στη διεύθυνση και ΔΕΝ είχαν το τηλέφωνο ...
Έξαλλος παίρνω τηλ. τη Fed-Ex και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος ...
...
-Κύριε μου το Δέμα σας επεστράφει στην Ιαπωνία !!!
-Μα γιατί ;;;
-Έμεινε 15 μέρες στο τελωνείο , δεν το αναζητήσατε !!! και έφυγε πίσω ...
Έμεινα Βλάκας !!!
Καταπίνω τον εκνευρισμό μου και προσπαθώ να μάθω το γιατί ...
-Απο Ιαπωνία μου είπαν πως δεν βρήκατε κανένα στην Διεύθυνση του σπιτιού , αλλά ΔΕΝ αφήσατε ειδοποίηση ...
-ΔΕΝ ήρθαμε σπίτι σας κύριε , σας πήραμε στο τηλέφωνο την τάδε του μηνός και ΔΕΝ απάντησε ...
-Και δεν ξαναπήρατε τουλάχιστον άλλη μια φόρα ;;;
-Δεν μπορούμε να τηλεφωνούμε όλη τη μέρα κύριε (ούτε δημόσιο να ήτανε ...)
-Τέλος πάντων , αφήνουμε το θέμα της ειδοποίησης , έχετε ΟΛΑ τα χαρτιά για την ΕΠΑΝΑΕΙΣΑΓΩΓΗ και όπως μου είχατε πεί εγώ ΔΕΝ θα ασχοληθώ με τίποτα και θα έρθει σπίτι μου κατευθείαν ...
-Θα το κάνουμε κύριε μόλις πληρώσετε τα έξοδα του τελωνείου ....
-Μα είναι επαναεισαγωγή δεν έχει φόρους ...
-Σωστά δεν έχει φόρο , αλλά τα έξοδα του τελωνείου είναι 118 Ευρώ !!!!
ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΡΑΤΟΣ και FEDEX
Για να μην τα πολυλογώ , ΠΛΗΡΩΣΑ τα 118 , πλαστογράφησα τα έγγραφα εισαγωγής (διότι απο τη Citizen το ασφαλίσαν στη εργοστασιακή του αξία που ήταν μεγαλύτερη - οπότε οι ΒΛΑΚΕΣ του τελωνείου ΔΕΝ μπορούσαν να καταλάβουν ότι τα μαγαζιά πουλάνε με έκπτωση - και σου λένε μα αυτό είναι 15% ακριβώτερο , άρα δεν μπορώ να κάνω τιποτα ...) , και μετα κόπων και βασάνων , το ρολογάκι ήρθε σε μένα ...
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
Μεταφορές ΜΟΝΟ με EMS και USPS .