Αποστολέας Θέμα: ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ ΡΟΛΟΓΙΩΝ  (Αναγνώστηκε 22820 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Coral

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1427
    • Προφίλ


Παράθεση από: K_O_S_T_A_S στις Χθες στις 03:33:39 μμ>
Παράθεση
Εγώ προσωπικά μπορώ να δώσω 2 απαντήσεις αν θέλετε.

Η μια είναι στο " Πώς υπολογίζεται το κόστος ενός προϊόντος ? "

Και η δεύτερη " Τιμολογιακή Πολιτική " !


Ας αναλύσω κι εγώ όσα έχω μάθει από το ρημαδοΤΕΙ!!! ;D ;D ;D ( Δημήτρη Coral... ΧΩΝΩ!!! )



Το κόστος των προϊόντων : Αποτελείται από :


Α) Αναλώσεις Α' Υλών ( Αρχικό Απόθεμα + Αγορές - Τελικό Απόθεμα = Αναλώσεις Α' Υλών )
               +
Β) Άμεση Εργασία ( Ο τεχνικός- μηχανικός που συνδέεται άμεσα με την παραγωγή )
               +
Γ) Γ.Β.Ε ( Τα Γενικά Βιομηχανικά Έξοδα είναι τα έμμεσα εργατικά - έξοδα . Π.χ οι αποσβέσεις των μηχανημάτων, έξοδα διοικητικής λειτουργίας , ο υπάλληλος της εταιρίας _
               =
Δ) Κόστος Βιομηχανοποίησης ( Το άθροισμα των πάνω )


Τι σημαίνει κόστος? Το κόστος είναι η επένδυση μας είτε για την αγορά Α' Υλών, είτε των εργαζομένων ( τι μισθό παίρνουν, πόσο εργάζονται ) είτε για τα Γενικά Βιομηχανικά Έξοδα ( πόσο ρεύμα κάψαμε για την λειτουργία των μηχανημάτων, οι αποσβέσεις κ.τ.λ ) με σκοπό την κατασκευή ενός προϊόντος.

Το κόστος είναι διαφορετικό για κάθε εταιρία ή παρόμοιο. Π.χ τον χάλυβα η Breitling μπορεί να τον αγοράζει από τον Προμηθευτή Α ο οποίος το πουλάει 100 . Η Ρόλεξ μπορεί να αγοράζει από ακριβότερο προμηθευτή και να το παίρνει 120.

Υπάρχει όμως και η περίπτωση να τον αγοράζει από τον ίδιο προμηθευτή. Θα απαντήσουμε λοιπόν πιο κάτω το " Γιατί π.χ ένα Daytona κοστίζει 11.000 ενώ ένα Chronomat 01 κοστίζει 6.500 , τη στιγμή που και τα 2 ρολόγια είναι το ίδιο κορυφαία? "




Τιμολογιακή Πολιτική . Σχετίζεται άμεσα με το κόστος παραγωγής - βιομηχανοποίησης ενός προϊόντος αλλά και με άλλους παράγοντες όπως η αγορά, προσφορά - ζήτηση και φυσικά στις εταιρίες prestige .... οι οποίες δημιουργούν " υπεραξία " καθώς επίσης και με την στρατηγική πολιτική της εταιρίας, δηλαδή τι όνομα έχει στην αγορά και ποιός είναι ο στόχος της.

Σε ένα πολυτελές προϊόν δεν υπάρχει ταβάνι στην τιμή. Γι'αυτό και το προϊόν αποκαλείται " luxury prestigious item " . Ξεφεύγουμε από τα στενά όρια της χρηστικότητας και πάμε σε ένα διαφορετικό επίπεδο, αυτό της πολυτέλειας.


Γιατί στα Panerai δεν υπάρχει έκπτωση? Απάντηση : " Limited Production " . Σαφώς και δεν θα υπάρξει μεγάλη έκπτωση σε ρολόγια που η παραγωγή τους είναι περιορισμένη + ότι η εταιρία είναι " luxury " .



Αυτά από μένα!! ;)

Πολυ λογικα τα λες,μιλας ομως σαν λογιστης,λοιπον μικρε μαθε οτι ολα αυτα ειναι για τα μπαζα,εαν ενα προιον εχει κοστος 1 ευρω και μπορεις να το πουλησεις 1.000.000 τοτε αυτη ειναι η τιμη λιανικης.


WIP ολου του κοσμου ενωθειτε.

Αποσυνδεδεμένος argo98

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3849
    • Προφίλ

Το 359 μου δεν είναι limited και η έκπτωση ,όχι σε AD,μόλις έφτασε το 14%,σε αντίθεση με limited ρολόγια (tag,omega) που πέτυχα εώς και 40%!!!!και σε επίσημους dealers.
Όλα τα panerai είναι <<limited>> από την άποψη ότι παράγεται συγκεκριμένος αριθμός από κάθε μοντέλο το χρόνο.Για παράδειγμα το 359 βγαίνει σε 3000 κομμάτια ετησίως(νομίζω...)αν εξαντληθούν μετά του χρόνου πάλι.....και με δεδομένο ότι η εταιρεία αποφασίζει ποια μοντέλα θα παραλάβει ο εκάστοτε AD(πάλι απ' όσο ξέρω)κάνει τα μοντέλα της σχετικά δυσεύρετα...Δεν είναι από της εταιρείες που μπορείς να πάρεις όποιο μοντέλο θέλεις ανά πάσα στιγμή.

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Μόλις ρώτησα και τον καθηγητή μου. Το limited production προϊόν στοιχίζει περισσότερο στο κατάστημα να το αγοράσει σε σχέση με ένα κλασσικό παραγωγής.  :P ;D

@ K_O_S_T_A_S
Με όλο το σεβασμό, ο καθηγητής δεν σου είπε αυτό. Ο καθηγητής σου είπε ότι το limited production προϊόν στοιχίζει περισσότερο στο εργοστάσιο κατασκευής και συνεπώς και ο αντιπρόσωπος ή μεταπωλητής αγοράζει ακριβότερα. Το limited production προϊόν στοιχίζει περισσότερο στο εργοστάσιο γιατί πολύ απλά το κόστος κατασκευής (που συμπεριλαμβάνει πολλά πράγματα, όπως σχεδιασμό, έρευνα, ανάπτυξη, κατασκευή, συσκευασία, προώθηση-διαφήμιση κλπ) επιμερίζεται σε μικρότερο, συγκεκριμένο αριθμό προϊόντων (υψηλό μοναδιαίο κόστος παραγωγής, δηλ του κάθε ενός διακριτού τεμαχίου). Όσα περισσότερα τεμάχια κατασκευάζει η γραμμή παραγωγής τόσο το μοναδιαίο κόστος μικραίνει (υπάρχουν κάποιες καμπύλες που εξηγούν αυτά, γεωμετρία μην μπερδευόμαστε με τις άλλες καμπύλες!)
Όταν η γραμμή παραγωγής έχει πολύ μικρό όριο (πχ 300 τμχ) και αυτό γίνεται συνειδητά για κάθε προιόν που παράγει το εργοστάσιο, τότε το κέρδος της εταιρείας είναι μεγάλο και η εταιρεία στηρίζεται σε αυτή ακριβώς τη λογική (αλλιώς θα έμπαινε από μέσα, ούτε να χρηματοδοτήσει την έρευνα και ανάπτυξη του επόμενου προϊόντος δεν θα είχε). Σε αυτή την περίπτωση η εταιρεία δημιουργεί υπεραξία διά της σπανιότητας εύρεσης του προϊόντος. Δεν ξέρω, η πανεράι σε όλα τα μοντέλα της βγάζει ένα συγκεκριμένο, μικρό αριθμό τεμαχίων?? (συγχωρέστε με, τόσο άσχετος ειμαι)
Ένα από τα οφέλη που έχει η limited production παραγωγή για την όποια εταιρεία, είναι ότι δεν προϋποθέτει την εγκαθίδρυση εκτενούς δικτύου πωλήσεων.
Επιπλέον σε ένα εκτενές δίκτυο πωλήσεων, τα limited προϊόντα δεν θα επαρκούσαν για να φθάσουν σε κάθε AD. Πολύ πιθανό δε οι μεταπωλητές να ήταν περισσότεροι από τον αριθμό των διακριτών προϊόντων πχ 5 τεμάχια του pam 000τόσο και 20 μεταπωλητές. Ποιος θα το πρωτοπάρει να το πουλήσει? Αν μία εταιρεία με εκτενέστατο δίκτυο πωλήσεων και μεγάλο αριθμό παραγόμενων προϊόντων αποφασίσει να κάνει μεταστροφή στην τακτική της και πλέον κατασκευάζει μόνο  limited προιόντα, η πρώτη επίπτωση θα είναι ότι πολύ σύντομα θα καταστρέψει το δίκτυο AD που είχε εγκαταστήσει (οι επιπτώσεις θα ήταν ακόμη πολλές, καμία δεν προέβαινε σε τέτοια ενέργεια για θα ισοδυναμούσε με χαρακίρι)

Αν η πανεράι βγάζει μόνο limited προϊόντα και στέλνει εδώ στην ελλάδα από 4-5 τεμάχια του κάθε μοντέλου της (κι αν στέλνει και τόσα, δεν ξέρω επιβεβαιώστε το ή απορρίψτε το) τότε είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν θα μπορούσε να έχει 20 AD, γιατί ακόμη κι αν ήθελε η πανεράι να έχει πολλούς μεταπωλητές, δεν θα ήθελε ο μεταπωλητής: γιατί ο μεταπωλητής να επενδύσει χρόνο και χρήμα σε μία εταιρεία όταν στην καλύτερη περίπτωση το εργοστάσιο (κι ο εδώ αντιπρόσωπος) θα του στέλνανε ένα δύο τεμάχια το χρόνο για να πουλήσει? Περισσότερο ζημιά θα έκανε στο κατάστημα να αναγράφει ότι είναι AD της όποιας εταιρείας αλλά ποτέ δεν θα έχει να δώσει εμπόρευμα στους πελάτες του. Μάλλον θα τους έχανε γιατί οι τελευταίοι θα νευριαζόταν…
Επομένως, ο αριθμός των AD δεν αρκεί από μόνος του, η βασικότερη αιτία είναι ακριβώς η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας, η μικρή γραμμή παραγωγής, το marketing.
@ andrey_
Συμφωνώ και επαυξάνω. Θα προσθέσω απλά, η συνειδητά μικρή γραμμή παραγωγής. Δεν αυξάνουν την παραγωγή για να υπάρξει σημείο ισορροπίας μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, αλλά επιδιώκουν να υπάρξει ισορροπία σε υψηλότερη τιμή, αφού την γραμμή παραγωγής εξακολουθούν να κρατούν χαμηλά-περιορισμένη.

Τα ανωτέρω που γράφω ισχύουν γενικά, θέλω να πιστεύω και για τα ρολόγια, γιατί ένα προϊόν είναι και αυτά (αν και στα ρολόγια είμαι πανάσχετος, τώρα προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα). Όπου ανωτέρω λέω πανεράι μπορείτε να το αντικαταστήσετε με το όποια εταιρεία και το αντίστροφο.
Strifteros

ΥΓ @ K_O_S_T_A_S
Είναι άχρηστοι οι πολλοί AD για Panerai Γιάννη. Τα ρολόγια ουσιαστικά "μοιράζονται" στους εμπορους από τον εισαγωγέα . Φαντάσου να είχαμε 30 Panerai Dealers τι θα γινόταν...! Ένα Panerai ρολόι τον χρόνο θα είχε ο ένας ΜΟΝΟ.
Έχουμε ίδιες απόψεις….

@ argo98
Όλα τα panerai είναι <<limited>> από την άποψη ότι παράγεται συγκεκριμένος αριθμός από κάθε μοντέλο το χρόνο.Για παράδειγμα το 359 βγαίνει σε 3000 κομμάτια ετησίως(νομίζω...)αν εξαντληθούν μετά του χρόνου πάλι.....και με δεδομένο ότι η εταιρεία αποφασίζει ποια μοντέλα θα παραλάβει ο εκάστοτε AD(πάλι απ' όσο ξέρω)κάνει τα μοντέλα της σχετικά δυσεύρετα...Δεν είναι από της εταιρείες που μπορείς να πάρεις όποιο μοντέλο θέλεις ανά πάσα στιγμή.
Ευχαριστώ, άθελά σου, μου έλυσες κάποιες απορίες...


Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος trikat

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 796
    • Προφίλ
Εινα θεμα marketing που ενισχύεται βεβαια και απο ισχυρή ζητηση για τα panerai, αλλιως θα βλέπαμε αλλες τιμές στην παραλληλη αγορά(ebay, chrono24 κτλκτλ), που δεν ισχύει.
Κοιμιζει τους παντες...

Αποσυνδεδεμένος WasteG8

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1760
    • Προφίλ
Ακριβώς. Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.

Οι αγοραστές της μάρκας δεν νομίζω να σταματήσουν να αγοράζουν ακόμα και αύξηση τιμών να γίνει.

Και κακά τα ψέματα, είναι μια εταιρία την οποία δεν μπερδεύεις με καμία άλλη. Έχει μια δική της μοναδική ταυτότητα.

Αυτός που θέλει Panerai, θα πάρει μόνο Panerai. Δεν νομίζω να ανοίξει ποτέ θέμα "βοήθεια είμαι μεταξύ Omega, Rolex, Breitling και JLC".
Τσαντίζομαι με κάποιους τύπους που το παίζουν κουλτουριάρηδες και μιλάνε για τον Mozart χωρίς να έχουν δει ούτε έναν πίνακά του...

Αποσυνδεδεμένος jimagic

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
    • Παραδοσιακά τρόφιμα, Είδη Υγιεινής Διατροφής. 'Δημήτρης'
Κι εμένα μου την δίνουν οι τεράστιες εκπτώσεις! Αλλα στην τελική, όταν δεις το προϊόν που σ'αρέσει στην τιμή που σ'αρέσει, λογικά θα το πάρεις. Δεν πρόκειται να πεις αρε τι βγάζει αυτός, δεν το παιρνω! Θα πεις μου έκανε τρομερή έκπτωση και το πήρα!
Είναι ψυχολογικο. Πίσω από όλα αυτά, (μεγάλες εκπτώσεις, καθόλου εκπτώσεις, πολλοί ντίλερς, λίγοι ντίλερς) κρύβονται ίσως οι μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου.

Η ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ και Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ!
Δημήτρης__SV1OBJ__Πατέρας εν δράσει...

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Πίσω από όλα αυτά, (μεγάλες εκπτώσεις, καθόλου εκπτώσεις, πολλοί ντίλερς, λίγοι ντίλερς) κρύβονται ίσως οι μεγαλύτερες βιομηχανίες του κόσμου.

Συμφωνώ και θα προσθέσω μερικές από τις μεγαλύτερες(=καλύτερες, εξυπνότερες) στρατηγικές μάρκετινγκ

Πάντως από την κουβέντα που κάνουμε εδώ, μου δημιουργείται η εδραία πεποίθηση ότι για τα πανεράι ο αγοραστής πληρώνει περισσότερο brand παρά προϊόν. Συμφωνείτε? Και αν ναι θα μπορούσαμε να το ποσοτικοποιήσουμε? Πχ στα εκατό ευρώ που δίνονται για ένα πανεράι πόσα από αυτά αντικατοπτρίζουν το προιόν αυτό καθαυτό και πόσα την φίρμα? (ψάχνουμε μια αναλογία ποσοστών)
Βαρύνουσας σημασίας σε ένα τέτοιο ερώτημα θα αποτελεί κάθε απάντηση μέλους που έχει πανεράι ΚΑΙ κάποιες άλλες αντίστοιχες μάρκες. Συγχωρέστε με, ελπίζω να μην το κάνω πολύ φιλοσοφικό το θέμα…γιατί ως γνωστόν το αυγό δεν κουρεύεται.
Απλά κουβέντα κάνουμε. Και νομίζω είναι χρήσιμο να σας αναφέρω ότι δεν έχω ούτε πανεράι, ούτε ζενιθ, ούτε ρολεξ ούτε τίποτα (τώrα είναι στη διαδικασία αναζήτησης ρολογιού), οπότε δεν τίθεται θέμα να ταχθώ στην μία ή άλλη πλευρά λόγω….ιδιοκτησίας!!
Strifteros
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ

Πάντως από την κουβέντα που κάνουμε εδώ, μου δημιουργείται η εδραία πεποίθηση ότι για τα πανεράι ο αγοραστής πληρώνει περισσότερο brand παρά προϊόν. Συμφωνείτε?
Strifteros
Αυτό πάνω-κάτω ισχύει για τις περισσότερες ελβετικές μάρκες. Το ρολόι είναι είδος πολυτελείας και οι εταιρείες το γνωρίζουν και ως τέτοιο το πλασάρουν. Στα ρολόγια, περισσότερο ισχύει αυτό που είπε ο Coral, ότι "η αξία ενός προϊόντος είναι όσο επιθυμεί να πληρώσει ο αγοραστής".

Εγώ βλέπω να γίνονται τεράστιες ανακατατάξεις τα επόμενα χρόνια και θα δούμε μεγάλες ανατροπές στις τιμές. Και όλα αυτά θα προέλθουν από την Κίνα.
Ξέρετε αλήθεια ότι στην Κίνα κάθε μέρα 27.000 άνθρωποι εισέρχονται στην μεσαία οικονομικά τάξη; Και μπορεί αυτό να είναι μόνο το 0,000018% του πληθυσμού της χώρας, όμως είναι το μέγεθος μιας μικρής πόλης και ισοδυναμεί με μια Ελλάδα το χρόνο  :o
Γιατί το λέω αυτό; Οι εταιρείες που θα κάνουν πωλήσεις καλές εκεί και θα εδραιώσουν ένα όνομα, είναι αυτές που θα κατακτήσουν τα επόμενα χρόνια την παγκόσμια αγορά και θα έχουν μαζέψει και αρκετό χρήμα ώστε να σβήσουν τις υπόλοιπες. Ψάξτε λοιπόν να βρείτε τί αγοράζουν οι Κινέζοι και πάρτε το πριν από αυτούς για να έχετε κάνει μια καλή αγορά.  ;)
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Kωστα,βρεθηκαμε με τη Λιτσα τον τελευταιο καιρο,2 φορες στον Καισαρη,για το γνωστο θεμα.
Δεν πιστευαμε στα ματια μας.Κινεζοι αγοραζαν ROLEX σωρηδον.
Στη λιγη ωρα που ειμασταν εκει,ενας αγορασε 5,ενας αλλος 3.Εντυπωσιαστηκαμε.Προφανως ετσι κρατιεται η αγορα!!!
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
Kωστα,βρεθηκαμε με τη Λιτσα τον τελευταιο καιρο,2 φορες στον Καισαρη,για το γνωστο θεμα.
Δεν πιστευαμε στα ματια μας.Κινεζοι αγοραζαν ROLEX σωρηδον.
Στη λιγη ωρα που ειμασταν εκει,ενας αγορασε 5,ενας αλλος 3.Εντυπωσιαστηκαμε.Προφανως ετσι κρατιεται η αγορα!!!
Και να φανταστείς είμαστε στην αρχή της διαδικασίας ακόμα. Τα επόμενα χρόνια θα βλέπουμε το boom και δεν θα το πιστεύουμε.  :o

Και για να παίρνουμε και μια ιδέα ας δούμε και μερικούς πίνακες (αν και προπέρσινοι) :

Σε αριθμούς κομματιών


Σε Χρήμα

Πηγή από εδώ : http://thechinagateway.com/2012/05/21/watch-sales-statistics-in-china-1/

και


Πηγή από εδώ : http://thechinagateway.com/2012/05/24/watch-sales-statistics-in-china-2/
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Εντυπωσιακη η παρουσια-απουσια της SEIKO!!!

Και αναμενομενη της PANERAI
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος trikat

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 796
    • Προφίλ
@kosdome6
Μηπως αντι για boom δουμε κανενα μπλουμ?
Κοιμιζει τους παντες...

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Κάνεις λάθος για τη JLC, στην Ελλάδα πλέον είναι 4-5.
Τα παρουσιάζεις όμως όπως θες..
Η δε Cartier έχει 6 φορές μεγαλύτερο δίκτυο από την JLC και οι εκπτώσεις της είναι οι μισές. Η IWC επίσης δε φημίζεται για τις μεγάλες της εκπτώσεις.
Επομένως, ο αριθμός των AD δεν αρκεί από μόνος του, η βασικότερη αιτία είναι ακριβώς η τιμολογιακή πολιτική της κάθε εταιρίας, η μικρή γραμμή παραγωγής, το marketing.

Για την πολιτκή της κάθε εταιρείας το είπαμε από την αρχή, άλλωστε και η επιλογή πολλών, λίγων ή και καθόλου dealer στην πολιτική υπάγεται. Τα περαιτέρω αναλύουμε. Φαντάσου όμως την Panerai με 20 dealer στην Αττική(αλά Ω και Βreitling) να δεις που θα πήγαινε το 0%...και πως θα γινόταν για πλάκα 10 και 15% ;)


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
Για την πολιτκή της κάθε εταιρείας το είπαμε από την αρχή, άλλωστε και η επιλογή πολλών, λίγων ή και καθόλου dealer στην πολιτική υπάγεται. Τα περαιτέρω αναλύουμε. Φαντάσου όμως την Panerai με 20 dealer στην Αττική(αλά Ω και Βreitling) να δεις που θα πήγαινε το 0%...και πως θα γινόταν για πλάκα 10 και 15% ;)
Θα πω το ίδιο, λίγο διαφορετικά: δεν μπορεί ο ίδιος AD, αντιπρόσωπος, μεταπωλητής να έχει ικανό ποσοστό κέρδους και να δίνει έκπτωση 30% σε μία μάρκα που πουλά (και πάλι να βγάζει κέρδος), ενώ σε μία άλλη να μην δίνει καθόλου έκπτωση γιατί δεν έχει κέρδος ή έχει απειροελάχιστο. Εγώ αν ήμουν μαγαζάτορας δεν θα ασχολούμουν με την μάρκα που δεν έχω κέρδος.
strifteros
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
Εντυπωσιακη η παρουσια-απουσια της SEIKO!!!

Και αναμενομενη της PANERAI
Υπάρχει και ένα προαιώνιο μίσος βέβαια μεταξύ των δυο λαών. Ίσως και αυτό να μετράει λίγο, ποιος ξέρει  :-\
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
@kosdome6
Μηπως αντι για boom δουμε κανενα μπλουμ?
Τίποτα δεν είναι απίθανο trikat.
Όταν έλεγα για boom εννοούσα καταναλωτικό από την μεριά των Κινέζων. Κάπου διάβαζα πρόσφατα, ότι οι Αμερικάνοι & οι Ευρωπαίοι τους πιέζουν να αυξήσουν την κατανάλωση  για να εξισορροπηθεί το παγκόσμιο εμπόριο
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος strifteros

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3209
    • Προφίλ
@gerogian
Εντυπωσιακη η παρουσια-απουσια της SEIKO!!!

@kosdome6
Υπάρχει και ένα προαιώνιο μίσος βέβαια μεταξύ των δυο λαών. Ίσως και αυτό να μετράει λίγο, ποιος ξέρει  :-\

Οι πίνακες που εντόπισε το μέλος kosdome6 (μπράβο, δίνουν τροφή στις γνώσεις μας) θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με την δέουσα προσοχή. Πήγα στον σχετικό ανωτέρω σύνδεσμο και από λίγο που διάβασα, είδα ότι είναι νούμερα που δημοσιεύτηκαν πιο πριν σε ένα περιοδικό. Όσο έψαξα όμως, αυτό δεν είναι επιστημονικό περιοδικό αλλά περιοδικό lifestyle. Καταρχήν πρέπει να πω ότι είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η δημοσιογραφική παρατήρηση από την επιστημονική καταμέτρηση (μην το αναπτύξω, θα βγω off topic). Ο σκεπτικισμός με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τα νούμερα εδράζεται και στους ακολούθους επιπλέον λόγους:
Η λήψη των στοιχείων έγινε από τα Top 100 Chinese Department Stores. Σε αυτά τα καταστήματα που προφανώς θα είναι και από τα πιο ακριβά, δεν θα πηγαίνουν ως πελάτες αυτοί που θέλουν να αγοράσουν SEIKO 5 (στην καλύτερη περίπτωση), δηλ οι πελάτες του κατώτερου οικονομικού στρώματος της Κίνας. Άρα αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος που αιτιολογεί την απουσία της Σεικο (που ανέφερε και το μέλος @gerogian). Λόγω μη σωστής διαστρωμάτωσης του δείγματος δεν αντιπροσωπεύεται σωστά ο πληθυσμός που θα αγοράζει Σεικο. Επιπλέον, τα εκατό καταστήματα, τι ποσοστό του συνόλου καταστημάτων ρολογιών της Κίνας αποτελούν ?? (έχω την πεποίθηση μικρό έως απειροελάχιστο). Και το κυριότερο, σε πόσο πληθυσμό απευθύνονται αυτά τα 100 καταστήματα σε σχέση με το σύνολο του πληθυσμού της χώρας? Γιατί μπορεί να έχουν μείνει εντελώς απ έξω τα φθηνά καταστήματα όπου πωλούνται πιθανόν εκατομμύρια σεικο. Θέλω να πω ότι δεν έχουμε βασικές πληροφορίες για την μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας
Ένας ακόμη λόγος προβληματισμού θα πρέπει να είναι ο διαδικτυακός τόπος αναδημοσίευσης των στοιχείων. Αν κάνετε κλικ στην αρχική σελίδα, θα παρατηρήσετε ότι στην φωτογραφία πάνω φέρει τον τίτλο «swiss center shanghai». Είναι πολύ πιθανό να έχουν όφελος να δημοσιεύουν τέτοιες πληροφορίες (δηλ να παρουσιάζουν τα πράγματα όπως τους συμφέρει), όπως θα είχε όφελος να δημοσιεύει αντίστοιχες και διαφορετικές πληροφορίες ένας οργανισμός με την ονομασία πχ «japan center shanghai» για την κινο-ιαπωνική προώθηση και συνεργασία ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Ένας ακόμη λόγος είναι η μικρή έκταση χρόνου, δηλ πωλήσεις ενός δύο μηνών (δεν ξέρω αν τότε είναι περίοδος αγοράς και δώρων για τους κινέζους όπως εμάς εδώ τα χριστούγεννα) εν συγκρίσει με μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (πχ βάθος 2-3 ετών).
Και μια σημαντικότατη λεπτομέρεια για την ακρίβεια των στοιχείων: αν αθροίσετε σε ένα εξελ τα νούμερα που αναγράφει ο πρώτος πίνακας (αριθμος κομματιών) θα δείτε ότι έχει αποτέλεσμα 84,56 και όχι 100%, συνεπώς κάτι λείπει και κυρίως αποδεικνύεται ότι είναι κυμαινόμενης αξιοπιστίας η έρευνα (φανταστείτε να περιελάμβανε το σύνολο των καταστημάτων της χώρας η έρευνα!!!)
Κι ένα τελευταίο: μου φαίνεται πολύ περίεργο έως εξωπραγματικό να θεωρήσω ότι το 20% περίπου των ρολογιών που αγοράζουν οι κινέζοι είναι τισσότ και ένα 2% περίπου αποτελούν τα οριεντ και σεικο μαζί. Πλούτισε τόσο ξαφνικά το 20% του πληθυσμού ή αλλιώς μόνο 2% είναι σχετικά φτωχοί?
Strifteros
Τα άλογα στα αυτοκίνητα είναι όπως η μνήμη στον Η/Υ. Θέλεις πάντα παραπάνω. Μήπως ισχύει το ίδιο και για τα ρολόγια?

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Δεν ειμαι εγω ο strifteros...

Αποσυνδεδεμένος kosdome6

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7259
    • Προφίλ
@gerogian
@kosdome6
Οι πίνακες που εντόπισε το μέλος kosdome6 (μπράβο, δίνουν τροφή στις γνώσεις μας) θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με την δέουσα προσοχή. Πήγα στον σχετικό ανωτέρω σύνδεσμο και από λίγο που διάβασα, είδα ότι είναι νούμερα που δημοσιεύτηκαν πιο πριν σε ένα περιοδικό. Όσο έψαξα όμως, αυτό δεν είναι επιστημονικό περιοδικό αλλά περιοδικό lifestyle. Καταρχήν πρέπει να πω ότι είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η δημοσιογραφική παρατήρηση από την επιστημονική καταμέτρηση (μην το αναπτύξω, θα βγω off topic). Ο σκεπτικισμός με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τα νούμερα εδράζεται και στους ακολούθους επιπλέον λόγους:
Η λήψη των στοιχείων έγινε από τα Top 100 Chinese Department Stores. Σε αυτά τα καταστήματα που προφανώς θα είναι και από τα πιο ακριβά, δεν θα πηγαίνουν ως πελάτες αυτοί που θέλουν να αγοράσουν SEIKO 5 (στην καλύτερη περίπτωση), δηλ οι πελάτες του κατώτερου οικονομικού στρώματος της Κίνας. Άρα αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος που αιτιολογεί την απουσία της Σεικο (που ανέφερε και το μέλος @gerogian). Λόγω μη σωστής διαστρωμάτωσης του δείγματος δεν αντιπροσωπεύεται σωστά ο πληθυσμός που θα αγοράζει Σεικο. Επιπλέον, τα εκατό καταστήματα, τι ποσοστό του συνόλου καταστημάτων ρολογιών της Κίνας αποτελούν ?? (έχω την πεποίθηση μικρό έως απειροελάχιστο). Και το κυριότερο, σε πόσο πληθυσμό απευθύνονται αυτά τα 100 καταστήματα σε σχέση με το σύνολο του πληθυσμού της χώρας? Γιατί μπορεί να έχουν μείνει εντελώς απ έξω τα φθηνά καταστήματα όπου πωλούνται πιθανόν εκατομμύρια σεικο. Θέλω να πω ότι δεν έχουμε βασικές πληροφορίες για την μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας
Ένας ακόμη λόγος προβληματισμού θα πρέπει να είναι ο διαδικτυακός τόπος αναδημοσίευσης των στοιχείων. Αν κάνετε κλικ στην αρχική σελίδα, θα παρατηρήσετε ότι στην φωτογραφία πάνω φέρει τον τίτλο «swiss center shanghai». Είναι πολύ πιθανό να έχουν όφελος να δημοσιεύουν τέτοιες πληροφορίες (δηλ να παρουσιάζουν τα πράγματα όπως τους συμφέρει), όπως θα είχε όφελος να δημοσιεύει αντίστοιχες και διαφορετικές πληροφορίες ένας οργανισμός με την ονομασία πχ «japan center shanghai» για την κινο-ιαπωνική προώθηση και συνεργασία ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο.
Ένας ακόμη λόγος είναι η μικρή έκταση χρόνου, δηλ πωλήσεις ενός δύο μηνών (δεν ξέρω αν τότε είναι περίοδος αγοράς και δώρων για τους κινέζους όπως εμάς εδώ τα χριστούγεννα) εν συγκρίσει με μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (πχ βάθος 2-3 ετών).
Και μια σημαντικότατη λεπτομέρεια για την ακρίβεια των στοιχείων: αν αθροίσετε σε ένα εξελ τα νούμερα που αναγράφει ο πρώτος πίνακας (αριθμος κομματιών) θα δείτε ότι έχει αποτέλεσμα 84,56 και όχι 100%, συνεπώς κάτι λείπει και κυρίως αποδεικνύεται ότι είναι κυμαινόμενης αξιοπιστίας η έρευνα (φανταστείτε να περιελάμβανε το σύνολο των καταστημάτων της χώρας η έρευνα!!!)
Κι ένα τελευταίο: μου φαίνεται πολύ περίεργο έως εξωπραγματικό να θεωρήσω ότι το 20% περίπου των ρολογιών που αγοράζουν οι κινέζοι είναι τισσότ και ένα 2% περίπου αποτελούν τα οριεντ και σεικο μαζί. Πλούτισε τόσο ξαφνικά το 20% του πληθυσμού ή αλλιώς μόνο 2% είναι σχετικά φτωχοί?
Strifteros
Striftere είσαι άπαιχτος. Πολύ σωστή και εξονυχιστική η έρευνά σου. Λες να είναι swiss-biased το άρθρο; Αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Δηλαδή υπάρχει περίπτωση τα νούμερα των ελβετικών εταιρειών να είναι ακόμα πιο κάτω στην πραγματικότητα;
Πάντως σε casio + citizzen δίνει ένα 18% άρα δεν νομίζω πως έχει να κάνει με μειωμένη ζήτηση ιαπωνικών αλλά μάλλον με χαμηλή αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος προς μελέτη.
Πάντως θα ήταν ευπρόσδεκτη μια επιπλέον παροχή στατιστικών έρευνας αγοράς πάνω στο θέμα, από μέρους σου. Αν έχεις κάτι, πραγματικά με ενδιαφέρει και το ψάχνω.

Κ.
This post contains 100% recycled electrons

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Ειδατε ποτε ειναι δημιουργικες οι συζητησεις; Οταν δεν παιρνουμε κατι ως δεδομενο και το ψαχνουμε,ενω μπορουμε να παραδεχτουμε οτι καναμε λαθος.
Striftere και Κωστα ενα μπραβο απο εμενα!