Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - pugman

Σελίδες: 1 ... 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 ... 82
801
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: VIDEO
« στις: Μάρτιος 10, 2017, 11:15:55 μμ »
https://animagraffs.com/mechanical-watch/

Δεν είναι video αλλά ιστοσελίδα με απίθανα γραφικά για το πως λειτουργούν διάφορες κατασκευές, στην περίπτωσή μας ενα μηχανικό ρολόι. Μπορείτε να περιηγηθείτε κ στα υπόλοιπα θέματα από την κεντρική σελίδα εδώ https://animagraffs.com/

802
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Μάρτιος 03, 2017, 01:09:35 πμ »
Κάτι μας είπες τώρα.

Μπορούν οι τσόγλανοι οδηγοί αυτοκινήτων:
- Να μην περνούν αέρα πατέρα τα στοπ;
- Να μην αλλάζουν λωρίδες όποτε γουστάρουν;
- Να μην μιλάνε με το κινητό στο χέρι;
- Να μην οδηγάνε και παίζουνε μπεγλέρι;
- Να μην κάνουν κολλητήρια;
- Να μην στέλνουν sms;
- Να μην πατάνε φρένο χωρίς να υπάρχει εμπόδιο μπροστά τους;
- Να μην ξεπαρκάρουν χωρίς να ελέγξουν;
- Να μην ανοίγουν πόρτες χωρίς να δουνε;
- και βαριέμαι να συνεχίσω...

Θα μπορούσα να γράψω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποστ για το θέμα... όμως θα το αφήσω ώρα που είναι... δεν ξέρω κ αν αξίζει δηλαδή...

Η αντιπαράθεση οδηγοί αυτοκινήτων vs οδηγοί δικύκλων δεν βγάζει πουθενά. Πιστέψτε με. ΜΟΝΟ αν οδηγεί κάποιος κ τα δυο μπορεί να έχει εικόνα κ της μιας κ της άλλης κατάστασης (δίχως αυτό να είναι σίγουρο διότι υπάρχουν κ οι ηλίθιοι). ΟΛΗ μας η ζωή κ η αντιμετώπιση της κάθε κατάστασης είναι θέμα παιδείας. Έχω καταλήξει οτι δεν την έχουμε κ δεν θα την αποκτήσουμε ποτέ. Κρίμα ξε-κρίμα έτσι είναι...

Είμαι στο δρόμο όλη μέρα. Δεν μετακινούμαι απλά από το ένα μέρος στο άλλο κ τέλος.

Θα ξεκινήσω λοιπόν το πρωί (λίγο κουρασμένος αν δεν έχω φορτώσει το αυτοκίνητο από την προηγούμενη, οπότε θα κάτσω να φορτώσω) κ θα κάνω παραδόσεις εμπορευμάτων σε καταστήματα σε όλο το Νομό αναλόγως των πελατών. Στο κάθε κατάστημα θα πρέπει να σταθμεύσω με τέτοιο τρόπο που να μην εμποδίζω την διέλευση των υπολοίπων οχημάτων κ πεζών, κ εν συνεχεία να παραδώσω. Για πόσο όγκο μιλάμε;  Πόσο μακρυά θα σταθμεύσω; Πόσο περπάτημα θα κάνω κ πόσες φορές; Θα είναι για μια στιγμή οπότε δε με νοιάζει ή θα κάνω κ είσπραξη οπότε σίγουρα πρέπει να σταθμεύσω κάπου ασφαλές; Πόσες φορές θα το κάνω αυτό σε μια μέρα; 17-20 φορές αλλά κ πάλι εξαρτάται...


Και τα στοιχεία της φύσης;

Αν βρέχει τι κάνουμε; Θα σας πω εγώ τι κάνουμε! Βάζεις αδιάβροχο κ πας να παραδώσεις. Κάθε φορά που μπαίνεις στο χώρο των εμπορευμάτων μεταφέρεις νερά κ λάσπες που σιγά-σιγά μαζεύονται κ ακουμπούν στα δέματα που κατόπιν μεταφέροντας τα ακουμπούν πάνω σου. Όταν μπεις μετά για τον επόμενο πελάτη βγάζεις το αδιάβροχο, το ακουμπάς δίπλα κ ξεκινάς. Η καμπίνα εν τω μεταξύ τίγκα στην υγρασία  κ ξεκινά το θόλωμα των τζαμιών. ΥΠΕΡΟΧΑ! ( μη μου πει κανένας πως ξεθολώνουν τα τζάμια, λέτε να μην ξέρω; απλά εκεί σας θέλω... ). Κάντε το αυτό 10 φορές, όχι 17-20... Ιδρώνεις κιόλας από το κουβάλημα, το αδιάβροχο, την υγρασία...
Εκτός λοιπόν από τη διαδικασία αυτή καθαυτή πρέπει να οδηγήσω κιόλας με ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ Κ ΑΝΑΠΟΔΑ που θα πρέπει να αντιμετωπίσω ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ διότι αλλιώς θα καταλήξω στο τρελάδικο!

Το καλοκαίρι με τις ζέστες; Τότε; A! θα μου πείτε φίλε μια χαρά περνάς, ελάχιστα ρούχα, βλέπεις κ τα γκομενάκια, άρχοντας είσαι!!!   Χτυπά ο ήλιος το αυτοκίνητο όλη μέρα ΨΗΝΕΤΑΙ η λαμαρίνα. Καλά ρε συ air-condition δεν έχεις; Έχω, να το βάλω; Άντε να το βάλω. Όταν βγω να παραδώσω πόσους βαθμούς θα αντιμετωπίσω κ τι σοκ θα πάθω; Όταν μπω στο χώρο των εμπορευμάτων ξέρετε τι θερμοκρασία έχει; Φούρνος κανονικός!  Εννοείται ότι όταν ξαναμπώ να οδηγήσω για τον επόμενο η καμπίνα έχει πιάσει να ανεβάζει θερμοκρασία διότι το αυτοκίνητο σβηστό κ κλειδωμένο ( με έχουν κλέψει δυο φορές οπότε... ). Η αλήθεια είναι οτι βάζω air-condition με ανοιχτό παράθυρο απλά για να σπάει αυτή την αποπνικτική ατμόσφαιρα της ζέστης μαζί με τις πλαστικές επενδύσεις του ταμπλό κ της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  Να καίγεται κ το αριστερό χέρι από τον ήλιο...  Εν τω μεταξύ πρέπει να οδηγήσω έτσι; Μη ξεχνιόμαστε! Έγραψα κ παραπάνω, με ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ Κ ΑΝΑΠΟΔΑ που θα πρέπει να αντιμετωπίσω ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ


Κάποια στιγμή η δουλειά τελειώνει ε; Δεν πρέπει να επιστρέψω σπίτι; Πως, με τα πόδια; OXI! ΞΑΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ!!!!  Με τι κουράγιο κ όρεξη; Εννοείται ότι επιστρέφω με τη μηχανή, εκτός αν βρέχει κ έχω πάρει το αυτοκίνητο οπότε τα γνωστά... κίνηση κ άγιος ο Θεός..! Υπάρχει κ η περίπτωση να επιστρέφω με τη μηχανή κ να με πιάσει βροχή! ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ!!!  Αδιάβροχο λοιπόν κ ξεκινάμε! Έχετε οδηγήσει χειμώνα με βροχή; Και αν αργήσεις να φύγεις κ σε πιάσει κ νύχτα; Στους οδηγούς αυτοκινήτων αναφέρομαι.  Δεν θέλετε να ξέρετε... Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο... Πέφτει η βροχή στη ζελατίνα ( δεν έχει γυαλοκαθαριστήρες έτσι; ) θολώνει από μέσα ( εξαρτάται το κράνος ), ανοίγεις ελάχιστα να μπαίνει αέρας, μπαίνει κ η βροχή...  Έχεις περάσει κ όλη τη μέρα σου στο δρόμο... ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!

Αν Θεός το θελήσει λοιπόν θα επιστρέψω σπίτι... κάποια στιγμή...

Άντε, αύριο πάλι τα ίδια...

Αγαπητέ μου συν-φορουμίτη είμαι ένας απλός οδηγός (απλός για σένα)...  σκέψου το λίγο...

Ξέχασα βέβαια να αναφερθώ:
*Στην πίεση που έχω, να προλάβω να παραδώσω πριν μου κλείσει ο πελάτης κ δεν προλάβω λόγω κίνησης κ μου φωνάζει αυτός που δεν παρέλαβε κ το λογιστήριο που δεν μπορεί να ακυρώνει παραστατικά...
*Στα τηλεφωνήματα "Που είμαι κ με περιμένει" ( ο πελάτης ) διότι κ αυτός πρέπει να τα πάει στα πρακτορεία... στο λιμάνι... στο τρένο... στο ΚΤΕΛ...    [ξέχασα να σας πω ότι την έχω αράξει στο "Γρηγόρη" "everest" "Βενέτη" "Μερακλήδες" Μικέλ" κ απολαμβάνω freddo...]




Μου αρέσει που δεν ήθελα να γράψω...

803
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Μάρτιος 01, 2017, 11:34:37 μμ »
Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.


Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».



http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACreios-pagos-ta-mixanakia-poy-kinoyntai-anamesa-stis-lorides-ftaine-se-periptosi-atyximatos/?erp_from=106528
Αλλαγή

804
Chat & Fun / Απ: μηχανες
« στις: Μάρτιος 01, 2017, 11:29:34 μμ »
Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.


Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».



http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACreios-pagos-ta-mixanakia-poy-kinoyntai-anamesa-stis-lorides-ftaine-se-periptosi-atyximatos/?erp_from=106528

805
Chat & Fun / Απ: ''ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ...''
« στις: Μάρτιος 01, 2017, 11:21:25 μμ »
Η SKF κατέστρεψε 15 τόνους ‘μαϊμού’ ρουλεμάν στην Αθήνα


Στην πρέσα ρουλεμάν αξίας 1 εκατ. ευρώ μετά από μία δικαστική περιπέτεια 7 ετών. Η 2η μεγαλύτερη απάτη στο κόσμο με προϊόντα SKF.



Η SKF πρόσφατα ολοκλήρωσε τις νομικές ενέργειες κατά ενός εμπόρου απομιμητικών ρουλεμάν στην Ελλάδα. Ξεκινώντας το 2009, μια συνολική ποσότητα 15 τόνων «μαϊμού» ρουλεμάν SKF κατασχέθηκαν ως αποτέλεσμα της εφόδου στην αποθήκη εμπόρου στην περιοχή του Πειραιά, με τον οποίο η SKF δεν είχε καμία επιχειρηματική δραστηριότητα όλα αυτά τα χρόνια. Τα ρουλεμάν αναγνωρίστηκαν και επίσημα ως απομιμητικά από τα ελληνικά δικαστήρια και οδηγήθηκαν στην καταστροφή.

Η έφοδος το 2009 είχε ως αποτέλεσμα την κατάσχεση 17.000 «μαϊμού» ρουλεμάν, συνολικού βάρους 15 τόνων και αγοραστικής αξίας πάνω από 1 εκατ. ευρώ. Τα ρουλεμάν καταστράφηκαν σε εγκαταστάσεις ανακύκλωσης μετάλλου, συνθλίβοντάς τα σε πρέσα μετάλλων, ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν επανεμφανιστούν στην αγορά.

Ένα μεγάλο εύρος εταιριών από τη ναυτιλία και άλλους βιομηχανικούς τομείς επηρεάστηκαν από τα «μαϊμού» ρουλεμάν SKF που πωλούνταν από αυτόν τον μη-εξουσιοδοτημένο έμπορο στην περιοχή του Πειραιά.

“Είμαστε χαρούμενοι που αυτή η υπόθεση έκλεισε και επίσημα και οδήγησε σε ένα θετικό αποτέλεσμα για την SKF και τους πελάτες μας. Θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ενάντια στο πρόβλημα των «μαϊμού» ρουλεμάν και των εταιριών που τα εισάγουν στην Ελλάδα. Αυτό είναι κομβικής σημασίας για εμάς ώστε να προστατεύσουμε τους πελάτες μας και τη δραστηριότητά τους, όπως και τη φήμη του ονόματος της SKF”, αναφέρει η Ράνια Πατσιοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της SKF Hellas S.A.

Όπως αναφέρει ο κ. Αλέξανδρος Βουράκης, υπεύθυνος marketing και διασφάλισης αυθεντικότητας στην SKF Ηellas, πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη περίπτωση παγκοσμίως που έρχεται στο φως με πλαστά προϊόντα SKF. H υπόθεση διήρκεσε 7 χρόνια καθώς υπήρχαν συνεχείς αναβολές στην εκδίκαση της. Στα τέλη του 2016 δόθηκε δικαστικά η απόφαση για την καταστροφή του κατασχεθέντος εμπορεύματος.

Σύμφωνα με τον κ. Βουράκη ενώ παλαιότερα η πολιτική όσων εμπορεύονταν πλαστά προϊόντα ήταν να τα προσφέρουν σε χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τα γνήσια πλέον τα διαθέτουν στις ίδιες τιμές ώστε να μην υποψιάζονται οι αγοραστές. Πρόσφατα η SKF προχώρησε σε κατάσχεση σημαντικής ποσότητας πλαστών ρουλεμάν στην περιοχή της Κομοτηνής.

http://www.bikerspirit.net/main/i-skf-katestrepse-15-tonoys-maimoy-royleman-stin-athina/?erp_from=107015

806
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 11:26:00 μμ »
Σωστό είναι αυτό αλλά κ παλι δεν αναγκάζονται να αποζημιώσουν; Απλά με αυτό τον τρόπο ξέρουν ποιος φταίει.

sent using tapatalk


807
Μηχανισμοί / Απ: Η ανατομία ενός μηχανικού ρολογιού
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 11:21:15 μμ »


sent using tapatalk


808
Παρελκόμενα / Απ: ΛΟΥΡΑΚΙΑ
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 11:04:24 μμ »
Για να δούμε... με ενδιαφέρει.

sent using tapatalk


809
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 11:03:36 μμ »
Παρατηρώ πως οτιδήποτε κυκλοφορει στο δρομο.εμπλέκεται: πεζοι, δίκυκλα, αυτοκίνητα, φορτηγά, στρατιωτικά οχήματα, μέχρι.κ.ελικόπτετο είχα δεί σε ενα άλλο video.

Με τι να κυκλοφορήσει κάποιος;;;,

Τι πληρώνουν οι ασφαλιστικές;; Δεν έχουν φαλιρήσει ακόμα;;,!!!

sent using tapatalk


810
Chat & Fun / Απ: myWatch Radio
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 07:16:59 μμ »
.
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/-2O3yK3EnEg" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/-2O3yK3EnEg" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

811
Chat & Fun / Απ: myWatch Radio
« στις: Φεβρουάριος 27, 2017, 07:15:47 μμ »
.
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/Zbd6IASEFr8" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Zbd6IASEFr8" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

812
Chat & Fun / Απ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ
« στις: Φεβρουάριος 19, 2017, 11:25:29 μμ »






Στο 00:28 υπάρχει "πίσω" απο τον πολέμιστή μια καρέκλα τύπου φερ-φορζέ;;;;   ( νομιζω έτσι λέγεται )

sent using tapatalk


813
Παρελκόμενα / Απ: ΛΟΥΡΑΚΙΑ
« στις: Φεβρουάριος 18, 2017, 09:08:20 μμ »
Pay Pal με συνδεμένη prepaid της Πειραιώς. Καλά που μας πληροφόρησες διότι σκεπτόμουν να ξαναδοκιμάσω. Τα capital controls μου μέσα  ¥€%€@*($^)!

sent using tapatalk


814
Παρελκόμενα / Απ: ΛΟΥΡΑΚΙΑ
« στις: Φεβρουάριος 18, 2017, 09:53:43 πμ »


ψώνισε κανείς από watch-band-center.com πρόσφατα; ρωτώ γιατί σήμερα πήγα να αγοράσω κάτι και να πληρώσω με κάρτα+paypal και έλεβα μήνυμα (από paypal) ότι η κάρτα δεν είναι αποδεκτή. Εν τω μεταξύ τα ίδια μου έκανε στο αυτό κατάστημα και μία ακόμη φορά πριν κάνα 1,5 χρόνο όταν τα καπιταλ κοντρολς ήταν στα κανονικά τους. Σημειωτέον ότι αγορές από άλλα μαγαζιά ή ebay έχω κάνει κανονικά. Αν έχει κανείς γνώση, ας με διαφωτήσει. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Strifteros

Την ίδια ακριβώς εμπειρία είχα κ εγώ τέλη Δεκέμβρη. Έχε υπ'οψιν σου οτι θα σου στείλουν 2-3 mail που θα σε ρωτάνε αν θα πληρώσεις για την παραγγελία σου κ αν εχεις σκοπό να την ακυρώσεις διότι φαίνονται δεσμευμένα κ πιθανόν να τα θέλει κάποιος άλλος. Το θέμα είναι ότι σε απάντηση που τους έστειλα 2 φορές δεν ανταποκρίθηκαν. Δε γνωρίζω τι εξυπηρέτηση πελατών έχουν...

sent using tapatalk


815
Chat & Fun / Απ: μηχανες
« στις: Φεβρουάριος 11, 2017, 05:26:20 μμ »
Japanese Motorcycle Police Skills on a Wet Surface
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/pVoXGGXRl5k" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/pVoXGGXRl5k" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>



816
Chat & Fun / Απ: Αεροπλάνα
« στις: Ιανουάριος 28, 2017, 06:41:18 μμ »
How to do aircraft maintenance - How it is done - All about Tyre and Wheels maintenance
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/meVJIto-xN8" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/meVJIto-xN8" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>

817
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
« στις: Ιανουάριος 27, 2017, 11:20:44 μμ »
Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες.
Να ειμαστε ολοι καλα να κανουμε την τρελα μας.

Γιαννη, κατα καιρους η steinhart βγαζει καποιες special ή limited editions (βλεπε gmt), οι οποιες ειναι διαθεσιμες μονο μεσω του gnomon.
Το ιδιο ειχε κανει και παλιοτερα με το ovm maxi σαν αυτο που εχει ο gkblues.
Το γιατι δεν το ξερω. Το ιδανικοτερο για εμας θα ηταν να μπορουσαμε να τα παιρνουμε απευθειας απο Γερμανια. Δυστυχως ομως......
Το ΜΚ2.0 που λεγεται οτι ειναι ανοιχτο γκρι, ουτε εμενα με πολυενθουσιαζει.
Γι αυτο προτιμησα το ΜΚ2.5 που φημολογειται οτι ειναι κατα 15% σκουροτερο.
Προσωπικα το βρισκω πολυ ομορφο.
Γκριζαρει ομως κι αυτο να ξερεις.
Αυριο με το φως θα τραβηξω μερικες καλυτερες φωτο.
Δες εδω......
Αριστερα ΜΚ2.5 και δεξια ΜΚ2.0



Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αντώνης...



sent using tapatalk


818
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: LONGINES
« στις: Ιανουάριος 27, 2017, 10:45:14 μμ »
Πανεμορφο και με 38,5 χιλ διαμετρο. Καπου ειδα χθες οτι η τιμη θα ειναι κοντα στις 2.000

Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μιά χαρά!

sent using tapatalk


819
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ !!!
« στις: Ιανουάριος 27, 2017, 10:34:45 μμ »


Και για να μην αισθανεται μονο του το gmt, σημερα κατεφθασε παρεουλα.....

Steinhart ovm MK2.5 special edition

Η ουσιαστικη του διαφορα σε σχεση με το ΜΚ2.0 που πωλειται απο το επισημο site της steinhart, ειναι οτι εχει ελαφρως πιο σκουρο γκρι dial. Αυτος ηταν και ο λογος που το προτιμησα.
Συμφωνα με Gunter και με gnomon, πρεπει να κυκλοφορησαν γυρω στα 300 κομματια απο δαυτο.




Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλοφόρετα Δημήτρη τα stein αλλά κ το longines! Πήρες φόρα κ χτυπάς κατά ριπάς!!
Επειδη μου αρέσει κ εμένα το mil-sub αλλά δυστυχως δεν υπάρχει πια η έκδοση με το σκούρο dial κ η νέα δεν μου αρέσει καθόλου με αυτό το χάλια γκρι για πες, το παραπάνω δεν είναι επίσημη έκδοση; Δεν το έχει στο site. Αυτός ο gnomon το έφτιαξε το dial κατιτις πιο σκούρο κ το πουλά, με εγκριση πιανού; του stein; επιτρέπεται;

Πάντα καλές ώρες ψηλέ!!!

sent using tapatalk


820
Chat & Fun / Απ: Χρόνια Πολλά!
« στις: Ιανουάριος 25, 2017, 07:05:40 μμ »
Χρόνια Πολλά κ ΚΑΛΑ στο κορίτσι του φόρουμ αλλά κ στους  Γρηγόρηδες που γιορτάζουν σήμερα!!!

sent using tapatalk


Σελίδες: 1 ... 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 ... 82