Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Νικολαος

Σελίδες: [1] 2 3
1
Τεχνικά θέματα / Απ: και τα quartz εχουν ψυχη
« στις: Ιανουάριος 25, 2011, 07:08:43 μμ »
Το θέμα των μπαταριών το έθιξα για να βρω τρωτό σημείο των quartz μηχανισμών.
Όπως επίσης ότι κρατούν 10 άντε 20 χρόνια αυτές οι μηχανές σε σχέση με τα μηχανικά που κρατούν μία,δύο,τρεις ίσως και τέσσερις ζωές.
Για τις μπαταρίες τώρα,αν δεν ξεκινήσεις από κάπου αποτέλεσμα δεν θα δεις.
Επομένως,με το να λέμε γιατί να το κάνω αυτό αφού υπάρχουν τόσα άλλα είναι μία σκέψη που σε απλά Ελληνικά λέει:Ωχ βρε αδερφέ,δεν βαριέσε.

2
Τεχνικά θέματα / Απ: Ερώτηση
« στις: Ιανουάριος 14, 2011, 10:41:07 μμ »
Όταν λέμε ZENITH GRAND PRIX 1900 δεν κατασκευάστηκε το 1900 ανταλλακτικά υπάρχουν είναι λίγο ακριβά  τροχοί κατά μέσο όρο από 50 ευρώ και άνω balance Breguet 400 ευρώ περίπου και αν θες καλή δουλεία σίγουρα poising .Ότι δεν υπάρχει τότε τόρνος. Αυτά για ένα restoration
Δηλ.μία κορώνα πόσο κοστίζει;;

3
TISSOT Ξύλινες.
Όλες οι άλλες είναι ίδιες.

4
Μηχανισμοί / Απ: Movement decorations
« στις: Δεκέμβριος 29, 2010, 08:27:13 μμ »
Για υποβρυχιες καταστασεις...by Gabriel Salgado de Arce, engraver ..προσωπικα δεν μου αρεσει αλλααν μην τι αλλο ειναι διαφορετικο....



Κορυφαίο.Θα αφήσω τις γέφυρες μόνο στην θάλασσα για κάνα χρόνο να δω πως θα βγούν.
Πάντως πολύ καλή δουλειά,σαν αληθινό.

5
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
« στις: Δεκέμβριος 28, 2010, 09:30:08 μμ »
οχι ενοω το μπροστινο που περιβαλη το τζαμι. το πισω υπαρχη, ειναι μαλιστα διπλο. ενα μεταλλικο κ ενα χρυσο. καθοτι ηταν δωρο γαμου σε γαμπρο κ το ρολοι ειναι χρυσο.
Η στεφάνη

6
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
« στις: Δεκέμβριος 27, 2010, 01:44:22 μμ »
Η μηχανή είναι η  Landeron 48.
Το καπάκι της κάσας εννοείς,το πίσω.
Πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να βρεθεί.
Πάντα όμως υπάρχει η ελπίδα.

7
Τεχνικά θέματα / Απ: SERVICE ρολογιων,ερωτησεις επι παντος
« στις: Δεκέμβριος 21, 2010, 10:13:51 πμ »
Είναι επισκευάσιμο.
Όσο ήταν αδιάβροχο,τόσο θα παραμείνει.
Αναφέρω στην προηγούμενη σελίδα

8
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: Το δικό μου TIMEX
« στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 08:56:25 μμ »
Νίκο το tissot για το οποίο λες, μήπως είναι αυτό;  http://www.mywatch.gr/index.php/topic,4212.0.html

Ναι,αυτό είναι.
Επίσης φορέθηκε και σε κάποιες άλλες φίρμες.
Δεν θυμάμαι ποιές.

9
Το μόνο που μπορούμε να πούμε ότι είναι Ομεγα.
Τα υπόλοιπα τα γράφει ή στο καπάκι της κάσας ή στην μηχανή του.

10
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: Grand Luxe
« στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 03:55:03 μμ »
Το φθηνός μηχανισμός είναι σχετικό.
Φθηνός σήμερα,τότε όμως;
Σε σχέση με άλλες μηχανές της εποχής μπορεί να ήταν πράγματι φθηνότερος.
Είναι όμως ΕΛΒΕΤΙΑ!!!!
Και μάλιστα την χρυσή εποχή της Ελβετικής ωρολογοποιίας,οι Άνθρωποι έφτιαχναν τα καλλίτερα.
Η ουσία είναι μία.
Μηχανικό ρολόϊ,με Ελβετική μηχανή.
Πόσο στοιχίζουν σήμερα που θεωρούνται υψηλή ωρολογοποιία;;;;
Τότε ήταν απλή ωρολογοποιία.Καλοφόρετο.

11
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: Το δικό μου TIMEX
« στις: Δεκέμβριος 15, 2010, 03:46:47 μμ »
Λαμπρο μαλλον ειναι σαν ενα δικο μου που η μηχνη δεν εχη πουθενα βιδες.
Ειναι μαλλον ρολογια φτηνα μια χρησεως.
Βλεπετε την ιδεα του SWATCH αρχικα την ειχαν εφαρμοση η Γερμανοι και οχι η SWATCH.
Μαλλον ειναι κατι τετοιο.
Αν δεν κάνω λάθος,η ΤΙΜΕΧ είναι Αγγλική φίρμα.Τέλος πάντων.
Η μηχανή του είναι κανονικότατη και μάλιστα είναι και λίγο περίεργη σε σχέση με τις κλασσικές.
Απ'όσο γνωρίζω,η πρώτη μηχανή μιας χρήσεως ήταν από την TISSOT η Actualis Autolab.
Ήταν ένα πλαστικό κέλυφος διαφανές και μέσα όλος ο μηχανισμός εκτός του μπαλάνς,ήταν από πλαστικό.
Χάλαγε,το πέταγες.

12
Τεχνικά θέματα / Απ: Αγορά δεικτών για Ρολόι
« στις: Δεκέμβριος 14, 2010, 11:42:18 πμ »
Αν σε ενδιαφέρει,βρήκα στα ανταλακτικά μου δύο ζευγάρια.
Ένα με φόσφωρο και ένα σκέτους.
Αν σε ενδιαφέρει να ανεβάσω φωτό.

13
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: Ferex Watch Swiss Made
« στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 07:44:06 μμ »
Πολύ όμορφο!!
Από'κει και πέρα τίποτα το ιδιαίτερο.
Απλά καθημέρινά ρολόγια της εποχής.
Αν δουλεύει μια χαρα να το φοράς κιόλας.

14
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: Το δικό μου TIMEX
« στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 07:37:08 μμ »
Το μόνο που θα σου πω είναι να κοιτάξεις στο κάτω μέρος του καντράν.
Θα δεις έναν αριθμό.
Τα δύο τελευταία ψηφία είναι το έτος παραγωγής του και τα τρία πριν από αυτά το κωδικό νούμερο της μηχανής.
Αυτά.

15
Το ρολόϊ είναι σε καλή κατάσταση απ'ότι βλέπω.
Αφού το έχεις σπίτι σου,γιατί να το κρατάς σε ένα μπαούλο μέσα και να μην το έχεις ως ένα αντίκα κομμάτι κάπου σε μια βιτρίνα.
Συνήθως αυτά τα ρολόγια επειδή δεν χρησιμοποιούνται,τους κάνεις μόνο ένα καλό πλύσιμο χωρίς λάδωμα της μηχανής και απλά το δείχνεις.Αν τώρα θες να δείξεις πως λειτουργεί κιόλας,γυρίζεις λίγο την κορώνα ίσα ίσα να δουλέψει.

16
Τεχνικά θέματα / Απ: και τα quartz εχουν ψυχη
« στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 07:23:15 μμ »
αλήθεια τί είναι αυτό που κάνει έναν quartz μηχανισμό ξεχωριστό κ "καλύτερο"-"ακριβότερο" από έναν άλλο?
αν εξαιρέσουμε κάτι complication της citizen κ λοιπές ιδιαιτερότητες, τί σημαντικές διαφορές μπορεί να υπάρχουν?

Ακριβώς αυτό.Όσο πιο πολλά καλούδια έχει,τόσο ανεβαίνει η τιμή της.
Ακόμα υπάρχει και μια μικρή,άλλοτε μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε Japan και Swiss μηχανές.
Το ουσιαστικότερο όλων είναι πως αυτή την στιγμή υπάρχουν ρολόγια στην αγορά που κοστίζουν 400-500 ευρώ χωρίς κάτι το ιδιαίτερο και φορούν μία μηχανή των 6 ευρώ!!

17
Τεχνικά θέματα / Απ: και τα quartz εχουν ψυχη
« στις: Δεκέμβριος 13, 2010, 11:30:35 πμ »
Θα σας πω μια ιστορία.
Όταν βγήκαν τα πρώτα ρολόγια τσέπης και τουλάχιστον για έναν αιώνα μετά,ο κόσμος δεν μπορούσε να συνηδειτοποιήση πως δεν είχαν εκρεμμές.Έτσι είχαν συνηθήση από τα μεγάλα ρολόγια.
Έτσι,κάποιοι κατασκευαστές έκαναν ένα τρίκ με το μπαλάνς και φαινόταν σαν να έχουν εκρεμμές.
Αλλά τελικά δεν υλοποιήθηκε μαζικά και παρέμεινε στα αζήτητα.

Στα μέσα του 20ου αί. βγήκαν κάποια ρολόγια μηχανικά που έδειχναν ώρα,λεπτά και δεύτερα μέσα σε παραθυράκια στο καντράν (Jumping hour).
Ήταν δηλαδή σαν ψηφιακά.Δεν είχαν όμως την απήχηση που έπρεπε και δεν έγιναν διαδεδομένα.

Μετά βγήκαν τα ψηφιακά μπαταρίας που τελικά και αυτά ήρθαν και έρχονται ακόμη σε δεύτερη μοίρα από τα αναλογικά.
Επίσης ένας άλλος λόγος που δεν τα προτιμούν οι εταιρείες είναι η παραπάνω κατανάλωση που έχουν και οι μεγάλες μπαταρίες τους.Άν κάποιος έχει στο ρολόϊ του διπλή ένδειξη ώρας (αναλογική-ψηφιακή),θα ξέρει πως την μπαταρία του ψηφιακού την αλλάζει νωρίτερα.

Υπάρχουν και τα LED ρολόγια που έχουν μικρότερη κατανάλωση γιατί ενεργοποιούνται αφού πατήσης το κουμπί αλλά και αυτά θέλουν μεγαλύτερη μπαταρία.

Τα ψηφιακά έχουν το εξής ελλάτωμα.Άν χαλάσουν,δεν επισκευάζονται (επισκευάζονται ίσως,αλλά ποιος τα φτιάχνει;).

Το σύν γενικά στα ρολόγια μπαταρίας είναι η ακρίβειά τους και η ανθεκτικότητά τους στις απότομες κινήσεις του χεριού,ειδικά όταν αθλείσαι.
Για εμένα τα Quartz έχουν ένα μείον,την μπαταρία.Επιβάρυνση στο περιβάλον. 

18
Τεχνικά θέματα / Απ: και τα quartz εχουν ψυχη
« στις: Δεκέμβριος 12, 2010, 01:21:59 μμ »
Το 5ετία είναι σχετικό και δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένες μάρκες.
Μπορείς να μην κάνεις ποτέ σέρβις και το ρολόϊ σου να δουλεύει.
Απλά,το λάδι έχει την ιδιότητα αναλόγως την ποιότητα του,είτε να εξαερώνεται είτε να πήζει και να σχηματίζει μία σκληρή μάζα στα κουζινέτα ή στα ρουμπίνια με αποτέλεσμα να φθείρετε είτε το πιβό είτε το κουζινέτο.
Η ιδιότητα αυτή του λαδιού αρχίζει να εμφανίζεται από 3-4 έως τα 5 χρόνια.
Αυτά όμως είναι για τις Quartz μηχανές είναι ψιλά γράμματα.
Αν τώρα το ρολόϊ σας φοράει μια φτηνή μηχανή (ξέρετε τι φοράει;),όταν χαλάσει την αλλάζετε.
Αν όμως φοράει μια ακριβή,πάλι θα την αλλάξετε αλλά με πιο πολλά χρήματα.
Επομένος,το αμφιβάλω είναι μια σχετικότητα όπως και η 5ετία.

19
Τεχνικά θέματα / Απ: και τα quartz εχουν ψυχη
« στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 04:42:04 μμ »
Οι Quartz μηχανές θέλουν κι'αυτές ένα σέρβις περίπου κάθε 5 χρόνια.
Μην ξεχνάμε πως είναι μηχανές με τροχούς και τριβές σε πολλά εξαρτήματά τους.
Απλώς λείπει η ενέργεια του ελατηρίου κίνησης που αντικαταστάθηκε από την μπαταρία
και το μπαλάνς που αντικαταστάθηκε από το κύκλωμα.
Όλα τα άλλα παραμένουν τα ίδια σχεδόν!!!
Ο συρμός των γραναζιών στο εσωτερικό της μηχανής και από την πλευρά του καντράν σχεδόν όλα.
Ένα σέρβις Quartz ρολογιού θα σας στοιχήσει περίπου 20 ευρώ.Κάντε έρευνα.

20
Τεχνικά θέματα / Απ: "Πρόβλημα" με 7750
« στις: Δεκέμβριος 11, 2010, 04:24:21 μμ »
Συνήθως στο τρίτο-τέταρτο γύρισμα της κορώνας οι μηχανές αρπάνε κατ'ευθείαν.
Παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο.
Αλλά στα 20 και 30 γυρίσματα,μάλλον θέλει σέρβις

Σελίδες: [1] 2 3