Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - gerogian

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 10
1
Chat & Fun / Περί διακοπών
« στις: Αύγουστος 10, 2020, 06:48:41 μμ »
Εδώ και αρκετά χρόνια οι καλοκαιρινές μας διακοπές πάντα έχουν τα απρόοπτα τους.
Σε σημείο μάλιστα που η Λιτσα λέει ότι δεν θέλει να φτάνει αυτή η περίοδος.
Τι να πρωτοθυμηθούμε.
Το τρακάρισμα που μας έκανε μία στην εθνική πριν από τρία χρόνια την πρώτη μέρα των διακοπών μας και μας αχρήστεψέ δύο αυτοκίνητα ταυτόχρονα; Το γεγονός ότι πρόπερσι ανήμερα της Παναγίας έσπασε το πόδι της η μάνα μου και τρεχαμε στο νοσοκομείο;
Το γεγονός ότι πέρυσι ήρθαμε άρον άρον απο τις διακοπές μας επειδή πλημμύρισε το ιατρείο μου; Και δεν μιλαμε για τη ζημια που επαθα!!
Ειναι απιστευτο οτι εχουμε παρα πολλα χρονια να περασουμε ανεμελες διακοπες και να ξεκουραστουμε πραγματικα!
Και φέτος τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα.
Από τη μία ο κορονοϊός με τα παρελκομενα του,απο την άλλη κάποια προβλήματα με τους γονείς μας δεν ειμασταν και στα καλυτερα μας.
Αποφασίσαμε λοιπόν να περάσουμε τις λίγες ημέρες των διακοπών μας στο εξοχικό μας στο Χαλκούτσι και να προσπαθησουμε να γεμισουμε μπαταριες για το δυσκολο χειμωνα που μας περιμενει.
Τελευταια ημερα δουλειας η Παρασκευη και Χαλκουτσι ερχομαστε!!!!
Κυριακη πρωι θα καναμε και το πρωτο μας μπανιο, μια και μεχρι τωρα ειχαμε μπλεξει με δουλειες και δεν προλαβαμε καν να δουμε τη θαλασσα.
Και Σαββατο βραδυ γινεται ο κακος χαμος στην Ευβοια και το πρωι της Κυριακης η εικονα που αντικριζουμε ειναι αδιανοητη....





Τοννοι σκουπιδια, καρεκλες, επιπλα, κοντεινερ.
Οι ανθρωποι εχασαν τα παντα!!
Νεκρα ζωα, φιδια....








ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ!!!!
Τεραστια καταστροφη!!! Σε συζήτηση που είχα εχθές με το δήμαρχο της περιοχής έλεγε ότι θα χρειαστούν μήνες για να επανέλθουν τα πράγματα στην κανονική τους κατάσταση.
Πολύ μεγάλη ζημιά τόσο οικονομικη οσο και περιβαλλοντολογικη!!!!

Πρωι- πρωι επιασαν δουλεια, αλλα ο δρομος ειναι μακρυς!!




Καθε σκεψη για μπανιο λοιπον τελειωσε (τσαμπα πηρα την αδιαβροχη καμερα ) αλλα ειπαμε δεν πειραζει, θα δουμε τους φιλους μας, θα κανουμε τις βολτουλες μας, καλα θα περασουμε και ετσι!!!
Χα!!χα!! Αμεση ανακληση της αδειας της Λιτσας, λογω Ερντογαν, αυριο πρωι-πρωι πρεπει να παρουσιαστει στην υπηρεσια της.
Αντε να δουμε......


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk

2
Ανακοινώσεις και οδηγίες / Αναβάθμιση φορουμ
« στις: Μάιος 14, 2020, 04:49:02 μμ »
Ειμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω οτι μπήκε το νερό στο αυλάκι και πολυ σύντομα θα εχουμε ενα μοντέρνο και ελκυστικό mywatch.
Συγκεκριμένα το προσεχες ΣΚ θα κατέβει το φορουμ για εργασίες αναβάθμισης και απο Δευτέρα θα ειμαστε έτοιμοι.

Ευχαριστούμε τον Κώστα (κοσντομη), ο οποιος βοήθησε να βρεθει ο κατάλληλος τεχνικός, ο οποιος και θα κάνει όλη την εργασία ( την έχει ήδη τελειώσει και ειναι έτοιμος).
Απο Δευτέρα τα σπουδαία, λοιπον!!😉😁

3
Τελικά σήμερα ανακοινώθηκε οτι η έκθεση, που θα γινότανε τον επόμενο Γενάρη, δεν θα πραγματοποιηθεί.

Κριμα, αλλα θα έλεγα μαλλον αναμενόμενο.



4
Chat & Fun / Εφυγε και ο Στερλινγκ Μος
« στις: Απρίλιος 12, 2020, 12:07:32 μμ »
Ένας από τους σημαντικότερους οδηγούς που έχουν περάσει από τη Formula 1 και ίσως ο σημαντικότερος για τη Μεγάλη Βρετανία (θα δούμε που θα πλασαριστεί ο Χάμιλτον  ;D)έφυγε στα 90 του χρόνια.
Ο Σερ Στέρλινγκ Μος!!!  ο μεγάλος οδηγός της Formula 1 που άφησε εποχή. αν και δεν κέρδισε ποτέ του ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.



Ο Μος κέρδισε στα 16 από τα 66 Γκραν Πρι που έτρεξε και ξεκίνησε σε 529 αγώνες, σε 85 διαφορετικές κατηγορίες!
Στη 10ετία του ’50 υπήρχε ένας αγώνας στην Ιταλία, το “Mille Miglia”. Αγώνας που είχε πάρει την ονομασία του από την απόσταση του αγώνα. Τα χίλια μίλια δηλαδή, με τον αγώνα να ξεκινάει από την Μπρέσια, της βόρειοκεντρικής Ιταλίας, να φτάνει στη Ρώμη και να επιστρέφει και πάλι στην Μπρέσια όπου ήταν ο τερματισμός.
Στον αγώνα του 1955, όλοι οι προβολείς ήταν στραμμένοι στον super star της εποχής, τον αργεντινό Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, που συμμετείχε με Mercedes 300 SL, επίσημος οδηγός της γερμανικής εταιρίας.
Υπήρχε όμως και μια άλλη συμμετοχή, επίσημη και αυτή της Mercedes, με τον νεαρό τότε βρετανό  Στερλινγκ Μος με συνοδηγό μια φυσιογνωμία των αγώνων, τον Ντένις Τζεκινσον.
Αυτή η συμμετοχή πέρασε στην ιστορία που 60 χρόνια μετά ακόμα συζητιέται με θαυμασμό.

Ο λόγος είναι ότι το βρετανικό πλήρωμα με το Νο 722 στην ασημένια Mercedes 300 SL, όχι απλά κέρδισε τον αγώνα το 1955, αλλά «δημιούργησε» ένα αξεπέραστο ρεκόρ, καθώς σημείωσε μ.ω.τ. 157.65 χλμ.



<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/fuML_vIAO6Y" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fuML_vIAO6Y" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


ενώ έμεινε στην ιστορία με την εμφάνισή του στο Μονακό το 1961, όπου κέρδισε τρεις Ferrari οδηγώντας τη Lotus του κυριολεκτικά τέρμα!

Του έχουν «αφιερωθεί» αρκετά αυτοκίνητα παραγωγής από τους κατασκευαστές, όπως η Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss Edition που σήμερα έχει τρομακτική αξία στον κόσμο των υπερσπάνιων αυτοκινήτων.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι μέχρι και τα 88 του χρόνια ήταν στην ενεργό δράση της Formula 1, αποσύρθηκε όμως στη συνέχεια λόγω μιας λοίμωξης αναπνευστικού που αντιμετώπιζε, oπως επίσης και το γεγονός οτι έχει οδηγήσει πάνω απο 180 διαφορετικά αυτοκίνητα στην καριέρα του ως οδηγός!!!



Αξίζει να σημειωθεί πως ο Σερ Στέρλινγκ Μος υπήρξε πάντα μαχητής στη ζωή, καθώς το 2010 είχε μια πτώση από ένα αναβατόριο που είχε στο σπίτι του με αποτέλεσμα να σπάσει τα πόδια του και να τραυματιστεί. Παρόλα αυτά το ίδιο καλοκαίρι οδηγούσε αυτοκίνητο και εμφανίστηκε στο Goodwood Festival of Speed.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/FQpj90K3g_M" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FQpj90K3g_M" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


R.I.P Στέρλινγκ!!

5
Έφυγε απο κοντα μας και ο δευτερος δημιουργος του αγαπημενου μας Asterix, ο Albert Uderzo.




Πηγε να συναντησει τον φιλο του Rene Goscinny!!!




Δεν πιστευω να υπαρχει ανθρωπος που να μην του εχουν κανει συντροφια οι περιπετειες του ατιθασου Γαλατικου χωριου!!!




P.I.P Albert!!



7
Βρεθηκα εχθες στο κεντρο για κατι δουλειες και βρηκα την ευκαιρια να δω και να δοκιμασω καποιο ρολοι που το σκεφτομαι αρκετο καιρο.

ΑΡ 15500

Βεβαια με κοιταξανε περιπου οπως σε κοιτανε στη ρολεξ οταν ζητας pepsi h hulk, αλλα με την προοδο της κουβεντας και τη σωστη προσεγγιση, αλλαζουν καπως τα πραγματα, προς το καλυτερο.



(αυτο ειναι πουλημενο, απλως μου το εφεραν για δοκιμη)

Εκτος απο το 15500 δοκιμασα και καποια αλλα μοντελα, τα οποια προσπαθησαν με διαφορους τροπους να με πεισουν οτι αποτελουν εξαιρετικη αγορα και μου προσδιδουν κυρος!! ;D

[/url]








Το 15500 μου αρεσε, αν και η διαθεσιμοτητα του ειναι αμφιβολη εως μηδενικη.
Αναλυτικα θα γραψω τις προτασεις που μου εγιναν και τις λυσεις που προταθηκαν.


8
Ανακοινώσεις και οδηγίες / Α.Β. special strap project by paneristi Hellas
« στις: Δεκέμβριος 28, 2019, 07:25:44 μμ »
Ενα πολυ σημαντικο και μοναδικο project κατασκευαζεται με τη φροντιδα του paneristi Hellas.
  Project που κυριο θεμα εχει ενα ιδιαιτερο λουρι, αφιερωμενο στον mr.Angelo Bonati!!! τον ανθρωπο που διετελεσε  CEO της Panerai το διαστημα (1996-2018), κατα το οποιο η εταιρεια, υπο την καθοδηγηση του, μεγαλουργησε και καταξιωθηκε αναμεσα στις μεγαλες ορολογιακες δυναμεις.
  Αποτελει πραγματικα μεγαλη τιμη για το paneristi Hellas το γεγονος οτι με μεγαλη προθυμια ο mr. Bonati  ανταποκριθηκε στο αιτημα μας και εδωσε το πρασινο φως -για πρωτη και μοναδικη φορα- τοσο για την υλοποιηση του project οσο και στη χρησιμοποιηση του ονοματος του!!!

Α.Β special strap project !!!!

 Ας πουμε ομως και δυο λογια για το ιδιο το project.

Κασετινα απο μαυρη ματ λακα και χαραγμενο με χρυσοτυπια το logo μας!!
Το περιεχομενο της πραγματικα πλουσιο!!
    Συνοδευτικα του λουριου: 1 burgeon lup & 2 burgeon κατσαβιδια για τα πανερια μας, 1.4 & 1.6 mm.



   To λουρι κατασκευαζεται αποκλειστικα απο Ελληνικα χερια.
   Μπουκλα paneristi Hellas με χαραγμενα τα αρχικα Α.Β. και τον μοναδικο αριθμο περιορισμενης εκδοσης.



    Δερμα κορυφαιας ποιοτητας και βεβαια κορυφαιος κατασκευαστης, ο Κωστας, aka centaur!!!!


 
(η φωτο ειναι απο λουρι προ-παραγωγης, θα ακολουθησουν κανονικες!! ;) ;D )

Γραμμη παραγωγης!!



  Και ολα αυτα συνοδευονται απο πιστοποιητικο γνησιοτητας υπογεγραμμενο απο τον mr. Bonati !!!




 και απο το paneristi Hellas βεβαια για το δικο του πρωτοτυπο!!!





     To project θα κυκλοφορησει σε 22 κομματια, οσα τα χρονια της ηγεσιας του mr.Bonati συν 1 πρωτοτυπο που θα παραδοθει στον ιδιο σε συναντηση που θα πραγματοποιηθει στο σπιτι του στο Μιλανο.
     Το λουρι θα κατασκευαστει σε 2 διαστασεις : 24 & 26mm και μηκος 150/90mm.
     Το κοστος του project ειναι 230 ευρω και απευθυνεται κυριως στα μελη του paneristi Hellas αλλα και σε ολους τους Ελληνες φαν της εταιρειας.
     To ενδιαφερον ηταν εντυπωσιακο, σε λιγοτερο απο μια ωρα εφυγαν ολα!! Sold out!!! 
     Και κατι σημαντικο, αν εξαιρεσουμε 1 κομματι που θα φτασει στα χερια του Giammaria  Varriale, ολα τα υπολοιπα παρεμειναν σε Ελληνικα χερια, παρα την ζητηση και επιθυμια φιλων paneristi απο το εξωτερικο να το αποκτησουν!!
     H παραλαβη του ξεχωριστου project απο τους 22 τυχερους θα γινει στην κοπη της πιτας του Paneristi Hellas.!!!
     
     Θα υπαρχει συνεχης ενημερωση, stay tuned!!!

9
Πριν λιγο στο OPEN.

Βικτωρας σε αλλη μια τηλεοπτικη εμφανιση!!




Οι φημες οτι στη φωτο δειχνει ποση σχεση εχει με ρολογια, μαλλον ειναι ανυποστατες!!
Προσωπικα δεν τις πιστευω!!





Sent from my iPhone using Tapatalk

10
Νέα & Ειδήσεις από την Ωρολογοβιομηχανία / P Day 2019 - Amsterdam
« στις: Οκτώβριος 09, 2019, 11:59:01 πμ »



Την προηγουμενη εβδομαδα και συγκεκριμενα το ΠΣΚ 4-5-6 Οκτωβριου εγινε η ετησια συγκεντρωση των ανα τον κοσμο πανεριστι στο Αμστερνταμ.
Ενας θεσμος που κραταει περιπου 20 χρονια (απο το 2002) και συνεχιζει ακαθεκτος!!!
Για πρωτη φορα ειχαμε και Ελληνικη παρουσια ( δεν υπολογιζουμε το Θωμα και τον Κωστα που ζουν στο εξωτερικό ) και μπορω να πω οτι μας υποδέχθηκαν  άψογα.
Το ξενοδοχειο ηταν πολυ καλο και γενικα η πολη ομορφη!!!








Τα ρολογια που ειδαμε ηταν απιστευτα!!!
Ρολογια του Β παγκοσμιου πολεμου με τεραστια ιστορια.
Το πιο σημαντικο ομως ειναι η αγαπη, το παθος ολων αυτων των ανθρωπων για την Πανεραι.
Εντυπωσιασθηκαμε απο το γεγονος οτι η πλειοψηφια τους ηταν μεγαλοι άνθρωποι,πολυ καλοβαλμενοι, με τις γυναικες τους και τα παιδια τους μερικοι και βέβαια απιστευτες γνωσεις για την πανεραι!!!
Στο ολο event συμμετειχε και η επισημη εταιρια με εκδηλωση ( ποτο, φαγητο και ενημερωση για τη νεα χρονια) το βραδυ της Παρασκευης, παροντος του CEO.






Παντα καλη οικοδεσποινα η Πανεραι και ιδιαιτερα φιλικος ο JM Pontroue!!







Με τον Κωστα (Kostas straps) και τον δικο μας Θωμα και τον Αζη απο το Ισραηλ, που μενει 6 μηνες το χρονο στην Κρητη!!




Το κυριο event εγινε σε εναν πολυ ωραιο χωρο και περιελαμβανε ποτο, φαγητο, χορο και κουβεντουλα!!!




Στο κυριο event του Σαββατου κληρωθηκαν και 5 συλλεκτικα ποστερς υπογεγραμμενα και απο τους 200 συμμετεχοντες.
Η Λιτσα κερδισε το ενα!!!!



Το κεφι ηταν μεγαλο και ο χορος καλα κρατησε!!



Δειχνοντας και το ανθρωπινο προσωπο καθως και τη φιλανθρωπικη της συνειδηση η πανεριστικη κοινοτητα, εβγαλε σε πλειστηριασμο ενα πανερι και τα χρηματα πηγαν σε ιδρυμα για την αποκατασταση παραπληγικων συνανθρωπων μας!!!



Και αναμεσα σε χορους και πανηγυρια ανακοινωθηκε και η πολη που θα αναλαβει τη διοργανωση του P Day του 2020.

New York!!!!



Ενα διαλειμα απο την καθημερινοτητα μας, γεματο ωραιες εικονες, νεους φιλους, εκπληκτικα ρολογια!!!
Η οργανωτικη ομαδα ηταν συνεχως πλαι μας και προσπαθουσε να ικανοποιησει καθε επιθυμια μας!!

Και βεβαια θα μας περιμενει η Νεα Υορκη, οπου



ελπιζουμε να εχουμε μαζι μας και αλλα δικα μας παιδια και βεβαια πολυ επιθυμουμε μα καταφερουμε καποια στιγμη να φερουμε αυτη τη γιορτη στην Αθηνα!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

11
Ανακοινώσεις και οδηγίες / Αποκλεισμός του μέλους maestro.
« στις: Οκτώβριος 05, 2019, 08:40:48 πμ »
Πραγματικά με μεγάλη μας λύπη προχωρησαμε στον αποκλεισμό του Μιχάλη (maestro) για τους επόμενους 3 μήνες.
Η στενοχώρια μας ενισχύεται απο το γεγονός οτι ο Μιχάλης ειναι απο τα πολυ παλιά μέλη, με γνώσεις περί του αντικειμένου και κατα την προσωπική μου άποψη, οσο κι αν δεν ενδιαφέρει αυτή το φορουμ, καλο παιδί.
Θελουμε να ελπίζουμε οτι ο τρίμηνος αποκλεισμός θα λειτουργήσει ευεργετικά και θα επανέλθει κοντά μας και παλι, οπως αρμόζει στο φορουμ και τους χρήστες του.

Θα ήθελα με τη ευκαιρία αυτή να επισημάνω μερικά πραγματάκια.

Κάθε φορα που υποχρεώνεται η διαχειριστική ομάδα να λαμβάνει μέτρα, να κάνει παρατηρήσεις κλπ., έρχεται σε δύσκολη θέση και το κάνει αποκλειστικά και μονο για τη σωστή λειτουργία του φορουμ.
Υπάρχουν κανόνες, οι οποίοι πρεπει να γίνονται αποδεκτοί και σεβαστοί απο ολους.
Δεν θα υπάρξει ανοχή σε καμμία παραβατική συμπεριφορα!!!!
Σας παρακαλούμε ολους να σταματήσουν οι ειρωνίες, προσβολές, εξυπνάδες και ολα τα συναφή!!!!
Διότι για να ειμαστε απόλυτα ειλικρινείς, στην συγκεκριμένη περίπτωση του maestro, υπήρξαν και άλλοι χρήστες που έφτασαν στα όρια της παραβατικότητας με τα γραφόμενα τους, αλλα κάπως το έσωσαν.

12
Tις τελευταίες ημέρες διαβάσαμε για ρολόγια φονιάδες, για ρολόγια τηλεπερσονες, για ρολόγια σαμουράι, για ρολόγια κατσαρόλες και τηγανια, κλπ.κλπ.
Επίσης για το ποιο ειναι το καλύτερο, ποιο μετράει ωρα αλλα και ποιο κόβει χρήμα  ;), γενικά υπήρξε μια αντιπαράθεση η οποια μου γέννησε κάποιες σκέψεις και απορίες, αλλα κυρίως μου άνοιξε την όρεξη για κουβέντα.
Ti σημαίνει καλυτερο ρολοι;
Υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να καθοριστεί το καλυτερο;
Μας ενδιαφέρει παντα να αγοράσουμε το καλυτερο;
Τι προσδοκάμε απο την απόκτηση ενός ρολογιου;
Επηρεαζόμαστε απο την περιρρέουσα ατμοσφαιρα;
Είμαστε προκατειλλημενοι έναντι κάποιων εταιριών;
Ειναι ρολογαρες τα ρόλεξ;
Μήπως τα σεικο ειναι καλυτερα:
Μήπως υπάρχουν άλλες εταιρίες που διεκδικούν τα πρωτεια;

Για τα πανέρια δεν ρωτάω κάν, στο κάτω-κάτω κοτζάμ γκλομπαλ ειμαι !!!! ;D

Ανοίγω λοιπον αυτό το νημα, να συγκεντρώσουμε εδώ τις απόψεις μας, τo χιούμορ μας, τα επιχειρήματα μας, να διασταυρώσουμε τα ξίφη μας  ;) ( φοβου τους σαμουράι) και ελπιζω να ....μην καταλήξουμε κάπου!! :lol: :lol:
Παντα κόσμια ομως!!

Υ.Γ Σκέφτηκα να δώσω τίτλο (επηρεασμένος απο την αντιπαράθεση μαέστρου και σενσει)  :goodman: ;)
< Μαυροκωσταιοι και Κοντογιωργηδες>
αλλα μου φάνηκε κάπως αδόκιμο για ορολογιακο νημα! ;D ;D

13
Chat & Fun / Alimos classic car Sunday
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 12:53:40 πμ »


Συναντηση κλασικων αυτοκινητων σημερα Κυριακη 15 Σεπτεμβρη, στη γειτονια μου στον Αλιμο.
Ο πεζοδρομος της παραλιας μεχρι τον θερινο κινηματογραφο θα γεμισει απο πραγματικα αυτοκινητα.
Συμφωνα με τους διοργανωτες οι συμμετοχες θα περασουν τις 100, θα ειναι περιπου 120!!!
Πιστευω οτι θα ειναι πολυ ωραια και αξιζει τον κοπο μια επισκεψη.
Προσωπικα θα παω το απογευματακι, κατα τις 5.00μμ, οποιος θελει ας επικοινωνησει μαζι μου.


Sent from my iPhone using Tapatalk

14
Ανακοινώσεις και οδηγίες / Αποκλεισμός του μέλους Aris911
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2019, 11:12:59 πμ »
Δυστυχώς, ο λογαριασμός του μέλους Aris911 πρόκειται να διαγραφεί οριστικά.
Βασική αιτία για την κύρωση αυτή ειναι οτι πρίν λίγο καιρό, ο Aris911 παρουσίασε στο νήμα «Εισερχόμενο» ενα vintage ρολόι VC ως δικό του, ενω το ρολόι ανήκει σε μέλος αλλου φόρουμ και βρέθηκε στα χέρια του Aris911 μέσω τρίτου επαγγελματία για επισκευή.
Ο Aris911 παρουσίασε το ξεπακετάρισμα, ευχαρίστησε ολα τα μέλη για τις ευχές, για ενα ρολόι που δεν του ανήκε.
Αυτη η ενέργεια παραβιάζει καταρχάς την απαγόρευση παραπλάνησης των αλλων μελών του φόρουμ (βλ. Οροι πρόσβασης και χρήσης).
Παράλληλα, ειναι και αποδοκιμαστέα γενικά, καθώς δεν ειναι ανεκτό σε ενα φόρουμ, οπου βασική προυπόθεση συμμετοχής ειναι ο σεβασμός μεταξύ των μελών, οχι μόνο να παρουσιάζουμε ρολόγια ως δικά μας, ενω δεν ειναι, αλλά πολύ περισσότερο να τα ιδιοποιούμαστε, προσωρινά εστω, για να παραπλανήσουμε τα αλλα μέλη.
Ο Aris911 κλήθηκε πρώτα να απαντήσει στα παραπάνω, αλλά οι εξηγήσεις του ηταν τουλάχιστον ανεπαρκείς.
Σημειώνεται ομως οτι η παραπάνω ενέργεια δεν ειναι η μοναδική αιτία που επιβάλλεται η σοβαρή κύρωση της διαγραφής λογαριασμού.
Ο Aris911 εχει επανειλημμένως παραβιάσει οσους ορους απαγορεύουν τα προσβλητικά και υβριστικά ποστ, ενω για τον ιδιο λόγο η διαχειριση εχει πολλές φορές δεχτεί παράπονα από αλλα μέλη.
Τέλος, ρόλο στήν επιβολή της κύρωσης αυτής επαιξε και το γεγονός οτι στο συγκεκριμένο μέλος ειχε επιβληθεί και στο παρελθόν η κύρωση της διαγραφής, αλλά επέστρεψε με την προυπόθεση οτι θα τηρούσε απαρέγκλιτα τους ορους συμμετοχής στο φόρουμ.

Η ομαδα διαχειρησης
Αγγελος
Βικτωρας
Σπυρος

15
Chat & Fun / Επιστροφη απο τις διακοπες : μεσα στη χαρα!!
« στις: Αύγουστος 26, 2019, 08:15:05 μμ »
Ο Αυγουστος πλησιαζει στο τελος του και σιγα-σιγα ολοι μας μαζευομαστε στη βαση μας.
Η αληθεια ειναι οτι μετα απο μια σειρα δυσκολιων που περασα - οπως πολλοι γνωριζετε- με τους γονεις μου, επιτελους φανηκε φως στο τουνελ και γι αυτο αποφασισαμε με τη Λιτσα να παμε λιγες ημερες στην αγαπημενη μας Αιγινα και συγκεκριμενα στην Αγια Μαρινα.





Τα πανερια παντα μαχιμα, εδωσαν ηχηρο παρων!!!! :laola:



A! ενταξει, παραλιγο να το ξεχασω, υπηρχε κι ενα αλλο ρολογακι μαζι μου ;) :lol: :lol:



βεβαια το προσεχαμε ιδιαιτερα να μη μας σκουριασει!! :D :D

Πηγαμε την Τεταρτη και Κυριακη, δηλ. εχθες, ηταν προγραμματισμενη η επιστροφη.
Κυριακη πρωι λοιπον, το φερρυ εφευγε στις 2.45 μ.μ , καναμε το μπανακι μας και απολαμβαναμε τις τελευταιες ανασες ξενοιασιας.

Τι ειπα, ξενοιασια; Χα!χα!!
Βγαινοντας απο τη θαλασσα, βλεπω στο κινητο μου 5 κλησεις απο την φιλη μου τη γιατρινα, που το ιατρειο της ειναι διπλα στο δικο μου και ταυτοχρονα κουραρει και τη μανα μου.
Ταυτοχρονα αλλες 5 στο κινητο της Λιτσας και επισης κλησεις απο το πατρικο μου και στους δυο.

Ενταξει ειπα, δεσαμε!! Προβλημα με τη μανα μου σκεφτηκα και μαλιστα επειγον.
Με τρομο πηρα την Αλινα τηλεφωνο να δω τι συμβαινει.
Ευτυχως ιατρικα , ολα και ολοι καλα!!

Αλλα...πηγαινοντας στο ιατρειο της παρατηρησε κατι νερα στις σκαλες και ως εκ θαυματος εβγαιναν απο το δικο μου ιατρειο.
Πλημμυρα ρε παιδια. Ενα κολοσωληνακι (αυτο το κιτρινο) του μηχανηματος των υπερηχων



εκανε ολη τη ζημια.
Και οταν λεμε ζημια,











Nα ειναι καλα η κοπελα με τον αντρα της που σταματησαν τη διαρροη και εβγαλαν τα περισσοτερα νερα!!!
Βεβαια μολις γυρισαμε με τη Λιτσα ειδαμε το μεγεθος της ζημιας, που ειναι αρκετουτσικο.
Σχεδον ολα τα αναλωσιμα off και προβληματα σε καποια μηχανηματα.
Περιμενω αυριο πρωι τον πραγματογνωμονα της ασφαλιστικης να δουμε τι γινεται.

Αλλα, οπως εχουμε πει πολλακις, σιγα μη το βαλουμε κατω.

Ευτυχως που μπαινοντας στο ιατρειο, φορουσα το καταλληλο εργαλειο!!!



16
Αγγελίες Ζήτησης / Ζητείται μπούκλα 26mm bronzo
« στις: Ιούνιος 24, 2019, 05:50:51 μμ »
Εαν κάποιος έχει 26αρα bronzo μπουκλα , δεν του χρειάζεται και θέλει να την πουλήσει, εδώ ειμαι! ;D

Ευχαριστώ εκ των προτέρων φορουμ και συμφορουμιτες! ;)

17
Chat & Fun / R.I.P Niki!!!
« στις: Μάιος 22, 2019, 12:24:21 πμ »
Ενας απο τους μεγαλυτερους και σπουδαιοτερους για την F1 οδηγους αγωνων, ο Νικι Λαουντα εφυγε και εκανε πολυ φτωχοτερο τον μηχανοκινητο αθλητισμο.



Ο Νίκι Λάουντα γεννήθηκε στη Βιέννη και προερχόταν από μια ιδιαιτέρως ευκατάστατη οικογένεια. Ο παππούς του από τη μεριά του πατέρα του ήταν ο Βιενέζος επιχειρηματίας, Χανς Λάουντα.
Ο Νίκι αποφάσισε να γίνει οδηγός αγώνων, αν και ο πατερας του Χουάν Λάουντα Κρέσπο, δεν ήθελε με τιποτα να ασχοληθεί  ο γιος του με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Αρχικά, ξεκίνησε με ένα Mini και μεταπήδησε στη Formula Vee, όπως γινόταν τότε στην Κεντρική Ευρώπη, αλλά πολύ σύντομα οδήγησε ιδιωτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα Porsche και Chevron.
Για να εξασφαλισει μια θεση οδηγου στη νεοφώτιστη ομάδα της March στο πρωτάθλημα της Formula 2 το 1971, αναγκαστηκε να παρει τραπεζικό δάνειο 30.000 βρετανικών λιρών, και μαζί με μια ασφάλεια ζωής,  το καταφερε!!. Ειναι γεγονος οτι εκεινη την εποχη  η πληρωμή ενός ποσού από τον υποψήφιο οδηγό ηταν αρκετη για μια θεση στο αγωνιστικό τμήμα.

Επειδή οι διαφωνίες με την οικογένειά του ήταν μεγάλες και συνεχείς σχετικά με το μέλλον του, διέκοψε τις σχέσεις του μαζί τους. Γρήγορα πέρασε στην ομάδα της F1, αλλά το 1972 οδήγησε για την ομάδα της March τόσο στην F1 όσο και στην F2.
Αν και τα αυτοκίνητα της F2 ήταν καλά (και οι οδηγικές ικανότητες του Λάουντα εντυπωσίασαν το αφεντικό της March, Ρόμπιν Χερντ, το 1972 ήταν καταστροφικό για τη March στην F1. Ο Λάουντα βρεθηκε σε πολυ δυσκολη οικονομικα θεση, αλλα όμως πήρε ένα νέο τραπεζικό δάνειο και καταφερε να αγοράσει μια θέση στην ομάδα της BRM το 1973.
Ήταν πολύ γρήγορος από την αρχή, αλλά η ομάδα της BRM βρισκόταν ήδη στη δύση της.

Το μεγάλο βήμα στη σταδιοδρομία του έγινε όταν ο συναγωνιστής του στην ομάδα της BRM Κλέι Ρεγκατσόνι έφυγε για τη Ferrari το 1974 και ο ιδιοκτήτης της ιταλικής φίρμας Έντσο Φεράρι ρώτησε τον Ιταλοελβετό οδηγό τη γνώμη του για τον Λάουντα. Εκείνος του μίλησε με τα καλύτερα λόγια, με αποτέλεσμα ο Λάουντα να υπογράψει πολύ σύντομα με την ιταλική ομάδα, η οποία του πρόσφερε αρκετά χρήματα ώστε να εξοφλήσει τις δανειακές του υποχρεώσεις.



Το γεγονός που στιγμάτισε την καριέρα του, ήταν αναμφίβολα το ατύχημά του στο Grand Prix στο Νίρμπουργκρινγκ την 1η Αυγούστου του 1976.
Η μονομαχία του παγκόσμιου πρωταθλητή, Νίκι Λάουντα, με τον διεκδικητή, Τζέιμς Χαντ, για τον τίτλο ήταν η πιο δραματική στην ιστορία του σπορ και κατεληξε στον σοβαροτατο τραυματισμο του, οδηγωντας τον μια ανασα απο τον θανατο!!!
Το γερμανικό GP, γνωστό και ως "Πράσινη Κόλαση", ειναι μια διαδρομή με 177 στροφές και 130 θανάτους που είχαν σημειωθεί στο διαστημα των 56 χρόνων που οι οδηγοί της F1 προσπαθούσαν να τερματίσουν και να κερδισουν.
Ειναι γεγονος οτι πριν τον αγωνα προσπαθησε να πεισει τους οδηγους να μπουκοταρουν τον αγωνα, τον θεωρουσε πολυ επικινδυνο.
"Ορισμένοι ήθελαν να φανούν γενναίοι, άλλοι ήταν απλά τόσο ηλίθιοι για να ξέρουν τι κάνουν", είπε ο Λάουντα που ανησυχούσε πως οι μπαριέρες βρίσκονταν κοντά και δεν υπήρχαν σημεία διαφυγής για ένα μονοθέσιο που θα είχε βγει εκτός πίστας.
Δεν τα καταφερε να αναβαλλει τον αγωνα και μαλιστα εκανε τον δευτερο καλυτερο χρονο στα προκριματικα, με αποτελεσμα να σταθει στην εκκινηση διπλα στον Χαντ, που εκανε τον ταχυτερο χρονο και που ειχε ψηφισει να διεξαχθεί ο αγώνας.
 Ο αγώνας ξεκίνησε. Μόλις στον 2ο γύρο μπροστά από τα πιτ πέρασαν 14 μονοθέσια. Τί είχαν απογίνει οι υπόλοιποι; Αυτό σήμαινε πως ένα σοβαρό ατύχημα είχε συμβεί σε κάποιο μέρος της πίστας. Οι άλλοι οδηγοί προσπαθούσαν να βοηθήσουν τον συνάδελφο τους.  Από τα μεγάφωνα ανακοινώθηκε πως είχε γίνει ένα ατύχημα στο Μπέργκβεργκ, στην πιο βορινή στροφή. Μετά από αρκετά λεπτά ανακοινώθηκε πως ο οδηγός ήταν ο Νίκι Λάουντα της Ferrari.

Με ταχύτητα περίπου 193 χλμ/ώρα, έχασε τον έλεγχο, η Ferrari χτύπησε στις μπαριέρες, στροβιλίστηκε και το φλεγόμενο μονοθέσιο βρέθηκε ξανά στην πίστα. Ο οδηγός που ακολουθούσε, ο Γκάι Έντουαρντς με τη Hesketh κατάφερε να αποφύγει τη Ferrari με αλλεπάλληλα ζιγκ-ζαγκ, αλλά ο Μπρετ Λάνγκερ της Surtees δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να μη χτυπήσει το φλεγόμενο μονοθέσιο. Στη συνέχεια ο Χάραλντ Ερτλ της Hesketh χτύπησε και τα δύο μονοθέσια. Οι δύο οδηγοί βγήκαν από τα μονοθέσια τους, τρέχοντας να βοηθήσουν τον Λάουντα, ο οποίος δεν είχε χάσει ακόμα τις αισθήσεις του. Το κράνος του είχε στραβώσει και οι φλόγες έκαιγαν το πρόσωπο του, προσπαθούσε πανικόβλητος να σβήσει τις φλόγες που έκαιγαν το πρόσωπο του.Οι τρεις οδηγοί και ο Αρτούριο Μερζάριο της Williams αψήφησαν τη ζωή τους και προσπάθησαν να βγάλουν τον παγιδευμένο Λάουντα. Δεν τα κατάφεραν γιατί ο Αυστριακός ήταν δεμένος στο μονοθέσιο του. Τελικά οι τρεις οδηγοί και τα σωστικά συνεργεία απεγκλώβισαν τον Λάουντα.

Ο Αυστριακός μεταφέρθηκε σε μια ειδική κλινική στο Μάνχαϊμ για ασθενείς που είχαν υποστεί εγκαύματα. Έξι γιατροί και 34 νοσοκόμες επιστρατεύτηκαν για να τον κρατήσουν στη ζωή.
Εκτος των εγκαυματων ειχε υποστει κατάγματα στα πλευρά, στην κλείδα και στα ζυγωματικά. Κανεις δεν περιμενε να τα καταφερει.
Μαλιστα την τρίτη μέρα νοσηλείας του ένας ιερέας μπήκε στο θάλαμο για να τον διαβάσει. "Τον άκουγα να μιλάει στα λατινικά. Ο ιερέας δεν λέει τίποτα καλό, ούτε την πιθανότητα να γίνω καλύτερα. Ήθελα να του φωνάξω "σταμάτησε, θα το μετανιώνεις μια ζωή. Δεν θα πεθάνω". Την επόμενη μέρα η υγεία του Λάουντα παρουσίασε βελτίωση. Οι γιατροί έκριναν πως δεν διέτρεχε κίνδυνο. Είχε ήδη ξεκινήσει η προσπάθεια να επανέλθει. Ήταν μαχητής, δεν επρόκειτο να τα παρατήσει...



Πολυ γρηγορα, ειδικα για το μεγεθος του τραυματισμου του, και συγκεκριμενα 6 εβδομάδες αργότερα επέστρεψε στο ιταλικό Grand Prix.
 Τα βλέφαρα του Λάουντα είχαν καεί, έμπαινε νερό στα μάτια του και επέλεξε να μη συνεχίσει τον αγώνα, όπου πραγματοποιούνταν υπό βροχή. Χάρη στην πλαστική χειρουργική, απέκτησε νέα βλέφαρα, έγινε σχεδόν ευπαρουσίαστος, χρησιμοποιούσε καπέλο για να καλύπτει τις ουλές στο κρανίο του. Το κεφάλι του κοστολογείται πολύ ακριβά από τις εταιρείες που τον χρυσοπλήρωναν να φοράει το καπέλο με το δικό τους logo όπως η Parmalat επί σειρά ετών.
Συμβιβαστηκε πολυ γρηγορα με την νεα του εμφανιση και δεν έκανε καμιά προσπάθεια να αντικαταστήσει το κομμένο μέρος του αυτιού του.
Χαριτολογωντας μαλιστα ελεγε οτι τον βοηθαει να μιλαει καλύτερα στο τηλέφωνο.
Επισης ποτε δεν καταφερε να θυμηθει πως εγινε το ατυχημα, θυμόταν μόνο τον ήχο που έκανε το ελικόπτερο, όταν τον μετέφερε στο νοσοκομείο.

Μετα απο λιγο καιρο, και αφου απεκτησαν 2 γιους που ασχοληθηκαν με τους αγωνες, με τη Μαρλέν χώρισε και αργοτερα  παντρεύτηκε με πρώην αεροσυνοδό της αεροπορικής εταιρείας του.



Οταν τελειωσε η καριερα στη Formula 1, o Αυστριακός ασχολήθηκε με το αλλο του παθος, τα αεροπλάνα.
Οντας ο ιδιος ερασιτεχνης πιλοτος, αποφασισε να ιδρύσει μια μικρή αεροπορική εταιρεία και τελικα το 1985 δημιουργήθηκε η Lauda Air.
Ξεκινησε σαν  εταιρεία για πτήσεις τσάρτερ, αλλα γρηγορα επεκταθηκε και σε αλλες πτησεις τοσο εντος της Αυστριας οσο και στο εξωτερικο (Ταϋλάνδη , Χονγκ Κονγκ.)

Μία από τις πτησεις απο την Μπανγκονγκ με προορισμο τη Βιεννη δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό της. Το αεροπλάνο συνετρίβη στη ζούγκλα και σε υψόμετρο περίπου 600μ και οδηγησε στον θανατο 223 ψυχες.
Από τους πρώτους που έφτασαν στο σημείο των ερευνών ήταν ο Λάουντα, που ηθελε να συμμετέχει στις έρευνες για τη διελευκανση της υπόθεσης.
Μαλιστα με δικη του επιμονη και πολλες προσπαθειες αναγκαστηκε η Boeing να παραδεχτει οτι συγκεκριμενο συστημα του αεροπλανου δεν λειτουργησε σωστα και προχώρησε σε αλλαγές ώστε να διασφαλίσει ότι θα συνεχιστεί το συγκεκριμένο μοντέλο αεροσκάφους να πετά με ασφάλεια.



Το 2013 κυκλοφορησε η ταινια ''Rush'' που περιγραφει τη μάχη του με τον Τζέιμς Χαντ για τον τίτλο του 1976!! (σκηνοθεσία Ρον Χάουαρντ, σενάριο Πίτερ Μόργκαν και πρωταγωνιστες οι Κρις Χέμσγουορθ ως Χαντ και Ντάνιελ Μπρουλ ως Λάουντα).



Ο Αυστριακός είχε δει την ταινία και του άρεσε πολύ, συμφωνώντας με ένα πορτρέτο που βασίζεται στη δική του βιογραφία.
Η αληθεια ειναι οτι η ιστορια ειναι υπερ του, ασχετως αν δε βγαίνει και πολυ συμπαθης!!
Οδηγος ομως ηταν απο του πολυ λιγους!!!!

Πλήρες όνομα                  Αντρέας Νίκολαους Λάουντα
Ημερομηνία γέννηση       22 Φεβρουαρίου 1949 (70 ετών)
Τόπος γέννησης               Βιέννη, Αυστρία
Εθνικότητα                      Flag of Austria.svgΑυστριακός
Ημερομηνία θανάτου      20 Μαΐου 2019 (70 ετών)
Τόπος θανάτου                Ζυρίχη, Ελβετία
Πόντοι καριέρας             420,5
Ταχύτεροι γύροι             24
Πρωταθλήματα             3 (1975, 1977, 1984)
Πρώτος αγώνας           Grand Prix Αυστρίας 1971
Πρώτη νίκη                 Grand Prix Ισπανίας 1974
Τελευταίος αγώνας      Grand Prix Αυστραλίας 1985
Τελευταία νίκη            Grand Prix Ολλανδίας 1985

Ομάδες
Χρονιές                             Ομάδα   
1971–1972                        March
1973                                   BRM
1974–1977                        Ferrari
1978–1979                        Brabham
1982–1985                        McLaren











18
Chat & Fun / Ενα καλο νεο, δωρο για τους νεους mods!!!
« στις: Νοέμβριος 21, 2018, 11:58:07 μμ »
Ενα παγιο αιτημα εδω και καιρο ειναι το ξεκλειδωμα του νηματος με φαρμακευτικο  ;D αλλα και αισθησιακο προσανατολισμο.

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ !!

Η μεγαλοψυχια της διαχειρισης σε συνδυασμο με την αναληψη των καθηκοντων των νεων mods ανοιγει το δρομο για το ξεκλειδωμα του!!!

Σας παρακαλω ομως να συγκρατηθουμε σε κοσμια επιπεδα.
Πλακα θα κανουμε, θα δουμε ''ωραια'' θεματα, αλλα προς θεου δεν θα κανουμε το φορουμ τσονταδικο.
Στην πρωτη στραβη θα κλειδωθει για παντα!!

19
Ανακοινώσεις και οδηγίες / New mods on the blog!!!!
« στις: Νοέμβριος 21, 2018, 03:39:00 μμ »
Ειμαι στην πολυ ευχαριστη θεση να καλωσορισω δυο καλους φιλους στην ομαδα των διαχειριστων.

Βικτωρα και Αγγελε, σιδεροκεφαλοι!!!! :wallbash: :wallbash:

Επισης εκ μερους του mywatch θελω να ευχαριστησω τον Γιαννη και τον Θοδωρη για τις πολυτιμες υπηρεσιες που προσεφεραν και προσφερουν τοσα χρονια στο φορουμ.
Νομιζω οτι ο τιτλος του επιτιμου διαχειριστη ειναι το λιγοτερο που τους αξιζει!!! :prayer:

20
Chat & Fun / R.I.P Francesco Ferretti
« στις: Νοέμβριος 15, 2018, 09:47:02 μμ »
Το προηγουμενο Σαββατο εφυγε απο τη ζωη ενας ιδιαιτερα σημαντικος ανθρωπος για την Panerai και τα ρολογια γενικοτερα.



Ο Francesco Ferretti ,μαζι με τον γιο του Esiodo, ειχε μαγαζι πωλησης ρολογιων στην πολη Montecatini Terme, στην περιοχη της Τοσκανης.



Οπως ελεγε και ο ιδιος, στο καταστημα του υπαρχουν πολλα σπανια και σπουδαια ρολογια, κυριως στρατιωτικα χωρις βεβαια να λειπουν ρολογια αλλων κατηγοριων, απο τις σημαντικοτερες εταιρειες ρολογιων!!
Ειναι ομως γεγονος οτι η Panerai κατειχε ιδιαιτερο χωρο στην καρδια του, ηταν επισημος dealer και θεωρειτο ενας απο τους μεγαλυτερους συλλεκτες της.
Mαλιστα ο χωρος του καταστηματος του χαρακτηριζεται σαν ενα μουσειο της Panerai!!!
Και θα καταλαβετε συντομα το λογο!!

Οταν το 1996 εξαγοραστηκε η εταιρεια απο το Vendome group, ενα σημαντικο αποθεμα ρολογιων και ανταλλακτικων ειχαν παραμεινει στις αποθηκες της. Ολο αυτο το υλικο αγοραστηκε απο τον F. Ferretti.
Μαλιστα οταν ρωτηθηκε γιατι εκανε αυτη την κινηση, η απαντηση του ηταν αφοπλιστικη:
«Προφανως δεν μπορουσα να αφησω την κληρονομια και την ιστορια της μπραντας να χαθουν η να διαχωριστουν. Νομιζω ότι  αυτη η κληρονομια θα πρεπει να διατηρειται μαζι!»

Οι φωτογραφιες που ακολουθουν ειναι απο το μαγαζι του και καταλαβαινουμε ολοι το μεγεθος της συλλογης του και της αγαπης του για την Πανεραι!!



Ενα και μοναδικο, με ref.2533 του 1936, θεωρειται το πρωτο Πανεραι που κατασκευαστηκε απο τη Rolex!!





Ref. 6152-1 , πιστευεται οτι ειναι το πρωτο πανεραι με το Radiomir γραμμενο στο dial και με το crown guard (1955).



Ref 6152, angelus caliber, four liner dial, Marina Militare!!!



Αυτο το ρολοι με γραμμενο ROLEX OYSTER στο dial, ειναι ενα απο τα πρωτοτυπα του 6152!!





Οπως βλεπουμε, η συλλογη του ειναι ασυλληπτη!!!
Δυστυχως δεν προλαβαμε να την δουμε και να μας ξεναγησει ο ιδιος, διοτι ενω υπηρχε προσκληση προς το Panerisri Hellas απο τον brand manager της Panerai να παμε να δουμε αυτον τον απιθανο χωρο, τελικα δεν κανονιστηκε η επισκεψη.
Ας ελπισουμε οτι καποια στιγμη θα τη δουμε στο μελλον.

R.I.P Francesco !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 10