Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Εμφάνιση μηνυμάτων - cupra73

Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - cupra73

Σελίδες: [1]
1
Νέα & Ειδήσεις από την Ωρολογοβιομηχανία / Only Watch 2019
« στις: Νοέμβριος 13, 2019, 09:05:33 πμ »
Το περασμένο Σάββατο 9 Νοεμβρίου στο Hotel des Bergues της Γενεύης, ο οίκος Christies διεξήγαγε την δημοπρασία Only Watch 2019, με όλα τα έσοδα της οποίας προορίζονται για την έρευνα κατά της Μυϊκής Δυστροφίας Duchenne και του σχετικού ιδρύματος που τελεί υπό την αιγίδα του Πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό.



Πρωταγωνιστής της βραδιάς το Patek Philippe Grandmaster Chime Ref. 6300A-010, το οποίο πουλήθηκε για 31 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (28,3 εκατ. ευρώ), καθιστώντας αυτή τη μοναδική δημιουργία της Patek ως το ακριβότερο ρολόι όλων των εποχών, ξεπερνώντας το ρολόι τσέπης Patek Philippe Henry Graves Supercomplication που το 2014 είχε πουληθεί έναντι 21,8 εκατ. ευρώ. Το ακριβότερο ρολόι χειρός ήταν το Rolex Daytona του ηθοποιού Paul Newman που είχε πουληθεί το 2017 για 16,2 εκατ. ευρώ.

Το Patek Philippe Grandmaster Chime Ref. 6300A έχει διάμετρο 47,7 mm, πάχος 16,07 mm και διαθέτει ανάγλυφη κάσα του δεν είναι από κάποιο ευγενές μέταλλο αλλά από ανοξείδωτο ατσάλι και στο καντράν του αναγράφεται η φράση The Only One, η οποία δηλώνει ξεκάθαρα ότι πρόκειται για ένα και μοναδικό κομμάτι. Είναι grande complication με κάσα διπλής όψης και φιλοξενεί 20 λειτουργίες σε δύο καντράν, ένα από ροζ χρυσό και ένα από μαύρο έβενο.




O μηχανισμός του αποτελείται από 1.366 εξαρτήματα και η κάσα του από άλλα 214. Μεταξύ των complications περιλαμβάνονται πέντε λειτουργίες ηχητικής σήμανσης, εκ των οποίων οι δύο αποτελούν παγκόσμιες πρωτιές και πατέντες: ένα ηχητικό alarm που χτυπά μία προεπιλεγμένη ώρα και ένα date repeater που ηχεί την ημερομηνία κατά βούληση.



Ο μηχανισμός του είναι τόσο πολύπλοκος όσο και το όνομά του: Caliber 300 GS AL 36-750 QIS FUS IRM. Κουρδίζει στο χέρι και διαθέτει δεύτερη χρονική ζώνη με ένδειξη ημέρας/νύχτας, ημέρα, ημερομηνία και στα δύο καντράν, μήνα, δίσεκτου έτους, τετραψήφια ένδειξη έτους σε ειδικό παράθυρο, υποκαντράν 24ώρου και λεπτών, ένδειξη ηχητικής σήμανσης καθώς και ένδειξη θέσης της κορώνας (R,A,H).




Στις σχετικές ειδήσεις η Roger Dubuis παρουσίασε το Excalibur Pirelli Ice Zero 2. Κοστίζει περίπου 320.000 ευρώ και όποιος το αγοράσει παίρνει δώρο και μια συμμετοχή στο πρόγραμμα Lamborghini Winter Accademia, οδηγώντας όλα τα αυτοκίνητα της ιταλικής εταιρίας στα χιόνια των Ιταλικών Άλπεων, εκεί όπου θα γίνει και η παράδοση του ρολογιού, από τον ίδιο τον CEO της Roger Dubuis.

Το ρολόι διαθέτει αυτονομία 52 ωρών, έχει διάμετρο 47 mm, με το λουράκι του να είναι κατασκευασμένο από καουτσούκ και να έχει παρόμοιο σχέδιο με αυτό του πέλματος του ελαστικού Ice Zero 2 της Pirelli,








ΠΗΓΗ: https://www.autoblog.gr/2019/11/12/auto-to-patek-philippe-einai-to-akribotero-roloi-tou-kosmou-poulh8hke-gia-283-ekat-euro/?fbclid=IwAR3eK42SHKNgVcJxH-IqwE3_qn9W3Mj2YQLXt_MxIdjtxLfASV5WALre80U

2
Τις τελευταίες εβδομάδες έχουν βουίξει τα μέσα ενημέρωσης και τα τεχνολογικά site σχετικά με ένα πολύ σοβαρό συμβάν το οποίο θα επηρεάσει τις συσκευές GPS και αναμένεται να ξεκινήσει χαράματα Κυριακής 7 Απριλίου στις 3:00 ώρα Ελλάδας.

Τι ακριβώς είναι το GPS rollover;

Οι συσκευές GPS χρησιμοποιούν έναν εσωτερικό μετρητή που ονομάζεται παράμετρος WN και αυξάνεται κατά μία μονάδα ανά εβδομάδα. Στον αρχικό σχεδιασμό του GPS, ο μετρητής ρυθμίστηκε ώστε να έχει μόνο δέκα bits, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να μετρά μόνο από 0 έως 1023.

Τα πρώτα GPS ξεκίνησαν από την εβδομάδα “0” στις 6 Ιανουαρίου του 1980 και ο μετρητής έφτασε το 1023 στις 21 Αυγούστου του 1999. Τότε ήταν που οι μετρητές των GPS μηδένισαν για πρώτη φορά, αλλά αυτό δεν είχε σοβαρό αντίκτυπο, διότι τα GPS δεν χρησιμοποιούνταν ευρέως.

Πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί;

Σήμερα το GPS χρησιμοποιείται σχεδόν παντού, το εκμεταλλεύονται κυβερνήσεις, εταιρείες, ακόμη κι εμείς για να βρίσκουμε το δρόμο μας. Επίσης, το GPS δεν είναι πλέον η μεμονωμένη συσκευή που γνωρίζαμε κάποτε, αλλά βρίσκεται ενσωματωμένο σε smartphones, wearables, drones, και ένα σωρό άλλες συσκευές. Οπότε, αν για οποιονδήποτε λόγο ο μετρητής των GPS μηδενίσει ξανά στις 6 Απριλίου, αυτό θα μπορούσε να έχει τρομερές επιπτώσεις.

Αρχικά, όσα GPS δεν κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές IS-GPS-200 ενδέχεται να εμφανίσουν το φαινόμενο του GPS rollover, με αποτέλεσμα να θεωρούν την 6η Απριλίου του 2019 ως την 21η Αυγούστου του 1999, κάτι που μεταφράζεται ως μία διαφορά 1024 εβδομάδων ή περίπου 19,5 χρόνια.

Έπειτα, υπάρχει ένα ευρύ φάσμα συστημάτων που αποτελούν μέρος της βασικής υποδομής πολλών εθνών και βασίζονται σε ακριβής χρονισμένες πληροφορίες που τους παρέχονται από το Global Positioning System, ένα αμερικανικό κρατικό δορυφορικό σύστημα ραδιοπλοήγησης που λειτουργεί από την Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Αυτό το φάσμα περιλαμβάνει κρίσιμη υποδομή για τομείς όπως οι χρηματοπιστωτικές αγορές, οι τηλεπικοινωνίες, οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, τα συστήματα βιομηχανικού ελέγχου και τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας. Όπως καταλαβαίνουμε, αν τα GPS γυρίσουν σχεδόν είκοσι χρόνια πίσω, θα προκληθεί κατάρρευσή σχεδόν κάθε τεχνολογικής υποδομής, δημιουργώντας ένα ατελείωτο παγκόσμιο χάος.

Πόσο θα επηρεάσει το GPS rollover την κάθε ομάδα συσκευών;


Αν είμαστε απλός χρήστης δεν πρόκειται να επηρεαστούμε ιδιαίτερα. Απλώς, αν έχουμε στην κατοχή μας κάποιο GPS δεκαετίας ή παλαιότερο θα πρέπει να πραγματοποιήσουμε έναν έλεγχο για ενημερώσεις. Ίσως ο κατασκευαστής της συσκευής να έχει κυκλοφορήσει κάποιο update που διορθώνει το πρόβλημα. Αν πάλι ο κατασκευαστής δεν έχει ενδιαφερθεί, τότε μάλλον θα κληθούμε να αγοράσουμε μία καινούργια συσκευή GPS. Ούτως ή άλλως, οι νεότερες συσκευές δεν θα επηρεαστούν από το φαινόμενο του GPS rollover.

Στην περίπτωση που είμαστε ο διαχειριστής ενός επιχειρηματικού δικτύου, θα πρέπει να πραγματοποιήσουμε λεπτομερής ελέγχους, και να αποφασίσουμε πια είναι τα πιο κομβικά σημεία του δικτύου μας, ούτως ώστε να λάβουμε άμεσα τα απαραίτητα μέτρα. Βέβαια, εάν ο εξοπλισμός του δικτύου μας είναι σχετικά καινούργιος, δεν έχουμε να ανησυχούμε για τίποτα. Όπως αναφέραμε και πριν, οι νεότερες συσκευές δεν πρόκειται να παρουσιάσουν οποιοδήποτε πρόβλημα.

Εκτός από τις παλιές συσκευές, ποιες άλλες κινδυνεύουν από το GPS rollover;


Το U.S. Department of Homeland Security’s National Cybersecurity & Communications Integration Center (NCCIC) και το National Coordinating Center for Communication (NCC) δημοσίευσαν πρόσφατα ένα μη ταξινομημένο μνημόνιο σχετικά με την εκδήλωση του GPS rollover της 6ης Απριλίου.

Το μνημόνιο απευθύνεται σε όσους Αμερικάνους χρησιμοποιούν GPS για να λαμβάνουν τη ζώνη ώρας UTC. Σύμφωνα με τις δύο υπηρεσίες, παρόλο που οι συσκευές αυτές συμμορφώνονται με το πρότυπο IS-GPS-200 επηρεάζονται από το GPS rollover. Αυτό συμβαίνει διότι οι κατασκευαστές των συγκεκριμένων GPS δεν έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να αποφευχθεί το GPS rollover στις συσκευές τους.

Επίσης, μερικοί κατασκευαστές δεν έχουν ορίσει ως αρχική ημερομηνία του μετρητή WN την 5η Ιανουαρίου του 1980 και ως εκ τούτου ενδέχεται οι συγκεκριμένες συσκευές να επηρεαστούν από το GPS rollover.

Το τελικό συμπέρασμα

Το 1995 εμφανίστηκε το Y2K, το γνωστό πρόβλημα των υπολογιστικών συστημάτων που δεν θα μπορούσαν να μετατρέψουν την χρονιά από το 99 στο 00. Τότε όλοι οι κολοσσοί λογισμικού ανά τον κόσμο έψαχναν να βρουν λύση στο πρόβλημα. Τελικά την βρήκαν, και τότε ονόμασαν το σφάλμα ιό, του κόλλησαν την ταμπέλα “Y2K” και οι απανταχού κομπιουτεράκιδες της γειτονιάς έγινα πλούσιοι γιατί ήθελαν 10.000 δραχμές για να σου τρέξουν το fix της Symantec.

Ευτυχώς, για τους απλούς χρήστες το GPS rollover μπορεί να αποφευχθεί με μία απλή δωρεάν ενημέρωση λογισμικού ή την αγορά ενός καινούργιου GPS.

Τώρα για τους επιχειρηματίες ή τις κυβερνήσεις, υποθέτουμε ότι έχουν λάβει τα απαραίτητα μέτρα, διότι αν δεν το έχουν κάνει, τότε αυτό θα σημαίνει για τους ίδιους ανυπολόγιστες οικονομικές ζημιές.

https://techblog.gr/gadgets/gps-rollover-greece-sunday-7th-of-april/?fbclid=IwAR28dvOatwDE7gqa_bhEAaYsF3XAwhqXGfp5qWkEoYUqMy-dc4beuywWMow

3
Συλλεκτικά iPhone XS και iPhone XS Max αξίας χιλιάδων ευρώ, με ενσωματωμένο tourbillon



Αν θέλατε να αγοράσετε το iPhone XS Max και τα 1.500 ευρώ σας φαίνονται λίγα, τότε η ειδική έκδοση που θα παρουσιάσουμε στο άρθρο είναι σίγουρα φτιαγμένη για εσάς. Η Ρώσικη εταιρεία τροποποίησης τηλεφώνων, Caviar, ανακοίνωσε μία συλλεκτική έκδοση του iPhone XS με ενσωματωμένο ένα tourbillon στην θήκη της συσκευής.




Το αποκλειστικό smartphone ονομάζεται Caviar iPhone Tourbillon, και είναι μέρος της σειράς “Grand Complication” της εταιρείας. Η συλλεκτική αυτή έκδοση του iPhone XS είναι ο ιδανικός τρόπος να δείξετε την αγάπη σας για την παραδοσιακή ωρολογοποιία, τον τεράστιο σας πλούτο, αλλά και το “ενδιαφέρον” γούστο σας.



Η μπροστινή όψη του iPhone XS είναι απείραχτη, αλλά η πίσω όψη έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Πλέον έχει ένα μοτίβο εμπνευσμένο από την αστρονομία το οποίο κατασκευάστηκε με ασπρόμαυρο PVD τιτάνιο και χρυσό 24 καρατίων.



Στη μέση της πίσω όψης θα βρούμε ένα μηχανικό ρολόι με μηχανισμό tourbillon, που διαθέτει 19 πέτρες, και χτυπάει σε 28.880 vph. Προς στιγμήν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το ποιος κατασκευάσει το tourbillon ή την κίνηση.




Το ρολόι πρέπει να κουρδίζεται χειροκίνητα, και διαθέτει απόθεμα ισχύος 30 ωρών. Για να το κουρδίσουμε, χρησιμοποιούμε το στέμμα, όπως ακριβώς θα κάναμε και σε ένα παραδοσιακό ρολόι. Η Caviar, θα κατασκευάσει μόνο 99 μοντέλα iPhone XS και 99 μοντέλα iPhone XS Max. Το κάθε ένα από αυτά θα έχει τον δικό του μοναδικό αριθμό χαραγμένο κατά μήκος της άκρης και ένα πιστοποιητικό γνησιότητας.



Για ένα 64GB iPhone XS θα πρέπει να πληρώσουμε 7.500€. Φυσικά μπορούμε να επιλέξουμε να αγοράσουμε την έκδοση των 256GB ή 512GB, οι οποίες θα κοστίζουν κάτι παραπάνω. Όσον αφορά το iPhone XS Max οι τιμές αρχίζουν από 8.000€. Οι συσκευές θα κάνουν την εμφάνιση τους στην έκθεση Baselworld, στην Σουηδία την επόμενη εβδομάδα.



https://techblog.gr/mobile/syllektika-iphone-xs-iphone-xs-max-axias-chiliadon-eyro-ensomatomeno-koyrdisto-roloi/?fbclid=IwAR0fK1QYIdFvkbvVnlsDWuYaMMTTeni7O33C9bT6BDWd-uafdSwCToz8K34

4
Με την ευκαιρία που πρόσφατα περιποιήθηκα ένα τέτοιο ρολόι (καθάρισμα-λάδωμα) το οποίο το έχω ως αναμνηστικό κειμήλιο στο χώρο εργασίας μου ανοίγω το παρών θέμα προς τέρψιν οφθαλμών των φίλων του είδους και όχι μόνο, το συγκεκριμένο ρολόι όπως θα δείτε και στις φώτο που ακολουθούν είναι της παλιάς και συνάμα ιστορικής (Αμερικάνικης με Ελβετικές καταβολές) εταιρίας WATHAM και χρονολογείται από το 1957,  η συγκεκριμένη εταιρία είχε για πάρα πολλά χρόνια τα ηνία στην κατασκευή ειδικών ρολογιών τέτοιου τύπου με συμβάσεις για αρκετούς τύπους Αμερικάνικων μαχητικών αεροσκαφών που τα φιλοξενούσαν (A7 - F4 - F5 - F84 - T2 - T33 κλπ ) αλλά και παλαιών τύπων ραντάρ αεροδρομίων ( όπως ΑΝ - ΜPN13) που τα ενσωματώνανε στις κονσόλες τους. Η εταιρία βέβαια έχει κατασκευάσει εδώ και 2 αιώνες περίπου (από την ίδρυση της) άπειρα ρολόγια χειρός, τσέπης, ρολόγια σιδηροδρόμων και σιδηροδρομικών σταθμών, ρολόγια πλοίων, το ρολόι του γνωστού Αβραάμ Λίνκολ και πολλά πολλά άλλα, περισσότερα για την εταιρία θα μπορέσετε να διαβάσετε στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://en.wikipedia.org/wiki/Waltham_Watch_Company

Το ρολόι είναι κουρδιστό με διπλό μεγάλο ελατήριο που εκτοξεύει την αυτονομία του πέραν των 10 ημερών μετά από μόλις ένα κούρδισμα, το κούρδισμα του δε έχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς δεν γίνεται με το χέρι αλλά ηλεκτρομηχανικά και στην ουσία αυτόματα από την κονσόλα του αεροσκάφους που φιλοξενείται με το ρεύμα που παρέχεται σε ένα μοτέρ που βρίσκεται στην κονσόλα πίσω από το ρολόι. Πιο συγκεκριμένα μόλις το ελατήριο τείνει να φτάσει προς την πλήρη αποφόρτισή του ένα μεταλλικό έλασμα στην άκρη του κάτω βαρελιού που φιλοξενεί το ελατήριο δίνει εντολή σε ένα τρίγκερ που βρίσκεται στην κονσόλα να ξεκινήσει το μοτεράκι να κουρδίζει το ρολόι αυτόματα με την διαδικασία να λαμβάνει πέρας μόλις το μοτεράκι συναντήσει αντίσταση από την πλήρη φόρτιση του ελατηρίου τερματίζοντας έτσι την διαδικασία, στην τρίτη κατά σειρά από τις φώτο παρακάτω στο πίσω μέρος θα δείτε στην μοναδική οπή που υπάρχει ανοιχτή τον άξονα φόρτισης του ελατηρίου που συνδέεται με το μοτεράκι στην κονσόλα μόλις το ρολόι κουμπωθεί- βιδωθεί στη θέση του και κάνει την παραπάνω δουλειά.

Το συγκεκριμένο ρολόι είναι ταυτόχρονα και χρονογράφος 60 λεπτών ο οποίος ενεργοποιείται πατώντας το επάνω δεξί κουμπί, ενώ εκτός των δεικτών της ώρας στο καντράν φιλοξενείται ο δείκτης δευτερολέπτων του χρονογράφου και ο δείκτης μέτρησης των λεπτών που παρήλθαν από την έναρξη της μέτρησης χρονομέτρησης, η διαδικασία μέτρησης σταματάει με το ίδιο κουμπί και στην συνέχεια η διαδικασία μηδενισμού των δεικτών (reset) γίνεται επίσης με το ίδιο κουμπί πατώντας το τρίτη φορά.

Το κάτω αριστερά μεγαλύτερο κουμπί τραβώντας το έξω ρυθμίζει ώρα και λεπτά.

Οι δείκτες και τα σημεία στο καντράν είναι επικαλυμμένα με το γνωστό τρίτιο που χρησιμοποιούταν αντί της σημερινής λουμινόβας στα ρολόγια της εποχής για να φωτίζουν στο απόλυτο σκοτάδι, ως γνωστόν όμως το συγκεκριμένο υλικό έχει συγκεκριμένη διάρκεια ζωής (κάπου στα 30 χρόνια μέσο όρο) με αποτέλεσμα πλέον να μην διεγείρεται με το φως και να μην φωτίζει.

Αυτά εν ολίγης από μένα, εδώ να αναφέρω πως στο ebay φιλοξενούνται προς πώληση αρκετά τέτοια ρολόγια όπως επίσης και ρολόγια άλλων τύπων αεροσκαφών εκτός Αμερικής (όπως ρολόγια από Ρώσικα Μινγκ) και μπορεί όποιος θέλει να τα αποκτήσει σε λογικό κόστος (κάντε μια αναζήτηση εκεί θα δείτε ωραία κομμάτια) και να τα έχει στην συνέχεια ως επιτραπέζια στον χώρο του με τις ανάλογες βάσεις (και από αυτές θα βρείτε αρκετές εκεί μέσα).

Για το τέλος οι φωτογραφίες του ρολογιού αλλά και του μηχανισμού του ο οποίος όπως θα δείτε παρά τα χρόνια του είναι σε άριστη κατάσταση.... και πως θα ήταν δυνατόν το αντίθετο άλλωστε καθώς οι συγκεκριμένοι μηχανισμοί κατασκευαζόντουσαν με αυστηρότατες προδιαγραφές και μέταλλα αντοχής καθώς έπρεπε να αντιμετωπίζουν τις τρομερές δυνάμεις βαρύτητας ενός μαχητικού αεροσκάφους αλλά και συνθήκες υγρασίας η τρομερής ζέστης στον αντίποδα και θα έπρεπε να βγάλουν την αποστολή σε τρομερά δύσκολες για ένα μηχανικό ρολόι συνθήκες.
























5


Ένα ρολόι που έχει σχεδιασθεί για να αντέξει τουλάχιστον 10.000 χρόνια χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση, άρχισε να κατασκευάζεται κάτω από ένα βουνό στο μέσον μιας ερήμου του Τέξας των ΗΠΑ.

Η πρωτοβουλία ανήκει στο μη κερδοσκοπικό Ίδρυμα Long Now και υποστηρίζεται από τον δισεκατομμυριούχο ιδρυτή της Amazon Τζεφ Μπέζος, ο οποίος έχει προσφέρει και την έκταση για την κατασκευή του ρολογιού.

Προς το παρόν δεν υπάρχει ημερομηνία για την ολοκλήρωση του έργου που οραματίσθηκε και σχεδίασε ο εφευρέτης Ντάνι Χιλς, ο οποίος έκανε και την πρώτη δημόσια παρουσίαση της «τρελής» ιδέας του σε άρθρο του στο περιοδικό «Wired» το 1995, σύμφωνα με το BBC.

Το πρώτο πρωτότυπο του «Ρολογιού των 10.000 Ετών» δημιουργήθηκε το 1995 και τώρα εκτίθεται στο Μουσείο Επιστήμης του Λονδίνου.

Στόχος του ρολογιού είναι να περάσει στην ανθρωπότητα την αντίληψη ότι πρέπει να σκέφτεται με μακρύ ορίζοντα για τα προβλήματα και τις λύσεις τους. Έτσι, το ρολόι θα χτυπά μια φορά τον χρόνο, ο δείκτης του θα προχωρά ανά αιώνα και ένας κούκος θα «σκάει μύτη» κάθε 1.000 χρόνια.

Το ρολόι θα τροφοδοτείται με ενέργεια από τις αλλαγές στη θερμοκρασία και οι επισκέπτες θα μπορούν να το επισκέπτονται, όταν πια θα έχει ολοκληρωθεί.

Εκτός από τον Μπέζος, που έχει συνεισφέρει 42 εκατ. δολάρια και είναι ο μεγαλύτερος χρηματοδότης, αρκετοί καλλιτέχνες (όπως ο Βρετανός μουσικός Μπράιαν Ίνο) και διανοούμενοι υποστηρίζουν την κατασκευή του ρολογιού.



http://www.zougla.gr/politismos/article/arxise-i-kataskevi-tou-rologiou-ton-10000-eton-stis-ipa

https://iguru.gr/167951/jeff-bezos-10000-year-clock/

6
Παρελκόμενα / Κωδικοί και τιμές rubber 22 & 24mm Seiko
« στις: Φεβρουάριος 11, 2018, 04:30:42 μμ »
Μετά την άφιξη της χελώνας (μου ήρθε από φίλο χωρίς το δικό της λουρί)  και επειδή είχα ήδη στην κατοχή μου και το μπρασελεδάτο Kinetik gmt diver της εταιρίας ψάχτηκα εν όψει καλοκαιριού για τα εταιρικά λουράκια που τα συνοδεύουν μέσα από πρόσφατη επικοινωνία με το κεντρικό σέρβις της Αθήνας...μιλάω πάντα για νεώτερα λουράκια με τις μεταλλικές μπούκλες όπως στη φώτο παρακάτω:


Οπότε προς ενημέρωση όποιου φίλου από εδώ ενδιαφέρεται κι αυτός, έχουμε το 22άρι της χελώνας με κωδικό: R02F011J0 και τιμή καινούριου τα 35 ευρώ.!!!

Και το αντίστοιχο 24άρι με κωδικό: R01Y011J0 και τιμή καινούριου τα 40 ευρώ.!!!

7
Τα ρολόγια και τα αυτοκίνητα έχουνε μια ιδιαίτερη σχέση και κάπως έτσι οι Christian Mygh και Jonathan Kamstrup, της δανέζικης εταιρίας REC Watches, παρουσιάζουν μια νέα σειρά ρολογιών που βασίζονται σε μέρη παλιών Ford Mustang.

Οι δυο τους ψάχνουν να βρουν παλιές Ford Mustang, προκειμένου να πάρουν εξαρτήματα από αυτές, για να κατασκευάσουν τα ρολόγια.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/9U2kr_QfhoQ" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9U2kr_QfhoQ" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


Το κάθε ρολόι φέρει τον αριθμό πλαισίου, το έτος παραγωγής αλλά και τα σχεδιαστικά στοιχεία από την Mustang που χρησιμοποιεί μέρη της. Επίσης η εταιρία συλλέγει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα αυτοκίνητα και δημιουργεί ένα video για κάθε ρολόι, αναφέροντας σε αυτό όλη την ιστορία του αυτοκινήτου.

Η σειρά ρολογιών ονομάζεται P-51 και οι τις τιμές τους ξεκινούν από τα 1.495 δολάρια. Η εταιρία έχει επίσης ρολόγια που βασίζονται στην 911 αλλά και στο Mini Cooper.



Περισσότερες φώτο στην πηγή του θέματος: https://www.autoblog.gr/2017/12/09/palies-ford-mustangs-metatrepontai-se-rologia/

8
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Seiko Date Finder
« στις: Ιούνιος 10, 2016, 09:21:15 μμ »
Ενα χρήσιμο link με το οποίο πανεύκολα μπορεί όποιος θέλει να βρει την ημερομηνία κατασκευής του seiko ρολογιού του (προσωπικά το χρησιμοποιώ συχνά και είναι απόλυτα ακριβές), οπότε το βάζω κι εδώ για όποιον δεν το έχει υπόψιν.!!!  :hello:

http://www.watchsleuth.com/seikodatefinder/

9
Τεχνικά θέματα / ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ ΦΟΡΤΙΣΗ SEIKO KINETIC
« στις: Απρίλιος 18, 2015, 11:53:28 πμ »
Οι περισσότεροι έχουμε (ή είχαμε) στην κατοχή μας ένα η και περισσότερα ρολόγια της Seiko με μηχανισμό kinetic. Ως ευρέως γνωστόν πρόκειται για ένα μηχανισμό quartz ακριβείας ο οποίος αντί για κοινή μπαταρία φέρει μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία η οποία στα πιο σύγχρονα μοντέλα είναι λιθίου προσφέροντας αρκετούς μήνες αυτονομίας και μεγαλύτερη διάρκεια αντοχής στο χρόνο από τις φορτίσεις-αποφορτίσεις.

   Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μέσω ενός κυκλώματος που αποτελείται από μια πλακέτα και 2 πυκνωτές (πηνία) οι οποίοι φορτίζουν την επαναφορτιζόμενη μπαταρία μηχανικά μέσω ενός κινητού συστήματος βαρυτικού ρότορα και γραναζιών όπως και στα αυτόματα ρολόγια, μόνο που ενώ στα αυτόματα ρολόγια ο ρότορας με την κίνησή του φροντίζει για το συνεχές κούρδισμα του βασικού ελατηρίου (main spring) δίνοντας ζωή στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη (γρανάζια) του ρολογιού εδώ έχουμε στην ουσία ένα ‘’μανιατό’’ που δίνει ρεύμα στην μπαταρία με αποτέλεσμα και εφόσον το ρολόι είναι συνεχώς σε έναν καρπό και κινείται (εξού και η ονομασία kinetic) το ρολόι να μην χρειάζεται ποτέ αντικατάσταση μπαταρίας έτσι ώστε να αντέξει για πολύ περισσότερο πριν χρειαστεί να επισκεφτούμε έναν τεχνίτη για αντικατάσταση της η για service…..βέβαια επειδή και εδώ έχουμε να κάνουμε (έστω και σε μικρότερο ποσοστό) με ρολόι που φέρει κινούμενα μέρη το service θα χρειαστεί κάποια στιγμή αλλά δεν θα δώσω έμφαση σε αυτό μιας και είναι συζήτηση άλλου θέματος.

   Οι πιο σύγχρονες επαναφορτιζόμενες μπαταρίες που χρησιμοποιεί η Seiko όπως ανέφερα και στον πρόλογο είναι νεώτερης τεχνολογίας λιθίου και υπόσχονται μεγαλύτερους χρόνους αυτονομίας και διάρκεια ζωής, παρόλα αυτά ακόμη και για ένα ρολόι που είναι συνεχώς σε κίνηση και δεν μένει στα συρτάρια έχει παρατηρηθεί ότι η ζωή της εν λόγω μπαταρίας φτάνει με τις καλύτερες συνθήκες (πάντα φορτισμένη – όχι ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας) όχι πάνω από 10 χρόνια μειώνοντας μετά τα 5 με 6 χρόνια σταδιακά τους χρόνους αυτονομίας της χωρίς να γίνεται αισθητό όμως σε κάποιον που φοράει συνέχεια το ρολόι, εκτός κι αν ανατρέχει συχνά στο επάνω πλαϊνό κουμπάκι (ώρα 2) που δείχνει τα επίπεδα φόρτισης του ρολογιού μετακινώντας τον δείκτη των δευτερολέπτων σε ανάλογη θέση (30 δευτερόλεπτα= 6 μήνες ζωής που είναι και το μέγιστο, 20 δευτερόλεπτα=1 μήνας ζωής, 10 δευτερόλεπτα=2 εβδομάδες ζωής και πάει λέγοντας…) .

   Υπάρχουν όμως και αυτοί που έχουν στην κατοχή τους πάνω από ένα ρολόι με μηχανισμό kinetic η ένα ρολόι Kinetic που δεν φοριέται συχνά λόγω ύπαρξης κι άλλων διαφόρων ρολογιών πραγματοποιώντας το λεγόμενο (και συχνά ακουστό στους κύκλους των απανταχού ορολογόφιλων) rotation προκειμένου όλα να περνάνε ανά τακτά χρονικά διαστήματα από τον καρπό. Καλά όλα τα παραπάνω αλλά αυτό είναι που δεν αρέσει καθόλου στα ρολόγια Kinetic, το καθισιό ….το συρτάρι, το rotation….εκεί είναι που η μπαταρία τους αποφορτίζεται, ο κάτοχός τους φορώντας το περιστασιακά ΔΕΝ καταφέρνει να το κρατάει πλήρως φορτισμένο (όπως συνίσταται) και η μπαταρία αργά η γρήγορα ‘’παραδίδει πνεύμα’’ σταδιακά και λίγο αργότερα ολοκληρωτικά (και πιστέψτε με θέλει πολύ κούνημα για να φορτίσουν πλήρως, πάνω από 9 με 10 χιλιάδες πλήρεις περιστροφές του ρότορα σύμφωνα πάντα με την μαμά εταιρία)….από προσωπική εμπειρία σε παρόμοια φάση (με 2 ρολόγια) που τα φορούσα περιστασιακά η επαναφορτιζόμενη μπαταρία άρχισε να μην κρατάει πλήρη αυτονομία στα 2 περίπου χρόνια και λίγους μήνες αργότερα (μάξιμουμ 3 χρόνια στο σύνολο) η βελόνα των δευτερολέπτων σταμάτησε για πάντα και μόνο μετά από επίσκεψη στο επίσημο service και κόστος περί τα 40 ευρώ και κάτι (περιλαμβάνει αλλαγή μπαταρίας με σερβις και στα κινούμενα μέρη και έλεγχο πυκνωτών) ξανάνιωσε, αλλά για πόσο;;;;

   Από την αρχή της εμφάνισής των εν λόγω μηχανισμών (και δει στην αρχή που οι μπαταρίες δεν ήταν λιθίου και οι πιο πάνω χρόνοι μειώνονταν δραματικά) τα email παραπόνων στην Seiko και οι αναφορές από τα κατατόπους service καταφθάνανε βροχή…… πρώτη ενδεδειγμένη λύση που υιοθετούσαν οι ευρηματικοί κάτοχοι; Οι γνωστοί watch winders που χρησιμοποιούνται και για τα αυτόματα ρολόγια, ένας καλός watch winder όμως εκτός του σεβαστού κόστους του απαιτούσε και το ρολόι να μείνει αρκετές ημέρες επάνω του για να αποκτήσει πλήρη φόρτιση (είπαμε…πολλές χιλιάδες οι στροφές που ήθελε ο ρότορας) τι έκανε η ‘’μαμά’’ εταιρία όμως για να ικανοποιήσει τους  παραπονιάρηδες rotation users;

Έβγαλε στην κυκλοφορία πριν αρκετά χρόνια δικό της επαγωγικό φορτιστή που απλά τοποθετώντας το ρολόι επάνω του σε συγκεκριμένη θέση (χωρίς βύσματα κλπ μπιμπλίκια…ασύρματα δηλαδή, αυτό σημαίνει ΕΠΑΓΩΓΙΚΗ φόρτιση) φορτίζει πλήρως το ρολόι σε ελάχιστες ώρες διατηρώντας την μπαταρία του πάντα σε άριστη κατάσταση, να προσθέσω εδώ ότι όλα τα kinetic έχουν προστασία υπερφόρτισης οπότε είτε με τον έναν τρόπο (winder) είτε με τον άλλο (επαγωγική φόρτιση) η μπαταρία δεν θα είχε κανένα θέμα υπερθέρμανσης η καταστροφής της όπως και το υπόλοιπο κύκλωμα του ρολογιού.

Ο επαγωγικός φορτιστής της Seiko είναι ο YT02A με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
•   Designed so there is no need to remove the watch band when charging
•   Equipped with a timer function to power the charger automatically after a certain period of operation.
•   Alternating Current Magnetic Field Transmission (Approximately 1 kHz)
•   Dimensions: 135 x 125 x 32mm (Approximately 5 1/4" x 4 7/8" x 1 1/4" Thick
•   Weight: 160 Grams
•   Operating Temperature Range: -5 Degrees Celcius - 50 Degrees Celcius
•   Direct 9V Current through Seiko AC Adaptor Only
•   Timer for Approximately 30 Minutes or 3.5 Hours by Switch Setting
•   Seiko AC Adaptor: 7530029
•   Input: AC 100-240 V 50/60 Hz
•   Output: DC9V 0.5A

Στις παρακάτω εικόνες φαίνεται ο φορτιστής καθαυτού αλλά και ο τρόπος με τον οποίο εναποθέτοντας το ρολόι (ανάλογα το μοντέλο του) επάνω στα σχεδιασμένα μοτίβα του κέντρου με συγκεκριμένο προσανατολισμό επιτυγχάνεται η φόρτισή του.







ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ……

……δεν είναι άλλο πέραν του ότι η Seiko εδώ και 2 χρόνια αποφάσισε (γιατί άραγε; ) να σταματήσει! την παραγωγή του εν λόγω (χρησιμότατου) γκάτζετ με αποτέλεσμα ενώ όσο ήταν στην κυκλοφορία να μπορεί να το βρεί κάποιος στα περισσότερα καταστήματα και στο ebay με κάτι παραπάνω από 100 ευρώ, πλέον ένεκα discontinued item να μπορεί να βρεθεί πολύ δύσκολα ως ΝΟS η ως USED σε τιμές που κυμαίνονται από 250 εως 300 ευρώ.!!!
Παραθέτω κι ένα ενδεικτικό link (το μόνο που βρήκα στιγμή που συντάσσω το παρών thread )  για του λόγου το αληθές…..
http://www.ebay.com/itm/NEW-SEIKO-YT02A-KINETIC-WATCH-ENERGY-SUPPLIER-CHARGER-WINDER-MODEL-YT02A-/291422609999?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43da24224f

οπότε τι κάνουμε;
-Δίνουμε τα 260 όσο το βρίσκουμε NOS οπουδήποτε (σε λίγο δεν θα το βρίσκουμε κιόλας…) και είμαστε εξασφαλισμένοι;
-Αρχίζουμε εντατική αθλητική δραστηριότητα φροντίζοντας κατά την διάρκειά της να βρίσκονται στον καρπό μας όσα περισσότερα kinetic χωράνε για να τα φορτίζουμε φουλ και να γραμμώνουμε και το κορμί μας; (το τερπνόν μετά του ωφελίμου).
-Παίρνουμε watch winder, αν είναι φτηνιάρικος και τον έχουμε στο υπνοδωμάτιο μας τώρα το καλοκαίρι με τον θόρυβο που κάνει μας κάνει διπλή δουλειά, διώχνει και τα κουνούπια…(πάλι το τερπνόν μετά του ωφελίμου)

Εδώ να πω πως εφόσον έχετε ρολόι Kinetic και για την φόρτισή του χρησιμοποιείτε (ικανοποιητικά) κάτι από τα παραπάνω δεν χρειάζεται να μπείτε στον κόπο να διαβάσετε την συνέχεια του ‘’κατεβατού’’ μου……

Στο διαταύτα.!!!

Η ΦΤΗΝΗ ΚΑΙ (αν φροντίζετε καλά τα δόντια σας) εντελώς ΑΝΕΞΟΔΗ ΛΥΣΗ…..

   ……..δεν είναι άλλη από τον επαγωγικό φορτιστή που συνοδεύει τις ανάλογες ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (βλέπε ORAL-B της BRAUN) ΝΑΙ καλά διαβάσατε, ένας απλός ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΣ φορτιστής οδοντόβουρτσας εφόσον υπάρχει ήδη στο σπίτι (αλλά και να μην υπάρχει είναι πολύ φτηνός στην απόκτησή του) και χρησιμοποιηθεί σωστά μπορεί να μας κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια δουλειά με τον SEIKO YT02A.!!!

   Πάμε τώρα στις λεπτομέρειες και στα tips της εν λόγω πατέντας.
Να σημειώσω πως σαφώς και η εν λόγω πατέντα δεν είναι δική μου απλά ψάχνοντας τρόπο να κρατάω τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες των Kinetic μου πάντα σε σωστή φόρμα, διαβάζοντας και ψάχνοντας αρκετά στο διαδίκτυο όσον αφορά τεχνικά χαρακτηριστικά των μηχανών αλλά και των φορτιστών, τάσεις λειτουργίας, αμπέρ φόρτισης κλπ (για να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα κάνουμε πατάτα στο ρολόι η στην μπαταρία του) και τέλος πειραματιζόμενος ο ίδιος στα ρολόγια μου εδώ και κάμποσο καιρό έφτασα με σιγουριά να παρουσιάσω όλα όσα διαβάζετε τώρα.

Ακολουθούν οι εικόνες για να καταλάβετε ακριβώς όλη την διαδικασία.
Στην εικόνα 1 έχουμε τον φορτιστή με την οδοντόβουρτσα, στην εικόνα 2 έχουμε τον επαγωγικό φορτιστή της οδοντόβουρτσας με το επάνω μέρος του εμφανές, στην εικόνα 3 έχουμε το πίσω μέρος του φορτιστή που είναι και εκείνο που θα μας κάνει την δουλειά, στην εικόνα 4 το πίσω μέρος του ρολογιού και το σημείο που θα εφαρμόσουμε τον φορτιστή και τέλος στην εικόνα 5 έχουμε μια καλύτερη άποψη της όλης τοποθέτησης.

ΕΙΚΟΝΑ 1


ΕΙΚΟΝΑ 2


ΕΙΚΟΝΑ 3


ΕΙΚΟΝΑ 4


ΕΙΚΟΝΑ 5


Το παραπάνω το έχουν προσπαθήσει και άλλοι κάτοχοι τέτοιων ρολογιών (με μια αναζήτηση στο google είναι εύκολο να το διαπιστώσετε) αλλά δυστυχώς κάποιοι με μερική αποτυχία και άλλοι με πλήρη αποτυχία, παίζουν πολλά ρόλο για να έχουμε 100% επιτυχία…..ο τύπος του ρολογιού σίγουρα είναι ένα θέμα καθώς πολύ πιο εύκολα θα φορτίσει ένα ρολόι με γυάλινο η λεπτό caseback  ενώ στην αντίθετη  πιο δύσκολα θα βρεθεί το σημείο επαφής για να επιτύχει η επαγωγική φόρτιση  σε ένα καταδυτικό Kinetic με ατσάλινο και χοντρό caseback, επίσης η διαφορετικότητα κάποιων μηχανών ως προς το που έχουν τοποθετημένους τους πυκνωτές τους παίζει ρόλο για να κεντράρουμε σωστά τον φορτιστή της οδοντόβουρτσας (στα δικά μου 2 ρολόγια -που φόρτισα με επιτυχία- το κέντρο τους ήταν πίσω από την ώρα 7 όπως φαίνεται και στην εικόνα 4).

Το sportura που είναι και το πιο πρόσφατο που φόρτισα με αυτόν τον τρόπο στις αρχές της μεγάλης εβδομάδας (το άλλο ήταν ένα παλιό κλασσικό pepsi diver) είχε πέσει σε επίπεδο φόρτισης ενός μήνα και μέσα σε μόλις 2 ώρες με τον τρόπο που φαίνεται στις εικόνες έφτασε στο φουλ (6 μήνες) το ρολόι φορέθηκε για 2 μόλις ημέρες πλήρως φορτισμένο και μετά ξαναμπήκε στο κουτί του, σήμερα που το τσέκαρα η φόρτιση παραμένει στο φουλ, άρα εκτός από αποτέλεσμα έχουμε όντως και διάρκεια.!!!

Πέραν του δικού μου τρόπου παραθέτω πιο κάτω ένα βίντεο που κυκλοφορεί στο νετ και φαίνεται πως με την ίδια φιλοσοφία και παρόμοιο φορτιστή οδοντόβουρτσας (αλλά με εντελώς διαφορετική τοποθέτηση ρολογιού και φορτιστή) πάλι επιτυγχάνεται αποτέλεσμα σε παλιότερο όμως μοντέλο kinetic το οποίο ήταν πλήρως αποφορτισμένο.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/NNYTTqftcvk" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NNYTTqftcvk" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


Σαν επίλογο θα πως ψάχνοντας στο διαδίκτυο θα βρείτε κι άλλους τρόπους για το παραπάνω εγχείρημα (με διαφορετικούς φορτιστές και ρολόγια) θα διαβάσετε για διαφορετικούς χρόνους φορτίσεων (ακόμη και ημέρες) που σημαίνει ότι κάτι στην τοποθέτηση δεν ήταν εντελώς σωστό και δεν είχαμε σωστή επαφή, εδώ όμως έχουμε κάτι δοκιμασμένο και ευελπιστώ πως όσοι το δοκιμάσετε έτσι θα έχετε αποτέλεσμα.
Επίσης μιας και ήδη αυτές τις ημέρες έχω παραγγείλει και περιμένω για το κινητό μου (Samsung galaxy s5) επαγωγικό φορτιστή για την φόρτισή του θα έχουμε κι άλλα πειράματα μόλις τον παραλάβω, έτσι ώστε να δω αν και αυτός είναι ικανός να φορτίζει εκτός από το κινητό και τα kinetic ρολόγια μου, οπότε stay tuned γιατί το κόστος του επαγωγικού φορτιστή κινητών από το ebay είναι απίστευτα χαμηλό και αν κάνει κι αυτός δουλειά τότε…..!!!

Υ.Γ. Ο Συντάκτης του παρόντος δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί σε ρολόι η φορτιστή μετά από μη ενδεδειγμένη η ακατάλληλη χρήση αυτών, οποιοδήποτε ‘’πείραμα’’ γίνεται αποκλειστικά με δική σας πρωτοβουλία και κατά συνέπεια με δική σας ευθύνη.
Το παρών δημοσιεύεται στα φόρουμ http://www.Watchfunclub.gr και http://www.myWatch.gr και η αναδημοσίευση του επιτρέπεται μόνο με την παρουσία συνδέσμου (link) που θα παραπέμπει σε ένα εκ των δύο αναφερθέντων φόρουμ στο συγκεκριμένο θέμα.

10
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Geckota K1 B-Uhr Vintage Flieger
« στις: Νοέμβριος 20, 2014, 12:58:39 μμ »
Με αφορμή σημερινή άφιξη λίγα λόγια για έναν πολύ όμορφο αλλά και value for money πιλότο από την εταιρία που αναγράφεται στον τίτλο.

Αγγλικής καταγωγής, limited σε 300 κομμάτια με σωθικά εξ Ανατολάς (αυτόματη MIYOTA 8125), διάφορες παραλλαγές σε κάσα (ατσάλι, μπρονζέ η μαύρο pvd) για όλα τα γούστα, απίστευτη superluminova, 50m αδιάβροχο με πλάτος κάσας 44mm και 22άρια διάκενα στα lugs, πολύ ποιοτικό εξώραφο δερμάτινο λουράκι και μπούκλα στα χρώματα της εκάστοτε κάσας.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο site της εταιρίας στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://www.watchgecko.com/catalog/index.php/cPath/39_71

Και μερικές φώτο από το δικό μου άρτι αφιχθέν μαυράκι.!!!

Και εις άλλα με υγεία.










11
Vintage ρολόγια χειρός και τσέπης / ORIENT late 80's vintage quartz
« στις: Απρίλιος 27, 2014, 09:43:27 μμ »
Το ξέθαψα λίγο νωρίτερα ψάχνοντας κάτι άλλο στα συρτάρια μου και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

(είναι αυτό που λένε για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι)

Αγορασμένο τέλη δεκαετίας 80 μέσα από την επίσημη orient του Τόκυο (νάναι καλά -εκεί που είναι- ο τότε ναυτικός θείος που μου το είχε φέρει...αυτό και πολλά άλλα), αποτελούσε ένα από τα dress μου εκείνη την εποχή και μάλιστα τα συγκεκριμένα ρολόγια ήταν και πολύ της μόδας τότε, σίγουρα από πολλούς από εσάς θα έχει περάσει κάποιο παρόμοιο από τα χέρια σας μιας και κυκλοφορούσε ευρέως τότε σε διάφορα σχήματα και παραλλαγές (ορθογώνια, στρόγγυλη η τετράγωνη κάσα, με δερμάτινο λουράκι η πλεχτό μπρασελέ και ούτω καθεξής).

Το συγκεκριμένο όπως διαπίστωσα στην πρώτη αλλαγή μπαταρίας που του έκανα (σε παλιό τεχνίτη εξουσιοδοτημένο της orient) λόγω των υλικών του (επιχρυσωμένη κάσα και μπρασελές πάνω από το ατσάλι) αλλά και της in house μηχανής του (που έχει και ρουμπίνι) κοστολογούνταν αρκετές χιλιάδες δραχμές (δεν θυμάμαι πλέον το ποσό).

Οι διαστάσεις του ρολογιού στην σημερινή εποχή θα το χαρακτήριζαν μικρό και πολύ πανεύκολα γυναικείο (πλάτος κάσας 34mm μαζί με την κορώνα) εκείνη την εποχή όμως τα περισσότερα ανάλογα ρολόγια (dress) αυτόματα η quartz ''παίζανε'' από 34 - 36 μέχρι και μάξιμουμ 39mm και είναι χαρακτηριστικό και το πόσο λεπτές μηχανές και κατά συνέπεια και κάσες είχανε (δείτε φώτο παρακάτω).

Το κρύσταλλο δεν ξέρω από τι υλικό είναι (δεν το γράφει κάπου) αλλά έχει αντιανακλαστική επίστρωση και δεν έχει ούτε μια γρατσουνιά επάνω του παρά την ηλικία του, η υδατοστεγανότητα του είναι η βασική (χωρίς να αναγράφει μέτρα η ατμόσφαιρες) που σημαίνει ότι είναι μια χαρά άμα πέσει νερό ενώ πλένεις τα χέρια σου π.χ. αλλά όχι για πιο υγρές καταστάσεις, έτσι κι αλλιώς σαν dress δεν χρειάστηκε να δοκιμαστεί ποτέ σε πιο extreme καταστάσεις.

Μπαταρία παίρνει τύπου SR 721SW η οποία του δίνει άνετα ζωή 3 με 4 χρόνια μιας και δεν έχει κάποια πολυπλοκότητα ο μηχανισμός του (ούτε καν ημερομηνία).

Αυτά τα λίγα σαν ένα μικρό review......όποιος έχει ακόμη η είχε παρόμοιο ρολόι από τότε ας ρίξει καμιά φώτο σε ποστ παρακάτω να θυμηθούμε τα παλιά.!!!














12
Αγγελίες Ζήτησης / links για μπρασελέ -Steinhart Ocean One-
« στις: Οκτώβριος 08, 2013, 01:33:02 πμ »
Ζητούνται 2 links μαζί με τα βιδωτά αξονάκια τους κομπλέ.

Αν κάποιος κάτοχος του ρολογιού του τίτλου έχει αφαιρέσει από το μπρασελέ του links και δεν τα χρειάζεται ας επικοινωνήσει μαζί μου με ΠΜ.  ;)

13
Τεχνικά θέματα / Αφαίρεση-καθαρισμός bezel Seiko Kinetic diver SKA369P1
« στις: Ιανουάριος 30, 2013, 02:55:48 μμ »
    Σήμερα στο ρεπό μου και μιας και έψαχνα κάτι για να ασχοληθώ πίνοντας το καφεδάκι μου είπα να ασχοληθώ λίγο με ένα από τα καταδυτικά μου, το συγκεκριμένο ρολόι στα 3 χρόνια περίπου που είναι στην κατοχή μου έχει φάει άπειρες βουτιές και όπως είναι φυσικό και μπόλικη αρμύρα, παρά το ότι μετά από κάθε βουτιά ακολουθούσε εντατικό και σχολαστικό πλύσιμο με μπόλικο καθαρό νερό το σημείο κάτω από την περιστρεφόμενη στεφάνη (bezel) όπως αποδείχτηκε με το πέρασμα το χρόνου κρατούσε αρκετό αλάτι από πίσω.
   Αποτέλεσμα να έχει φτάσει σε ένα σημείο που για να περιστραφεί να χρειάζεται αρκετή δύναμη και να ακούγονται και περίεργοι ήχοι κατά την περιστροφή και όχι τα γνωστά κλικ που συνόδευαν την ομαλή αρχική του κίνηση....

Περνάμε λοιπό σε ένα Do It Yourself για την αφαίρεση, τον καθαρισμό και την επανατοποθέτηση της περιστρεφόμενης στεφάνης του SKA369P1, συνοδευόμενο και από κάποιες φώτο για να κατανοηθεί η διαδικασία και φυσικά όποιος επιθυμεί να την εφαρμόσει στο δικό του ίδιο ρολόι εφόσον απαιτείται.....

Η διαδικασία είναι πανεύκολη, κρατάει με προσεχτικές κινήσεις όχι πάνω από 30 λεπτά (μαζί με το καθάρισμα) και τα μόνα εργαλεία που θα χρειαστείτε είναι τα παρακάτω:
-ένας ελβετικός σουγιάς από τον οποίο θα χρησιμοποιήσουμε την κοντή (μικρή) λάμα που είναι λεπτή στην μια πλευρά και χοντραίνει προς το πίσω μέρος (θα καταλάβετε γιατι).
-ένα μαλακό βουρτσάκι , το οποίο με χλιαρό νερό (όχι καυτό...δεν κάνει...) και σαπουνάδα θα μας βοηθήσει να ξεφορτωθούμε βρωμιές και αλάτια από κάσα και κινούμενα πίσω μέρη του bezel, (εγώ χρησιμοποίησα μια παλιά μικρή παιδική οδοντόβουρτσα).
και τέλος
-ενα μπουκαλάκι λάδι ψιλό γενικής χρήσης συν μια κοινή βελόνα για να το εφαρμόσουμε στα σημεία που θα δείτε παρακάτω.

Εδώ το ρολόι που θα δεχτεί την φροντίδα μας:

Εικόνα 1



Αρχικά παίρνουμε το σουγιά με την μικρή λάμα και την εισχωρούμε από την κοφτερή του πλευρά στο ελάχιστο κενό που υπάρχει μεταξύ στεφάνης και κάσας, προτιμήστε το σημείο που είναι η ώρα 7 μιας και εξαιτίας του lug υπάρχει καμπυλότητα και δεν θα κάνετε κάποια αμυχή σε κάσα η στεφάνη (σε αυτό βοηθάει και το ότι οι επιφάνειες της λάμας είναι λείες και δεν χαράζουν με παράπλευρη επαφή), μόλις μπει η κοφτερή άκρη μέσα (και με προσοχή μην σας γλιστρήσει και σφάξετε το άλλο χέρι) πιέζετε κι άλλο παράλληλα προς τον κέντρο του ρολογιού μέχρι η στεφάνη να ανασηκωθεί όπως στην εικόνα παρακάτω:

Εικόνα 2



Αφού σηκωθεί το ένα μέρος και ακουστεί το κλικ ξεκουμπώματος δεν επιμένετε στο ίδιο σημείο (για να μην στραβώσετε μονόπατα την στεφάνη) αλλά συνεχίζετε περιμετρικά και ομοιόμορφα σε κάθε νέο μέρος που θα ανασηκώνετε μέχρι η στεφάνη να βγει τελείως όπως στην παρακάτω εικόνα:

Εικόνα 3



Στην συνέχεια παρατηρούμε επάνω στην κάσα ένα εξτρά μεταλλικό έλασμα με 2 ανασηκωμένες άκρες το οποίο είναι υπεύθυνο για την μονόδρομη κίνηση της στεφάνης αλλά και τα κλίκ σε σχέση με τα δοντάκια που υπάρχουν κάτω από την στεφάνη.

Εικόνα 4



Αυτό το μεταλλικό έλασμα πατάει απλώς επάνω σε 2 υποδοχές (τρυπούλες) στην κάσα δεν είναι κουμπωτό, το πιάνουμε με προσοχή για να μην το στραβώσουμε και το αφαιρούμε στην άκρη.

Εικόνα 5



Εικόνα 6



Στην συνέχεια παίρνουμε την στεφάνη που αφαιρέσαμε και την γυρνάμε ανάποδα....εκεί (εκτός από την βρωμιά και τα αλάτια που θα καθαριστούν) θα δείτε τα δοντάκια που πατάνε πάνω στις προεξοχές του ελάσματος και δίνουν το βήμα (κλικ) της μονόδρομης κίνησης όπως και μια εσωτερική φλάτζα (λαστιχάκι) που θα αφαιρέσουμε για να καθαρίσουμε και αυτό αλλά και την στεφάνη σε βάθος .

Εικόνα 7



Εικόνα 8



Τα έχουμε όλα στο χέρι πλέον....βούρ για καλό σαπούνισμα με το μαλακό βουρτσάκι και το χλιαρό νερό με την σαπουνάδα...(προσοχή στο λαστιχάκι μην το ξεχειλώσετε η το φθείρετε), ξεβγάζουμε καλά με κρύο νεράκι κάτω από τη βρύση και στεγνώνουμε με απαλό καθαρό πανάκι όλα τα μέρη (πάντα με προσοχή σε έλασμα και φλάτζα για να μην τα παραμορφώσουμε), προαιρετικά και αν είστε και λίγο ''ψείρες'' όπως εγώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ένα σπρει πεπιεσμένου αέρα για να αφαιρέσετε τυχόν χνούδια από το πανάκι που επικάθισαν εσωτερικά του μπέζελ και περιμετρικά του τζαμιού στην κάσα του ρολογιού..

Τώρα είμαστε έτοιμοι για λίπανση και κούμπωμα.

Εγώ χρησιμοποίησα μια βελόνα και το παρακάτω διάφανο ψιλό λάδι γενικής χρήσης (αν δεν έχετε θα το βρείτε και στα σούπερ μάρκετ εύκολα και φτηνά):

Εικόνα 9



Το λαδάκι θα εφαρμοστεί με την βελόνα (σε μικρή ποσότητα σταγόνας του χιλιοστού, στην μύτη της βελόνας) στα παρακάτω σημεία:

Αρχικά στην κάσα, στις τρυπούλες που φαίνονται στην Εικόνα 6

Και μετά (αφού επάνω στις τρυπούλες που μόλις λιπάναμε) τοποθετήσουμε το εσωτερικό μεταλλικό έλασμα της στεφάνης, βάζουμε λαδάκι στα ανασηκωμένα μέρη του (που θα έρθουν σε επαφή με τα δοντάκια της στεφάνης) και φαίνονται με κόκκινη επισήμανση στην Εικόνα 3.

Συνεχίζουμε με την τοποθέτηση της φλάτζας (λαστιχάκι) που αφαιρέσαμε από το εσωτερικό της στεφάνης, προσέχοντας να το βάλουμε ακριβώς όπως ήταν στην πρώτη εσωτερική ''αυλακιά'' όπως κοιταμε την στεφάνη ανάποδα....αν δεν το θυμάστε θα σας βοηθήσει η Εικόνα 7.

Τελευταίο και λίγο ''πονηρό'' κομμάτι μετά την τοποθέτηση και της φλάτζας είναι να κουμπώσει η στεφάνη πάνω στην κάσα....δεν είναι δύσκολο απλά θέλει τρόπο και λίγο δύναμη....βάζετε το ρολόι σε σταθερό μέρος με το τζάμι να κοιταει προς τα πάνω, προτιμήστε το πάτωμα πάνω από ένα χαλί για να μην έχετε γδαρσίματα (αν στο ρολόι έχετε μπρασελέ και όχι λουρακι όπως εγω καλό θα είναι να αφαιρεθεί τουλάχιστον από την μια πελυρά για να πατάει το case back ομοιόμορφα κάτω πριν ασκηθεί πίεση), τοποθετήστε το μπέζελ ομοιόμορφα και όχι μονόπατα επάνω στην θέση του χωρίς να κουμπώσετε, βάλτε τα 2 πιο δυνατά δάχτυλα του αριστερού σας χεριού στις ώρες 10 και 8 και του δεξιού σας χεριού στις ώρες 2 και 4 και με μια κίνηση πιέστε δυνατά και ταυτόχρονα με τα 4 δάχτυλα προς τα κάτω, θα ακουστεί ένα χαρακτηριστικό (δυνατούτσικο) κλικ και είστε έτοιμοι.!!!

Συνεχίστε με αρκετές περιστροφές της στεφάνης τόσο για να ελέγξετε την σωστή τοποθέτηση αλλά και για να λιπανθεί ομοιόμορφα όλο το κάτω μέρος της (από το λάδι που βάλαμε στα σημεία που προαναφέρθηκαν).

Η παραπάνω διαδικασία όπως είναι ευνόητο μπορεί να είναι χρήσιμη και για αντικατάσταση της στεφάνης με καινούρια σε περίπτωση που έχει γδαρθεί και χρήζει αντικατάστασης (ψάξτε μέσω internet για ανταλλακτικό, θα το βρείτε πάμφθηνα και θα γλυτώσετε και το όποιο κόστος τοποθέτησης σε μάστορα...)

Καλή επιτυχία.!!!

Σημείωση:
Ο συντάκτης του παρόντος ουδεμία ευθύνη φέρει για οποιαδήποτε ζημιά φέρετε στο ρολόι που θα επιχειρήσετε το παραπάνω, ως εκ τούτου οποιαδήποτε ενέργεια ως μη εξουσιοδοτημένοι τεχνίτες γίνετε με δική σας ευθύνη, εφόσον νομίζετε ότι δεν θα φέρετε εις πέραν την όποια επέμβαση καλύτερα να απευθυνθείτε σε εξειδικευμένο τεχνικό.!!!



Σελίδες: [1]