No 1 είναι στο μάρκετινγκ, όχι στην ωρολογοποιεία. Στην ωρολογοποιεία είναι κάτι σαν την Toyota. Κάποιος μπορεί να πει VW, κάποιος άλλος Honda, αλλά εκεί γύρω τέλος πάντων. Δεν είναι ούτε Mercedes, ούτε Porsche, ούτε Ferrari. Παρεμπιπτόντως όλες οι παραπάνω εταιρείες σέβονται τον πελάτη-καταναλωτή και δεν κάνουν ανατολίτικα παιχνίδια. Αν πας στην BMW να πάρεις μια σειρά 5 και δεν υπάρχει διαθέσιμη, θα σου δώσουν χρόνο παράδοσης, θα σου ζητήσουν μια τυπική προκαταβολή και δυνατότητα να ακυρώσεις την παραγγελία αν στο μεταξύ υπάρξει οποιαδήποτε αύξηση στην τιμή. Δεν θα σου βάλουν κανένα δεκαχίλιαρο καπέλο ούτε θα προσπαθήσουν να σου πασάρουν κανένα Μini. Kαταλαβαίνω την πλευρά της οπτικής που το βλέπει κανείς, καταλαβαίνω πως όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους λάτρεις της μάρκας και δεν το αδικώ, αλλά η συμπεριφορά της Rolex απέναντι στον υποψήφιο πελάτη είναι το λιγότερο κατακριτέα.
Θα καταχραστώ το offtopic και θα συμφωνήσω με τον maestro κατά το ήμισυ και μαζί σου κατά το άλλο...ήμισυ. Η rolex δεν είναι toyota αλλά και η ferrari δεν είναι patek! Κάπου στη μέση είναι αναλογία κατά τη γνώμη μου.
Υπάρχουν αμάξια όπως και ρολόγια σκυλιά ( toyota,vw, seiko,citizen κλπ). Ένα ποιοτικό προϊόν για καθημερινή χρήση
Υπάρχουν αμάξια όπως και ρολόγια ποιοτικά με κύρος (bmw,mercedes,lexus/ longines,breitling,omega κλπ). Ένα προιον ''αναβαθμισης''
Υπάρχουν αμάξια όπως και ρολόγια για enthusiasts (porsche,ferrari,mclaren/ omega(δεν ξέρω που να την τοποθετήσω),rolex,zenith κλπ). Ενα προιον που καλύπτει όλα τα παραπάνω + κάποια κουτάκια αυτοικανοποίησης
Υπάρχουν αμάξια όπως και ρολόγια για εκατομμυριούχους (koenigsegg, pagani, buggati/ patek, lange, richard mille κλπ). Ένα προιον αν πρέπει να ρωτήσεις, δεν μπορείς να το αγοράσεις
Η τρίτη κατηγορία και αυτή που μας απασχολεί έχει 2 εταιρίες με κοινά στοιχεία. Έλλειψες, τεράστιες αναμονές, πρέπει να σε ξέρουν για να σε καταδεχθούν, το πουλάς πιο ακριβά απο όσο το αγοράζεις κλπ αλλά συνάμα έχουν αναπαυτεί στις δάφνες τους και λόγω του ότι πουλάνε χωρίς κόπο οι άλλοι τους έχουν ξεπεράσει τεχνολογικά και καινοτομικά. Υπάρχουν εξαιρέσεις κατα περιόδους αλλά δεν είναι πια ο κανόνας. Δεν είναι ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ η κορυφή της κατηγορίας
Πάντως το θέμα δεν είναι ότι έχει κουράσει. Είναι οτι έχει γίνει νόρμα και πιά έτσι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε. Χωρίς στενοχώρια, νευρα κλπ. Θες rolex? Αυτός ειναι ο δρόμος
Εγώ αυτό που απαιτώ είναι να γίνει επίσημη παραδοχή του προβλήματος. Δεν μπορεί η μαμά Rolex να μην ξέρει τι συμβαίνει! Δεν μπορεί να μην τσαντίζεται όταν το προϊόν που παράγει της αποδίδει, μετά απο κόστος R&D,μαρτκετινγκ πές 5 χιλιάρικα για ένα Sub, να βγάζει άκοπα άλλα τόσα ο κάθε εμποράκος afinis2004 που έχει ένα ενεχυροδανειστήριο ( συγνώμη με τις αποκλείσεις που έχουν σε τιμές αγοράς/πώλησης σαν ενεχυροδανειστές τους βλέπω πια). Και αν δεν είσαι διατεθημένος να γίνεις μέρος της λύσης, είσαι μέρος του προβλήματος!
Αλλά εγώ τουλάχιστον μετά απο 3 χρόνια έχω πάψει να γκρινιάζω. Το έχω αποδεχθεί και προχωράω
Όταν θα έρθει η ώρα να πάρω Ferrari και θα βρίσκω μόνο Mclaren Θα ξανατσαντιστω...
Σαν κάπως αστείο δεν διαβάζεται το παραπάνω? Πιστέψτε με σε πολλούς φαινόμαστε αστείοι που γκρινιάζουμε γιατί δε βρίσκουμε rolex
My 2 cents
Sorry για τις ''εκθέσεις'' άλλα μπαίνω μία και καλή στο thread