Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - episkeptis

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 172
1
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Μάιος 10, 2020, 12:24:10 μμ »


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


2
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Μάιος 03, 2020, 11:55:56 πμ »
Μάλιστα.
Άντε να δούμε....

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


3
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Μάιος 03, 2020, 11:51:47 πμ »
Έχει αγοράσει κανείς εν μέσω κορονοϊου από Χόνγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη και λοιπές χώρες;
Πάνε γύρω στις 45 ημέρες που περιμένω κάτι από strapcode και δεν έχει μπει καν Ελλάδα.
Αντιλαμβανομαι ότι έχουν δημιουργηθεί καθυστερήσεις με την όλη κατασταση, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό τόσες μέρες χωρίς σημεία ζωής.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


4
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Μάιος 02, 2020, 06:36:16 μμ »


Μου άρεσε το χρώμα.
Το μαύρο το βρήκα, το δοκίμασα αλλά δεν....
Όμορφο μεν, δυσανάγνωστο δε.
Αναφέρομαι στο ολόμαυρο.
Το μαύρο με τις λεύκες ενδείξεις, δε μου πολυαρεσει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

5
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Μάιος 02, 2020, 05:50:06 μμ »


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


6
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Απρίλιος 28, 2020, 07:53:44 μμ »
Παιδιά, μπερδεύετε τα φόρουμ και μας έχετε βγάλει τα μάτια.... :D

7
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Απρίλιος 28, 2020, 07:04:13 μμ »


Στάλθηκε από το Redmi Note 7

8
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: GLYCINE
« στις: Απρίλιος 05, 2020, 05:27:56 μμ »
Πολύ όμορφα και τα δυο αλλά δυστυχώς 46άρια.....




9
Εν κατακλείδι, κάθε μηχανικό ρολόϊ μπορεί ανά πάσα στιγμή να σου χαλάσει τη ζωή, οι πιθανότητες αυξάνονται όσο χαμηλώνει τη τιμή κτήσης, δεν είναι αποκλεισιτκό θέμα της Seiko, είναι γενικό στατιστικό μέγεθος.
Εν μέρει συμφωνώ με αυτά που πολύ όμορφα έγραψες.
Απομόνωσα όμως την τελευταία παράγραφο γιατί εκεί είναι που έχω την έντασή μου και πιστεύω ότι είναι κυρίως θέμα της Seiko, όταν μιλάμε για low budget ρολόγια
Αν πάρεις για παράδειγμα άλλες εταιρείες που παίζουν σε χαμηλή κατηγορία τιμών (glycine, certina, mido, revue thommen, squale και πολλές αλλες), θα δεις ότι τέτοια θέματα δεν υφίστανται.
Είναι όλα τους πολύ προσεγμένα σε όλους τους τομείς και όχι αυτό το "άντε να τελειώνουμε" της Seiko, όπως πολύ σωστά ανέφερες.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


10
Κωστή, αυτό είναι το λιγότερο.
Όταν λέω για προβληματικό έως ανύπαρκτο qc, αναφέρομαι σε πιο ουσιαστικά πράγματα που βγάζουν μάτι ακόμα και σε έναν όχι και τόσο παθιασμένο με τα ρολόγια.

Τα Seiko είναι τα μοναδικά ρολόγια που με αγχωνει τόσο πολύ η αγορά τους. Κυριολεκτικά δεν ξέρεις τι θα σου έρθει.

Αν κοιτάξει κανείς τα mail που ανταλλάσσω με τον εκάστοτε πωλητή, πριν να ολοκληρώσω την αγορά ενός seiko, θα βάλει τα γέλια. Μην πω και τα κλάματα.
Σας παρακαλώ κοιτάξετε η ημερομηνία να είναι στην ίδια ευθεία με την ημέρα, ρίξτε μια ματιά στο chapter ring να κεντραρει ακριβώς, δείτε μήπως οι δείκτες έχουν κάποιο misalignment, η κορώνα στο samurai να είναι ακριβώς στη μέση των crownguards γιατί σε πολλά είναι κολλημένη στο κάτω και πολλά πολλά άλλα.

Θα μου πεις, γιατί τότε η συλλογή σου απαρτίζεται κυρίως από seiko;;
Ε, είμαι μαζοχας, τι να κάνω;
Είναι από τις εταιρείες που συμπαθώ ιδιαίτερα αλλά ταυτόχρονα με κάνει να νιώθω μεγάλη ανασφάλεια.
Έχω ολόκληρο αρχείο στο κινητό με τα στραβά και τα ανάποδά της.
Ενδεικτικά βάζω δύο φωτό.

Δείτε τα θεοστραβα lug holes στην πρώτη.
Απλά δε γίνεται αυτό.....



....και το "special editoin" στη δεύτερη.
Που να μην ήταν και special δηλαδή.....




Στάλθηκε από το Redmi Note 7

11
Χα, χα, χα......κι εγώ σαμουράι δηλώνω κι έχω μαζέψει μπόλικα από δαυτα, αλλά η αλήθεια να λέγεται.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


12
Όντας καμένος, μπήκα στη διαδικασία να γκουγκλάρω "6r15 issues" και δόξα τω Θεώ, μου έβγαλε ένα σωρό. Να είναι καλά η Seiko.
Πολλά προβλήματα, ένα εκ των οποίων και το ξαφνικό σταμάτημα όπως στη δική μου περίπτωση.
Συνεχίζει να απογοητεύει η Seiko. Δυστυχώς.....
Το QC της, αν κι εφόσον υπάρχει, είναι χειρότερο και από ρέπλικας.

https://www.reddit.com/r/Watches/comments/8uhc00/discussion_is_there_really_a_problem_with_all/

13
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:22:14 μμ »
Να είσαι καλά φίλε. Σ' ευχαριστώ.
Κι εγώ αυτό θέλω να πιστεύω.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


14
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:00:39 μμ »
Έχεις δίκιο Στράτο. Η ωμή λογική αυτό λέει.
Από την άλλη βέβαια θα μπορούσε να κάνει την καλή, από τη στιγμή που απέναντι του έχει έναν καλό πελάτη, ο οποίος κατ' επανάληψη έχει ψωνίσει και πιθανότατα θα ξαναψωνισει από το μαγαζί του.
Μην ξεχνάς άλλωστε ότι μιλάμε για ρολόι μόλις 3 ημερών, το οποίο πιθανότατα ήταν βλαμμένο από τη μάνα του.
Πιστεύω ότι αυτός έχει τις άκρες του στη Seiko και θα μπορούσε κάλλιστα να το ξεφορτωθεί.
Τεσπά, όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

15
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 04:55:23 μμ »
Πες του ότι θα ακυρώσεις την άλλη παραγγελία και ότι θα τον ξεβρακωσεις στα φόρα
Λίγο επιθετικό και ακραίο, χωρίς λόγο δεν είναι αυτό?...
Την παραγγελία την έχω ακυρώσει ήδη.
Όχι από αντίδραση. Απλά είμαι επιφυλακτικός πια. Κι αν, λέμε αν, παρουσιάσει και το άλλο ρολόι κάτι;
Ακραίο βέβαια να μου τύχουν δύο στα δύο αλλά ψιλοξενερωσα για να είμαι ειλικρινής.
Το να μπω στη διαδικασία της δυσφήμισης, το βαριέμαι και το θεωρώ άνευ ουσίας.
Έγραψα ότι έγραψα εδώ μέσα και αυτό είναι όλο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


16
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:55:56 μμ »
Δε θέλω και δε νομίζω ότι θα βγει άκρη.
Έχει κατάστημα στο ebay.es.
Εγώ βασικά ήθελα αντικατάσταση και όχι refund, γιατί το ρολόι είναι πανέμορφο και δύσκολα το βρίσκεις λόγω του ότι είναι discontinued.


Στάλθηκε από το Redmi Note 7


17
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 12:45:38 μμ »
Ευχαριστώ.
Από Ιαπωνία το ρολόι αλλά στο στέλνει μέσω Ισπανίας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


18
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Online αγορά;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 10:47:32 πμ »
Καλημέρα και από εδώ....
Επειδή κάπως πρέπει να γεμίσω κι εγω τις ώρες μου, είπα να καταθέσω την εμπειρία μου από τον solojapan και τη μεταξύ μας συναλλαγή.
Σκοπός μου δεν είναι να τον διαβαλλω, αλλά να τονίσω πόσο απαραίτητο είναι τελικά το pp, ακόμα κι όταν έχεις να κάνεις με έναν τόσο αξιόπιστο πωλητή.
Άλλωστε έχω αγοράσει ξανά στο παρελθόν από τον συγκεκριμένο, όπως και πολλά άλλα μέλη του φόρουμ, χωρίς να ακουστεί ποτέ το παραμικρό.

Όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβα ένα πανέμορφο SARX033.
Αυτό το πανέμορφο ρολόι λοιπόν, την τρίτη μέρα σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι απλά.
Κουνώντας λίγο το χέρι μου έδειξε ότι πήρε τα πάνω του, αλλά μετά από 12 ώρες ξανασταματησε στιγμιαία. Γενικά δείχνει να δουλεύει, αλλά δεν είναι να του έχεις κι εμπιστοσύνη. Δοκιμάζοντας να το κουρδισω μια δυο φορές, κατάλαβα ότι το κούρδισμα δεν ήταν πια τόσο απαλό. Δείχνει να μαγκωνει κάπως η κορώνα και να κάνει το κούρδισμα λίγο τραχύ. Έτσι λοιπόν το άφησα στην ησυχία του και όταν με το καλό βγούμε γεροί και δυνατοί απ' όλο αυτό, θα το φτιάξω. Δε χάλασε κι ο κόσμος.

Πρώτη φορά μου τυχαίνει πάντως σε Seiko και δη με την 6r15 κάτι τέτοιο. Όχι πως είναι κάτι σημαντικό. Από τη μικρή εμπειρία που έχω, κανα ελατήριο εικάζω ότι θα είναι.

Εκείνο πάντως που μου έκανε περισσότερο εντύπωση, ακόμα και από τη δυσλειτουργία του Seiko, είναι η αντιμετώπιση της οποίας έτυχα από τον solojapan.
Θεώρησα αυτονόητο ότι θα μου το αντικαθιστούσε, όχι μόνο γιατί είμαι παλιός πελάτης, όχι μόνο γιατί το ρολόι ήταν εξαρχής ελαττωματικό, όχι μόνο γιατί γνωρίζω ότι έχει ακόμα ένα σε stock, αλλά και γιατί του έχω ήδη παραγγείλει ακόμα ένα. Συγκεκριμένα το SBDC053.
Η απάντηση σου ήταν λιτή και ξεκάθαρη, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το ποια είναι η πρόθεσή του. "That's why the warranty card is for", μου είπε και κάπου εκεί τελείωσαν όλα.
Ούτε καν να μου προτείνει "στείλτο μου στην Ισπανία και θα αναλάβω εγώ να το πάω στο επίσημο service" ή κάτι εν πάση περιπτώσει που να φανερώνει ευσυνειδησία και καλό after sales support. Το μόνο που έκανε ήταν να μου στείλει το link από το vrisko.gr για να μου υποδείξει που βρίσκεται η επίσημη αντιπροσωπεία της Seiko στη χώρα μου. Που; Στη χώρα μου!!!
Εγώ απλά αρκεστηκα στο να του στείλω ένα e-mail, κόσμιο μεν αλλά με νόημα δε, περί σωστής συμπεριφοράς, ευγένειας και εν γένει επαγγελματικής αντιμετώπισης.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7

19
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: Τι φοράμε σήμερα;
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 10:01:27 πμ »
Καλημέρα.....



Στάλθηκε από το Redmi Note 7

20
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Απ: Ερωτηση για τελωνειο
« στις: Απρίλιος 04, 2020, 05:29:47 πμ »
Έχω αγοράσει κάμποσες φορές από τον Anders (aka gnomon).
Δε στέλνει πότε με ems.
Στέλνει μόνο με DHL αλλά δέχεται να δηλώσει χαμηλότερη αξία $80. Όχι πιο κάτω.
Βέβαια όταν το δέμα φτάσει εδώ, θα σου ζητησουν με ένα mail την απόδειξη του pp, οπότε εκεί θα πρέπει να δεις τι θα κάνεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7


Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 172