Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - pugman

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 43
1
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: SEIKO
« στις: Σήμερα στις 12:29:33 πμ »
νεα κοκτεϊλ





Caliber 4R35

τι σας λέει το μπλε?


Automatic: SRPB41, 43, 44, 46

Caliber 4R35
Vibrations: 21,600 vibrations per hour (6 beats per second)
Power reserve: 41 hours
Number of jewels: 23
Specifications
Stainless steel case
Box-shaped Hardlex crystal
Screw see-through case back
Diameter: 40.5mm, Thickness: 11.8mm
Water resistance: 5 bar
Magnetic resistance: 4,800 A/m
Stainless steel bracelet with deployment clasp with push button release (SRPB41)
Calf strap with three-fold clasp with push button release (SRPB43, 44, 46)
Approximate recommended retail prices in Europe: from 410 Euro

Η 4R35 θεωρείται downgrade από την 6R15
1.3mm λεπτότερο κ 0.5mm μεγαλύτερη κάσα








image free hosting


Automatic with center power reserve indicator: SSA341, 343, 345, 346

Caliber 4R57
Vibrations: 21,600 vibrations per hour (6 beats per second)
Power reserve: 41 hours
Number of jewels: 29
Specifications
Stainless steel case
Box-shaped Hardlex crystal
Screw see-through case back
Diameter: 40.5mm, Thickness: 14.5mm
Water resistance: 5 bar
Magnetic resistance: 4,800 A/m
Stainless steel bracelet with deployment clasp with push button release (SSA341)
Calf strap with three-fold clasp with push button release (SSA343, 345, 346)
Approximate recommended retail prices in Europe: from 540 Euro


power reserve indicator κ 14.5mm παχύτερο όπως είναι φυσικό


Το μπλέ μου αρέσει κ εμένα όμως... μεγάλωσαν την ήδη μεγάλη κάσα κ ειδικά στο "λευκό" θα φαίνεται ακόμα μεγαλύτερο.

2
Chat & Fun / Απ: μηχανες
« στις: Χθες στις 11:25:29 μμ »
Επειδή είμαι πολύ "άρρωστος" με το θέμα πλύσιμο, αυτοκίνητο κ μηχανή πλένονται στο χέρι από εμένα ΠΟΛΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ!!
Σαμπουάν με κερί, υγρό κερί πρίν το στέγνωμα, γαλάκτωμα για τα πλαστικά κ ελαστικά μέρη κ αναλόγως την κατάσταση κέρωμα ( 1-2 φορές το χρόνο)

Ειδικότερα η μηχανή επειδή είναι δυσκολότερη κ περισσότερο κουραστική λόγω πληθώρας εξαρτημάτων ακολουθεί περιοδική συντήρηση με βρεγμένο πανί κάθε 2 εβδομάδες διότι αν την αφήσεις το έχασες το παιχνίδι.

ΟΜΩΣ!!!  Υπάρχει κ Τ Ο   Π Λ Υ Ν Τ Η Ρ Ι Ο !! !! !!   Κατά τύχη βρήκα ένα πλυντήριο μοτοσυκλετών που κάνει εξαιρετική δουλειά. Ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας σε όλα του. Δεν θα αναφερθώ στο πλύσιμο αλλά στο πρόγραμμα που έχει με γυάλισμα - κέρωμα - details & moto lifting. Την πρώτη φορά που το έκανα κ πήγα να την πάρω δεν πίστευα στα μάτια μου!!!   Ήταν σα να την είχα μόλις πάρει απο την έκθεση! Απίστευτη δουλειά στις λεπτομέρειες!!  Την πηγαίνω κάθε 2 χρόνια, αν κ να πω την αμαρτία μου έχω να την πάω παραπάνω...   αφού κάνω πολύ καλή δουλειά κ εγώ ( αν κ υπάρχουν κομμάτια που θέλουν τον ειδικό )...

http://www.motoclinic.gr/ Δοκιμάστε τον...  ή ψάξτε στο internet να διαβάσετε...    εννοείται με ραντεβού κ να είστε στην ώρα σας!

3
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: SEIKO
« στις: Χθες στις 02:58:23 μμ »
Βαράτε παιδιά, μη σταματάτε!
Εγώ νομίζω οτι θα έπρεπε να σας τα κάνουν δώρο...

sent using tapatalk


4
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: LONGINES
« στις: Μάρτιος 20, 2017, 12:10:25 πμ »
Θα το πάρεις να τα κάνεις ζευγάρι;

sent using tapatalk


5
Chat & Fun / Απ: μηχανες
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 11:51:24 μμ »
Πάνω να τη χαίρεσαι κ πάντα όρθιος! Κούκλα την έχεις!

Εγω απολαμβάνω τη δικιά μου (v-strom) κάθε μέρα χειμώνα - καλοκαίρι. Καθαρόαιμος κ συνηδητοποιημένος αναβάτης. Δεν μας τρομάζουν τα καιρικά φαινόμενα. Σιγά σιγά τώρα που θα φτιάχνει ο καιρός θα αρχίσουν να ξεμυτίζουν κ οι "θεαθήναι"

sent using tapatalk


6
Φυσικά κ θα την κάνουμε την καλή μας πράξη!

7
Chat & Fun / Απ: ''ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ...''
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 04:06:22 μμ »

8
Chat & Fun / Απ: Αεροπλάνα
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:49:31 μμ »
https://www.facebook.com/aviationworld1.info/videos/1916308841934765/

Αντιγράφω κ ένα σχόλιο
The pilots of this 777, inserted a wrong frequency in the radios.
For many, many nautical miles it was virtually incommunicable.
The Germans (as soon as they flew over Germany) decided to send two Thypoon fighters to follow the flight and find out if it could have been hijacked.
The 777 pilots realized the error and corrected the frequencies.
They were accompanied by the military aircraft to their landing at Heathrow.

9
Chat & Fun / Απ: Ζωοφιλία
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:39:51 μμ »
Αν κ φαίνεται αστείο εκ πρώτης όψεως, δεν είναι...
Πολλά κ σωστά τα σχόλια για ελλειπή προ πτήσεως έλεγχο.
https://www.facebook.com/ThePilot.info1/videos/434922833512725/

10
Chat & Fun / Απ: Αεροπλάνα
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:35:08 μμ »
Αν κ φαίνεται αστείο εκ πρώτης όψεως, δεν είναι...
Πολλά κ σωστά τα σχόλια για ελλειπή προ πτήσεως έλεγχο.
https://www.facebook.com/ThePilot.info1/videos/434922833512725/

11
Chat & Fun / Απ: Αεροπλάνα
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:26:27 μμ »
Την περίμενα αυτη την απάντηση.

12
Chat & Fun / Απ: Ζωοφιλία
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:25:15 μμ »
Δημήτρη κρίμα από τη μια για την απώλεια του φιλαράκου σου αλλά δυστυχώς αυτή είναι η σειρά... είναι μεγάλο το δέσιμο...
Κουράγιο...

13
Chat & Fun / Απ: Αεροπλάνα
« στις: Μάρτιος 19, 2017, 03:01:46 μμ »
Θανατηφόρο wake turbulence και η εξήγησή του. Ο άτυχος πιλότος του robin dr400 δεν κατάλαβε την τον χτύπησε


https://youtu.be/KXlv16ETueU


Κρίμα...


Δείτε αυτό κ περιμένω τα σχόλια σας.
https://www.facebook.com/ThePilot.info1/videos/434716486866693/

14
Παρελκόμενα / Απ: ΛΟΥΡΑΚΙΑ
« στις: Μάρτιος 14, 2017, 11:43:32 μμ »
Δεν πειραζει.
Μολις παρελαβα.
Εξαιρετικη ποιοτητα.Χαλαλι το 50αρικο.
Χοντρο οσο πρεπει στα lugs, φοβερη αισθηση, ωραια αρωμα και φυσικα ουτε σκονες ουτε τιποτα.
Οσοι το σκεφτεστε, προχωρηστε αφοβα.



Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο! Ήθελα κ εγω αλλά δε σε πρόλαβα... κάνε λίγο υπομονή, δεν μπαίνουμε κάθε μέρα στο φόρουμ...
Σε κάθε περιπτωση να το χαρείς το tropic!

sent using tapatalk


15
Chat & Fun / Απ: ανεκδοτα
« στις: Μάρτιος 11, 2017, 03:49:55 μμ »
Πρόταση για νέο τεστ αγγλικών

Το εύκολο

Στα Ελληνικά:

3 Μάγισσες κοιτάζουν 3 ρολόγια Swatch. Ποια μάγισσα κοιτάει ποιο ρολόι
Swatch;

Πες το και στα Αγγλικά τώρα...:

Three witches watch three Swatch watches. Which witch watches which swatch
watch?

------------------------------------------------------------------------
Το ζόρικο

Στα Ελληνικα:

3 Μάγισσες μετά από εγχείριση αλλαγής φύλου κοιτάζουν 3 κουμπιά ρολογιού
Swatch. Ποια εγχειρισμένη μάγισσα κοιτάει ποιο κουμπί ρολογιού Swatch;

Γιααα προσπαθησε το και στα Αγγλικα...:

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched
witch watches which Swatch watch switch?

------------------------------------------------------------------------
Αυτό  δεν λέγεται'

Στα Ελληνικα:

3 Ελβετίδες μάγισσες πόρνες, οι οποίες επιθυμούν εγχείριση αλλαγής φύλου,
κοιτάζουν 3 κουμπιά ρολογιού Swatch. Ποια ελβετίδα μάγισσα πόρνη, η όποια
επιθυμεί εγχείριση αλλαγής φύλου κοιτάζει ποιο κουμπί ρολογιού Swatch;

Δεν υπαρχει περιπτωση να το πεις αυτο!!!:

Three Swiss witch bitches, which wish to be switched, watch three Swatch
watch switches. Which Swiss wi tch bitch which wishes to be switched, watches
which Swatch watch switch?

16
Chat & Fun / Απ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΣΤΟ mywatch
« στις: Μάρτιος 11, 2017, 03:05:20 μμ »
Ένα ρολόι διαφορετικό από τα υπόλοιπα..!

http://www.poodwaddle.com/worldclock/

17
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Απ: SEIKO
« στις: Μάρτιος 10, 2017, 11:17:56 μμ »
Πήγα στη seiko να αγοράσω κάτι μπαρέτες...  ένιωσα ότι ταξίδεψα πίσω στο χρόνο... κάπου στη δεκαετία '70 αρχές '80... μουντό μέρος δίχως επαρκή φωτισμό, πανάρχαια επίπλωση... μια σειρά επίτοιχων ρολογιών που έπρεπε να δείχνουν την ώρα σε διάφορα μέρη του κόσμου αλλά όλα σταματημένα στις 12:00...  απογοητεύτηκα...

18
MyWatch Ιmage - Video Gallery / Απ: VIDEO
« στις: Μάρτιος 10, 2017, 11:15:55 μμ »
https://animagraffs.com/mechanical-watch/

Δεν είναι video αλλά ιστοσελίδα με απίθανα γραφικά για το πως λειτουργούν διάφορες κατασκευές, στην περίπτωσή μας ενα μηχανικό ρολόι. Μπορείτε να περιηγηθείτε κ στα υπόλοιπα θέματα από την κεντρική σελίδα εδώ https://animagraffs.com/

19
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Μάρτιος 03, 2017, 01:09:35 πμ »
Κάτι μας είπες τώρα.

Μπορούν οι τσόγλανοι οδηγοί αυτοκινήτων:
- Να μην περνούν αέρα πατέρα τα στοπ;
- Να μην αλλάζουν λωρίδες όποτε γουστάρουν;
- Να μην μιλάνε με το κινητό στο χέρι;
- Να μην οδηγάνε και παίζουνε μπεγλέρι;
- Να μην κάνουν κολλητήρια;
- Να μην στέλνουν sms;
- Να μην πατάνε φρένο χωρίς να υπάρχει εμπόδιο μπροστά τους;
- Να μην ξεπαρκάρουν χωρίς να ελέγξουν;
- Να μην ανοίγουν πόρτες χωρίς να δουνε;
- και βαριέμαι να συνεχίσω...

Θα μπορούσα να γράψω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποστ για το θέμα... όμως θα το αφήσω ώρα που είναι... δεν ξέρω κ αν αξίζει δηλαδή...

Η αντιπαράθεση οδηγοί αυτοκινήτων vs οδηγοί δικύκλων δεν βγάζει πουθενά. Πιστέψτε με. ΜΟΝΟ αν οδηγεί κάποιος κ τα δυο μπορεί να έχει εικόνα κ της μιας κ της άλλης κατάστασης (δίχως αυτό να είναι σίγουρο διότι υπάρχουν κ οι ηλίθιοι). ΟΛΗ μας η ζωή κ η αντιμετώπιση της κάθε κατάστασης είναι θέμα παιδείας. Έχω καταλήξει οτι δεν την έχουμε κ δεν θα την αποκτήσουμε ποτέ. Κρίμα ξε-κρίμα έτσι είναι...

Είμαι στο δρόμο όλη μέρα. Δεν μετακινούμαι απλά από το ένα μέρος στο άλλο κ τέλος.

Θα ξεκινήσω λοιπόν το πρωί (λίγο κουρασμένος αν δεν έχω φορτώσει το αυτοκίνητο από την προηγούμενη, οπότε θα κάτσω να φορτώσω) κ θα κάνω παραδόσεις εμπορευμάτων σε καταστήματα σε όλο το Νομό αναλόγως των πελατών. Στο κάθε κατάστημα θα πρέπει να σταθμεύσω με τέτοιο τρόπο που να μην εμποδίζω την διέλευση των υπολοίπων οχημάτων κ πεζών, κ εν συνεχεία να παραδώσω. Για πόσο όγκο μιλάμε;  Πόσο μακρυά θα σταθμεύσω; Πόσο περπάτημα θα κάνω κ πόσες φορές; Θα είναι για μια στιγμή οπότε δε με νοιάζει ή θα κάνω κ είσπραξη οπότε σίγουρα πρέπει να σταθμεύσω κάπου ασφαλές; Πόσες φορές θα το κάνω αυτό σε μια μέρα; 17-20 φορές αλλά κ πάλι εξαρτάται...


Και τα στοιχεία της φύσης;

Αν βρέχει τι κάνουμε; Θα σας πω εγώ τι κάνουμε! Βάζεις αδιάβροχο κ πας να παραδώσεις. Κάθε φορά που μπαίνεις στο χώρο των εμπορευμάτων μεταφέρεις νερά κ λάσπες που σιγά-σιγά μαζεύονται κ ακουμπούν στα δέματα που κατόπιν μεταφέροντας τα ακουμπούν πάνω σου. Όταν μπεις μετά για τον επόμενο πελάτη βγάζεις το αδιάβροχο, το ακουμπάς δίπλα κ ξεκινάς. Η καμπίνα εν τω μεταξύ τίγκα στην υγρασία  κ ξεκινά το θόλωμα των τζαμιών. ΥΠΕΡΟΧΑ! ( μη μου πει κανένας πως ξεθολώνουν τα τζάμια, λέτε να μην ξέρω; απλά εκεί σας θέλω... ). Κάντε το αυτό 10 φορές, όχι 17-20... Ιδρώνεις κιόλας από το κουβάλημα, το αδιάβροχο, την υγρασία...
Εκτός λοιπόν από τη διαδικασία αυτή καθαυτή πρέπει να οδηγήσω κιόλας με ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ Κ ΑΝΑΠΟΔΑ που θα πρέπει να αντιμετωπίσω ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ διότι αλλιώς θα καταλήξω στο τρελάδικο!

Το καλοκαίρι με τις ζέστες; Τότε; A! θα μου πείτε φίλε μια χαρά περνάς, ελάχιστα ρούχα, βλέπεις κ τα γκομενάκια, άρχοντας είσαι!!!   Χτυπά ο ήλιος το αυτοκίνητο όλη μέρα ΨΗΝΕΤΑΙ η λαμαρίνα. Καλά ρε συ air-condition δεν έχεις; Έχω, να το βάλω; Άντε να το βάλω. Όταν βγω να παραδώσω πόσους βαθμούς θα αντιμετωπίσω κ τι σοκ θα πάθω; Όταν μπω στο χώρο των εμπορευμάτων ξέρετε τι θερμοκρασία έχει; Φούρνος κανονικός!  Εννοείται ότι όταν ξαναμπώ να οδηγήσω για τον επόμενο η καμπίνα έχει πιάσει να ανεβάζει θερμοκρασία διότι το αυτοκίνητο σβηστό κ κλειδωμένο ( με έχουν κλέψει δυο φορές οπότε... ). Η αλήθεια είναι οτι βάζω air-condition με ανοιχτό παράθυρο απλά για να σπάει αυτή την αποπνικτική ατμόσφαιρα της ζέστης μαζί με τις πλαστικές επενδύσεις του ταμπλό κ της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.  Να καίγεται κ το αριστερό χέρι από τον ήλιο...  Εν τω μεταξύ πρέπει να οδηγήσω έτσι; Μη ξεχνιόμαστε! Έγραψα κ παραπάνω, με ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ Κ ΑΝΑΠΟΔΑ που θα πρέπει να αντιμετωπίσω ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ


Κάποια στιγμή η δουλειά τελειώνει ε; Δεν πρέπει να επιστρέψω σπίτι; Πως, με τα πόδια; OXI! ΞΑΝΑ ΟΔΗΓΗΣΗ!!!!  Με τι κουράγιο κ όρεξη; Εννοείται ότι επιστρέφω με τη μηχανή, εκτός αν βρέχει κ έχω πάρει το αυτοκίνητο οπότε τα γνωστά... κίνηση κ άγιος ο Θεός..! Υπάρχει κ η περίπτωση να επιστρέφω με τη μηχανή κ να με πιάσει βροχή! ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ!!!  Αδιάβροχο λοιπόν κ ξεκινάμε! Έχετε οδηγήσει χειμώνα με βροχή; Και αν αργήσεις να φύγεις κ σε πιάσει κ νύχτα; Στους οδηγούς αυτοκινήτων αναφέρομαι.  Δεν θέλετε να ξέρετε... Δεν υπάρχει πιο επικίνδυνο... Πέφτει η βροχή στη ζελατίνα ( δεν έχει γυαλοκαθαριστήρες έτσι; ) θολώνει από μέσα ( εξαρτάται το κράνος ), ανοίγεις ελάχιστα να μπαίνει αέρας, μπαίνει κ η βροχή...  Έχεις περάσει κ όλη τη μέρα σου στο δρόμο... ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΟΥ ΛΕΩ, ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!

Αν Θεός το θελήσει λοιπόν θα επιστρέψω σπίτι... κάποια στιγμή...

Άντε, αύριο πάλι τα ίδια...

Αγαπητέ μου συν-φορουμίτη είμαι ένας απλός οδηγός (απλός για σένα)...  σκέψου το λίγο...

Ξέχασα βέβαια να αναφερθώ:
*Στην πίεση που έχω, να προλάβω να παραδώσω πριν μου κλείσει ο πελάτης κ δεν προλάβω λόγω κίνησης κ μου φωνάζει αυτός που δεν παρέλαβε κ το λογιστήριο που δεν μπορεί να ακυρώνει παραστατικά...
*Στα τηλεφωνήματα "Που είμαι κ με περιμένει" ( ο πελάτης ) διότι κ αυτός πρέπει να τα πάει στα πρακτορεία... στο λιμάνι... στο τρένο... στο ΚΤΕΛ...    [ξέχασα να σας πω ότι την έχω αράξει στο "Γρηγόρη" "everest" "Βενέτη" "Μερακλήδες" Μικέλ" κ απολαμβάνω freddo...]




Μου αρέσει που δεν ήθελα να γράψω...

20
Chat & Fun / Απ: Αυτοκίνητα
« στις: Μάρτιος 01, 2017, 11:34:37 μμ »
Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.


Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».



http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACreios-pagos-ta-mixanakia-poy-kinoyntai-anamesa-stis-lorides-ftaine-se-periptosi-atyximatos/?erp_from=106528
Αλλαγή

Σελίδες: [1] 2 3 4 5 ... 43