Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/mywatch/public_html/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Εκτύπωση σελίδας - MINERVA

- MyWatch.gr - The Hellenic Wrist & Pocket Watch Enthusiasts Forum / Founded in March 2006

ΡΟΛΟΓΙΑ => Ρολόγια χειρός και τσέπης => Μήνυμα ξεκίνησε από: eisenberg στις Απρίλιος 12, 2008, 08:48:36 πμ

Τίτλος: MINERVA
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 12, 2008, 08:48:36 πμ
Καθως δε με πολυενδιαφερουν τα Panerai,αλλα μ ενδιαφερουν οι μηχανισμοι,ο 13-20ch παρουσιαστηκε τοσο παλια,το 1923;Παραγεται ακομη η ειναι απο stock?
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: konakis στις Απρίλιος 12, 2008, 09:10:57 πμ
πάλι μας απωγείωσες george......τί να πεις μηχανισμός παλιός καλός φινιρισμένος σε όλες του τις λεπτομέριες,λεπτά κύμματα Γενεύης με πολύ ωραίο anglage("γώνιασμα" angled) στο τελείωμα κάθε γέφυρας,"τεράστιο βιδωτό" balance και αργόπαλμο 18.000 τ.α.(άρε εποχές),το πιάτο με γυαλιστερό κυκλικό γυάλισμα (cloud pattern) φοβερή ποιότητα κατασκευής(αληθινό μέταλλο δείχνει φινίριμα-χρωματισμός των κινούμενων μερών) των γραναζιών που είναι για το spiral κουρδίσματος του μηχανισμού(όπως πραγματικά οι παλιές καλές μηχανές).ΑΥΤΑ που ζητούν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΓΚΑ, για μένα ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ=ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ 1ης ποιότητας που δεν το συναντάς εύκολα στη σημερινή εποχή,εύγε!! =D>(άσε που τον τοποθέτησαν και στην κλασσική κάσα της σειράς Radiomir! και πάλι ΕΥΓΕ!!!).

Στην άλλη περίπτωση ο μηχανισμός πάει μαζί με την κάσα,φτιαγμένος από υλικό PVD!!
Φυσικά και προτιμώ την 1η περίπτωση με την minerva....all time classic+ ιστορικό model  σε ΟΛΑ τα επίπεδα.Οι άνθρωποι,δε λέω τα "κονομάνε"αλλά κάθε χρόνο παρουσιάζουν και ΚΑΤΙ ΦΟΒΕΡΟΤΕΡΟ!!!Από in-house μηχανισμούς μέχρι τα σημερινά διαμάντια που μας παρουσίασε ο george.Άντε δείτε και αυτό:
http://www.network54.com/Forum/353391/message/1207818899/%26quot%3BLive%26quot%3B+photos+of+my+fav+SIHH+2008+Panerai...
τύφλα να'χει to 5070 της P.P.
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 12, 2008, 09:26:32 πμ
Και γιατι ειναι ανωτερος απο πχ. τον elprimero; :-k
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: nin στις Απρίλιος 12, 2008, 09:33:56 πμ
Άντε δείτε και αυτό:
[url]http://www.network54.com/Forum/353391/message/1207818899/%26quot%3BLive%26quot%3B+photos+of+my+fav+SIHH+2008+Panerai...[/url]
τύφλα να'χει to 5070 της P.P.


Ο τύπος πλήρωσε 38 χιλιάδες ευρώ για το συγκεκριμένο ρολόι.  :smt107
De gustibus non est disputandum.
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: konakis στις Απρίλιος 12, 2008, 09:35:01 πμ
Και γιατι ειναι ανωτερος απο πχ. τον elprimero; :-k

Όχι φίλε μου eisenberg ίσως να μην είναι ανώτερος από τον el primero αλλά ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟΣ!!! εγώ θα τον τοποθετούσα ανάμεσα σε έναν της Lange-Datograph(που για μένα είναι ΚΟΡΥΦΗ) kai στον 27-70/157 της Patek στο μοντέλο (5070).Προσωπικά με αυτού του είδους μηχανισμούς θα πρέπει να τον συγκρίνεις.Απλά η γνώμη μου.
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: konakis στις Απρίλιος 12, 2008, 09:40:59 πμ
Ο τύπος πλήρωσε 38 χιλιάδες ευρώ για το συγκεκριμένο ρολόι.  :smt107
De gustibus non est disputandum.
τί να κάνουμε όπως το περιγράφει ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ, όσο για τα λεφτά σε αυτή την κατηγορία χρημάτων φίλε μου,ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ'ΧΟΥΝ δεν το πολυσκέφτονται......από τα γραφόμενα του αυτό κατάλαβα.Απλά το ρολόι αυτό τον ΜΑΓΕΨΕ,θα'χει και κανα 2 ferrari αμαξάκια οπότε σου λέει πάρτο αφού σου αρέσει  :D :D
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 12, 2008, 10:28:53 πμ
Όχι φίλε μου eisenberg ίσως να μην είναι ανώτερος από τον el primero αλλά ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΟΣ!!! εγώ θα τον τοποθετούσα ανάμεσα σε έναν της Lange-Datograph(που για μένα είναι ΚΟΡΥΦΗ) kai στον 27-70/157 της Patek στο μοντέλο (5070).Προσωπικά με αυτού του είδους μηχανισμούς θα πρέπει να τον συγκρίνεις.Απλά η γνώμη μου.

Μιλαω απο μηχανικης αποψεως διοτι δεν γνωριζω πολλα για το μηχανισμο ουτε και για τη Minerva.Νομιζω ειχε μια πολυταραχη ιστορια τα τελευταια χρονια,με αλλαγες ιδιοκτησιας & διακυμανσεις της παραγωγης- ποιοτητας πριν καταληξει στο Ritchemond gr...
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: konakis στις Απρίλιος 12, 2008, 11:06:34 πμ
Μιλαω απο μηχανικης αποψεως διοτι δεν γνωριζω πολλα για το μηχανισμο ουτε και για τη Minerva.Νομιζω ειχε μια πολυταραχη ιστορια τα τελευταια χρονια,με αλλαγες ιδιοκτησιας & διακυμανσεις της παραγωγης- ποιοτητας πριν καταληξει στο Ritchemond gr...
to group Ric/nt τα τελευταία 5 χρόνια όπως πολλοί γνωρίζουν έχει προβεί σε τεράστιες αγορές-επενδύσεις (εξαγορά V.C.!!,Lange!!! IWC!!!, JLC!!! PANERAI!!!!,Cartier  kαι πόσα άλλα ονόματα του χώρου του ρολογιού και τώρα με την διακοπή τροφοδοσίας ΕΤΑ μηχανισμών στο άμεσο μέλλον, "χτυπάει" όπου και ότι καλό βρει και σε Κατασκευαστικό-προμηθευτικό επίπεδο.Σε λίγο όπως πάει θα "εκλείψουν" τα "φθηνά" IWC kai Panerai  >:(  πάντως σε επίπεδο μόνο η Lange φθάνει ή και ξεπερνά την Patek..... σε ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ η PATEK  είναι απλά ΑΛΛΟΥ!!όπως και τα ΧΡΗΜΑΤΑ ;D
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 12, 2008, 05:09:27 μμ
η συγκριση που ζητας ειναι ατοπη και το γιατι ειναι καταρχην οτι οι χρονογραφοι της εποχης ηταν κουρδιστοι και οχι αυτοματοι,η μηχανη αυτη ειναι του 23 ενω ο ελ πριμερο του 69,μιλαμε για τεραστιο τεχνολογικο αλμα μπροστα,γιατι οι χρονογραφοι της εποχης θεωρουνται καταρχην σαν την κλασσικη περιοδο της ωρολογοποιας,απο αυτα που ξερω,εχουμε την αισθητικη οχι μονο σαν επεξεργασια πλατινας ,γεφυρων κτλ αλλα και ακολουθουν την μαθηματικη σχεση της χρυσης τομης καπου στο 1,68  που δινει μια ισορροπια καταπληκτικη με λαμπρο παραδειγμα της τεχνικης αυτης το μοντελο μινερβα pytaghore,μηχανικα ,οταν τοτε δεν ειχαν τα μηχανηματα κοπης και επεξργασιας ακριβειας,εχουμε column wheel,screw compensation balance wheel , νομιζω breguet hairspring,για το incabloc δε θυμαμαι εαν το χε απο την αρχη η πιο μετα σε επομενο caliber,για την εποχη που ακομα τα κομματια τα φτιαχναν με πολυ δυσκολια ειναι κατι πολυ σημαντικο,καμμια σχεση με τωρα.σκεψου οτι ηταν μια καθαρα οικογενειακη επιχειρηση απο 9 ατομα καποια στιγμη αγοραστηκει το 90 απο ομαδα ιταλων αλλα η προσπαθεια δεν ειχε ευτυχη καταληξη με συνεπεια την μεταπωληση στην Ritchemond
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 12, 2008, 08:31:18 μμ
Μαλλον δεν εγινα αντιληπτος,θεωρω δεδομενη την ποιοτητα του μηχανισμου την ιστορια που κουβαλαει και την μοναδικοτητα του...η απορια ειναι στην πραξη(εχοντας υποψιν την 85χρονη ηλικια του) πως τα καταφερνει σε σχεση μ εναν πιο συγχρονο μηχανισμο,σε θεματα ακριβειας,antishock,αξιοπιστιας,επισκευασιμοτητας κτλ...  :)
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 12:38:37 πμ
εψαχνα το θεμα αναμεσα σε μπουλονια ,saab και αλλα ;D,λοιπον σημερα αυτο που και μονος σου μπορεις να φανταστεις ειναι τα υλικα κατασκευης ,οι τορνοι και οι μηχανες παραγωγης φυσικα δινουν ενα αποτελεσμα πιο ισορροπημενο με κοπες ακριβειας αλλα και υλικα πιο hi tech,εχουμε ενα νεο balance δικη της κατασκευης   απο Glucydur και hairsprings με  Phillips terminal curve στο σπιραλ της breguet ,δινει μια ανωτερου επιπεδου ακριβεια για ισοχρονισμο,νομιζω εχει να κανει με την εξουδετερωση της μετατοπισης του βαρυκεντρου στην κινηση του σπιραλ .στο θεμα μας μια αλλη ευρεσιτεχνια που ειδα ειναι η ρυθμιση με ενα Swan's Neck  με ενα διπλο συστημα που του δινει ιδιοτητες παρομοιες με την ρυθμιση free sprung χωρις να αλλαζει το μηκος του σπιραλ,κατι τετοιο νομιζω κανουν και οι γερμανοι,δεν θα μου ταν καθολου περιεργο οτι το πηραν απο κει,ενα συστημα στα γραναζακια του χρονογραφου για να εχουμε την εμπλοκη πιο αρμονικα ,μειωνοντας τριβες αρα φθορες,κινηση και αποδοση.επειδη το ερωτημα σου ειναι ευλογο συνεχιζω να ψαχνω και εγω για να μαθαινω.πιστευω οτι ειμαστε σε καλο δρομο.με λιγα λογια κρατανε το σχεδιο με καποιες αλλαγες που δινουν ενα φρεσκαρισμα στην μηχανη η οποια ειναι σχεδιασμενη τοτε και φυσικα θα βρεις ανωτερες αλλα δεν ειναι μονο αυτο.

Τίτλος: minerva
Αποστολή από: nin στις Απρίλιος 13, 2008, 12:58:46 πμ
...,εχουμε ενα νεο balance δικη της κατασκευης   απο Glucydur και hairsprings με  Phillips terminal curve στο σπιραλ της breguet ,δινει μια ανωτερου επιπεδου ακριβεια για ισοχρονισμο,νομιζω εχει να κανει με την εξουδετερωση της μετατοπισης του βαρυκεντρου στην κινηση του σπιραλ...

Δεν κατάλαβα τίποτις.  :-\
Τόση ώρα κοιτάω την πρόταση και με κοιτάει  κι αυτή.  :D

Νομίζω ότι είναι πλέον καιρός να αρχίσω να καταπιάνομαι σοβαρά με το θέμα. george_, ή όποιος άλλος ξέρει, υπάρχει καμιά online πηγή με γενικές περιγραφές και επεξηγήσεις σχετικά με τα μέρη ενός ρολογιού και τις λειτουργίες τους;
Τίτλος: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 01:03:37 πμ
λοιπον το Glucydur ειναι κραμμα απο χαλκο και βυριλλιο,το hairspring ειναι το σπιραλ του balance wheel με το τοξο καμπυλη του Phillips(εφευρετης) που βγαινει με μαθηματικο τυπο, εξουδετερωνουν ενα λαθος  στο breguet spring στην μετατοπιση κατα την κινηση που μεταφερει το βαρυκεντρο,το θεμα ειναι ενα και το πιο βασικο ,μαθαμε την minerva!
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 04:31:05 πμ
Εν συντομια καποια στοιχεια απο το ιντερνετ  που δινουν μια μικρη ιδεα


Η  εταιρεια δειχνει σχεδον  απο την αρχη της ιδρυσης της, το 1858 , τον προσανατολισμο προς την κατασκευη χρονογραφων,χαρακτηριστικο της αποτελεσε παντα η δημιουργια μηχανων με μεγαλη διαμετρο ,ισως σε αυτο συνεβαλε οτι ξεκινησε με την κατασκευη ρολογιων τσεπης.
Το 23 εχουμε την παρουσιαση του calibER  13-20 CH που αποτελει αντιπροσωπευτικο παραδειγμα χρονογραφου της εποχης με υψηλη ποιοτητα και ακριβεια μηχανης περα πο την αισθητικη πλευρα(column wheel,spiral breguet,screws compensation balance wheel )
O Jacques Pelot , ενας επιφανης ωρολογοποιος της εταιρειας  πατενταρει μια νεα τεχνικη λυση για τους χρονογραφους,την χρηση σπειροειδων ελατηριων για τα κουμπια που δινουν αντοχη στη χρηση και το δρομο γιατους υπολοιπους,λεγεται οτι η εφευρεση αυτη δινει μια απαραμιλλη αξιοπιστια στου χρονογραφους μινερβα και κανενας δεν επιστρεφεται στην εταιρεια για αντικατασταση σπασμενου ελασματος εν αντιθεσει με αυτους αλλων εταιρειων.
Σταθμοι της εταιρειας αποτελουν επισης η χρηση του ιδιου κουμπιου μια μονο φορας για μηδενισμο και επανεκκινηση του χρονογραφου(flyback chronograph ),η χρηση τους επισης για μετρησεις σε αθλητικα γεγονοτα με την καταγραφη  μικρων διαστηματων  απο μια γκαμα χρονογραφων που μετρουσε απο 1/5 εως  1/100 sec.
Αξιζει να αναφερθει επισης ο χρονογραφος για τα 140 χρονια  της εταιρειας που παρουσιαστηκε το 1998 και εκανε μετρηση του 1/100 sec η 360.000 A/h,αναλογο με της tag heuer που παρουσιαστηκε μεταγενεστερα.
το αξιοσημειωτο ολων αυτων ειναι οτι μιλαμε για μια πολυ μικρη εταιρια που για το μεγεθος της ειχε καταφερει να κατεχει αριθμο βραβειων αλλα και ευρεσιτεχιων,λιγο πριν την πωληση στους ιταλους παρηγαγε γυρω στα 1000 ρολογια ετησιως.
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 13, 2008, 11:41:29 πμ
george_ πολυ χρησιμες πληροφοριες   :up:
Αρα εχουμε περα απο εναν ιστορικο και αξιολογο μηχανισμο και ουσιωδεις βελτιωσεις στα σημεια...
Ενα χαρακτηριστικο λεει για να τον ξεχωριζεις απο μπροστα ειναι η μεγαλυτερη αποσταση των μπουτον απ την κορονα σε σχεση με τους αλλους.Η αληθεια ειναι οτι κι εγω δεν εχω προλαβει να διαβασω γι αυτον το μηχανισμο που εφερες στο προσκηνιο και αδικαιολογητα δεν εχουμε ασχοληθει...αλλα σιγα σιγα,το φορουμ μας ειναι νεο ακομη και διαρκως εμπλουτιζεται....
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: blackbird στις Απρίλιος 13, 2008, 05:01:40 μμ
To γκρουπ έχει χρησιμοποιήσει τη Μινέρβα, για την ώρα, μόνο για να δώσει μηχανισμούς στην Πανεράι και στη Μονμπλάν. Αυτόνομα ξέρουμε αν θα την προωθήσει; Δεν ξέρω αν υπάρχει κενό γι' αυτήν.

Φιλικά
Δημήτρης
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 05:08:24 μμ
αυτο θα ηταν το καλυτερο,θελω να πιστευω πως ναι.εαν μπορουσαμε να κανουμε νι αντιστοιχια με τα αυτοκινητα θα λεγαμε οτι ειναι μια RR,κλασσικη,ποιοτικη,φινιρισμα επιπεδου,οχι για καθε μερα ισως..
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 13, 2008, 06:15:33 μμ
www.ornatus-mundi.ch/artikel_11/artikel_11_2.htm (http://www.ornatus-mundi.ch/artikel_11/artikel_11_2.htm)

H αναγεννηση της Minerva...
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 07:22:44 μμ
η εταιρεια φορεσε και μηχανες απο αλλους ,αυτο ειναι σημαντικο για τα κομματια vintage και τους συλλεκτες που αλλαζει κατα πολυ η τιμη αναλογα με το κομματι,θα βρουμε και την διασημη valjoyx 72....ποιος αλλος την φορεσε? ;D  κερναω καφε :-*
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: eisenberg στις Απρίλιος 13, 2008, 07:33:45 μμ
Tα πρωτα Daytona.....

Eνα fredo μετριο παρακαλω  ;D
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: george_ στις Απρίλιος 13, 2008, 07:39:47 μμ
 ;D οκ,σου χω και μια πιο δυσκολη για να κερασω φαγητο! ;)
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: K_O_S_T_A_S στις Απρίλιος 12, 2011, 12:28:16 πμ
Tα πρωτα Daytona.....

Eνα fredo μετριο παρακαλω  ;D
Capuccino ή Espresso? ;D :dielaughing:



Φιλικά,
Κων/νος
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: gsb στις Απρίλιος 12, 2011, 07:33:07 μμ
κωστα, μαλλον αργησες να ρωτησεις κι οι πελατες
πηγαν αλλου για καφε!!  ;)
Τίτλος: Απ: minerva
Αποστολή από: K_O_S_T_A_S στις Απρίλιος 12, 2011, 07:45:06 μμ
κωστα, μαλλον αργησες να ρωτησεις κι οι πελατες
πηγαν αλλου για καφε!!  ;)
Ναί το ξέρω φίλε gsb. Ξέχασα να δω την ημερομηνία και έκανα χαζομάρα. :P χαχαχα :dielaughing: :dielaughing:



Φιλικά,
Κων/νος