Toyota Corolla (μέσα δεκαετίας '70). Το πρώτο.
Peugeot 305 GR 1.3 (αρχές δεκαετίας '80). Άνετο, αξιοπρεπές.
Citroen LN (μέσα-τέλη δεκαετίας '80). Σκέτη βάρκα, τρία μπουλόνια στη ρόδα.
Austin Rover Metro (1987, ουσιαστικά το πρώτο μου, γλυκιά ανάμνηση). Ολίγον προβληματικό, κακή αντοχή στη βροχή, άξιο στις στορφές του Διονύσου κι Εκάλης προς Σχοινιά, μεγάλη καρδιά, μοναδική παρέα.
Nissan Sunny 1.6 (της αδελφής μου). Πολύ ελαφρύ κι επικίνδυνο, ατίθασο γκάζι.
BMW 518i (E28).
VW Golf IV 1.6 (1999). Αξιόπιστο, γερό.
Audi A4 1.6 (2000).
Τα Metro και Golf είναι τα πιό προσωπικά και αγαπημένα. Και το 305 βέβαια, το 'οικογενειακό'. Αναμνήσεις.
Το 2006 άρχισε η περιπέτεια εκτός πατρίδας. Μαζί της και ο χορός των 'εταιρικών' αυτοκινήτων.
Daewoo (2006).
Daewoo (2006), 2.0L, ολοκαίνουργιο. Πολύ μαλακές αναρτήσεις (σύνηθες στην Κορέα). Ευαίσθητο σε πλευρικούς ανέμους.
Honda Accord, 2.0L. Αυτόματο και απροβλημάτιστο. Σχετικά σκληρή ανάρτηση. Μέτριος χώρος επιβατών πίσω.
Mazda 6 station wagon, 2.3L turbodiesel, ολοκαίνουργιο. Πολύ γρήγορο, λίγο 'βάρκα', ωραίο αυτοκίνητο.
ΚΙΑ (2011).
Infiniti M35 (2012). Πολύ μεγάλο, θηρίο σκέτο. Άνετο, πολυτελές και γρήγορο. Πολύ μεγάλη κατανάλωση. Πολύ φθηνό σέρβις.
Infiniti M35, επιστρέφοντας από το Ulsan. "Expressway 35", Νότιος Κορέα, 2012.Εδώ μου είχε χαλάσει η κεντρική οθόνη, το touch screen δεν δούλευε. Τηλέφωνο το πρωί από το γραφείο, επίσκεψη στο συνεργείο στις 4μμ, έτοιμος στις 6μμ, 120 Ευρώ. Busan, Νότιος Κορέα, 2013.
Λετονία, 2009.Το Honda Accord εσωτερικά.Austin Rover Metro 1.0L, Φιλοθέη (1988).Tongyeong-si, Νότιος Κορέα (2006).Geoje-do, Νότιος Κορέα (2009).Golf IV 1.6, Πάτμος, 2007.