Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα:με ποια έχουμε συνυπάρξει και οι εντυπώσεις μας.  (Αναγνώστηκε 35436 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα:με ποια έχουμε συνυπάρξει και οι εντυπώσεις μας.
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 10, 2014, 10:43:50 μμ »
Μετα το Yugακι,το επόμενο αυτοκίνητο μου ήταν ένα FIAT Tipo 1.4 AGT.
ΤΟ προβλημα που είχε ήταν απίστευτο.Ξαφνικα στο δρόμο,εσβηνε χωρίς λόγο.
Μετα απο μερικές άκαρπες επισκέψεις στο συνεργείο,όπου δεν βρίσκανε τίποτα,εντοπίσθηκε η βλάβη.Ηταν μερικώς κομμένη η πλεξουδα και οποτε γούσταρε έκανε επαφή οποτε γούσταρε δεν έκανε και εσβηνε.
Αλλαχθηκε και ησύχασα!!!
Στην φωτο που ακολουθεί,η γυναικεία παρουσία,ειναι ....η Λιτσα βρε!!!



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
σ'αυτο εμαθα εγω, nissan 120Y, ακριβως ιδιο με αυτο της φωτο, και το αγαπησα οσο τιποτε





Για να κυριολεκτουμε DATSUN 120 Y Θοδωρη.
NISSAN ονομαστηκε αργότερα.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα:με ποια έχουμε συνυπάρξει και οι εντυπώσεις μας.
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 10, 2014, 11:00:07 μμ »
Το δικό μου πρώτο αυτοκίνητο. Σαν αυτό της φωτό.

Citroen ZX avantage




Μητσο,ένα απο τα αγαπημένα μου αυτοκινητα ήταν το ZX VOLCANE.
Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο,υποδειγματική.
Όμορφο,καλοταξιδο αυτοκίνητο που παρέμεινε στη οικογένεια στα χέρια του πατέρα μου,όταν πήρα το επόμενο αυτοκίνητο μου.



Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Chris_Superocean

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4010
  • B R E I T L I N G
    • Προφίλ
Εμαθα στο Mercedes C180 μοντ.96 του πατέρα. Το πρωτο μου ηταν POLO του 99 μεταχειρισμενο. Και το 96 μεχρι τώρα ξανά POLO!

¥@¿₩ το tapatalk μου μέσα...  >:(

Δεν ήταν κακός ο λύκος, η γιαγιά είχε αυθαίρετο.

Αποσυνδεδεμένος pontioz1

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3345
  • Πισγιουνίκ.
    • Προφίλ
Ανώτατο Σοβιέτ!
(δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία του, αλλά είναι ακριβώς το ίδιο)



Το αυτοκίνητο του πατέρα μου (aka Φιττιπάλντης, λόγω του ρηθέντος -και της πραγματικότητας...- υπό του ιδίου λέγοντος: "Κοζάνη-Θεσσαλονίκη σε μηδέν χρόνο και δέκα ώρες") στο οποίο έκανα μπράτσα προσπαθώντας να στρίψω το τιμόνι του για παρκάρισμα...
Το μόνο πρόβλημα που θα μπορούσε να έχει αυτό το αυτοκίνητο θα ήταν από την πρέσα σε διαλυτήριο αυτοκινήτων!

Δυστυχώς η κωλοκρίση τερμάτισε το όνειρό μου για να συμμετέχω μ'αυτό στις ΦΙΛΠΑ δραστηριότητες...

Σνιφ...

Ρε σεις το πρόβλημα είναι καθαρά σεξουαλικό!

Αποσυνδεδεμένος Istar

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1126
    • Προφίλ
1) Mε αυτό έμαθα





2) Mε αυτό έμαθα να στρίβω




3) Τα πιο ξεκούραστα Θεσσαλονίκη-Αθήνα τα έκανα με αυτό, τα καλύτερα καθίσματα ever



το έδωσα στον πατέρα μου για να πάρω κάτι πιο μικρό για μες στην πόλη αφού μου κακοφάνηκε που δεν είχα την ευκολία του AX που το πάρκαρα σε ότι τρύπα έβρισκα στο κέντρο

4) Αυτό έχω τώρα και δεν το αλλάζω με τίποτα με βολεύει στα πάντα



Άλλα αυτοκίνητα που οδηγώ.
H alfa έχει πάντα πιο πολύ πλάκα και καλύτερο τιμόνι καλύτερο ήχο κινητήρα, αλλά το AUDI παραμένει σαν καινούγιο και το πήραμε 1.5μιση χρόνο αργότερα τα χιλιόμετρα ίδια πάνω κάτω.
H alfa είναι το πιο μάπα αυτοκίνητο που έχει περάσει από την οικογένεια από άποψη ποιότητας.
Σκιάστρα κρέμονται καθίσματα τρίζουν, το κάθισμα του οδηγού δεν πάει πλέον μπροστά ο επιλογέας αίσθηση κουτάλας σε φασολάδα και πολλά άλλα σε αστοχία υλικών στο χρόνο. Πραγματικά αμάξι πενταετίας. Ότι "πολυτελές" υλικό είχε έχει πλέον φθαρεί. Την κατανάλωση ας την αφήσω απ'έξω καλύτερα...άλλης εποχής.




Πόσες φορές μας έχουν αφήσεις στο δρόμο:
1) Citroen GS : Mια φορά στα 22 χρόνια που το είχαμε
2) Citroen AX: Μοντέλο το 93 το πήρα από το θείο μου το 2000 και το κράτησα ως το 2010 με άφησε στο δρόμο μια φορά από βεντιλατέρ.
3) Citroen C4: Με άφησε τον 1ο μήνα όταν το πήρα το 2007 από πολλαπλασιαστή, από τότε όλα μια χαρά.
3) Citroen C2: Κανένα πρόβλημα ακόμα αλλά είναι το ποιο καινούργιο 73000km.
5) ΑUDI Α3: Δεν μας άφησε ποτέ στο δρόμο.
6) Αlfa: 1 φορά το χρόνο από τον 1ο χρόνο τουλάχιστον αφήνει κάποιο μέλος της οικογένειας για άλλο λόγο κάθε φορά.
Ευτυχώς η πιο μακρινή απόσταση που άφησε κάποιον ήταν 1 ώρα μακριά ( Χαλκιδική ).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2014, 01:08:23 μμ από Istar »
"ΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ?"

Αποσυνδεδεμένος lakiboi

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 397
    • Προφίλ
Πόσο Γάλλος και πόσο τυχερός είσαι ρε Istar, έχω ακούσει ιστορίες φρίκης για τα σιτροέν.

Εγώ το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάμαι είναι το Fiat127  που είχε αγοράσει η μάνα μου με τους πρώτους μισθούς της, όσο ο πατέρας μου ήταν φοιτητής/φαντάρος/χασομέρης...



Ακριβώς αυτό το χρώμα και όταν έβρεχε πλημμύριζε από νερό, λίμνη...



Εγώ ήμουν τόσο μικρός που ξάπλωνα κανονικά και κοιμόμουν στο πίσω κάθισμα.

Αποσυνδεδεμένος lakiboi

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 397
    • Προφίλ
Ο δε θείος μου είχε αυτό το διαστημόπλοιο, που κάθε φορά που το έβαζαν μπρος έπρεπε να περιμένουν να σηκωθεί η αεροανάρτηση.
Αριθμός πινακίδων ΝΗ2002


Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα:με ποια έχουμε συνυπάρξει και οι εντυπώσεις μας.
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 11, 2014, 08:30:06 πμ »
H alfa είναι το πιο μάπα αυτοκίνητο που έχει περάσει από την οικογένεια από άποψη ποιότητας.
Σκιάστρα κρέμονται καθίσματα τρίζουν, το κάθισμα του οδηγού δεν πάει πλέον μπροστά ο επιλογέας αίσθηση κουτάλας σε φασολάδα και πολλά άλλα σε αστοχία υλικών στο χρόνο. Πραγματικά αμάξι πενταετίας. Ότι "πολυτελές" υλικό είχε έχει πλέον φθαρεί.
gerogian ζεις?? εε gerogian!


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Αποσυνδεδεμένος episkeptis

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4476
    • Προφίλ
Μητσο,ένα απο τα αγαπημένα μου αυτοκινητα ήταν το ZX VOLCANE.
Οδική συμπεριφορά για σεμινάριο,υποδειγματική.
Όμορφο,καλοταξιδο αυτοκίνητο που παρέμεινε στη οικογένεια στα χέρια του πατέρα μου,όταν πήρα το επόμενο αυτοκίνητο μου.

Έτσι ακριβώς ρε Σπύρο, όπως τα λες. Πολύ άνετο στο ταξίδι και πολύ καλές αναρτήσεις.
Δυστυχώς όμως μου έβγαλε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα με την πλεξούδα, την οποία ποτέ δεν αντικατέστησα λόγω μεγάλου κόστους.
Το αγόρασα το 2000 σε ηλικία 23 ετών και το κράτησα μέχρι το 2002, οπότε και διαλύθηκε μετά από ένα βαρβάτο τροχαίο στα Κύθηρα.
Λίγα χρόνια αλλά πολλά χιλιόμετρα. Και που δεν είχα πάει με το Citroenάκι.

Από τότε μέχρι και πρίν λίγες μέρες που το αντικατέστησα με το S-Cross, είχα το Kia Rio RS......





Δε θα πω ψέμματα. Β' διαλογής υλικά στο εσωτερικό (ταμπλό/πλαστικά), καθόλου στιβαρό αλλά μηχανή σκυλί.
Kia και Huyndai απλά δε χαλάνε. Από τα αυτοκίνητα που τα πας για service και δεν τρέμει το φυλλοκάρδι σου γι αυτά που θα ακούσεις.



Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
gerogian ζεις?? εε gerogian!


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Δεν το ξερεις οτι οι Ιταλοί ρωτάνε που δίνουν τα αυτοκινητα τους; :shocked:
Τα καλα τα δίνουν στους καλούς οδηγούς και στους γνωςτες ,οι υπόλοιποι παίρνουν οτι τους περισσεύει!! :dielaughing: :dielaughing: :dielaughing:
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ

Για να κυριολεκτουμε DATSUN 120 Y Θοδωρη.
NISSAN ονομαστηκε αργότερα.

Γαυρος οπαδος....

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Έτσι ακριβώς ρε Σπύρο, όπως τα λες. Πολύ άνετο στο ταξίδι και πολύ καλές αναρτήσεις.


Το ZX  ήταν απο τα λίγα αυτοκινητα παραγωγής με παθητική τετραδιευθυνση.
Δηλαδή στρίβανε και οι εμπρός αλλα και οι πίσω τρόποι,με αντίθετη κατεύθυνση.Αυτο είχε σαν αποτελεσμα καταπληκτικο κράτημα,ποιότητα κύλισης και γενικά εξαιρετική οδική συμπεριφορά!!!!
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Toyota Corolla (μέσα δεκαετίας '70). Το πρώτο.
Peugeot 305 GR 1.3 (αρχές δεκαετίας '80). Άνετο, αξιοπρεπές.
Citroen LN (μέσα-τέλη δεκαετίας '80). Σκέτη βάρκα, τρία μπουλόνια στη ρόδα.
Austin Rover Metro (1987, ουσιαστικά το πρώτο μου, γλυκιά ανάμνηση). Ολίγον προβληματικό, κακή αντοχή στη βροχή, άξιο στις στορφές του Διονύσου κι Εκάλης προς Σχοινιά, μεγάλη καρδιά, μοναδική παρέα.
Nissan Sunny 1.6 (της αδελφής μου). Πολύ ελαφρύ κι επικίνδυνο, ατίθασο γκάζι.
BMW 518i (E28).
VW Golf IV 1.6 (1999). Αξιόπιστο, γερό.
Audi A4 1.6 (2000).

Τα Metro και Golf είναι τα πιό προσωπικά και αγαπημένα. Και το 305 βέβαια, το 'οικογενειακό'. Αναμνήσεις.

Το 2006 άρχισε η περιπέτεια εκτός πατρίδας. Μαζί της και ο χορός των 'εταιρικών' αυτοκινήτων.

Daewoo (2006).
Daewoo (2006), 2.0L, ολοκαίνουργιο. Πολύ μαλακές αναρτήσεις (σύνηθες στην Κορέα). Ευαίσθητο σε πλευρικούς ανέμους.
Honda Accord, 2.0L. Αυτόματο και απροβλημάτιστο. Σχετικά σκληρή ανάρτηση. Μέτριος χώρος επιβατών πίσω.
Mazda 6 station wagon, 2.3L turbodiesel, ολοκαίνουργιο. Πολύ γρήγορο, λίγο 'βάρκα', ωραίο αυτοκίνητο.
ΚΙΑ (2011).
Infiniti M35 (2012). Πολύ μεγάλο, θηρίο σκέτο. Άνετο, πολυτελές και γρήγορο. Πολύ μεγάλη κατανάλωση. Πολύ φθηνό σέρβις.


Infiniti M35, επιστρέφοντας από το Ulsan. "Expressway 35", Νότιος Κορέα, 2012.


Εδώ μου είχε χαλάσει η κεντρική οθόνη, το touch screen δεν δούλευε. Τηλέφωνο το πρωί από το γραφείο, επίσκεψη στο συνεργείο στις 4μμ, έτοιμος στις 6μμ, 120 Ευρώ. Busan, Νότιος Κορέα, 2013.



Λετονία, 2009.


Το Honda Accord εσωτερικά.


Austin Rover Metro 1.0L, Φιλοθέη (1988).


Tongyeong-si, Νότιος Κορέα (2006).


Geoje-do, Νότιος Κορέα (2009).


Golf IV 1.6, Πάτμος, 2007.



Αποσυνδεδεμένος IliasG

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2777
    • Προφίλ
σ'αυτο εμαθα εγω, nissan 120Y, ακριβως ιδιο με αυτο της φωτο, και το αγαπησα οσο τιποτε



Α, ρε Θοδωρή, Datsun 120Y !!
Το ίδιο ακριβώς κι εγώ σε λευκό χρώμα. Από τον πατέρα μου σε μενα. Αυτοκίνητο-σκυλί, άπειρα χιλιόμετρα χωρίς καθόλου προβλήματα, κυριολεκτικά. Κάτι σαν seiko 5 σε αυτοκίνητο.

Aυτή ακριβώς η αξιοπιστία του με "έδεσε" πολλά χρόνια με τη Nissan, αφού μετά συνέχισα με Sunny του 93 και με Primera του 98. Όλα αξιόπιστα μέχρι αηδίας. To Primera το έχω ακόμα, δεν χαμπαριάζει τίποτα. Μετά βαρέθηκα και άλλαξα, και από γιαπωνέζικα πήγα σε αμερικάνικα (Jeep) και γερμανικά (Ford).
Aν με ρωτήσετε, τώρα πάλι γιαπωνέζικο θα έπαιρνα...  ;)

Βέβαια οφείλω να πω ότι έμαθα να οδηγώ σε ένα Autobianchi A112, και πού νομίζετε? Στην πρώτη επιχείρηση του Μελισσανίδη, στη σχολή οδηγών του στη Νίκαια (ακούς Σπύρο??) ;D Από κάποια μαθήματα και μετά επειδή ήταν διπλά και είχαμε χρόνο, βγαίναμε βόλτα στην παραλιακή και το ξεμπουκώναμε... ;)  Πολύστροφο, γκαζιάρικο και εγώ που είχα ψιλοσυνηθίσει στο Datsun, όταν έβαζα μπροστά μού ακουγόταν λες και ήταν αυτοκίνητο rally group B...!! Φυσικά συχνά δεν ήσουν σίγουρος τι ταχύτητα έβαζες, απλώς μάντευες...  ;D

Αποσυνδεδεμένος DOCORTHO

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3233
    • Προφίλ
το IFINITY είναι πολύ ποιοτικο όχημα, στις ΗΠΑ είχε μεγάλο κοινό....εγώ πήγα να το πάρω αλλα πήρα τελικά το jmc envoy V6 4500cc

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα:με ποια έχουμε συνυπάρξει και οι εντυπώσεις μας.
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 11, 2014, 11:54:56 πμ »
Στη διάρκεια αυτών των ετών,πέρασαν επισης απο τα χέρια μου μικρά αυτοκινητα,τα λεγόμενα δευτερα,που συνήθως βγάζουν τη βρώμικη δουλεια. ;)

PUNTO SX 1.1



PUNTO 1.4 DYNAMIC



 
και η τωρινή LANCIA MUSA PLATINO 1.4 της Λίτσας.



Φαίνεται οτι τα ιταλικά με συμπαθούν ιδιαίτερα,γιατι με κανένα απο τα τρία δεν αντιμετώπισα κάποιο προβλημα.
Βεβαια γενικά,θεωρω οτι φέρομαι καλα σ αυτά,ειμαι τυπικός στη συντήρηση τους και η μονη καταπόνηση τους ειναι οτι τα βάζω στην πιστα(όχι αυτά,γενικά μιλάω) και τα ψιλοτρεχω.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος DOCORTHO

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3233
    • Προφίλ
autobianchi
opel corsa
renault laguna-renuult twigo
BMW 116
CHEVY SAHARA
JMC ENVOY
VOLVO S40
BMW X3 2.Od
MINI ONE

MERCEDES W123 2.O 1982 model

Συνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ

Βέβαια οφείλω να πω ότι έμαθα να οδηγώ σε ένα Autobianchi A112, και πού νομίζετε? Στην πρώτη επιχείρηση του Μελισσανίδη, στη σχολή οδηγών του στη Νίκαια (ακούς Σπύρο??) ;D

Σχολη οδηγων ''ΤΟ ΜΙΝΙ'' Ηλια; ;D
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος IliasG

  • On the balance wheel
  • Μηνύματα: 2777
    • Προφίλ
Σχολη οδηγων ''ΤΟ ΜΙΝΙ'' Ηλια; ;D
To MINI ήταν στον Πειραιά, Σπύρο. Παλιά σχολή, την είχε νομίζω με τον πατέρα του Ζώρα. Στην Νίκαια (Περιβολάκι) ήταν -και είναι ακόμα νομίζω- η σχολή "το Junior" (από το αντίστοιχο μοντέλο του Autobianchi A112 Junior). Tην λειτουργούσε τότε (1983) ο αδελφός του Ιάκωβος.