Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - chris5

Σελίδες: [1] 2 3 4
1
Chat & Fun / Η Σμυρνη μανα καιγεται
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2016, 04:57:55 μμ »
• Η Σμύρνη Μανα Καίγεται •

Ένα απόσπασμα απο τις μαρτυρίες Ελλήνων προσφύγων της Μικρασιατικής καταστροφής.

«...Άρχισε ο στρατός μας να φεύγει. Χτυπούσαν τις πόρτες μας και ζητούσαν ρούχα για να βγάλουν το χακί από πάνω τους. Πόσους δεν ντύσαμε. Οι μεγάλοι οι δικοί μας ξεκουμπίστηκαν και φύγανε και άφησαν τον κόσμο στο έλεος του Θεού. Έφταναν οι στρατιώτες ξυπόλυτοι, γυμνοί, κουρελιασμένοι, πρησμένοι, νηστικοί. Οι Τούρκοι κατεβαίναν και σφάζαν τους Έλληνες. Το ίδιο έκαναν και οι δικοί μας. Παντού φωτιά και μαχαίρι άκουες και έβλεπες. Από τους κατοίκους του Μπουνάρμπασι έμειναν καμιά δεκαριά οικογένειες... Μερικοί κατάφεραν να φύγουν, σέρνοντας με την κοιλιά προς το Σικλάρι και από κει στη Σμύρνη. Τους άλλους όλους τους ατιμάσανε, τους σφάξανε, τους κρεμάσανε, τους κάψανε. Κι εκείνους που κατάφεραν από το Σικλάρι να φτάσουν στη Σμύρνη, όταν ήρθε ο Κεμάλ, τους έπιασε και τους έσφαξε.
Πλημμύρα οι μαχαλάδες στο αίμα. Βάλανε φωτιά οι Τούρκοι, ρίχνανε βενζίνη και προχωρούσε βγήκαμε στον δρόμο Φωτιά από τη μια, θάλασσα από την άλλη. Βρισκόμασταν στη μέση. Και οι Τσέτες (άτακτοι Τούρκοι) βρίσκονταν στη μέση, και σφάζαν και σκοτώναν. Τη νύχτα οι Τσέτες έκαναν επίθεση ν' αρπάξουν, να σφάξουν, ν' ατιμάσουν. «Βοήθεια! Βοήθεια!», φώναζε ο κόσμος.
Τα εγγλέζικα πλοία ήταν απέναντι. Έριχναν τους προβολείς. Σταματούσαν για λίγο. Τη νύχτα θέλαμε να πάμε προς νερού μας βρεθήκαμε σε μια χαβούζα γύρω γύρω στη χαβούζα σπαρταρούσαν κορμιά, και μέσα η χαβούζα ήταν γεμάτη κεφάλια έπαιρναν όποιον έπιαναν, τον πήγαιναν στην άκρια της χαβούζας, έκοβαν το κεφάλι και το έριχναν μέσα στη χαβούζα και τα κορμιά τα άφηναν να σπαρταρούν γύρω γύρω. Ήταν φοβερό. Όσοι το είδαν τρελάθηκαν. Το τρελοκομείο γέμισε από τρελούς σαν ήρθαμε. Εκεί σ' αυτό το μέρος χάσαμε και τον πατέρα μου. Τον αδελφό μου τον έσφαξαν στο χωριό. Έβγαλαν, μετά, ιταλικά και ελληνικά πλοία και μας πήραν. Πόσους; Ούτε ένα είκοσι τοις εκατό δεν επήραν. Τέτοια καταστροφή δεν είδαν τα μάτια μου...»

hosting image

2
Chat & Fun / ΙΜΙΑ: 31η Ιανουριου 1996
« στις: Ιανουάριος 30, 2016, 06:37:50 μμ »
 Ξημερώματα 31ης Ιανουαρίου 1996. Η κρίση μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας είναι στο αποκορύφωμά της και το ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού ίπταται πάνω από τα Ίμια αναγνωρίζοντας με τον προβολέα του, μέσα σε ακραία καιρικά φαινόμενα, τους Τούρκους κομάντος οι οποίοι έχουν καταλάβει την Δυτική Ίμια. Ακολουθούν τα δραματικά λεπτά που συγκλονίζουν ακόμη και σήμερα το πανελλήνιο.
 
5.04 ΓΕΝ: Το ελικόπτερο να επιστρέψει.

5.05 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Έχω απώλεια επαφής με το ελικόπτερο. Τελευταία του αναφορά EMERGENCY βόρεια από το σημείο του ενδιαφέροντος.

Ωρα 5.13 ΓΕΝ: Έχετε επικοινωνίες;

Ωρα 5.14 ΝΑΥΑΡΙΝΟ: Αρνητικό


Η Ελλάδα θρηνεί. Τα ελληνικά πολεμικά σκάφη και το αρχηγείο στην Αθήνα γνωρίζουν ότι το ελικόπτερο κατέπεσε και πλέον όλοι προσεύχονται να έχει σωθεί το πλήρωμα. Όμως οι προσευχές δεν εισακούστηκαν. Τρία παλικάρια, τρεις ήρωες, εκτελώντας το καθήκον τους, άφησαν την τελευταία τους πνοή και ξεκινά ένας αγώνας δρόμου για τον εντοπισμού του υποπλοιάρχου Χριστόδουλου Καραθανάση, του υποπλοιάρχου Παναγιώτη Βλαχάκου και του αρχικελευστή Έκτορα Γιαλοψού.

Πρώτος εντοπίζεται -σε μακρινή απόσταση- από το σημείο συντριβής ο κυβερνήτης Χριστόδουλος Καραθανάσης, βυθίζοντας στην θλίψη την οικογένειά του. Τους γονείς του και την  γυναίκα του η οποία μόλις πριν από ένα χρόνο έχει φέρει στη ζωή το παιδί τους. Τον Ιωάννη, που η μοίρα θέλει να μεγαλώνει χωρίς πατέρα αλλά ταυτόχρονα με έναν πατέρα ήρωα που ολόκληρη η Ελλάδα μιλά ακόμη και σήμερα για εκείνον και την αυτοθυσία που έκανε.

Είκοσι χρόνια μετά ο Ιωάννης Καραθανάσης, ένα παιδί γεμάτο όνειρα, με μάτια γαλανά που αντανακλούν το μπλε της θάλασσας, τον τόπο που «αγκάλιασε» τον πατέρα του δίνει την πρώτη του συνέντευξη στο News247.

Ο 21χρονος Ιωάννης μιλά, στο News247, για την αποστολή θανάτου του πατέρα του, για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες θυσιάστηκε ο Χριστόδουλος Καραθανάσης και για την λατρεμένη του μητέρα, στέλνοντας παράλληλα ηχηρό μήνυμα στην πολιτεία.

«Όταν σκοτώθηκε ο πατέρας μου ήμουν μόλις ενός έτους.  Από τα πρώτα κιόλας βήματά μου έμαθα να ζω χωρίς πατέρα. Ήταν το δεδομένο της ζωής μου και ουσιαστικά μεγάλωσα με την μητέρα μου η οποία είχε και τον ρόλο του πατέρα. Ζούσα όμως και με έναν ήρωα πατέρα και το βαρύ φορτίο που συνεπάγεται η απώλειά του. Όμως από ένα σημείο και μετά λειτουργούσα με απόλυτη συνείδηση. Θυμάμαι, για παράδειγμα στο δημοτικό να με ρωτούν οι συμμαθητές μου για τον πατέρα μου και εγώ να τους εξηγώ με ηρεμία όσα ήξερα για το ποιος ήταν και πως σκοτώθηκε”,  αναφέρει στο News247 ο Ιωάννης που πλέον σήμερα σπουδάζει Αρχιτεκτονική στο Πολυτεχνείο.

“Αγαπούσα από μωρό την Αρχιτεκτονική και δεν ήθελα να χτίσω μια καριέρα στο Πολεμικό Ναυτικό. Νομίζω -λέει με χαμόγελο- ότι ο κύκλος στις Ένοπλες Δυνάμεις έκλεισε με τον πατέρα μου, ενώ και ο παππούς μου έφτασε στον βαθμό του Ναυάρχου. Ήμουν όμως πολύ συνειδητοποιημένος από μικρός. Μου άρεσαν τα αρχαία ελληνικά και όσο θυμάμαι τον εαυτό μου έλεγα πως θέλω να γίνω αρχιτέκτονας. Ζωγράφιζα σπίτια, φωτογράφιζα σπίτια. Και να ζούσε, λοιπόν, ο πατέρας μου πάλι θα επέλεγα την Αρχιτεκτονική. Έχω μεγάλη λατρεία. Άλλωστε, έτσι μεγάλωσα. 'Ετσι με έμαθαν, να ακολουθώ αυτό που αγαπάω. Ο πατέρας μου, για παράδειγμα, λάτρευε τα ελικόπτερα και δεν κατατάχθηκε στο Πολεμικό Ναυτικό επειδή ήταν ο παππούς μου. Άρα η συνέχεια στο Ναυτικό θα είναι λογικά, ως απλός ναύτης μόλις πάρω το πτυχίο μου” μας εξηγεί με χαρά, ενώ ρωτώντας τον για τον πατέρα του και πως τον έχει στο μυαλό του αρκεί ένα ακόμη χαμόγελο και η εξιστόρησή του:

“Η μητέρα μου τα κατάφερε. Στάθηκε, κράτησε. Αλλά, πρέπει να ακούσει την αλήθεια”

«Μια από τις πρώτες μου ερωτήσεις προς την μητέρα μου ήταν που είναι ο πατέρας μου και έπρεπε με κάποιον τρόπο να μου απαντήσει. Ευτυχώς ούτε η ίδια ούτε οι παππούδες μου, μου είπαν κάποια ανούσια δικαιολογία. Δεν μου είπαν, δηλαδή, ένα απλό και ξερό «λείπει ταξίδι». Μου εξήγησαν από την πρώτη στιγμή τι έχει γίνει, ενώ  μεγαλώνοντας έψαξα, έμαθα και διάβασα τι ακριβώς έγινε και πως σκοτώθηκε.

Η μητέρα μου σπούδασε στη Γαλλία και παντρεύτηκε σε μικρή ηλικία τον πατέρα μου. Εγώ γεννήθηκα όταν ήταν 26 και στα 27 της χάνει τον πατέρα μου. Πέρασε πολύ δύσκολα. Από τη μια είχε να αντιμετωπίσει τα όσα ακούστηκαν για τον πατέρα μου και από την άλλη να αντιμετωπίσει το προσωπική της δράμα.

Στάθηκε όμως, κράτησε. Είχε τεράστια υποστήριξη από τους παππούδες μου και μεγάλη ψυχική δύναμη.  Τα κατάφερε. Δεν αντέχει όμως την υποκρισία και το ψέμα και έχει μέσα της μια μεγάλη πικρία. Πρέπει να ακούσει μια συγγνώμη και να μάθει την αλήθεια. Η μόνη της απαίτηση είναι αυτή. Να της πουν την αλήθεια.

Θα σας έλεγα όμως ότι τελικά ο χαμός του πατέρα μου και ο τρόπος που με μεγάλωσε η μητέρα μου με έκαναν πιο δυνατό. Και εύχομαι να αντιμετωπίσω τις δυσκολίες της ζωής με τη δύναμη και το θάρρος του πατέρα μου. Σε μια Ελλάδα, με αξίες, με σεβασμό”.

"Μου έλεγαν πως για να διαιωνιστεί η μνήμη του πατέρα μου θα έπρεπε να ανήκω στον χώρο τους και να ακολουθώ την δική τους πολιτική άποψη, με την οποία δεν είμαι σύμφωνος"

«Τις λεπτομέρειες τις μάθαινα σταδιακά από την μητέρα μου, ενώ τελειώνοντας το σχολείο άρχισα να ασχολούμαι εντατικά καθώς είχε ξεκινήσει η  υπερεκμετάλλευση του θέματος. Ενώ, λοιπόν, είχα διαβάσει και ήξερα την βασική ιστορία γύρω από το θέμα, ρώτησα φίλους και συμμαθητές του πατέρα μου που ήξεραν πολλές λεπτομέρειες και προσπάθησα να μάθω περισσότερα, πιέζοντας την μητέρα μου να θυμηθεί όσα περισσότερα μπορούσε. Προσπάθησα επίσης να μάθω πως ήταν. Τι του άρεσε να κάνει, ποιες διακοπές του άρεσαν και πως έπινε τον καφέ του. Τις συνήθειες ενός ανθρώπου, του πατέρα που δεν έζησα ποτέ.

Άρα για ένα παιδί με έναν πατέρα νεκρό σε περίοδο οριακά πριν από τον πόλεμο το βάρος και η ευθύνη είναι τεράστια. Και όταν λέω ευθύνη, εννοώ το πώς θα διαχειριστώ  εκτός των άλλων όλη αυτή την υπερπροβολή που έχει γίνει και την οποία εκμεταλλεύτηκαν διάφορες ομάδες. Και αναφέρομαι σε πολιτικές ομάδες οι οποίες είτε έλεγαν τρομερά αρνητικά για τον πατέρα μου, αμαυρώνοντας τον άνθρωπο Χριστόδουλο Καραθανάση είτε ισοπεδώνοντας την αξία του ως αξιωματικό. Ερχόμουν σε πολύ δύσκολη θέση, με χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιους γνωστούς μου ακραίων οργανώσεων οι οποίοι μου μίλαγαν απαξιωτικά επειδή δεν τους υποστηρίζω. «Μου έλεγαν πως για να διαιωνιστεί η μνήμη του πατέρα μου θα έπρεπε να ανήκω στον χώρο τους και να ακολουθώ την δική τους πολιτική άποψη, με την οποία δεν είμαι σύμφωνος. Αυτοί οι άνθρωποι και αυτές οι ομάδες πρέπει να ξέρουν πως ούτε ο πατέρας μου ήταν ή θα γινόταν, ούτε εγώ ήμουν ή θα γίνω «φαν» της Χρυσής Αυγής»

Και από την άλλη πλευρά ένιωθα την πίεση της κοινωνίας, επειδή τολμάμε να έχουμε στο σπίτι μας την ελληνική σημαία. Μέχρι και φασίστα με έχουν αποκαλέσει μόνο και μόνο για την σημαία που κυματίζει στο μπαλκόνι μας”.

"Για ένα πράγμα, όμως, είμαστε σίγουροι. Το ελικόπτερο δεν έπεσε ούτε λόγω καιρού, ούτε μόνο του"

«Για εμάς δεν υπάρχουν σοβαρά ή μη ερωτήματα, τι έγινε και πως άφησε την τελευταία του πνοή ο πατέρας μου. Το θέμα είναι πότε θα υπάρξει μια σοβαρή αναγνώριση από το κράτος. Θα υπάρξει; Δυστυχώς είμαι πια αρκετά ώριμος να καταλάβω πως δεν πρόκειται να μας πουν τι ακριβώς έγινε. Πως σκοτώθηκε και γιατί τελικά όλα αυτά τα χρόνια κυριαρχεί το ψέμα.

Η οικογένειά μου, όλοι μας ξέρουμε τι έγινε, ακόμη και για τον τρόπο που διενήργησαν  την ιατροδικαστική εξέταση, η οποία έχει πολλά κενά. Και αναφέρομαι στα συμπεράσματα που προέκυψαν.

Για ένα πράγμα, όμως, είμαστε σίγουροι. Το ελικόπτερο δεν έπεσε ούτε λόγω καιρού, ούτε μόνο του. Μάλιστα πριν χρόνια είχαν δημοσιευθεί και κάποιες φωτογραφίες που έδειχναν την κατάσταση του ελικοπτέρου.  Δεν χρειαζόταν να γίνουν στόχοι, δεν έπρεπε να δοθεί εντολή να κατέβουν τόσο χαμηλά στο νησί, ούτε να μετρήσουν τους Τούρκους κομάντος έναν προς έναν.

Την αλήθεια την ξέρουμε και δεν θα μας την στερήσουν όσο και αν προσπαθούν. Το άψυχο σώμα του πατέρα μου βρέθηκε εκτός του ελικοπτέρου, ενώ ο Παναγιώτης Βλαχάκος και ο Έκτορας Γιαλοψός βρέθηκαν δεμένοι με τις ζώνες τους μέσα στο ελικόπτερο.

Ο πατέρας μου ζούσε την ώρα της πρόσκρουσης του ελικοπτέρου. Λύθηκε, πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε. Άρα δεν έπαθε ούτε ανακοπή, ούτε είχε κάποιο πρόβλημα με την καρδιά του. Πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα ότι και οι τρεις έπασχαν από κάτι».

“Ποιος τελικά θα μας εξηγήσει γιατί η στολή που φόραγε -την οποία έχουμε στο σπίτι μας- έχει τρύπες και κηλίδες αίματος"

«Ήταν πρώτοι στις σχολές τους, νέοι άνθρωποι, μάχιμοι και άρτια εκπαιδευμένοι. Άρα το πόρισμα που αναφέρει ότι είχε πρόβλημα με την καρδιά του και έριξε το ελικόπτερο, δεν ισχύει. Πως βγήκε και κολύμπησε. Θα ήθελα να τους παρακαλέσω να μας πουν.

Γιατί όμως συγκάλυψαν και την διενέργεια της  νεκροψίας – νεκροτομής; Γιατί δεν άφησαν εκπρόσωπό μας να είναι μέσα;. Γιατί ο παππούς μου πιάστηκε στα χέρια με τον ιατροδικαστή; Και γιατί ουσιαστικά η ιατροδικαστική έκθεση βασίστηκε σε ένα πρόβλημα της καρδιάς που είχε η μητέρα του πατέρα μου και όχι ο ίδιος. Τι σχέση μπορεί να έχει το εκ γενετής πρόβλημα της γιαγιάς μου που δεν είναι κληρονομικό με τον πατέρα μου. Εκεί “πάτησαν” και προέκυψε ξαφνικά ότι ο πατέρας μου είχε πρόβλημα με την καρδιά του.

Γιατί η μητέρα μου και ο παππούς μου είδαν μόνο το κεφάλι του και δεν τους άφησαν να δουν το σώμα του; Γιατί ήταν καλυμμένο και γιατί φώναζε ο παππούς μου ότι το παιδί του δεν πνίγηκε;

Και ποιος τελικά θα μας εξηγήσει γιατί η στολή που φόραγε -την οποία έχουμε στο σπίτι μας- έχει τρύπες και κηλίδες αίματος, σημάδια που φανερώνουν πως ο θάνατός του δεν επήλθε από καρδιακό επεισόδιο.

Η υπόθεση συγκαλύφθηκε και το μόνο που ζητάω είναι να μάθουμε την αλήθεια».

“Ο πατέρας μου ήξερε ότι πάει για να πεθάνει. Άφησε το ρολόι του, δίπλωσε τα ρούχα του και είπε αυτά να δοθούν στην γυναίκα μου. Δεν δείλιασε ούτε λεπτό”


«Ο πατέρας μου ήξερε ότι θα πεθάνει. Ήξερε ότι θα ήταν η τελευταία του πτήση και για αυτό άλλωστε άφησε το ρολόι του, δίπλωσε τα ρούχα του και είπε αυτά να δοθούν στην γυναίκα μου.

Δεν ήταν η σειρά του να πάει και ο συνάδελφός του που είχε σειρά να πετάξει – που μου είναι και ιδιαίτερα συμπαθής- μου είπε ότι την ώρα που τον καλούσαν μίλαγε στο τηλέφωνο και στην ανάγκη να βρουν πλήρωμα πήραν τον πατέρα και πήγε εκείνος στην φρεγάτα «Ναυαρίνο». Αυτή είναι η μοίρα. Σας λέω και πάλι ήξερε ότι θα πεθάνει. Και πριν φύγει από το σπίτι, χαιρέτησε τον παππού μου, την μητέρα μου κάτι που δεν συνήθιζε  κάθε φορά πριν φύγει για μια αποστολή. Τους αγκάλιασε, τους φίλησε και ζήτησε από τη στρατιωτική βάση να επιστραφεί το αυτοκίνητο στο σπίτι. Και όχι μόνο πήγε αλλά δεν δείλιασε ούτε στιγμή. Και μια λεπτομέρεια. Κάθε φορά πριν πετάξουν υπογράφουν ότι είναι σύμφωνοι για την πτήση που θα κάνουν. Εκείνος δεν υπέγραψε. Τους είπε με άλλα λόγια ότι ήταν κατά αυτής της πτήσης όμως πήγε εκτελώντας το καθήκον του».   

“Μας προσβάλουν όταν λένε πως η Ελλάδα δεν έχει θαλάσσια σύνορα"

«Όμως αυτό που έχει αξία είναι η αυτοθυσία τους. Είτε έπεσαν από τις άσχημες καιρικές συνθήκες, είτε από βολές για εμάς είναι το ίδιο. Η υπέρτατη αξία είναι ότι γνωρίζανε ότι πάνε σε αποστολή αυτοκτονίας και πήγανε. Αυτό πρέπει πάση θυσία να είναι  το σημερινό δίδαγμα. Από αυτή την μοιραία νύχτα πρέπει να κρατήσουμε το φωτεινό παράδειγμα αυτοθυσίας αυτών των ανθρώπων.

Γιατί πρέπει να βρούμε ξανά την αξιοπρέπειά μας. Να επανέλθει στο λεξιλόγιό μας και στις πράξεις μας. Η ατίμωση της πατρίδας πρέπει να σταματήσει και να μην ξεχνάμε ούτε τον Ηλιάκη ούτε κανέναν από τους νεκρούς μας.

Δεν μπορώ να ακούω, για παράδειγμα, από τον πρωθυπουργό ότι η Ελλάδα δεν έχει θαλάσσια σύνορα. Μας προσβάλει εμάς και τους προγόνους μας. Δεν μπορεί να λέει ο κ. Τσίπρας ότι ουσιαστικά η Ελλάδα είναι υπό των άλλων. Υπό των γειτόνων. Ζούμε σε μια ευαίσθητη περιοχή και δεν πρέπει να ακούγονται αυτά από το στόμα του εκάστοτε πρωθυπουργού. Όταν απευθύνονται στην πατρίδα πρέπει να είναι προσεκτικοί». 

"Πέρασε η εποχή των δεξιών και των αριστερών. Η αυτοθυσία του πατέρα μου πρέπει να γίνει παράδειγμα για όλους"

«Έχουμε μια πανέμορφη χώρα. Την ομορφότερη και την αγαπάω ιδιαίτερα. Θέλω να μείνω στην Ελλάδα, γιατί η χώρα μας έχει τεράστιες δυνατότητες. Πρέπει να παλέψουμε για να μην μας απογοητεύει τόσο συχνά. Πρέπει να φτιάξουμε τα Πανεπιστήμια μας, τα νοσοκομεία μας, τις δημόσιες υπηρεσίες μας. Δεν γίνεται, για παράδειγμα, να κλείνουν οι σχολές μας για 5-6 μήνες και εμείς απλά να καθόμαστε. Αν όλοι κάναμε τη δουλειά μας σωστά τότε η Ελλάδα σήμερα θα ήταν διαφορετική. Ο πατέρας μου έκανε την δουλειά του και μάλιστα καλά. Αυτό πρέπει να ξαναβρούμε. Πρέπει πρώτα εμείς να δίνουμε το καλό παράδειγμα και να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.

Πέρασε η εποχή των δεξιών και των αριστερών. Η αυτοθυσία του πατέρα μου πρέπει να γίνει παράδειγμα για όλους. Να υποστηρίζουμε τα εθνικά και ατομικά μας δικαιώματά και να μην ζούμε εις βάρος των διπλανών μας.

Η μητέρα μου και οι παππούδες μου με μεγάλωσαν να τιμώ την αυτοθυσία του πατέρα μου. Είναι άλλο να τιμάς την ιστορία σου και άλλο να φανατίζεσαι και στο κάτω – κάτω ας πάψουμε να ψάχνουμε τις εύκολες λύσεις. Ακόμη και ο πατέρας μου δεν επέλεξε την εύκολη λύση και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε”.

Ο Ιωάννης είναι ένα παιδί με πολλά χαρίσματα. Μιλάς μαζί του και νιώθεις όμορφα. Έχει την δύναμη να σε εμψυχώνει, να σε πηγαίνει παρακάτω και να σου μεταφέρει χωρίς κακία, ψευτοεγωισμούς και άλλα νεοελληνικά δήθεν κλισέ μια πραγματικότητα που την ώρα που δακρύζεις σε κάνει να χαμογελάς.

Το μόνο που ζητά είκοσι χρόνια από την θυσία του πατέρα του είναι να μάθει την αλήθεια πέρα και έξω από τα φώτα της δημοσιότητας. Και πρέπει να την μάθει.

ΠΗΓΗ:news247.gr



3
Chat & Fun / «Aγία Σοφία: 1.500 Χρόνια Iστορίας»
« στις: Ιανουάριος 30, 2016, 02:28:34 πμ »
O αγώνας για τη διατήρηση της μνήμης ιστορικών θρησκευτικών Μνημείων-συμβόλων είναι διαχρονικός, όπως και τα μέσα, που χρησιμοποιούνται γι’ αυτό τον σκοπό, συμβαδίζουν με την εξέλιξη των πολιτικών καταστάσεων στον τόπο όπου βρίσκονται... Tέτοιο μνημείο-σύμβολο είναι η Aγία Σοφία στην Kωνσταντινούπολη που πλέον ανήκει στην παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά. Mε αυτή την οπτική γωνία παρουσιάζεται η νέα διαδραστική παραγωγή Eικονικής Πραγματικότητας «Aγία Σοφία: 1.500 Xρόνια Iστορίας», που αποτελεί μία πλήρη ψηφιακή αναπαράσταση του Nαού της Aγίας Σοφίας στην Kωνσταντινούπολη, με στοιχεία που συγκέντρωσε λεπτομερής επιστημονική έρευνα ετών από τα στελέχη και τους επιστημονικούς συνεργάτες του Iδρύματος Mείζονος Eλληνισμού. Δημιουργήθηκε δε ειδικά για το θέατρο Eικονικής Πραγματικότητας «Θόλος» του Kέντρου Πολιτισμού «Eλληνικός Kόσμος». Aπό τα στοιχεία που δόθηκαν στη συνέντευξη Tύπου της Δευτέρας 25 Iανουαρίου 2016 στη δημοσιογραφική προβολή της νέας παραγωγής «οι θεατές καλούνται σε ένα μοναδικό ταξίδι ανακάλυψης, σε μια ξενάγηση για όλες τις ηλικίες, στην οποία οι επισκέπτες δεν είναι απλοί παρατηρητές, αλλά συμμετέχουν σε διάφορα σενάρια και περιηγήσεις». Aναπαρίσταται, με κάθε λεπτομέρεια, ο γλυπτός και ψηφιδωτός διάκοσμος και παράλληλα παρουσιάζονται σε διάφορες φάσεις κατασκευής του μνημείου σημαντικά ιστορικά, κοινωνικά και οικονομικά στοιχεία της ζωής του Bυζαντίου. H νέα διαδραστική αυτή παραγωγή δίνει την ευκαιρία στο ευρύ κοινό να επισκεφθεί τον εμβληματικό αυτό χώρο και να τον παρατηρήσει, όπως ήταν στην περίοδο της ακμής τους.

Oι σκέψεις δεν ανήκουν στη σφαίρα της τεχνολογίας και οι κρίσεις παραμένουν κτήμα του θεατή που βλέπει, θαυμάζει, συγκρίνει και χάρις στη «μηχανή του χρόνου» μετρά τις διαφορές σε αυτό και τους λόγους που τις προκάλεσαν στην ιστορική διαδρομή του μνημείου-συμβόλου και αναλόγως συσκέπτεται νοερά... Ως αφετηρία της περιήγησης, έχει επιλεχθεί η εξέλιξη της Aγίας Σοφίας από την Iουστινιάνεια περίοδο (6ος αιώνας). Oυσιαστικά, χρησιμοποιείται στην αναπαράσταση το αρχιτεκτονικό μοντέλο του τέλους του 6ου αιώνα. Tαυτόχρονα, ανασυστάθηκε το μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού διακόσμου κατά την Kομνήνεια περίοδο (11ος-12ος αιώνας), όπως αυτός σωζόταν και αποκαλύφθηκε από την έρευνα μέχρι τα μέσα του 20ού αιώνα. Eπιπλέον, η Mεσοβυζαντινή και Yστεροβυζαντινή περίοδος προσφέρουν πολλές πληροφορίες για το ιστορικό πλαίσιο, καθώς και για το οικοδομικό περιβάλλον. Eτσι, η «Aγία Σοφία», σύμφωνα με το πνεύμα της διαδραστικής αυτής παραγωγής, δεν είναι μία απλή παρουσίαση του αρχιτεκτονήματος, αλλά μια γλαφυρή περιγραφή της κοινωνίας της περιόδου, με αφορμή το μνημείο. Tο «ιδιαίτερο» της νέας παραγωγής είναι ότι οι θεατές συμμετέχουν απαντώντας σε ερωτήματα στη διάρκεια της περιήγησης που διαρκεί 45 λεπτά.

Tο σενάριο της βασικής περιήγησης δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να περιηγηθεί στο βασικό συμβατικό αρχιτεκτονικό μοντέλο, γνωρίζοντας τα βασικά σημεία της Iουστινιάνειας Aγίας Σοφίας. Ξεναγός στην περιήγηση αυτή είναι ένας σύγχρονος ερευνητής, ο οποίος μεταφέρει στον επισκέπτη ιστορίες και παραδόσεις σχετικά με τον ναό, αλλά και τους κατοίκους της Kωνσταντινούπολης σε διάφορες εποχές, μέσα από βυζαντινά κείμενα και πηγές. Eπίσης, δίνει πληροφορίες για θέματα της σύγχρονης έρευνας σχετικά με τον ναό. Στη νοητή αυτή διαδρομή μπορεί ο επισκέπτης να παρακολουθήσει την εξέλιξη του εικονογραφικού προγράμματος του μνημείου και να αποθαυμάσει τα ψηφιδωτά της βυζαντινής μνημειακής τέχνης, όπως και να πάρει πληροφορίες για τεχνικά ζητήματα κατασκευής. Eντυπωσιακή η τελετή της στέψης του αυτοκράτορα Mιχαήλ H΄ Παλαιολόγου που έγινε στην Aγία Σοφία, στις 15 Σεπτεμβρίου 1261, ένα μήνα μετά την ανάκτηση της βυζαντινής πρωτεύουσας από τους Σταυροφόρους, ιδρύοντας την τελευταία βυζαντινή δυναστεία των Παλαιολόγων. Aπό καθαρά αρχιτεκτονική άποψη ιστορούνται οι φυσικές καταστροφές κατά τους Παλαιολόγειους χρόνους (13ος-14ος αι.), ενώ στις επισκευές και την επαναδιακόσμηση του εσωτερικού, το μνημείο έλαβε την τελική του μορφή, με την οποία σώζεται μέχρι σήμερα. Eπιβίωσε δε η Aγία Σοφία –όπως τονίζεται– ως σύμβολο πνευματικό και πολιτικό της Bυζαντινής Aυτοκρατορίας παρά τις αντιξοότητες, ένα θαύμα της βυζαντινής αρχιτεκτονικής και ως μνημείο της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς... H παραγωγή, με συγχρηματοδότηση της Eλλάδας και της Eυρωπαϊκής Eνωσης. Πληροφορίες για τις μέρες και ώρες προβολής στο www.hellenic-cosmos.gr. Xώρος δωρεάν στάθμευσης και για εισιτήρια στο Kέντρο Πολιτισμού «Eλληνικός Kόσμος», Πειραιώς 254, Tαύρος. Tηλ. 212-25.40.000.

Ελενη Μπιστικα απο την εφημ. Καθημερινη

4
Chat & Fun / Για να βαλουμε επιτελους μυαλο.
« στις: Νοέμβριος 25, 2015, 05:29:50 μμ »
Για να βαλουμε επιτελους μυαλο η μονη λυση είναι να αποκλειστουν οι Ελληνικες ομαδες από τα Ευρωπαικα κυπελλα για καμια πενταετια όπως τοτε οι Αγγλικες στο μακρινο 1985.
Απο τοτε εστρωσε η κατασταση στην Αγγλια και εξαφανιστηκαν οι γνωστοι Hooligans.
Δυστυχως όμως δεν εχουμε πρωθυπουργο την Μαργκαρετ Θάτσερ.
Μακαρι να είχαμε μια(`η έναν) τετοια(ο) πολιτικο.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/1Wa1kFaRE0c" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1Wa1kFaRE0c" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/61Y2DyHzKWc" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/61Y2DyHzKWc" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/NPZ5yBecSpA" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NPZ5yBecSpA" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>



5
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Christophe Claret
« στις: Αύγουστος 08, 2015, 09:09:56 πμ »
CHRISTOPHE CLARET Allegro
 
What a journey! Christophe Claret graduated from the Geneva Watchmaking School, trained under Roger Dubuis and founded the brand that bears his name in Le Locle in 1989. He started out working for major brands and ended up unveiling the DualTow in 2009 which we still remember today. This watch symbolised the dawn of the Christophe Claret brand. Next came the X-TREM 1, Blackjack, Adagio, Soprano and Margot. The watchmaker has added a new piece to his Traditional Complications collection: the Allegro. This minute repeater has cathedral gongs, so-called because they coil twice around the movement rimming the case. The gongs are made of drawn steel and fitted with a patented mechanism that prevents vibration and interference to produce a unique sound. The manual wind movement also brings to life the date, GMT and day/night indicator functions. It comes in rose gold or grey with titanium. Limited edition (20 of each model available). Price: 268’000 CHF (excl. VAT)


image hosting site no sign up

watches-news.com

6

uploadimage

This month Panerai opened its first ever flagship store in the United States and I was lucky enough to go down to see the boutique for myself. The 2,200 square foot boutique is located in the heart of the Miami Design District – the innovative neighborhood being developed by Dacra, founded by entrepreneur Craig Robbins, and L Real Estate, a global real estate and development fund.


print screen windows 7

The Miami Design District development is special in that it partners with prominent architects and artists to design the buildings and retail spaces. Each space is unique and creates an overall experience for the shopper. The Panerai boutique is located in an area called Palm Court, along with several other luxury brands such as Vacheron Constantin, IWC, Hublot, and Piaget (to name a few). The boutique is in a blue reinforced glass structure designed by Sou Fujimoto, who is known for his delicate and strong structures that deal with the concept of light. The facade is inspired by Miami’s frequent and powerful rainstorms and is majestic to see in person. Palm Court also features a sculpture of Le Corbusier by Xavier Veilhan (below left – Le Corbusier was one of the most influential architects of the 20th century, and was born in the Canton of Neuchâtel, by the way, where Panerai's manufacture is located) and Buckminster Fuller’s Fly’s Eye Dome (below right), which is also the entrance to the underground parking lot.


free image hosting


image hosting over 2mb


gifs upload

The interior of two-story Panerai boutique was designed by Patricia Urquiola (pictured above with Mr. Bonati), a Spanish architect who worked closely with Panerai in creating a welcoming space that marries the technical aspect of watchmaking with Panerai’s deep marine history. The space is a luxurious mix of deep brown and caramel tones with brass accents. The designer used rich materials such as veined marble, brass, and wood to align with Panerai’s Florentine origins. Upon entering the store you immediately notice the height of the ceiling and the over-sized floating “chandelier” that is made up of oversized, suspended movement parts.


screenshot


image url


uploading pictures

An equally impressive accent, is that the entire left-hand wall is made of ridged mirrored glass to mimic the sea, further playing up the nautical design inspiration. The other features of the first floor space, like the watch cases, are all nautical themed with porthole-shaped glass vitrines and displays. In the back right-hand corner, next to the stairs encased by brass bars, is an original Frogman diving suit.


how to capture screen

The second floor boasts a private seating area and massive outdoor patio, and is designed to host events and art exhibitions to tie in with the artistic purpose of the Design District. But the coolest part, is the oversized Panerai Marina wall clock. This is where I had the pleasure of sitting down with Panerai CEO Mr. Bonati himself. I was able to ask him a series of questions regarding the boutique, the future of Panerai and his personal love of sailing. Read on for more.


screen shot pc


free screen capture

7
Panerai continued to impress this year, with a collection of novelties that displayed innovative materials such as the Panerai Luminor Submersible 1950 Carbotech. But the brand also turned to stainless steel, its material par excellence, to introduce a new limited edition equation of time.


upload pics

The equation of time complication is a rare, but wonderful sight, and Panerai’s linear sliding scale is perhaps the most recognizable and most practical interpretation of it. Displayed at 6 o’clock, it shows the difference between the mean time indicated by a watch and the true time indicated by the solar meridian – which can fluctuate during the course of the year between plus and minus 16 and 14 minutes. When the date and the month are set on the watch, this difference in time shows automatically on the equation of time display.

The watch also features running seconds at 9 o’clock, as well as a date and month indication at 3 o’clock set against a black dial. Note the unusual display of the months, which are cleverly set in a circular shape, from December (D) through March (M), June (J), September (S) and back to December.


free photo hosting

Offered in “Acciaio,” Italian for stainless steel, this limited edition watch comes inside a vintage-inspired polished case that contrasts wonderfully with the brushed-finish of the brand’s distinctive crown-protecting device.
On the wrist, the 47mm Luminor case will be familiar to paneristis – the brand’s most faithful group of collectors. And while it may sound rather large for those who are not part of that exclusive group yet, the sides sweep back gracefully to make it feel less imposing.


free photo hosting

The Panerai Luminor 1950 Equation of Time 8 Days Acciaio houses caliber P.2002/E, a new hand-wound mechanical movement based on the brand’s original P.2002 caliber presented in 2005. Made up of 328 parts, it beats at 28,000bph, and has a power reserve of 192 hours, or 8 days. The new in-house caliber can be admired through the sapphire case back, just as the watch’s power reserve indicator, located at 4 o’clock on the movement side.

A limited edition of 100 pieces, the Panerai Luminor 1950 Equation of Time 8 Days Acciaio comes with an antique brown alligator strap with ecru stitching.

By Arthur Touchot

8
Υπαρχουν καποιες προσφορες στην μπουτικ της Breitling.
Τα πιο ενδιαφεροντα μοντελα ηταν δυο:

Το A1739102 με τιμη 3310
και
Το Α13358 με τιμη 5000

Οποιος ενδιαφερεται γι'αυτα τα μοντελα μπορει να τα αγορασει με 35% εκπτωση.


10
Στην αγορά κυκλοφορούν πολλά ρολόγια που δεν είναι αυθεντικά, ειδικά σε γνωστές μάρκες όπως είναι η Rolex και το βίντεο από τους Images Jewelers στο YouTube έρχεται να μας διαφωτίσει σχετικά.

Ένα από τα στοιχεία που πρέπει να προσέξει κανείς είναι το εάν έχει μηχανικό μηχανισμό ή Quartz, κάτι το οποίο μπορεί να καταλάβει κανείς από τον χαρακτηριστικό ρυθμό με τον οποίο κινείται ο δείκτης των δευτερολέπτων. Ένα Rolex δεν θα έχει ποτέ quartz μηχανισμό. Ένα άλλο στοιχείο είναι το βάρος της κάσας του ρολογιού, όταν κανείς φορά το ρολόι στο χέρι του. Θα πρέπει να νιώθει ότι το ρολόι έχει στιβαρή κατασκευή και βάρος στο χέρι.

Η κορώνα είναι ένα ακόμα στοιχείο που θα πρέπει να προσέξει ο επίδοξος αγοραστής ενός Rolex, όπου στο αυθεντικό μοντέλο, έχει γίνει περίτεχνος σχεδιασμός της κορώνας, με ανάγλυφο σχεδιασμό. Ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο ενός αυθεντικού Rolex είναι το Cyclops lens που μεγενθύνει την ένδειξη της ημερομηνίας στο καντράν. Στα περισσότερα ψεύτικα Rolex αυτό δεν συμβαίνει.

Ειδικά όσοι επιλέγετε να ψωνίσετε το ρολόι σας από το Διαδίκτυο, θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και να μην παρασύρεστε από τυχόν προσφορές και χαμηλές τιμές.

Δείτε και το ακόλουθο βίντεο.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/Bb2Jb5AtuKA" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Bb2Jb5AtuKA" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


11
Things could be worse: a sunny summer day, a speedy convertible and a cool IWC watch. The car is the Mercedes SLS AMG Roadster. The watch is also an AMG, of sorts: the Ingenieur Automatic AMG Black Series Ceramic, introduced last year in honor of IWC’s sponsorship of the Mercedes AMG Petronas Formula 1 team. It seems fitting that we test the AMG watch while test driving an AMG car, so here we are at AMG headquarters in Affalterbach, Germany, ready to take car and watch for a spin.

First, we’re briefed about the locations of nearby speed traps. Then, we’re asked to return the $200,000-plus car unscathed. No problem, we promise.

We spend the morning shooting photos of the watch in and around the parked roadster, so we have time to scrutinize all the IWC’s details.


upload pictures free

The metallic brown of the dial contrasts beautifully with the matte black ceramic case and the shiny black ceramic bezel, which look every bit as high-tech as the five eye-catching screws with special heads on the front of the watch. The warm color of the dial, the beige-orange luminous material on the indices and hands and the leather-inlay strap add a very special touch to this otherwise technical-looking watch – like a brown leather sofa in front of an exposed-concrete wall.

The SLS’s interior was designed in the same mode: the air vents and gear-selector lever are milled from aluminum and are inspired by jet engines and throttle controls. The rest of the interior boasts plenty of plush upholstery.

The watch’s indices are shaped like miniature racecars, with high tail-end spoilers on their outer ends.

Now it’s time for our test drive. The convertible top disappears behind the seats and a roaring eight-cylinder fanfare trumpets from the tailpipes when we press the start button. Wow! We forget all about the Ingenieur’s quiet ticking when we hear that. Even the 1,000-watt surround-sound system from Bang & Olufsen becomes a trifling matter, but we switch it on anyway.


adult image

The SLS AMG is easy to drive: we simply shift the selector lever to “D” and enjoy a smooth and rather comfortably suspended ride both on straight stretches and around curves. The Ingenieur is equally user-friendly: the crown is easy to grasp, unscrew and pull out, despite the crown protectors. A stop-seconds hand and a rapid-reset mechanism for the date simplify exact setting.

At long last, we reach the autobahn, leaving speed limits behind. We press the pedal to the metal and the engine emits a sound like a jet taking off. The photographer, sitting in the passenger’s seat, clings anxiously to his camera. From zero to 60 in 3.7 seconds makes you feel as if you’ve just kicked a giant. The speedometer soon reaches 100 mph. Even at this speed, the wind blowing through our hair is more or less endurable. The photographer is no doubt relieved to discover there is too much traffic on the autobahn for us to safely accelerate to the car’s incredible top speed of 200 mph.


image hosting over 10mb

Of course, unlike cars, watches are judged not by how fast they go but by how precisely. After our ride, with the help of a timing machine, we find the Ingenieur to be precise indeed. With an average daily gain of just 1.8 seconds, the Ingenieur AMG comes quite close to achieving optimal performance. The greatest deviation among positions, six seconds, is more than acceptable. The amplitude of the balance is fairly stable between flat and hanging positions.


image hosting 5mb

The Ingenieur’s dial is easy to read. The indices and the two numerals ensure adequate orientation and the double-digit minutes numerals on the flange above the hour indices are surprisingly helpful. You can tell the time quickly, even while you’re driving through a tunnel, although the dial’s luminosity weakens if the watch is in the dark for a long time.

At the moment, though, in the blazing sunshine, there’s no need to worry about luminosity. We’ve found the switch to operate the car’s adaptive adjustable suspension. We choose “sport plus” and steer through the curves at breakneck speed. The suspension in this setting is so hard that the Ingenieur is challenged to cushion the impacts with its serpentine rotor bridge, designed to absorb shocks. We’re also pleased that despite this watch’s diameter of 46 mm, its strap clings as closely and as comfortably to our wrist as does the racing seat of the SLS to its driver. Nothing presses uncomfortably against the wrist, and the strap’s rubber inner surface feels as soft and supple as the roadster’s Alcantara upholstery.


image url

We pull over for a quick break in a shady spot, and this gives us a chance to take a closer look at the strap and clasp, where we discover a shortcoming, at least in warm weather: the seam wicks perspiration from the wrist to the strap’s prettily grained leather inlay, which causes the inlay to darken along its edges. The buckle is pronged and made of matte titanium rather than ceramic, but it’s nevertheless a good match for the watch. The buckle is easy to use and doesn’t feel unduly thick, thanks to the beveled slits in the strap.

The ceramic of the watch’s case has a hardness of 1,350 on the Vickers scale and is six times as scratch resistant as steel. On the other hand, it will break when subjected to just one-tenth as much force as would permanently deform steel. Shattered cases are nonetheless rare. The cases are made by Formatec Technical Ceramics of the Netherlands.

The movement is made in house. It’s the Caliber 80110, which IWC introduced at the time of the relaunch of the Ingenieur collection in 2005. It incorporates the Pellaton pawl winding system and Triovis fine adjustment. The movement is scantily embellished; the surfaces aren’t polished and the edges aren’t beveled.

The rotor on our test watch is blackened and various decorative patterns are available.


photo hosting sites

Unlike earlier Ingenieur models, this one does not incorporate a soft-iron Faraday cage to protect the movement from magnetic fields. Leaving it out enabled the designers to make the watch thinner and to incorporate a transparent back. Given the lack of protection, we were glad that the lateral loudspeakers of the SLS’s sound system are installed somewhat higher up, where the watch won’t come too close to them when you rest your forearm on the armrest.

The watch’s styling alludes to the Ingenieur SL by Gérald Genta from the 1970s, a sporty luxury watch with an integrated metal bracelet and five holes on its bezel. With the collection’s 2005 relaunch, the case took on a more angular shape and the numerals on the dial their current look. Crown protectors have been a familiar feature since 2009, when they appeared on the Ingenieur Mission Earth. The screws on the bezel, which replace the five holes, are new. They’re not merely decorative: they penetrate all the way through to affix the bezel and the back to the middle piece of the case. Their unusually shaped heads through to affix the bezel and the back to the middle piece of the case. Their unusually shaped heads are examples of the watch’s good craftsmanship.

Exclusiveness is important for both luxury cars and luxury watches. Pricing is one way to achieve it. Plan to spend $12,300 for the IWC Ingenieur Automatic AMG Black Series Ceramic, a sum about equal to the surcharge for the SLS’s optional ceramic brakes. This comparison is pretty much the only one that can make this watch seem like a bargain. One has a right to expect more embellishments in such a costly watch, especially on its movement. But who would talk about money when he’s cruising along in a superlative sports car and wearing a cool watch? If you can afford the SLS, we would recommend that you opt for the version without ceramic brakes, and use the money you save to buy the ceramic Ingenieur.

Sadly, the time has come to return the SLS, to electrically close its roof and hand over the keys. Our homeward journey in an old VW Passat brings us back to reality, but we’re consoled by knowing we’ll be able to wear the Ingenieur for a few more days.

SPECS:
Manufacturer: IWC Schaffhausen, Baumgartenstrasse 15, CH-8201 Schaffhausen, Switzerland
Reference number: IW322504 Functions: Hours, minutes, seconds, date, stop-seconds function
Movement: Manufacture Caliber 80110, automatic, 28,800 vph, 28 jewels, Kif shock absorption, Triovis fine adjustment, 44-hour power reserve, diameter = 30 mm, height = 7.26 mm
Case: Ceramic case with flat sapphire crystal that is nonreflective on both sides, screwed ceramic crown, five screws to secure the back, sapphire caseback, water resistant to 120 m
Strap and clasp: Rubber strap with leather inlay and titanium pronged buckle
Rate results: (Deviations in seconds per 24 hours) Dial up -1 Dial down +3 Crown up +1 Crown down +5 Crown left +2 Crown right +1 Greatest deviation of rate 6 Average deviation +1.8
Average amplitude: Flat positions 291° Hanging positions 262° Dimensions: Diameter = 46 mm, height = 14.5 mm, weight = 142 g
Price: $12,300

SCORES:
Strap and clasp (max. 10 points): The strap, made of rubber, has an attractive leather inlay and is well crafted, as is the matte titanium pronged buckle. 8
Operation (5): The crown, made of ceramic, can be easily unscrewed, pulled out and turned. The watch has stop- seconds and rapid-reset functions. 5
Case (10): Love of detail is evident in the unconventional screw heads and in the alternately polished and matte surfaces. The ceramic case is scratch resistant. 9
Design (15): The play between coolly technical design and warm colors and surfaces works well and makes the Ingenieur an unusual watch. 14
Legibility (5): Bold indices, numerals and hands ensure that the time is easy to read. Plenty of luminous material helps at night, but the glow doesn’t last very long. 5
Wearing comfort (10): Despite its large size, this watch fits comfortably and snugly around the wrist. 9
Movement (20): This manufacture caliber earns kudos for its pawl winding and shock absorption to protect its rotor, but the fine adjustment for the index and the embellishments are merely on ETA’s level. 16
Rate results (10): The results were good, with a slight average daily gain and no unduly large deviations among the various positions. 8
Overall value (15): The craftsmanship is good, the case is ceramic and the movement is made in house, but the price is nonetheless high. 10
TOTAL: 84 POINTS

This article originally appeared in the January-February 2014 issue of WatchTime. Original photography by Nik Schölzel.


12
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Victorinox
« στις: Ιούλιος 19, 2015, 07:19:16 πμ »
VICTORINOX Alpnach Mechanical
 
Alpnach, in the district of Obwald, is a military aerodrome where the famous Cougar AS532 is stationed among the Swiss Army’s flotilla of helicopters. But Alpnach is also the name of a collection of timepieces by Victorinox, inspired by this renowned rotorcraft. A simple glance at the all-black or anthracite-grey dial is enough to recognise the flight instrument design. The watch face features 3 concentric circles for the hour markers (on the flange), minutes and finally, military time, all swept by two luminescent watch hands and a red or green-tipped second hand while the date is displayed in an aperture at 6 o’clock. These functions are powered by an ETA 2824-2 mechanical self-winding movement housed in the centre of the 44mm black PVD-coated stainless steel case. The case is fitted with a bezel engraved with a countdown and a screw-down protected crown. Price: 1,195 CHF – 1,295 CHF


20mb image hosting

13
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Bremont
« στις: Ιούλιος 07, 2015, 10:41:06 μμ »
Bremont America`s Cup


upload pics

14
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Cecil Purnell
« στις: Ιούλιος 07, 2015, 10:05:28 μμ »
Cecil Purnell Double Tourbillon V15 White Gold


free photo hosting

15
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Briston
« στις: Ιούλιος 07, 2015, 10:01:14 μμ »
Briston Clubmaster Sport Acetat


image hosting free

16
Ρολόγια χειρός και τσέπης / Manufacture Royale
« στις: Ιούλιος 07, 2015, 09:56:56 μμ »
Manufacture Royale 1770 Micromegas double flying tourbillon double Tempo


image uploading

17
Η αγορά ενός ρολογιού δεν είναι μια απλή υπόθεση, ειδικά εάν θέλει κανείς να επενδύσει ένα σημαντικό ποσό σε ένα ρολόι Omega.
Μετά από το βίντεο που δημοσιεύσαμε σχετικά με το πώς μπορεί κανείς να διακρίνει ένα αυθεντικό rolex σε σχέση με ένα ψεύτικο, δημοσιεύουμε εδώ ένα αναλυτικό βίντεο που μας δείχνει τα στοιχεία που πιστοποιούν ότι ένα ρολόι της Omega είναι αυθεντικό.
Το βίντεο προέρχεται από το κανάλι Swiss Made του YouTube και μας δείχνει μερικά από τα βασικά στοιχεία αυθεντικότητας ενός Omega. Δεν είναι μόνο η αίσθηση της ποιότητας και πολυτελούς κατασκευής που αποπνέει ένα Omega, ή το βάρος της κάσας του, καθώς η Omega έχει προβεί σε αρκετές κινήσεις που πιστοποιούν την αυθεντικότητα των ρολογιών της, όπως είναι ο μικρός αριθμός στις βάσεις σύνδεσης της κάσας με το λουράκι ή το μπρασελέ, ο οποίος πρέπει να ταιριάζει με εκείνον που συνοδεύει τα έντυπα πιστοποίησης γνησιότητας που συνοδεύουν ένα αυθεντικό Omega.

<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/9h3UnV9xjdE" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9h3UnV9xjdE" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


πηγη:Chronos Plus

18
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Βlackout Concept Geneve
« στις: Μάιος 24, 2015, 07:53:43 μμ »
Για οποιον θελει να κανει καποια `μοντιφα`στο Ελβετικο του ρολοι,αυτο είναι το κατάστημα που του ταιριαζει:

http://www.blackoutconcept.com/en/custom-watches/panerai

19
Chat & Fun / Iron Mike
« στις: Ιανουάριος 18, 2015, 08:54:37 πμ »
Καλα τα πηγε ο κυριος Ηarun Kina. :dielaughing:
Ο Ιron Mike τον ελιωσε στον 5ο γυρο.
Μπραβο λεβεντη μας.
Εκανες περιφανη ολη την Ελλαδα.
Και υπ`οψιν: Mike vs turkey= 10-0

http://www.sport24.gr/Sports/OtherSports/fight-sports/evgale-nok-aoyt-ton-kina-o-zampidhs.3253290.html

20
Επιλογή-Αγορά ρολογιού / Ποιο απο τα δυο καταδυτικα?
« στις: Νοέμβριος 06, 2014, 08:48:38 μμ »
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/FFs5Qa_kbDM" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FFs5Qa_kbDM" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/CdYAO8ob4Xw" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CdYAO8ob4Xw" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>


Παρακαλω αιτιολογήστε την αποψη σας.

Σελίδες: [1] 2 3 4