Kαι ξαφνικά, δυό βδομάδες μετά την αγορά, ο 3313 άρχισε να βαριέται...στις δύο ώρες αυτός γύριζε μία...μετά από λίγο τον έπιανε το φιλότιμο και δούλευε σωστά για 5-6 ώρες...μετά πάλι χασομέρι...και χασομέρι...φορούσα το ρολόι και έβλεπα τα δευτερόλεπτα να σταματούν και να αρνούνται να επανεκινήσουν. Την Παρασκευή το άφησα στο μαγαζί που το αγόρασα. Απ'ότι κατάλαβα πήγε στο service τη Δευτέρα. Ζήτησα από το μαγαζί που το πήρα, αν η βλάβη που είχε ήταν σοβαρή και χρονοβόρα, να γίνει αντικατάσταση με καινούργιο και ο ιδιοκτήτης μου είπε να μην ανυσηχώ. Δυό μέρες μετά, την Τετάρτη, με πήραν τηλέφωνο ότι το ρολόι θα αντικατασταθεί και χθες Παρασκευή περέλαβα το καινούργιο Broad Arrow. Ωραίες καθαρές δουλειές. Τέλειο after sales. Eννοείται πως το μεγάλο μπράβο ανήκει στο κατάστημα που ζήτησε και πέτυχε την αντικατάσταση, εδώ φαίνεται και η αξία-σημασία ενός δυνατού εξουσιοδοτημένου καταστήματος. Μπράβο και στην Omega-Swatch group που ανταποκρίθηκε άμεσα. Τέλος καλό, όλα καλά