Αποστολέας Θέμα: OMEGA  (Αναγνώστηκε 1846356 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5020 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:20:18 μμ »
Το έχω δοκιμάσει και δεν είχε κανένα πρόβλημα και στην 861 και στην 1861.
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5021 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:28:50 μμ »
Το πραγμα είναι απλο.
Το ρολοι δουλευει και εσυ το σταματας απότομα και όχι μονο αυτό αλλα το αναγκαζεις να δουλεψει και με αντιθετη φορα.
Τωρα αν σπασει καποια παλετα της αγκυρας αντε εσυ να αποδειξεις ότι εγινε από αυτό που εσυ εκανες με βαση αυτά που ελεγαν οι οδηγιες.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5022 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:30:21 μμ »
Ισως κανωντας το μια δυο φορες να μην κανεις εμφανη ζημια.
Αλλα πως ξερεις ότι δεν αρχιζει η αλλαγη στις μοιρες της αγκυρας.

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5023 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:39:39 μμ »
Πιστεύω ότι αν το κανεις, όπως στα seiko ή στις κουρδιστες UNITAS, όταν το ρολόι είναι τελείως ξεκούρδιστο και δεν έχει καμία δύναμη το mainspring, ούτως ώστε το φρενάρισμα να δημιουργήσει πιθανά προβλήματα, δεν πρέπει να συμβαίνει τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5024 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:43:06 μμ »
Πιστεύω ότι αν το κανεις, όπως στα seiko ή στις κουρδιστες UNITAS, όταν το ρολόι είναι τελείως ξεκούρδιστο και δεν έχει καμία δύναμη το mainspring, ούτως ώστε το φρενάρισμα να δημιουργήσει πιθανά προβλήματα, δεν πρέπει να συμβαίνει τίποτα.

Μα με τελειως ξεκουρδιστο το ρολοι παλι θα χασεις καποια δευτερα.
Ισως Πανο με τον τροπο που λες αν το ρολοι εχει μια με δυο στροφες να μην δημιουργει θεμα αλλα αυτό δεν μπορει να το κανεις παντα.
Εγω δεν θα το εκανα.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5025 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:51:08 μμ »
Πανο μελετησε το παρακατω βιντεο και φαντασου τι μπορει να γινει όταν φρεναρεις το ρολοι και το οδηγεις να δουλεψει αναποδα.
https://www.youtube.com/watch?v=QwgJQCKdc1o

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5026 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:53:15 μμ »
Πανο μελετησε το παρακατω βιντεο και φαντασου τι μπορει να γινει όταν φρεναρεις το ρολοι και το οδηγεις να δουλεψει αναποδα.
https://www.youtube.com/watch?v=QwgJQCKdc1o
Το συστημα διαφυγης του Ελβετικου μοχλου είναι κατασκευασμενο να δουλευει προς μια κατευθηνση και όχι προς την αντιθετη.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5027 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:54:59 μμ »
Το έχω δοκιμάσει και δεν είχε κανένα πρόβλημα και στην 861 και στην 1861.

Θοδωρή, πόσο συχνά τα φοράς και πόσο συχνά το έχεις κάνει το κολπάκι; Δηλαδή το "δεν είχε κανένα πρόβλημα" έχει προκύψει από συνεχή χρήση;

Και εγώ 2-3 φορές που το έχω κάνει, δεν έχει πάθει κάτι. Θεωρείς όμως ότι αν κάποιος το κάνει συστηματικά, δε θα πάρει κάνα γρανάζι στο χέρι;

Τέλος πάντων, ο καθένας με το ρολόϊ του ας κάνει ό,τι θέλει. Και εγώ βάζω στο Sub πράσινα λουράκια στην τελική  :P :P :P

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5028 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:56:18 μμ »
Μα με τελειως ξεκουρδιστο το ρολοι παλι θα χασεις καποια δευτερα.
Ισως Πανο με τον τροπο που λες αν το ρολοι εχει μια με δυο στροφες να μην δημιουργει θεμα αλλα αυτό δεν μπορει να το κανεις παντα.
Εγω δεν θα το εκανα.

Περιμένω να πλησιάσει το δευτερόλεπτο που έχει σταματήσει το ρολόι και 3 δευτερόλεπτα πριν κουνάω το ρολόι να ξεκινήσει, όποτε είναι 3 δευτερόλεπτα μπροστά απο το time.is. Έτσι όπως είναι πεθαμένο ακουμπάω απλά την κορώνα και σταματάνε αμέσως τα δευτερόλεπτα, όποτε συγχρονίζωι τα δευτερόλεπτα και αμέσως του ρίχνω καμία  10αρια περιστροφές για να πάρει τα ίσα του το mainspring, ρυθμίζω και την ώρα και μετά κουρδίζω φουλ το ρολόι.


Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5029 στις: Ιούνιος 13, 2016, 07:57:49 μμ »
Περιμένω να πλησιάσει το δευτερόλεπτο που έχει σταματήσει το ρολόι και 3 δευτερόλεπτα πριν κουνάω το ρολόι να ξεκινήσει, όποτε είναι 3 δευτερόλεπτα μπροστά απο το time.is. Έτσι όπως είναι πεθαμένο ακουμπάω απλά την κορώνα και σταματάνε αμέσως τα δευτερόλεπτα, όποτε συγχρονίζωι τα δευτερόλεπτα και αμέσως του ρίχνω καμία  περιστροφές για να πάρει τα ίσα του το mainspring, ρυθμίζω και την ώρα και μετά κουρδίζω φουλ το ρολόι.

 :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked:
 :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5030 στις: Ιούνιος 13, 2016, 08:01:57 μμ »


Θοδωρή, πόσο συχνά τα φοράς και πόσο συχνά το έχεις κάνει το κολπάκι; Δηλαδή το "δεν είχε κανένα πρόβλημα" έχει προκύψει από συνεχή χρήση;

Και εγώ 2-3 φορές που το έχω κάνει, δεν έχει πάθει κάτι. Θεωρείς όμως ότι αν κάποιος το κάνει συστηματικά, δε θα πάρει κάνα γρανάζι στο χέρι;

Τέλος πάντων, ο καθένας με το ρολόϊ του ας κάνει ό,τι θέλει. Και εγώ βάζω στο Sub πράσινα λουράκια στην τελική  :P :P :P

Πολύ συχνά παλιότερα. Πότε δεν είχε πρόβλημα. Γιατί να πάρει κάποιο γραναζι στο χέρι; δεν είναι ο κυρος γραναζης. Είναι η 861 και η 1861 και χακαρει έτσι by default. Η μηχανή αυτή κουρδιζει και προς τις δύο κατευθύνσεις οπότε και η κίνηση προς τα πίσω δεν δημιουργεί πρόβλημα στον κυρο γραναζη
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5031 στις: Ιούνιος 13, 2016, 08:48:51 μμ »
<object codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.youtube.com/v/r5lGV79KSxw" width="425px" height="350px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/r5lGV79KSxw" /><param name="wmode" value="transparent" /><param name="allowScriptAccess" value="never" /><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></object>
.
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5032 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:13:56 μμ »

Πολύ συχνά παλιότερα. Πότε δεν είχε πρόβλημα. Γιατί να πάρει κάποιο γραναζι στο χέρι; δεν είναι ο κυρος γραναζης. Είναι η 861 και η 1861 και χακαρει έτσι by default. Η μηχανή αυτή κουρδιζει και προς τις δύο κατευθύνσεις οπότε και η κίνηση προς τα πίσω δεν δημιουργεί πρόβλημα στον κυρο γραναζη

Ναι; Δεν το ήξερα αυτό. Πάντως  δεν έχει την ίδια αίσθηση προς τις δύο κατευθύνσεις !
Σίγουρα  ???

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5033 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:20:31 μμ »
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό, εξάλλου οι οδηγίες παραπάνω λένε turn the crown forward.


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5034 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:28:07 μμ »
Μονο προς μια κατευθηνση κουρδιζει.
Το ότι μπορεις να γυριζεις πισω την κορωνα δεν σημαινει ότι κουρδιζει κιολας.

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5035 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:29:07 μμ »
Πανο θα το ψάξω. Προς τα μπρος το κουρδιζω αλλά είχα δει ότι κουρδιζει και με την μπρος πίσω κίνηση χωρίς να χρειάζεται η πλήρης περιστροφή. Βλέπω Ιταλία τώρα και το βλέπω μετά λολ
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
OMEGA
« Απάντηση #5036 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:32:14 μμ »
Πανο θα το ψάξω. Προς τα μπρος το κουρδιζω αλλά είχα δει ότι κουρδιζει και με την μπρος πίσω κίνηση χωρίς να χρειάζεται η πλήρης περιστροφή. Βλέπω Ιταλία τώρα και το βλέπω μετά λολ

Λολ και καραλόλ ρε Θοδωρή ! Θα με τρελάνεις βραδιάτικα.
Φυσικά και το κάνεις μπρος-πίσω για να κουρδίσει ! Σε όλα τα κουρδιστά έτσι κουρδίζεις, δεν κάνεις πλήρεις περιστροφές ! Απλά κουρδίζουν μόνο στο "εμπρός", τα περισσότερα τουλάχιστον !
:lol:


Sent from my i-phone, using my fingers

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5037 στις: Ιούνιος 13, 2016, 10:35:30 μμ »
Λολ και καραλόλ ρε Θοδωρή ! Θα με τρελάνεις βραδιάτικα.
Φυσικά και το κάνεις μπρος-πίσω για να κουρδίσει ! Σε όλα τα κουρδιστά έτσι κουρδίζεις, δεν κάνεις πλήρεις περιστροφές ! Απλά κουρδίζουν μόνο στο "εμπρός", τα περισσότερα τουλάχιστον !
:lol:


Sent from my i-phone, using my fingers
Α μπα. Εγώ προς τα μπρος τα κουρδιζω ρε. Μάλλον λάθος κάνω τότε. Προφανώς η πίσω κίνηση δεν προσφέρει κουρδισμα αλλά αυτό δεν αναιρεί ότι δεν χαλάει το ρολοι από αυτή την κίνηση για να φοβηθει κανείς το hack. Τεσπα. Ίσως κάνω λάθος. Είμαι νουμπας με τους μηχανισμούς τελείως.
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8585
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5038 στις: Ιούνιος 14, 2016, 08:55:07 πμ »
Κούρδισμα στην 1861 προς τα μπροστά μόνο!
Όταν τραβήξεις την κορώνα για ρύθμιση και την γυρίσεις με ανάποδη φορά τότε κάνεις αυτό που περιέγραψε ο Άρης! Πολύ απλά: ΜΗΝ το κάνετε!!!!!!!!
Η ρύθμιση για τα δευτερόλεπτα ακριβώς γίνεται με το hacking system (ή αλλιώς halt seconds) που δημιουργήθηκε επί τούτου!!!!!
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος GiannisTissot

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 6301
    • Προφίλ
Απ: OMEGA
« Απάντηση #5039 στις: Ιούνιος 14, 2016, 09:12:26 πμ »


Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

The front tells the time and the back tells the story.