Τα τεστ τα πέρασε η 861 που κυκλοφορεί από το 1968, αλλά η NASA στέλνει στο φεγγάρι την 321 από το 1969 ως το 1972. Και ενώ στέλνει την 321 που σημαίνει ότι πληρεί τις προδιαγραφές της, ζητάει από την Omega τροποποίηση της μηχανής. Παράξενο, χαζή είναι η NASA;
Όχι βέβαια, διότι ήδη είχε τεστάρει την 321 από τις αρχές του 60 (χωρίς να το γνωστοποιήσει στην Omega) έτσι ώστε οι αστροναύτες των προγραμμάτων Gemini και Apollo να έχουν έναν αξιόπιστο χρονογράφο. Μετά από τον ντόρο που έγινε με την απόστολή Gemini 4 το 1965 με τον πρώτο διαστημικό περίπατο από Αμερικάνο (White), εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις του Speedmaster. Η απαίτηση της αγοράς για ένα μηχανισμό μαζικής παραγωγής και όχι της NASA, ήταν άμεση. Η 321 τροποποιήθηκε σε 861 η οποία πέρασε με τη σειρά της τις δοκιμές. 3 δεκαετίες αργότερα η 861 γίνεται 1861 που περνάει πάλι τα τεστ επιτυχώς.
Φιλικά
Δημήτρης
περα οτι πιστευω πως ανεφερα ηδη τα δεδομενα και σε αλλα ποστ να πουμε οτι η 321 ειναι ενα σχεδιο του 40 απο τους μηχανικους Albert Piguet και Jaques Reymond ,λεμανια και ομεγα μαζι,μια μηχανη αρκετα παλια σε σχεδιο που θα φορεσει η ομεγα σαν 321 το 49.αφου θελουμε την ιστορια μας.τον οκτωβριο του 68 εχουμε το περασμα απο την 145.012 (321) στην 145.022 (861)
η αλλαγη εγινε για να προσδωσει μεγαλυτερη αξιοπιστια και ακριβεια εχουμε λοιπον
απλοποιησh του συστηματος χρονογραφου απο column wheel σε camme
απο 18.000 περναμε σε 21.600A/h
balancier χωρις τις βιδες ρυθμισης(λειος)
νεο σπιραλ
νεα γεφυρα χρονογραφου απο τοξοειδης σε τραπεζοειδης μορφη
incabloc.
ολα αυτα δε νομιζω παρα να αποτελουν μια εξελιξη στην ερευνα για πιο ανθεκτικες και φτηνες σε συντηρησ και κατασκευη μηχανες το αλμα στην χρηση νεων τεχνολογιων απο τις δεκαετιες του 30 40 .