Αποστολέας Θέμα: Swatch Group Service  (Αναγνώστηκε 74082 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Baptiste

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 77
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουάριος 23, 2011, 12:18:45 πμ »
σας ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια! (για μηχανικο απλο εννοουσα οχι χρονογραφο)
 σκεφτομαι να αγορασω το planet ocean γι αυτο. κ επειδη οντως εχω ακουσει διαφορα για το σερβις τους ηθελα να μαθω να γνωριζω! ελπιζω βεβαια να μη το χρειαστω "αμεσα" μετα την αγορα  ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος NIMOS

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 20, 2011, 09:07:36 πμ »
Παιδιά καλημέρα! Πολύ σημαντικές οι επισημάνσεις σας. Αν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα όταν μιλάμε για service της  omega. Είχα ένα μικρό δίλλημα για την αγορά b s.o.heritage 46 k omega c.o. Μετά από όλα αυτά που διάβασα σίγουρα θα κινηθώ για την απόκτηση του Β . Ελπίζω μόνο να έχει to service που θα έπρεπε . Για τα Tag Heuer μήπως γνωρίζει κανείς αν έχει αξιόπιστο service?

Αποσυνδεδεμένος orologakias

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 243
  • Δεν κοιτάω την ώρα, το ρολόι κοιτάω........
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 03, 2012, 11:07:05 μμ »
Καλησπερα θα ήθελα και εγώ να σας πω για το προβλημα που αντιμετωπισα με citizen ultimate chronograph AV0031-59E αγορασα το ρολοι καινουργιο και στους 3 μηνες ο δεικτης των λεπτων του χρονογραφου πεταγοταν μονιμα ενα λεπτο μπροστα, πηγα το ρολοι στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι επρεπε να σταλει γερμανια γιατι εδω αυτο το μοντελο δεν επισκευαζεται περιμενα 4-5 μηνες ενω πηγαινα εκει συχνα και ρωτουσα τι γινεται με το ρολοι μου? μου ελεγαν οτι στελνουν emails και δεν εχουν παρει απαντηση τελικα γυρναει απο γερμανια και μεσα σε μια βδομαδα κανει ακριβως το ιδιο προβλημα σαν να μην του ειχαν κανει απολυτος τιποτα, το ξαναπαω στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι πρεπει να σταλει παλι γερμανια εγινα εξαλλος και ειπα οτι αγορασα ενα απο τα πιο ακριβα ρολογια της εταιρειας και θελω τωρα αλλαγη ρολογιου και τελικα ετσι και εγινε και δεν ξαναειχα κανενα προβλημα νομιζω μια εταιρεια σαν την ομεγα με πελατες που πληρωνουν τοσα χρηματα θα επρεπε να κανουν το λιγοτερο το ιδιο.

Αποσυνδεδεμένος JohannesD

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 15, 2012, 10:10:21 μμ »
Χαίρεται

Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και είπα να μοιραστώ και γω τον καημό μου με τους υπόλοιπους που είχαν την ατυχή εμπειρία της συναλλαγής με το σέρβις της swatch group hellas...Πριν 2 χρόνια μου κάναν δώρο έναν αυτόματο χρονογράφο le locle της tissot αγορασμένο από τον τοπικό αντιπρόσωπο της πόλης μου..Από τότε σχεδόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου καθώς το ρολόι έμελε να περάσει περισσότερο χρόνο στο σέρβις παρά στον καρπό μου!! Αρχικά, σε λιγότερο από 2-3 μήνες παρουσίασε πρόβλημα στο κούρδισμα καθώς η κορώνα στην τελευταία σκάλα δεν δούλευε με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία..το μαγαζί από που έγινε η αγορά το έστειλε για σέρβις όπου λύθηκε το πρόβλημα με αντικατάσταση κορώνας. Τον τελευταίο χρόνο όμως παρουσίαζε το εξής πρόβλημα, ενώ φρόντιζα να είναι κουρδισμένο και παρά την χρήση του ρολογιού σ'υμφωνα με της οδηγίες, ξαφνικά σταματούσε και γενικά έμενε πίσω στην ώρα ( δεν μιλάμε για μερικά λεπτά αλλά πάνω από 20!! ) Βαρέθηκα να το πηγαίνω στον καταστηματάρχη ο οποίος απλά το έστελνε στην swatch group χωρίς περαιτέρω υποδείξεις και μάλιστα σε μια αποστολή με χρέωσε και μεταφορικά!! Από τη μεριά τους οι υπεύθυνοι της swatch group πέρα από το γεγονός ότι αργούσαν υπερβολικά ( από τη στιγμή που άφηνα το ρολόι στο κατάστημα όπου το αγόρασα μέχρι να ξαναέρθει στα χέρια μου περνούσε τουλάχιστον μήνας!!! ) τέσταραν το ρολόι ( όπως φαίνεται και απτην φωτογραφία ) , μου το επέστρεφαν, παρουσίαζε πάλι πρόβλημα με την ώρα, ανέβαζα πίεση και φτου κι απτην αρχή!! Αποκορύφωμα της τραγελαφικής και απαράδεκτης κατάστασης ότι ( όπως διακρίνεται από τις ημερομηνίες στη φωτογραφία ) το στέλνω πάλι μέσω του μαγαζιού τον Αύγουστο, το κάνουν σέρβις στις 18/8/11, μου το επιστρέφουν, μετά από λίγες μέρες ξαναπαρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα με την ώρα, επαναλαμβάνεται η διαδικασία ( μαγαζί, δυσφορία καταστηματάρχη λες και θα έπρεπε να νιώθω τύψεις που του πηγαίνω το ρολόι αντί να επιληφθεί ο ίδιος της κατάστασης, swatch group σέρβις στις 21/9/11 και παραλαβή..( Εδώ να σημειώσω ότι δεν χρεώθηκα καμιά φορά για το σέρβις ενώ η εγγύηση έληγε στις 22/8/11!)

Μετά από όλα αυτά, αναγκάστηκα να πάρω στο σέρβις ο ίδιος και να τους περιγράψω την κατάσταση ( οτι δηλαδή έστειλα το ρολόι 2 φορές σε 2 μήνες χωρίς να λυθεί το πρόβλημα ), μου είπαν να τους το ξαναστείλω με δικία τους χρέωση χωρίς να το πάω στο κατάστημα όπως και έκανα. Επικοινώνησαν μαζί μου πριν στις αρχές Δεκέμβρη και με ενημέρωσαν πως το ρολόι χρειάζεται ολικό σέρβις ( αλλαγή ρουλεμάν κτλ ) με κόστος 295€ και 1 χρόνο εγγύηση...μόλις συνήλθα από το σοκ και τα πολλαπλά εγκεφαλικά προσπάθησα να τους εξηγήσω το..επιηκώς παράλογο που αξίωναν!! Δηλαδή να πληρώσω το 1/3 της αξίας του ρολογιού με σοβαρό κίνδυνο να ξαναζήσω τις ιστορίες φρίκης απτην αρχή! Μάλιστα μου ανέφεραν πως αυτό ισχύει σε όλα τα αυτόματα ρολόγια και σε όλες τις εταιρίες, ότι δηλαδή κάθε 5 χρόνια περίπου χρειάζεται ολικό σέρβις το οποίο χρεώνουν φυσικά και δεν δίνουν πάνω από 1 χρόνο εγγύηση!! Τελοσπάντων κατέληξα ότι δέχομαι να καλύψω το κόστος του ολικού σέρβις ΟΧΙ όμως με εγγύηση ενός έτους και κλείσαμε το τηλέφωνο...κατα τη διάρκεια των εορτών αμφιταλαντευόμουν εαν άξιζε να δώσω τόσα λεφτά για το le locle ή αν θα ήταν καλύτερο να αγοράσω καινούργιο!

Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά κάθε φορά που σκέφτομαι την όλη κατάσταση γίνομαι έξω φρενών!! Πείτε μου μπορώ να κάνω κάτι ή αναγκαστικά πρέπει να πληρώσω το κόστος ( υλικό και ηθικό ) του ολικού σέρβις;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων



Αποσυνδεδεμένος omegasnik

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3142
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 16, 2012, 12:18:38 πμ »
Ίσως κάποιοι κάποτε πρέπει να ενημερώσουν το ... group για τα συμβάντα στο τοπικό μαγαζί της Ελλάδας!

Φιλικά
Νίκος
ΑΚΑ justnik
όποιος πρόλαβε ...

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 16, 2012, 03:09:03 πμ »
Τα μηχανικά ρολόγια θέλουν όντως σέρβις αν πενταετία( γενικα μιλώντας) όμως αυτο δεν έχει σχέση με το πρόβλημα το συγκεκριμένο που αντιμετώπισες. Παράπονα για το service του Swatch Group έχουμε ακούσει πολλά, κυρίως όμως για χρόνους αναμονής κλπ. Λυπάμαι που βλέπω τέτοιες συμπεριφορές από άντιπροσωπείες. 295 ευρώ είναι ακριβή τιμή γαι σέρβις έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον όταν το ρολόι δεν χρειάζεται σέρβις(2 ετών) αλλά επισκευή...
Γράμμα στην Ελβετία κι αν δεν βγάλεις άκρη, σέρβις σε έναν ανεξαρτητο τεχνικό με το πολύ 100 ευρώ.
Εδώ να πω πως σημαντικό ρόλο παίζει και το κατάστημα αγοράς που δεν τους "απογειώνει" για την αντιμετώπισή τους. Έχω δει και το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό πολλές φορές επισημαίνω τη σπουδαιότητα του after sales του καταστήματος πέραν αυτού της αντιπροσωπείας...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος JohannesD

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 16, 2012, 01:59:10 μμ »
Παιδιά ευχαριστώ, νόμιζα πως εγώ ήμουν ο..τρελός της υπόθεσης μιας και στην swatch group τους φαινόταν φυσιολογικό 295 ευρώ ολικό σέρβις μετά από μόλις 2 χρόνια!! Χτες βράδυ έκατσα και έγραψα μια επιστολή για το όλο θέμα και το έστειλα εδώ  http://www.tissot.ch/?mod_contact

Εδώ να πω πως σημαντικό ρόλο παίζει και το κατάστημα αγοράς που δεν τους "απογειώνει" για την αντιμετώπισή τους. Έχω δει και το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό πολλές φορές επισημαίνω τη σπουδαιότητα του after sales του καταστήματος πέραν αυτού της αντιπροσωπείας...


Πόσο δίκιο έχεις..μιλάμε αν ήξερα τι θα τραβήξω και τι αντιμετώπιση θα έχω, ούτε απέξω απτο μαγαζί τους θα περνούσα!! Το λιγότερο αδιάφοροι και τελείως αντι επαγγελματική συμπεριφορά και μάλιστα σε τέτοιους καιρούς!! Εννοείται δε χάνω ευκαιρία να τους κάνω "διαφήμιση" για την εξυπηρέτησή τους!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 16, 2012, 02:04:26 μμ από JohannesD »

Αποσυνδεδεμένος CASTOR

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 23, 2012, 04:45:14 μμ »
Eν όψει παράδοσης του υπερβιαστικού μου (+33 sec) PRS-516 στην SWATCH GROUP,
και συναρτήσει αυτών που εδώ διαβάζω, ετοιμάζω ήδη "αλληλογραφία" μεταξύ
Παγκρατίου-Συγγρού-Le Locle Ελβετίας, καθώς κι ενημέρωση από την εταιρεία νομικής προστασίας μου.
Εκ πείρας μου ξέρω, πως μόνο έτσι συμμορφώνεται το (κακό) "επιχειρείν" στην Ελλάδα του 2012......
Μακάρι να διαψευσθώ.

ΥΓ. Άραγε το παρόν thread, έχει κοινοποιηθεί στην Swatch Group τόσο Ελλάδας όσο κι Ελβετίας ??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2012, 04:58:02 μμ από CASTOR »

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 23, 2012, 06:12:32 μμ »
Εγώ ήθελα να'ξερα: Μ....ς είναι οι Ελβετοί? Στείλε ρε Swatch Group έναν επιθεωρητή σου απο καμια Ω, να κάνει έλεγχο στο service της Ελλάδας, να δεί ότι είναι άχρηστοι και να τους πει να τα στέλνουν όλα στην μητρική για service. Δηλαδή έλεος!! Τέτοιες εποχές τα 300 ευρώ είναι πολλά λεφτά!!!

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 09:19:53 μμ »
Παιδιά καλησπέρα,

Είμαι νέος στο group, και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.
Έχω εδώ και έξι χρόνι το Planet Ocean, με το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Προχθές όμως είχα ένα μικρό ατύχημα, απο απροσεξία μου έπεσε κάτω και σταμάτησε να λειτουργεί.
Πήγα σήμερα στο κατάστημα απ'όπου το αγόρασα και μου είπαν ότι το κόστος ενός γενικού service απο την Omega μπορεί να φτάσειτα  €600,00.
Μου πρότειναν επίσης ένα δικό τους τεχνίτη ο οποίος θα μπορούσε να κάνει επισκευή στο ρολόι με κόστος το οποίο θα αντιστοιχεί σε κλάσμα του κόστους επισκευής απο την Omega.
Επιπλέον μου είπαν πώς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι και 3 μήνες.
Αυτό που με απασχολεί είναι αφενός το κόστος (€600,00) και αφετέρου εάν αξίζει τον κόπο.
Ο τεχνίτης απ'ότι πληροφορήθηκα είναι καλός και κανένα πρόβλημα δέν είχαν ποτέ με εκείνον.
Αλλά και πάλι...ξέρω'γώ???

Θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Πάνος

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 10:51:04 μμ »
Τα 600 ευρώ είναι υπερβολή για σέρβις άκόμη και στην Ω, κάπου στα μισά θα είναι λογικά. Παρόλα αυτά αν είναι αξιόλογος ο τεχνίτης μην το σκέφτεσαι καθόλου...
Καλωσόρισες στο φόρουμ...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #31 στις: Ιανουάριος 24, 2012, 11:01:08 μμ »
Παιδιά καλησπέρα,

Είμαι νέος στο group, και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.
Έχω εδώ και έξι χρόνι το Planet Ocean, με το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Προχθές όμως είχα ένα μικρό ατύχημα, απο απροσεξία μου έπεσε κάτω και σταμάτησε να λειτουργεί.
Πήγα σήμερα στο κατάστημα απ'όπου το αγόρασα και μου είπαν ότι το κόστος ενός γενικού service απο την Omega μπορεί να φτάσειτα  €600,00.
Μου πρότειναν επίσης ένα δικό τους τεχνίτη ο οποίος θα μπορούσε να κάνει επισκευή στο ρολόι με κόστος το οποίο θα αντιστοιχεί σε κλάσμα του κόστους επισκευής απο την Omega.
Επιπλέον μου είπαν πώς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι και 3 μήνες.
Αυτό που με απασχολεί είναι αφενός το κόστος (€600,00) και αφετέρου εάν αξίζει τον κόπο.
Ο τεχνίτης απ'ότι πληροφορήθηκα είναι καλός και κανένα πρόβλημα δέν είχαν ποτέ με εκείνον.
Αλλά και πάλι...ξέρω'γώ???

Θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Πάνος
Καλησπέρα φίλε μου και καλως όρισες στο mywatch,


Πολλά τα 600 ευρώ για service σε Planet Ocean, όπως επίσης ο χρόνος παράδοσης είναι ελεεινός. 3 μήνες για service που θα γίνει στην Ελλάδα δε γίνεται. Αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω έναν πολύ έμπειρο τεχνίτη, που μπορεί να σου κάνει ένα ολοκληρωμένο service με πολύ λιγότερα λεφτά απ'αυτά που σου ζήτησε ο αγιογδύτης. Άκους εκει 600 ευρώ για overhaul σε 2500 μηχανή. Για μένα αν θέλεις τη γνώμη μου, μη τους το πας.

Αποσυνδεδεμένος Yiangos

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #32 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 12:15:03 πμ »
Αν και θα προτιμούσα να ακούσω το χρόνο και το κόστος επισκευής απο το επίσημο service και όχι τον οποιοδήποτε πωλητή, θα σου πρότεινα και εγω να αποτανθείς σε κάποιον απο τους τεχνίτες που θα σου προτείνουν αρκετοί συνάδελφοι. Σίγουρα θα είναι φθηνότερες απο Swatch Group...
Τα 600 για PO είναι όντως υπερβολικά. Εμένα μου πήραν πριν 1 χρόνο 500+€ για το Moonwatch για γενικό service με αλλαγή δεικτών, πουσουάρ κλπ. Απο ότι μου είχαν πει τόσο στοίχιζε το service  στους χρονογραφους (λόγω πολυπλοκότητας). Το κράτησαν κοντά 3 μήνες βέβαια...

Φιλικά γιαννης

Οπου γης και Πατρίς...

Αποσυνδεδεμένος koubilaihan

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 3978
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #33 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 12:36:26 πμ »
Εμενα μου κανει εντυπωση που σου προτειναν οι ιδιοι τεχνιτη εκτος αντιπροσωπειας. Τελικα αυτο το service αξιζει την κακη φημη που εχει σε ολα τα επιπεδα...
Ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι ότι μια μέρα θα πεθάνω και η γυναίκα μου θα βάλει αγγελία τα ρολόγια μου, στις τιμές που της έχω πει ότι τα αγόρασα.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #34 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 12:40:16 πμ »
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος K_O_S_T_A_S

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4705
  • Θέλω Audemars Piguet αλλά... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΙΑ!
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #35 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 01:59:17 πμ »
http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/service-prices


Φιλικά Γιώργος
Ρε Γιώργο είναι απίστευτο!!! :o :o Το service της Ω είναι πιο ακριβό κι απο της Rolex? :o :o :o :o Πάαρα πολλά λεφτά!!

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #36 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 04:54:21 μμ »
Παιδιά καλησπέρα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, το link και τις απόψεις.Απ'ότι κατάλαβα η γνώμη για το service δέν είναι και η καλύτερη.

Άφησα σήμερα το ρολόι στο κατάστημα - όπως μου πρότειναν -, για να σταλλεί  στην Ω (Καλλιθέα) ώστε να γίνει εκτίμηση και κοστολόγηση της επισκευής που χρειάζεται, ώστε μετά να αποφασίσω εάν θα το στείλω στην Ω ή κάπου έξω. Μελετώντας το link όμως θεωρώ πώς λίγο πολύ την ταρίφα θα χρεώσουν (€ 410,00) ασχέτως της εργασίας που μπορεί να χρειαστεί.
Η εκτίμηση, μου είπαν, γίνεται ούτως ή άλλως χωρίς επιβάρυνση, και σε περίπου 10-15 ημέρες θα ξέρω.

Απλά, είναι ενα δύο ζητήματα τα οποία με 'κωλύουν' ώς προς το να αποτανθώ σε τεχνικό εκτός Ω:
- Επειδή το φοράω και στη θάλασσα (όχι οτι είμαι και ο Κουστω), τί γίνεται με τη στεγανοποίηση?
(στα έξι χρόνια που το χρησιμοποιώ δέ χρειαστηκε service, ούτε κάν Ο-ring).
Είναι οι εξωτερικοί τεχνίτες σε θέση να παρέχουν τέτοια στεγανοποίηση?

- Και σε περίπτωση που χρειάζονται ανταλλακτικά, οι εξωτερικοί τεχνικοί τί κάνουν????
Εννοώ, εάν πρόκειται για κάτι το οποίο μόνο απο το service της Ω μπορεί να γίνει?

Ίσως βρείτε τις ερωτήσεις αφελείς, αλλά δέν έχει ξαναχρεαστεί να πάω κάποιο άλλο ρολόι για service. Ευτυχώς γιατί......

Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Αποσυνδεδεμένος CASTOR

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 05:59:21 μμ »
Από σήμερα το πρωί το PRS-516 μου βρίσκεται στα "στοργικά" χέρια
της μαμάς Swatch Group Greece.
O -ευγενέστατος κι εξυπηρετικός- υπάλληλος στην υποδοχή του service
παρέλαβε το ρολόι, και με ενημέρωσε ότι μάλλον χρειάζεται ρύθμιση, για
την οποία απαιτούνται 7-10 μέρες, προκειμένου να λυθεί-παρακολουθηθεί κλπ.
Επίσης, λέγοντάς του, ότι είμαι ιδιαίτερα"ψείρας" ως προς την εξωτερική του
εμφάνιση και κατάσταση, μου διευκρίνησε πως πάντα προσέχουν τα ρολόγια
και το τράβηξε γύρω στις 10 φωτογραφίες.

ΥΓ. Κάπου, εδώ στο forum, διάβασα πως  η σύγχρονη διάγνωση-ρύθμιση των
μηχανικών ρολογιών γίνεται με παλμογράφο, αν θυμάμαι καλά.
Άραγε υπάρχει -και πόσο- η ανάγκη για την 10ήμερη παρακολούθηση ???


Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 25, 2012, 07:26:32 μμ »

- Επειδή το φοράω και στη θάλασσα (όχι οτι είμαι και ο Κουστω), τί γίνεται με τη στεγανοποίηση?
(στα έξι χρόνια που το χρησιμοποιώ δέ χρειαστηκε service, ούτε κάν Ο-ring).
Είναι οι εξωτερικοί τεχνίτες σε θέση να παρέχουν τέτοια στεγανοποίηση?

- Και σε περίπτωση που χρειάζονται ανταλλακτικά, οι εξωτερικοί τεχνικοί τί κάνουν????
Εννοώ, εάν πρόκειται για κάτι το οποίο μόνο απο το service της Ω μπορεί να γίνει?


Βεβαίως και θα σου κάνουν έλεγχο στεγανοποίησης και οι εξωτερικοί τεχνίτες και θα σου τυπώσουν και το ανάλογο αποδεικτικό.
Οι σοβαροί επαγγελματίες θα σου δώσουν και εγγύηση καλής λειτουργίας για 6 μήνες-1 χρόνο.
Εφόσον χρειαστούν ανταλακτικά, θα τα προμηθευτούν από το γκρούπ, αν και τώρα τελευταία τους καθυστερούν κάπως απ'ότι μαθαίνω...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος Panosp

  • Just Registered
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Swatch Group Service
« Απάντηση #39 στις: Ιανουάριος 26, 2012, 05:06:50 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση, μπορώ να πώ ότι με καθησύχασες, γιατί το σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε τεχνίτη εκτός Ω.

Βέβαια, τώρα θα πρέπει να περιμένω να επιστρέψει το ρολόι απο τη Swatch Group (εχθές το άφησα στο κατάστημα) και να ακούσω και το κόστος της επισκευής, αλλά έχουμε ακόμη καιρό. 10-15 μέρες θέλει περίπου μου είπαν απο το κατάστημα.

Η αλήθεια είναι πώς και στο κατάστημα μου είπαν ότι ο τεχνίτης τους είναι αξιόπιστος και αποτελεσματικός, γιατί αρκετοί πελάτες τους του εμπιστεύονται ρολόγια τους, Rolex, Breritling. Και μου είπαν ότι το κόστος επισκευής είναι περίπου στα € 100,00

Είδομεν