... σωστό αυτό που λες Στράτο ....
..βέβαια δεν είναι και παράλογο μια καινούργια μηχανή να έχει τα θεματάκια της ....!!!!
τώρα το πως και με ποιο τρόπο τα αντιμετωπίζει η Τούντορ είναι ένα ερώτημα ...!!!!!!!
Δημήτρη κάθε αντιπροσωπεία που εισάγει ένα αυτόματο μοντέλο για να κάνει επίσημο σέρβις σε αυτό θα πρέπει να έχει και εκπαιδευμένους ρολογάδες στο μοντέλο. Για αυτό και ακούμε πολλούς να λένε, πήγα Ελβετία για ένα σεμινάριο στους καινούργιους μηχανισμούς της ΧΧΧΧΧ. Ε τώρα λογικό για Κορέα τα πράγματα να είναι λίγο δυσκολότερα αν σκεφτείς απόσταση, γλωσσικό φραγμό, κοκ.
(Τουλάχιστον κάθε αντιπροσωπεία που σέβεται τους πελάτες της γιατί εδώ πλέον ακούγονται διάφορα περίεργα, όχι για την Tudor να ξεκαθαρίσω.)
Και όπως και να έχει αυτή θα ήταν η λύση που θα προτιμούσα για καινούργιο ρολόι στην εγγύηση. Γιατί να το επισκευάσουν; Άλλαξε τον όλο. Τώρα τι θα γίνονταν αν δεν ήταν στην εγγύηση, ίσως να είναι και αλλιώς.