Αποστολέας Θέμα: TUDOR  (Αναγνώστηκε 384376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #900 στις: Αύγουστος 25, 2016, 01:12:28 μμ »

... σωστό αυτό που λες Στράτο ....

..βέβαια δεν είναι και παράλογο μια καινούργια μηχανή να έχει τα θεματάκια της ....!!!!


τώρα το πως και με ποιο τρόπο τα αντιμετωπίζει η Τούντορ είναι ένα ερώτημα ...!!!!!!!

μαζί σου είμαι...
δύσκολα θα έπαιρνα μηχανή που δεν έχει δοκιμαστεί.

αλλά, πρώτο ποστ και αυτό συκοφαντικό δεν είναι και ότι πιο αληθοφανές.
θα δείξει βέβαια...
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος georgefl74

  • 38mm case
  • Μηνύματα: 240
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #901 στις: Αύγουστος 25, 2016, 01:55:27 μμ »

... σωστό αυτό που λες Στράτο ....

..βέβαια δεν είναι και παράλογο μια καινούργια μηχανή να έχει τα θεματάκια της ....!!!!


τώρα το πως και με ποιο τρόπο τα αντιμετωπίζει η Τούντορ είναι ένα ερώτημα ...!!!!!!!
Δημήτρη κάθε αντιπροσωπεία που εισάγει ένα αυτόματο μοντέλο για να κάνει επίσημο σέρβις σε αυτό θα πρέπει να έχει και εκπαιδευμένους ρολογάδες στο μοντέλο. Για αυτό και ακούμε πολλούς να λένε, πήγα Ελβετία για ένα σεμινάριο στους καινούργιους μηχανισμούς της ΧΧΧΧΧ. Ε τώρα λογικό για Κορέα τα πράγματα να είναι λίγο δυσκολότερα αν σκεφτείς απόσταση, γλωσσικό φραγμό, κοκ.

(Τουλάχιστον κάθε αντιπροσωπεία που σέβεται τους πελάτες της γιατί εδώ πλέον ακούγονται διάφορα περίεργα, όχι για την Tudor να ξεκαθαρίσω.)

Και όπως και να έχει αυτή θα ήταν η λύση που θα προτιμούσα για καινούργιο ρολόι στην εγγύηση. Γιατί να το επισκευάσουν; Άλλαξε τον όλο. Τώρα τι θα γίνονταν αν δεν ήταν στην εγγύηση, ίσως να είναι και αλλιώς.

Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13928
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #902 στις: Αύγουστος 25, 2016, 02:21:20 μμ »
Μπραβο στην τουντορ που του αλλάζει κομπλέ το μοτέρ του τύπου! Τωρα όσο για τη Κορεάτισσα μαλλον αμολάει αετό! Δυστυχώς με τα αγγλικά έχουν ακόμη πρόβλημα, παρόλο τον απίστευτο ρυθμό ανάπτυξης....και τα αγγλικά ινστιτούτα που ανοίγουν σα μανιτάρια θέλουν καμία δεκαριά χρόνια τσε βάλε για να στρώσουν...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #903 στις: Αύγουστος 26, 2016, 08:21:46 πμ »
Επέστρεψε ο Κορεάτης.

Αν τα πράγματα είναι όντως έτσι, μιλάμε για τεράστιο φάουλ της Tudor...


Παράθεση
Re: [TUDOR] In-house movements - repair by REPLACEMENT only?
Alright guys, here's an update.


The person I spoke to was not a run of the mill sales associate at a showroom, she had introduced herself as a manager at the local RCS. I'm Korean myself so there was no language barrier. But the more I thought about it, the more I began to doubt whether I got all the facts straight from my exchange with the RCS rep. So I decided to give them a call again just now to make sure there's no confusion.


And here is a summary of my conversation with the same rep(manager) while memory is still fresh, the giant caveat here being all of the below are true AS FAR AS THEY KNOW:


- Yes, according to the policy that they have received, repair of Tudor in-house movements is to be done via movement replacement.
- This policy applies not only to North Flag, but for Pelagos and Black Bay with in-house movments as well.
- ETA-based Tudor watches are serviceable at local RCS branches, so they are not subject to this replacement policy.
- (Again, as far as they know) this replacement policy is not a temporary exception but rather something that has been put into place.


Okay, so they seem to be pretty sure about movement repairs being done through replacement only. And about the cost of these replacements out of warranty:


- The cost of movement replacement that was shared before (roughly $1,300) refers to repair that is done when 50% or more of the existing movement is destroyed. They do not believe this is the cost of simple repair out of warranty, even if the entire movement must be replaced -- hinting at a tiered cost structure based on the severity of malfunction.
- For perspective, I asked what the cost of removing 'foreign matter' from my watch out of warranty would have been. They did not have this information and said they would get back to me.


They are going by what's been shared from corporate, so details are missing here and there. I'm not posting this with the intention of getting a bandwagon going. I just wanted to get to the bottom of how this policy affects our Tudor ownership, and perhaps hear from a few others with similar/different experience.


I still haven't picked up my watch and the RCS rep will be contacting me, so I'll be waiting for them to confirm with their corporate regarding out of warranty replacement policies in the meantime.
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος georges

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8782
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #904 στις: Αύγουστος 26, 2016, 02:39:21 μμ »
Υπάρχει περίπτωση η Τυδώρ, να ακολουθεί το παράδειγμα της DD. Όταν πας το ρολόϊ σου για σέρβις, δεν σου σερβίρουν το module, αλλά στο αλλάζουν με ένα που είναι ήδη σερβιρισμένο.
Σου αλλάζουν λοιπόν μηχανισμό, προς το παρόν με καινούργιο μιας και δεν υπάρχουν παλιοί. Ο προβληματικός μηχανισμός από το ρολόϊ σου, πάει στο σέρβις της εταιρείας, επισκευάζεται και είναι έτοιμος να τοποθετηθεί στο επόμενο ρολόϊ...
Απλά μια σκέψη... :smoker:



Φιλικά Γιώργος
Βοήθησε τον Φλίπερ να κρατήσει τον τίτλο του...Γίνε κι εσύ ΔΩΡΟ*, μπορείς!!!

  * ΔΩΡΟ  = ΔΩρητής ΡΟλογιών

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #905 στις: Αύγουστος 26, 2016, 03:29:22 μμ »
Επίσης μπορεί να πάρει χρόνο η ιχνηλάτηση εξαρτημάτων, χειριστών, τεχνιτών και μέχρι να διεξαχθεί η ΕΔΕ εντός του τμήματος της παραγωγής για την προβληματική μηχανή να τραβήξει σε μάκρος, οπότε πάρε μια καινούρια.

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #906 στις: Αύγουστος 26, 2016, 04:08:09 μμ »
Λογικές σκέψεις κ ιδέες μου φαίνονται.

Send using Tapatalk

"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"

Αποσυνδεδεμένος Eddiedimitris

  • 34mm case
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #907 στις: Αύγουστος 26, 2016, 10:26:59 μμ »
Μια ετσι λιγο χαζη ερωτηση...

Κατι το οποιο απ την πρωτη μερα μου αρεσει στο pelagos ειναι το πολυ δυνατο και με μεγαλη διαρκεια lume που εχει και στις ωρες και στη στεφανη.

Οσο πιο πολυ εκτιθεται καθημερινα στον ηλιο υπαρχει και φθορα;Θελω να πω σε 1-2 χρονια πεφτει η αποδοση στον τομεα αυτο;

Ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος capt-dim

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7258
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #908 στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 11:03:08 πμ »

Αποσυνδεδεμένος Kalogeros

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1558
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #909 στις: Σεπτέμβριος 03, 2016, 02:47:46 μμ »
XΡΗΣΤΟΣ

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #910 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 02:04:40 μμ »
εξω κανει τρελο παταγο και πολυ κατω σε τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο... Ω και R δηλαδη...

Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #911 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 02:47:40 μμ »
Κάτι δεν μου αρέσει... Ισως επειδή έχω συνηθήσει να βλεπω το bezel του bb.

Send using Tapatalk

"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #912 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 03:02:35 μμ »
Εμένα μ' αρέσει πολύ. Άνετα φτιάχνω μια μπυρίτσα ή αν έχω υπομονή ένα ουϊσκάκι.

Αποσυνδεδεμένος Aris911

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10701
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #913 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 03:03:28 μμ »
Πιστευω με άλλο ωροδεικτη θα ηταν ποιο ωραιο.

Αποσυνδεδεμένος Johnny

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 4378
  • Ειναι εκει ο Μπεμπης;;
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #914 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 03:04:48 μμ »
Ενταξει ρολοξοφερνει πολυ..αλλα ειναι ωραιο,τιμη;

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1801
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #915 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 04:05:40 μμ »
Πιστευω με άλλο ωροδεικτη θα ηταν ποιο ωραιο.
Έχεις ένα δίκιο...

Send using Tapatalk

"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #916 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 04:10:40 μμ »
Αφού το φτιάχνει η Ρόλεξ Γιάννη. Με τι ήθελες να μοιάζει με Ω;
Εξάλλου όλες αυτές οι αναβιώσεις των παλιών σχεδίων της Τυδώρ ήταν κατασκευασμένες με κάσες Ρόλεξ όπου υπήρχαν ορισμένες μετατροπές στο καντράν και τους δείκτες, όπως οι snowflake δείκτες για να διαφέρουν απ' τα αντίστοιχα Ρόλεξ.




Κι όχι πάντα.


Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1482
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #917 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 09:30:24 μμ »
εξω κανει τρελο παταγο και πολυ κατω σε τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο... Ω και R δηλαδη...



Σε μικρες διαμετρους δεν το βγαζει μονο? Ωραιο παντως..
I have a weakness for watches. I have to stop myself buying more.

Tom Jones

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #918 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 10:40:15 μμ »
παταγο λεμε!!!!!!  :D



Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος capt-dim

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7258
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #919 στις: Σεπτέμβριος 27, 2016, 09:28:35 μμ »


Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk