Αποστολέας Θέμα: TUDOR  (Αναγνώστηκε 383333 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8582
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #580 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 01:17:16 μμ »

Είναι αυθύπαρκτη, Χάρη επειδή έτσι αποφάσισε ο δημιουργός της, ο οποίος τυχαίνει να έχει δημιουργήσει και την ρόλεξ.
Δεν εξαρτάται ούτε οφείλει την λειτουργία της στην ρόλεξ, αλλά εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της ρόλεξ και παράγεται στις ίδιες εγκαταστάσεις και με τον ίδιο τρόπο που παράγονται και τα ρόλεξ.
Αυτό από μόνο του είναι ένας λόγος για να κατατάσσει την Tudor  ένα επίπεδο πάνω από τους ανταγωνιστές της στην ίδιο εύρος τιμών.
+100000000000


Sent from my iPad using Tapatalk
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος Stratos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3911
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #581 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 01:26:50 μμ »
Πολυ ομορφο το ΒΒ.

Αν αγοραζα τωρα, σιγουρα θα ημουν αναμεσα στο μπλε και το μαυρο.

Το μαυρο εχει πιο βινταζ εμφανιση, περιμενω να το δω κι απο κοντα.


Sent from someone else
Παράθεση από: blackbird
Αμήν. Αντικείμενα είναι γαμώτο μου. Όχι άνθρωποι για να τα θρηνούμε.
Το φόρεσες, το χάρηκες, άμε στο διάλο τώρα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #582 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 02:10:27 μμ »

Δεν εξαρτάται ούτε οφείλει την λειτουργία της στην ρόλεξ, αλλά εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της ρόλεξ και παράγεται στις ίδιες εγκαταστάσεις και με τον ίδιο τρόπο που παράγονται και τα ρόλεξ.


και με τα ιδια υλικα Πανο; (και δεν εννοω τις μηχανες βεβαια)
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #583 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 02:26:11 μμ »
και με τα ιδια υλικα Πανο; (και δεν εννοω τις μηχανες βεβαια)

Τα υλικά είναι top of the top και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού όλα γίνονται μέσα στις κοινές εγκαταστάσεις με την ρολεξ.
Από κεi και πέρα δεν μπορεί  να είναι τα ίδια υλικά αφού η ρολεξ είναι η μόνη εταιρεία που χρησιμοποιεί ατσάλι 904L ενώ όλες οι υπόλοιπες εταιρείες 316L. Μέχρι το τέλος του 90, όλα τα Tudor είχαν κορώνες και caseback ατόφια ρολεξ.

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
TUDOR
« Απάντηση #584 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 02:31:14 μμ »
Έβγαλα μερικά screenshots από το site της Tudor ,για να δούμε αν φαίνονται οι διάφορες στο χρώμα των dial των τριών ΒΒ















Sent from my iPhone using Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2015, 02:45:59 μμ από PanosI »

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #585 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 04:05:18 μμ »
Δηλαδή, όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο της ΕΤΑ έτσι μπαίνουν.
Το τι ισχυρίζεται κάθε εταιρεία στη συνέχεια είναι άλλη υπόθεση.


Στην παρακάτω φωτογραφία απεικονίζεται η μηχανή που βρίσκει κανείς μέσα σε ένα IWC Grande Complication.



Κάτι μου λέει ότι η ebauche 7750, στην οποία βασίζεται η συγκεκριμένη μηχανή, δεν βγήκε ακριβώς έτσι από το εργοστάσιο.

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #586 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 04:13:37 μμ »
Είναι αυθύπαρκτη, Χάρη επειδή έτσι αποφάσισε ο δημιουργός της, ο οποίος τυχαίνει να έχει δημιουργήσει και την ρόλεξ.
Δεν εξαρτάται ούτε οφείλει την λειτουργία της στην ρόλεξ, αλλά εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της ρόλεξ και παράγεται στις ίδιες εγκαταστάσεις και με τον ίδιο τρόπο που παράγονται και τα ρόλεξ.

Λειτουργεί με υλικά της Ρόλεξ (πλην 904L), με την τεχνογνωσία της Ρόλεξ και στις εγκαταστάσεις της Ρόλεξ, και δεν εξαρτάται από τη Ρόλεξ; ???

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #587 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 04:41:21 μμ »
Λειτουργεί με υλικά της Ρόλεξ (πλην 904L), με την τεχνογνωσία της Ρόλεξ και στις εγκαταστάσεις της Ρόλεξ, και δεν εξαρτάται από τη Ρόλεξ; ???


Όσο κι αν ακούγεται  περίεργο δεν εξαρτάται από την ρόλεξ αλλά έχει δικιά της αυτόνομη πορεία.
Είναι αδελφή εταιρεία με την ρόλεξ με κοινή ιδιοκτησία.
Ψάχνει το δικό της μερίδιο στην αγορά και όχι σαν η φθηνή ρόλεξ.
Γι' αυτό τον λόγο (και πανέξυπνα) τα τελευταία χρόνια που σαρώνει, αναβιώνει τα δικά της βίνταζ. Κάτι που η ρόλεξ με την πολιτική της δεν πρόκειται  να το κάνει ποτέ. 

Μετά το ξεκαθάρισμα των ρόλων και κοινού που απευθύνονται η τουντορ  και η  ρόλεξ, ξαναμπήκε  (η τούντορ) μόλις φέτος στην Αμερικάνικη αγορά, απ΄όπου είχε φύγει στα μέσα του 1990, για να μην μπερδεύεται το κοινό με  ταμπέλες του στυλ poor man's rolex.

       

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #588 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 04:50:06 μμ »
Εντάξει. Ήθελα απλώς να δω αν είσαι καλά ενημερωμένος.

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #589 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:08:53 μμ »

Όσο κι αν ακούγεται  περίεργο δεν εξαρτάται από την ρόλεξ αλλά έχει δικιά της αυτόνομη πορεία.
Είναι αδελφή εταιρεία με την ρόλεξ με κοινή ιδιοκτησία.
Ψάχνει το δικό της μερίδιο στην αγορά και όχι σαν η φθηνή ρόλεξ.
Γι' αυτό τον λόγο (και πανέξυπνα) τα τελευταία χρόνια που σαρώνει, αναβιώνει τα δικά της βίνταζ. Κάτι που η ρόλεξ με την πολιτική της δεν πρόκειται  να το κάνει ποτέ. 

Μετά το ξεκαθάρισμα των ρόλων και κοινού που απευθύνονται η τουντορ  και η  ρόλεξ, ξαναμπήκε  (η τούντορ) μόλις φέτος στην Αμερικάνικη αγορά, απ΄όπου είχε φύγει στα μέσα του 1990, για να μην μπερδεύεται το κοινό με  ταμπέλες του στυλ poor man's rolex.

       
Έτσι ακριβώς...

Εξάλλου το βιντεάκι του bb δείχνει αυτό που λέει ο Πάνος

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #590 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:20:40 μμ »
Στην παρακάτω φωτογραφία απεικονίζεται η μηχανή που βρίσκει κανείς μέσα σε ένα IWC Grande Complication.



Κάτι μου λέει ότι η ebauche 7750, στην οποία βασίζεται η συγκεκριμένη μηχανή, δεν βγήκε ακριβώς έτσι από το εργοστάσιο.

Ημερομηνία της φωτογραφίας ξέρουμε;
Επίσης, χρόνο κατασκευής του εικονιζόμενου μηχανισμού;
Τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα για να μπορέσει να υπάρξει απάντηση.


Και αυτό γιατί οι απαγορεύσεις στις οποίες αναφέρθηκα προηγουμένως προβλέπονται σε απόφαση της Swiss Competition Authority (Comco στα Γαλλικά και Weko στα γερμανικά) που εκδόθηκε τον Ιούλιο του 2013.

Πέρισυ περίπου τέτοια εποχή κάποιος Ιταλός είχε στείλει επιστολή στα κεντρικά της IWC ζητώντας εξηγήσεις για τον λόγο που η εταιρεία συνέχιζε να μιλά για "modified" μηχανισμούς ETA.
Η απάντηση της εταιρείας (την οποία ο Ιταλός ανάρτησε στο orologi.forumfree.it, από όπου μετέφερα και εγώ την πληροφορία) ήταν απόλυτα ξεκάθαρη: ότι η IWC δεν τροποποιεί καθόλου τον μηχανισμό.
Βέβαια, διαβεβαίωνε ότι οι μηχανισμοί που τοποθετεί στα ρολόγια της είναι "εξαιρετικής" ποιότητας κλπ.
Ουσιαστικά όμως άφηνε αναπάντητο το ερώτημα του Ιταλού-καταναλωτή.

Καλό είναι να θυμόμαστε ότι όλοι αυτοί οι προβληματισμοί θα παύσουν οριστικά στις 31-12-2019, οπότε για τους τρίτους οι ΕΤΑ, τέλος.
Όποιος μέχρι τότε έχει φτιάξει δικούς του μηχανισμούς, θα πορευτεί καλώς.
Αλλιώς, sellita (που ξεκίνησαν να παράγουν καλίμπρες όχι πριν 10 δέκα χρόνια), soprod, miyota και ό,τι άλλο τους φωτίσει.







Έτσι ακριβώς...

Εξάλλου το βιντεάκι του bb δείχνει αυτό που λέει ο Πάνος

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα βιντεάκια διαφημιστικά είναι ρε Δημήτρη... ::)

 

Αποσυνδεδεμένος argo98

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3849
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #591 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:23:10 μμ »
....
Ψάχνει το δικό της μερίδιο στην αγορά και όχι σαν η φθηνή ρόλεξ.
Γι' αυτό τον λόγο (και πανέξυπνα) τα τελευταία χρόνια που σαρώνει, αναβιώνει τα δικά της βίνταζ....
       
Αν και αυτό ειναι αρκετά σχετικό αφού τα δικά της vintage ειναι στην ουσία κάσες και σχέδια ρολεξ με ετα μηχανές,..Ακόμα και το Monte Carlo που αναβίωσε κάσα Daytona ειχε..

Αποσυνδεδεμένος argo98

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3849
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #592 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:30:12 μμ »
Σπύρο πάνω κάτω αυτό που λες εσυ ξερω κι εγω αλλά με μια διαφορά.Πλεον οντως η iwc δεν πρεπει να επεμβαίνει στις ετα που παραλαμβάνει αλλά η ιδια η ετα τη προμηθεύει με μηχανισμούς στα στάνταρ που η ιδια η iwc εχει θέσει,Δλδ,αντι να <<τροποποιεί>> η iwc τους eta το κανει η ιδια η ετα για λογαριασμό της.Τωρα ολο αυτο σε γενικές γραμμές γιατι,τι τροποποιήσεις ειχε και τι εχει τωρα δε γνωρίζω.. :)

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #593 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:41:02 μμ »
Λεπτομέρειες, Βασίλη. ;)

Έτσι και αλλιώς, το ΒΒ κάποια στιγμή θα αρχίσει να διατίθεται με την in house των 70 ωρών pr, οπότε θα αρθεί κάθε επιφύλαξη για όσα συζητάμε.
Άραγε, αξίζει κανείς να περιμένει;

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #594 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:42:38 μμ »
Ημερομηνία της φωτογραφίας ξέρουμε;
Επίσης, χρόνο κατασκευής του εικονιζόμενου μηχανισμού;


Σπύρο, ημερομηνία της φωτογραφίας δεν μπορώ να ξέρω. Η μηχανή πάντως είναι η 79091 και το συγκεκριμένο ρολόι υπάρχει ακόμη και σήμερα στο σάιτ της iwc

Αποσυνδεδεμένος karteo

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 7172
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #595 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 05:58:36 μμ »
φοβαμαι οτι δεν μπορω να παρακολουθησω τη συζητηση. τα tudor οσο τουλαχιστον με αφορα με το BBB (black bay burgundy) ειναι ενα εξαιρετικο ρολοι. πανεμορφο, ποιοτικο, κραταει καλο χρονο, εχει φοβερη αισθηση στον καρπο, το μπρασελε του τα σπαει, φοριεται με λουρακι, ιμαντα, τανγκα, στρινγκ χωρις προβλημα. επειδη δεν ειμαι και φοβερα ψειρας δεν ξερω τι παραπανω εχει το sub για να το προτιμησω αυτη την περιοδο. στο χερι μου το 42 bbb εγραφε καλυτερα ομολογω. δυσκολα θα δωσω το ΒΒΒ για το sub. Θα το δωσω ομως για το 16710 αν δεησει και βρω τα υπολοιπα φραγκα...

τα δε rolex ειναι μια ιδιαιτερη κατηγορια μονα τους. δεν ειμαι φαν της εταιρειας, το δηλωνω. παρολα αυτα πηρα το explorer ii και το εχω λατρεψει ομως. ειναι υπεροχο σπορ ρολοι και διακριτικο. μακαρι να παρω καποια μερα (χλωμο το βλεπω) και το δευτερο που θελω απο rolex.
Γαυρος οπαδος....

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #596 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 06:10:17 μμ »
Σπύρο, ημερομηνία της φωτογραφίας δεν μπορώ να ξέρω. Η μηχανή πάντως είναι η 79091 και το συγκεκριμένο ρολόι υπάρχει ακόμη και σήμερα στο σάιτ της iwc



Τι να πω, Χάρη; :smt102



Μιας όμως και ανοίξαμε την κουβέντα, να η απαντητική επιστολή της IWC στον Ιταλό που προανέφερα:



"Egregio signor.......,

la ringraziamo della sua richiesta e dell’interesse dimostrato nei confronti di IWC Schaffhausen.
Desideriamo informarla che il Ingenieur Automatico con riferimento IW323902 è dotato di un movimento ETA.
Dall’inizio del 2011, la ETA SA fornisce a IWC movimenti completamente assemblati realizzati secondo i nostri standard e le nostre specifiche. La ETA SA ha integrato nel proprio processo produttivo tutte le modifiche richieste da IWC: ecco perché questi movimenti sono dotati delle più moderne tecnologie e soddisfano appieno gli elevati standard qualitativi di IWC. Ogni singolo movimento è soggetto alle attente procedure di verifica che avvengono nei laboratori IWC. Questo significa che i movimenti devono raggiungere un grado di precisione pari a –0/+7 al giorno per poter assicurare che gli orologi non siano troppo lenti e che la velocità non superi i 7 secondi al giorno.
Un orologio IWC rappresenta per noi un’opera d’arte completa. La combinazione tra movimento, forma e design, materiali esclusivi e ricercati e un utilizzo estremamente intuitivo rendono i nostri segnatempo degli strumenti di precisione di prima qualità al di là di qualsiasi categoria di prezzo.
Non esiti a contattarci per ulteriori informazioni.
Cordiali saluti da Schaffhausen"







Δηλαδή, το μαυρισμένο: "από τις αρχές του 2011 (και όχι μετά τον Ιούλιο του 2013, όπως ανέφερα) η ΕΤΑ προμηθεύει την IWC μηχανισμούς πλήρως συναρμολογημένους".....

Όπως και να έχει κάπου κάτι "βρωμάει"..
Και δεν είμαστε μόνο εμείς που προβληματιζόμαστε.
Παρακάτω, ένα νήμα που ξεκίνησε για ένα εισερχόμενο και από μια φωτό του open back συζητήθηκε να είναι ο μηχανισμός μέχρι και σελλίτα...
http://orologi.forumfree.it/?t=68184682&st=135

(στο ίδιο νήμα παρακάτω, γίνεται η αναφορά και στην επίμαχη επιστολή).



Αποσυνδεδεμένος argo98

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3849
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #597 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 06:46:26 μμ »
Σπύρο χωρις να γνωρίζω Ιταλικά αλλά αν έγινε αναφορά ότι το 3239 φοραει σελιτα δεν αξιζει να παρεις τη συζητηση στα σοβαρά...

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #598 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 06:54:31 μμ »
Σπύρο χωρις να γνωρίζω Ιταλικά αλλά αν έγινε αναφορά ότι το 3239 φοραει σελιτα δεν αξιζει να παρεις τη συζητηση στα σοβαρά...
Έγινε τέτοια αναφορά, Βασίλη.
Η κουβέντα όμως κάθε άλλο παρά μη σοβαρή είναι.

Το αντίθετο, μάλιστα! ;)

Αποσυνδεδεμένος nin

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8312
    • Προφίλ
Απ: TUDOR
« Απάντηση #599 στις: Νοέμβριος 01, 2015, 07:05:05 μμ »
δυσκολα θα δωσω το ΒΒΒ για το sub. Θα το δωσω ομως για το 16710 αν δεησει και βρω τα υπολοιπα φραγκα...

Αέρα-πατέρα, αβασάνιστα και χωρίς ντροπή καρτέο!
Θα πρέπει βέβαια, εκτός τα τα φράγκα, να βρεις και το ρολόι.