Αποστολέας Θέμα: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!  (Αναγνώστηκε 192716 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #200 στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 04:23:09 μμ »


Το πρώτο τετράθυρο που έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών στο Nurburgring ήταν η Cadillac CTS V με 7'59 το 2008, το 2009 ήρθε η γερμανική απάντηση με την Porsche Panamera Turbo με χρόνο 7¨56, το 2011 η νέα τότε BMW M5 F10 έκανε 7'55 αλλά δεν διατήρησε για πολύ το ρεκόρ αφού η Porsche Panamera Turbo S έκανε το μέχρι πρότεινως ρεκόρ για τετράθυρο 7'52 που με θεαματικό τρόπο έσπασε η Alfa Giulia με 7'39 και μάλιστα σε μια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και όχι σειριακό ή αυτόματο όπως οι προκάτοχοι, καθώς και με περιορισμούς ταχύτητας σε σημεία της πίστας και όχι ιδανικές συνθήκες, κάτι που κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό το ρεκόρ της νέας Giulia Quadrifoglio
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nomikosas1

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #201 στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 09:09:48 μμ »


Το πρώτο τετράθυρο που έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών στο Nurburgring ήταν η Cadillac CTS V με 7'59 το 2008, το 2009 ήρθε η γερμανική απάντηση με την Porsche Panamera Turbo με χρόνο 7¨56, το 2011 η νέα τότε BMW M5 F10 έκανε 7'55 αλλά δεν διατήρησε για πολύ το ρεκόρ αφού η Porsche Panamera Turbo S έκανε το μέχρι πρότεινως ρεκόρ για τετράθυρο 7'52 που με θεαματικό τρόπο έσπασε η Alfa Giulia με 7'39 και μάλιστα σε μια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και όχι σειριακό ή αυτόματο όπως οι προκάτοχοι, καθώς και με περιορισμούς ταχύτητας σε σημεία της πίστας και όχι ιδανικές συνθήκες, κάτι που κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό το ρεκόρ της νέας Giulia Quadrifoglio


top  :partyman:

Αποσυνδεδεμένος Kalogeros

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1558
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #202 στις: Σεπτέμβριος 19, 2015, 09:52:38 μμ »


Το πρώτο τετράθυρο που έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών στο Nurburgring ήταν η Cadillac CTS V με 7'59 το 2008, το 2009 ήρθε η γερμανική απάντηση με την Porsche Panamera Turbo με χρόνο 7¨56, το 2011 η νέα τότε BMW M5 F10 έκανε 7'55 αλλά δεν διατήρησε για πολύ το ρεκόρ αφού η Porsche Panamera Turbo S έκανε το μέχρι πρότεινως ρεκόρ για τετράθυρο 7'52 που με θεαματικό τρόπο έσπασε η Alfa Giulia με 7'39 και μάλιστα σε μια έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο και όχι σειριακό ή αυτόματο όπως οι προκάτοχοι, καθώς και με περιορισμούς ταχύτητας σε σημεία της πίστας και όχι ιδανικές συνθήκες, κάτι που κάνει ακόμα πιο εντυπωσιακό το ρεκόρ της νέας Giulia Quadrifoglio

Γ@μαει !
XΡΗΣΤΟΣ

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #203 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 10:08:31 πμ »

Η alfistoπαρεα μου θυμησε σημερα αυτη την φωτο απο τη γιορτη για τα 100 χρονια της εταιριας,πειν απο 5 χρονια, στο Ζαππειο και συγκινηθηκα που ειδα τον Πετρη πιτσιρικο αλλα και μαχιμο Alfaromeakia!!



Μου εδωσε το ερεθισμα να βρω και να ανεβασω τις φωτογραφιες απο την αντιστοιχη γιορτη στο Μιλανο.
Θα μας βγουν τα ματια απο τα αυτοκινητα που ειχαν μαζευτει!!!!
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #204 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 07:33:52 μμ »
Ευγενική χορηγία του Βικτωρα

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #205 στις: Σεπτέμβριος 22, 2015, 09:58:01 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #206 στις: Σεπτέμβριος 25, 2015, 10:18:49 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #207 στις: Σεπτέμβριος 25, 2015, 11:40:59 μμ »
Giulietta Spider Veloce


image upload no ads
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #208 στις: Οκτώβριος 09, 2015, 11:08:07 μμ »
94.800 ευρώ είναι η επίσημη τιμή της Giulia Quadrifoglio Launch Edition στην Ιταλία. Θυμίζω ότι τον περασμένο μήνα στην Φρανκφούρτη είχαν ανακοινωθεί οι ενδεικτικές τιμές για το μοντέλο που ήταν 95.000 για την Launch Edition και 79.000 για την 'απλή' Quadrifoglio στην ιταλική αγορά πάντα.
υ.γ. Θα υπάρξουν Launch Edition και για τις 'απλές' Giulia βενζίνης και ντήζελ
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #209 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 04:08:05 μμ »
'67 Alfa Romeo 33 Stradale ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα που κατασκευαστηκε ποτε!!!!!



adult image sharing

greenshot

adult image

image hosting over 10mb

upload foto

photo storage
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13928
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #210 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 04:12:07 μμ »
Η μόνικα μπελουτσι ......των αυτοκινήτων !!!
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #211 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 07:00:17 μμ »
Έχω μία GT 3.2 V6 του 2006 στα χέρια μου ως αύριο βράδυ για δοκιμή.

Το αυτοκίνητο είναι φίλου αδελφικου και έχει 36k χιλιόμετρα. Το είχε αγοράσει ο πατέρας του, που τώρα είναι αρκετά μεγάλος και δεν οδηγεί. Υπάρχει full service history και το αυτοκίνητο έχει τύχει πολύ καλής φροντίδας ως τώρα.

Είναι η πρώτη Alfa της οποίας έκατσα στο τιμόνι.  Αφήνοντας στην άκρη τα όποια θέματα βγάζουν αυτά τα αυτοκίνητα,  και ειδικά το 3.2 V6 (που ήδη τα έχω πολύ γενικά υπ'οψιν), θα ήθελα να ρωτήσω πόσο θα πλήρωνε κανείς για αυτό το spec σήμερα.

Υπάρχουν άλλα 2-3 στο ραντάρ μου ως μοντέλα (Χ5 για παράδειγμα) και έχω επίσης τη δυνατότητα στις 21 του μήνα να κλείσω μια CLS 350 του '06 ενός γνωστού (12,000 Ευρώ αλλά 300k χιλιόμετρα κι αλλαγμένη μηχανή πριν 60k χλμ.)

Ας δούμε όμως τη συγκεκριμένη Άλφα, πόσο πάει ως αγορά; Τα υπόλοιπα (στυλ αυτοκινήτου κλπ.) θα τα σταθμίσω αναλόγως παράλληλα.

Ευχαριστώ.


Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #212 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 07:26:04 μμ »
Έχω μία GT 3.2 V6 του 2006 στα χέρια μου ως αύριο βράδυ για δοκιμή.

Το αυτοκίνητο είναι φίλου αδελφικου και έχει 36k χιλιόμετρα. Το είχε αγοράσει ο πατέρας του, που τώρα είναι αρκετά μεγάλος και δεν οδηγεί. Υπάρχει full service history και το αυτοκίνητο έχει τύχει πολύ καλής φροντίδας ως τώρα.

Είναι η πρώτη Alfa της οποίας έκατσα στο τιμόνι.  Αφήνοντας στην άκρη τα όποια θέματα βγάζουν αυτά τα αυτοκίνητα,  και ειδικά το 3.2 V6 (που ήδη τα έχω πολύ γενικά υπ'οψιν), θα ήθελα να ρωτήσω πόσο θα πλήρωνε κανείς για αυτό το spec σήμερα.

Υπάρχουν άλλα 2-3 στο ραντάρ μου ως μοντέλα (Χ5 για παράδειγμα) και έχω επίσης τη δυνατότητα στις 21 του μήνα να κλείσω μια CLS 350 του '06 ενός γνωστού (12,000 Ευρώ αλλά 300k χιλιόμετρα κι αλλαγμένη μηχανή πριν 60k χλμ.)

Ας δούμε όμως τη συγκεκριμένη Άλφα, πόσο πάει ως αγορά; Τα υπόλοιπα (στυλ αυτοκινήτου κλπ.) θα τα σταθμίσω αναλόγως παράλληλα.

Ευχαριστώ.

 Κωνσταντινε,η συγκεκριμενη Alfa ειναι γενικα ενα πολυ καλο αυτοκινητο,το οποιο ομως λογω  των τελων κυκλοφοριας κλπ εχει πλεον χαμηλη τιμη πωλησης.
Δεν ξερω τι προβληματα εννοεις με τον κινητηρα αλλα απ οσο γνωριζω,δεν υπαρχουν σημαντικα προβληματα.
Απλα η συντηρηση του ειναι λιγο πιο ακριβη,ειναι σημαντικο να ξερεις αν το συγκεκριμενο αυτοκινητο εχει αλλαξει ιμαντες και αν εχει κανει το αντιστοιχο σερβις.
Για τιμη,δεν θα ελεγα πανω απο 6-7 k,ισως και πιο λιγο..Τοσο κανει η διλιτρη και λιγο πιο ακριβη η 1.8.
Θα σου πω με μεγαλυτερη ακριβεια αυριο.

Υ.Γ Θα την αγαπησεις,ειναι πολυ ωραιο αυτοκινητο.
Τη δικη μου τη διλιτρη δεν την δινω με τιποτα!!!!! ;)
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #213 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 07:40:33 μμ »
Κωνσταντίνε θα έρθεις μόνιμα Ελλάδα η μιλάς για εξωτερικό; Όπως και να έχει θα απέφευγα την Χ5... Τώρα η συγκεκριμένη άλφα δε ξέρω κατά πόσο ταιριάζει στο στυλ σου... Η cls είναι φανταστική αλλά με αλλαγμένη μηχανή είναι ρισκο...

Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #214 στις: Οκτώβριος 10, 2015, 08:18:50 μμ »
Σπύρο μου εσένα σκέφθηκα μόλις την πήρα για βόλτα νωρίτερα απόψε.

Ναι, για τους ιμάντες διάβασα στα πεταχτά σε Αγγλικά sites, θέλουν -λέει- προσοχή και αλλαγή στα 50k κι όχι στα 75k που λέει η μαμά εταιρία.
Η μηχανή αναφέρεται ως πολύ ωραία και ξηγημένη, χωρίς θέματα, εκτός αυτού της κατανάλωσης (το οποίο είναι θέμα του πόσο βαρύ πόδι έχει κανείς).
Από 'κει και πέρα, αν σκάσει κάτι σοβαρό κάποτε, δύναται να είναι το differential διαφορικό.

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Την οδήγησα ερχόμενος πίσω στο σπίτι, δείχνει αυτοκίνητο που θέλει να αγαπηθεί, στην Εθνική βέβαια ήταν στο στοιχείο του (όπως φαντάζομαι θα είναι κι αύριο πρωί που θα πάω μία βόλτα στη μικρή από εδώ διαδρομή ως το Σχοινιά). Ε, βρίσκει λίγο κάτω πού και πού, αξιοσημείωτο το δύσκολο τιμόνι (μικρή διαδρομή για U-turn) μέσα σε συνθήκες πόλης, αλλά μου είχαν επισημανθεί όλα αυτά από το φιλαράκι μου.

Θα το δω, τα χρήματα είναι πολύ καλά και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούργιο, οπότε από αυτή την πλευρά είναι καλή περίπτωση. Ο ίδιος βέβαια μου λέει να μην το πάρω, γιατί λέει αυτό είναι τέλειο για 2ο αυτοκίνητο κι όχι για πρώτο (και δεν έχει άδικο, αν και βοηθά το ότι είμαι single). Εδώ στην περιοχή βέβαια που χιονίζει το χειμώνα, δεν θα ταιριάξει η Άλφα, αλλά θα το δούμε.

Και πάλι ευχαριστώ.

Edit: Είμαι ήδη Ελλάδα, έχω νοικιάσει σπίτι και ψάχνω για μεταχειρισμένο (και με όλα τα 'μεγάλα' να πωλούνται κατά συρροή σε χαμηλές τιμές, λέω να το εκμεταλλευθώ).

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #215 στις: Οκτώβριος 11, 2015, 12:29:37 πμ »
Σπύρο μου εσένα σκέφθηκα μόλις την πήρα για βόλτα νωρίτερα απόψε.

Ναι, για τους ιμάντες διάβασα στα πεταχτά σε Αγγλικά sites, θέλουν -λέει- προσοχή και αλλαγή στα 50k κι όχι στα 75k που λέει η μαμά εταιρία.
Η μηχανή αναφέρεται ως πολύ ωραία και ξηγημένη, χωρίς θέματα, εκτός αυτού της κατανάλωσης (το οποίο είναι θέμα του πόσο βαρύ πόδι έχει κανείς).
Από 'κει και πέρα, αν σκάσει κάτι σοβαρό κάποτε, δύναται να είναι το differential διαφορικό.

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Την οδήγησα ερχόμενος πίσω στο σπίτι, δείχνει αυτοκίνητο που θέλει να αγαπηθεί, στην Εθνική βέβαια ήταν στο στοιχείο του (όπως φαντάζομαι θα είναι κι αύριο πρωί που θα πάω μία βόλτα στη μικρή από εδώ διαδρομή ως το Σχοινιά). Ε, βρίσκει λίγο κάτω πού και πού, αξιοσημείωτο το δύσκολο τιμόνι (μικρή διαδρομή για U-turn) μέσα σε συνθήκες πόλης, αλλά μου είχαν επισημανθεί όλα αυτά από το φιλαράκι μου.

Θα το δω, τα χρήματα είναι πολύ καλά και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούργιο, οπότε από αυτή την πλευρά είναι καλή περίπτωση. Ο ίδιος βέβαια μου λέει να μην το πάρω, γιατί λέει αυτό είναι τέλειο για 2ο αυτοκίνητο κι όχι για πρώτο (και δεν έχει άδικο, αν και βοηθά το ότι είμαι single). Εδώ στην περιοχή βέβαια που χιονίζει το χειμώνα, δεν θα ταιριάξει η Άλφα, αλλά θα το δούμε.

Και πάλι ευχαριστώ.

Edit: Είμαι ήδη Ελλάδα, έχω νοικιάσει σπίτι και ψάχνω για μεταχειρισμένο (και με όλα τα 'μεγάλα' να πωλούνται κατά συρροή σε χαμηλές τιμές, λέω να το εκμεταλλευθώ).

Κωνσταντίνε οι ιμάντες πρέπει να αλλάζουν ειτε καθε 55.00-60.000 χιλ ειτε καθε τρία χρονια.
Φαντασου στο δικο μου εχω κανει 64.000 χιλ,το εχω 10 χρονια και πάω για 3η αλλαγη ιμαντων κλπ.
Και βεβαια το εχω σε γκαράζ,σε καλες συνθήκες απο ήλιο,θερμοκρασία και τα σχετικα.
Υπολόγισε οτι για την 3.2 το κόστος αλλαγής ιμαντων και σέρβις ειναι περίπου ενα χιλιαρικο.
Η κατανάλωση μεσα στην πόλη και στην εθνική με μεγαλη ταχύτητα ειναι ενα θέμα,αλλα με λιγότερο βαρύ πόδι ειναι μεσα σε λογικά πλαίσια (10-12 lt/100 χιλ).
Επισης πολλοί φίλοι με αυτο το αυτοκινητο,εχουν βελτιώσει το διαφορικό,κάνοντας το ψιλομπλοκε,το λεγόμενο Q2 με πολυ καλο αποτελεσμα.
Οτι πληροφορία χρειαστείς η έλεγχο,του αυτοκινητου η οτιδήποτε αλλα,μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζι μου.

Χαίρομαι που εισαι Ελλάδα,καλη παραμονή και θα τα πουμε απο κοντα.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #216 στις: Οκτώβριος 11, 2015, 12:44:46 πμ »
Σπύρο μου εσένα σκέφθηκα μόλις την πήρα για βόλτα νωρίτερα απόψε.

Ναι, για τους ιμάντες διάβασα στα πεταχτά σε Αγγλικά sites, θέλουν -λέει- προσοχή και αλλαγή στα 50k κι όχι στα 75k που λέει η μαμά εταιρία.
Η μηχανή αναφέρεται ως πολύ ωραία και ξηγημένη, χωρίς θέματα, εκτός αυτού της κατανάλωσης (το οποίο είναι θέμα του πόσο βαρύ πόδι έχει κανείς).
Από 'κει και πέρα, αν σκάσει κάτι σοβαρό κάποτε, δύναται να είναι το differential διαφορικό.

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Την οδήγησα ερχόμενος πίσω στο σπίτι, δείχνει αυτοκίνητο που θέλει να αγαπηθεί, στην Εθνική βέβαια ήταν στο στοιχείο του (όπως φαντάζομαι θα είναι κι αύριο πρωί που θα πάω μία βόλτα στη μικρή από εδώ διαδρομή ως το Σχοινιά). Ε, βρίσκει λίγο κάτω πού και πού, αξιοσημείωτο το δύσκολο τιμόνι (μικρή διαδρομή για U-turn) μέσα σε συνθήκες πόλης, αλλά μου είχαν επισημανθεί όλα αυτά από το φιλαράκι μου.

Θα το δω, τα χρήματα είναι πολύ καλά και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούργιο, οπότε από αυτή την πλευρά είναι καλή περίπτωση. Ο ίδιος βέβαια μου λέει να μην το πάρω, γιατί λέει αυτό είναι τέλειο για 2ο αυτοκίνητο κι όχι για πρώτο (και δεν έχει άδικο, αν και βοηθά το ότι είμαι single). Εδώ στην περιοχή βέβαια που χιονίζει το χειμώνα, δεν θα ταιριάξει η Άλφα, αλλά θα το δούμε.

Και πάλι ευχαριστώ.

Edit: Είμαι ήδη Ελλάδα, έχω νοικιάσει σπίτι και ψάχνω για μεταχειρισμένο (και με όλα τα 'μεγάλα' να πωλούνται κατά συρροή σε χαμηλές τιμές, λέω να το εκμεταλλευθώ).

Μμμμμμ, μικρή διαδρομή μέχρι το Σχοινιά, περιοχή που χιονίζει το χειμώνα....
Κάτι μου λέει ότι είσαι κοντά στην περιοχή "μου".
Καλώς ήρθες, καλή εγκατάσταση :up:

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #217 στις: Οκτώβριος 11, 2015, 12:57:39 πμ »
Σας ευχαριστώ και τους δύο.  Το πατρικό μου είναι Κηφισιά,  οπότε όντας πιστός των β.π. εδώ και 45 έτη είπα να πάω λίγο πιό βόρεια...

Να δούμε, γιατί η επιστροφή στην πατρίδα δεν ήταν εύκολη,  η προσαρμογή κυρίως...

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #218 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 09:33:00 μμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος batman1345

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8547
  • Δημήτρης
    • Προφίλ
Απ: ALFA ROMEO-cuore sportivo!!
« Απάντηση #219 στις: Οκτώβριος 12, 2015, 09:53:14 μμ »
Panerai is not just a watch... It's a lifestyle!