Σπύρο μου εσένα σκέφθηκα μόλις την πήρα για βόλτα νωρίτερα απόψε.
Ναι, για τους ιμάντες διάβασα στα πεταχτά σε Αγγλικά sites, θέλουν -λέει- προσοχή και αλλαγή στα 50k κι όχι στα 75k που λέει η μαμά εταιρία.
Η μηχανή αναφέρεται ως πολύ ωραία και ξηγημένη, χωρίς θέματα, εκτός αυτού της κατανάλωσης (το οποίο είναι θέμα του πόσο βαρύ πόδι έχει κανείς).
Από 'κει και πέρα, αν σκάσει κάτι σοβαρό κάποτε, δύναται να είναι το differential διαφορικό.
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Την οδήγησα ερχόμενος πίσω στο σπίτι, δείχνει αυτοκίνητο που θέλει να αγαπηθεί, στην Εθνική βέβαια ήταν στο στοιχείο του (όπως φαντάζομαι θα είναι κι αύριο πρωί που θα πάω μία βόλτα στη μικρή από εδώ διαδρομή ως το Σχοινιά). Ε, βρίσκει λίγο κάτω πού και πού, αξιοσημείωτο το δύσκολο τιμόνι (μικρή διαδρομή για U-turn) μέσα σε συνθήκες πόλης, αλλά μου είχαν επισημανθεί όλα αυτά από το φιλαράκι μου.
Θα το δω, τα χρήματα είναι πολύ καλά και το αυτοκίνητο είναι σαν καινούργιο, οπότε από αυτή την πλευρά είναι καλή περίπτωση. Ο ίδιος βέβαια μου λέει να μην το πάρω, γιατί λέει αυτό είναι τέλειο για 2ο αυτοκίνητο κι όχι για πρώτο (και δεν έχει άδικο, αν και βοηθά το ότι είμαι single). Εδώ στην περιοχή βέβαια που χιονίζει το χειμώνα, δεν θα ταιριάξει η Άλφα, αλλά θα το δούμε.
Και πάλι ευχαριστώ.
Edit: Είμαι ήδη Ελλάδα, έχω νοικιάσει σπίτι και ψάχνω για μεταχειρισμένο (και με όλα τα 'μεγάλα' να πωλούνται κατά συρροή σε χαμηλές τιμές, λέω να το εκμεταλλευθώ).