- MyWatch.gr - The Hellenic Wrist & Pocket Watch Enthusiasts Forum / Founded in March 2006

ΡΟΛΟΓΙΑ => Τεχνικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: GiannisH στις Μάιος 22, 2010, 09:33:46 μμ

Τίτλος: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Μάιος 22, 2010, 09:33:46 μμ
   Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο σέρβις του swatch group.....πιστεύω ότι δεν έχουν τους τεχνίτες που χρειάζεται.....εμένα το Omega μου το άλλαξαν, αλλά μεσολάβησε και επέμεινε το κατάστημα που το αγόρασα.....το να έχει πρόβλημα ένα καινούργιο ρολόι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί, το να είναι όμως ο πελάτης υποχρεωμένος να περιμένει 3 μήνες την επισκευή, είναι απαράδεκτο.....

   Κώστα εύχομαι να το έχεις σύντομα στα χέρια σου.....
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: kkostas στις Μάιος 23, 2010, 07:05:33 πμ
   Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στο σέρβις του swatch group.....πιστεύω ότι δεν έχουν τους τεχνίτες που χρειάζεται.....εμένα το Omega μου το άλλαξαν, αλλά μεσολάβησε και επέμεινε το κατάστημα που το αγόρασα.....το να έχει πρόβλημα ένα καινούργιο ρολόι είναι κάτι που μπορεί να συμβεί, το να είναι όμως ο πελάτης υποχρεωμένος να περιμένει 3 μήνες την επισκευή, είναι απαράδεκτο.....

   Κώστα εύχομαι να το έχεις σύντομα στα χέρια σου.....

Οι ανθρωποι του swatchgroup μαλλον δεν κανουν τον κοπο να διαβασουν στα διαφορα φορουμ το κραξιμο που τρωει το service τους. Η΄ πολύ πιθανόν λόγω των τεράστιων πωλήσεων να εχουν μια υπεροπτικη διαθεση.
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η longines, η breguet, η blancpain κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.
Και αυτους δεν μπορεις να τους "εξυπηρετεις" με τετοιους ρυθμους γιατι αυτο σιγα σιγα θα εχει αντικτυπο στις πωλησεις σου.
Οταν ο εν δυναμει πελατης σου προτιθεται να δαπανησει ενα σεβαστο ποσο της ταξεως των 3-4 χιλιαδων ευρω που στοιχιζουν τα ρολογια που αντιπροσωπευεις, γνωριζοντας την κατασταση του service σου, πολυ απλα θα παει στην rolex...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: blackbird στις Μάιος 23, 2010, 09:14:12 πμ
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η zenith, η tag heuer κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.

Μόνο η Ωμέγα ανήκει στο Swatch. Οι Ζενίθ και η Ταγκ Χόιερ ανήκουν στο LVMH.
Στην Ελλάδα Ζενίθ και Ταγκ έχουν ξεχωριστό σέρβις. Και η εμπειρία μου από το σέρβις της Ταγκ είναι θετικότατη.

Φιλικά
Δημήτρης
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: kkostas στις Μάιος 23, 2010, 09:26:49 πμ
Αυτο που δεν εχουν καταλαβει μαλλον ειναι οτι πλεον εκτος απο τα swatch αντιπροσωπευουν και τεραστιες εταιρειες του χωρου οπως η omega, η zenith, η tag heuer κλπ, οι οποιες απευθυνονται σε ανθρωπους με παθος για το ρολοι.

Μόνο η Ωμέγα ανήκει στο Swatch. Οι Ζενίθ και η Ταγκ Χόιερ ανήκουν στο LVMH.
Στην Ελλάδα Ζενίθ και Ταγκ έχουν ξεχωριστό σέρβις. Και η εμπειρία μου από το σέρβις της Ταγκ είναι θετικότατη.

Φιλικά
Δημήτρης

ουπς, λαθος μου...
το διορθωσα...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: gsb στις Μάιος 23, 2010, 10:26:58 πμ
Οταν ο εν δυναμει πελατης σου προτιθεται να δαπανησει ενα σεβαστο ποσο της ταξεως των 3-4 χιλιαδων ευρω που στοιχιζουν τα ρολογια που αντιπροσωπευεις, γνωριζοντας την κατασταση του service σου, πολυ απλα θα παει στην rolex...


 :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :respect:
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: nikosl στις Δεκέμβριος 27, 2010, 11:50:19 μμ
Οι αντιπροσωπια της Ωμεγα ειναι επιηκως απαραδεκτη. Πριν απο ενα μηνα καταλαβα οτι η βιδα του PO μου ξεβιδωνει και ρυθμιζει ημερομηνια ωρα γυρνουσε σαν τρελη. Πηγα το ρολοι στο μαγαζι που το ειχα αγορασει και σταλθηκε στην αντιπροσωπια για επισκευη μεσα στην εγγυηση. Να πω οτι το PO το φοραω καθε ημερα με αποτελεσμα εαν εχω ρυθμισει 5 φορες την ωρα να ειναι ζητημα οποτε δεν ειχα κανει χρηση της βιδας (μαλλον καπως αλλιως ονομαζεται).
Το ρολοι μου πηγε στην αντιπροσωπια της Ωμεγα και γυρισε μετα απο 2 εβδομαδες σε αθλια κατασταση.
1) Η κασα ειχε 2 σημαδια πολυ κοντα στα αυτια που πιανει το μπρασελε σαν να ειχαν δεσει το ρολοι πανω σε μια μεγγενη με αποτελεσμα να εχει σημαδευτει και να φενεται.

2) Το τζαμι ειχε 3 σημαδια που σε καμια περιπτωση δεν υπηρχαν πριν.

Μολις το βλεπω λεω στο μαγαζι που το ειχα αφησει στειλτο πισω και πες τους να αλλαξουν το τζαμι και να φτιαξουν την κασα γιατι θα τους π@ρει ο δι@λος. Ρολοι 3.000 Ευρω και του εκανε σερβις μαλλον καποιος ανειδικευτος.

Με παιρνει τηλεφωνο ο ιδιοκτητης του καταστηματος που το ειχα αγορασει και μου λεει οτι το τζαμι δεν το αλλαζουν και οτι ηταν ετσι. Οσο για την κασα θα του κανουν ενα γυαλισμα μιας και τους πιεσε.
Του λεω οτι εαν δεν αλλαξουν το τζαμι θα στειλω το ρολοι στην Ελβετια και θα τους κυνηγησω οσο δεν παει.
Με ξαναπαιρνει και μου λεει οτι δεν μπορουν να κανουν τιποτα για το τζαμι. Δεν δεχονται οτι εκαναν αυτοι την ζημια.
Του λεω πες τους να το περασουν με την αλοιφη που αφαιρει την εξωτερικη επιστροση τουλαχιστον να φυγουν τα σημαδια.
Μου λεει οτι αυτος ο τροπος αντιμετωπισης δεν ειναι αναγνωρισμενος απο την Ωμεγα και θα πρεπει να στειλω ονομαστικη απαιτηση. Το εκανα ωστε να αφαιρεθουν τα σημαδια απο το τζαμι.
Παραλαμβανω το ρολοι μετα απο 1 μηνα συνολικα με το τζαμι οπως ακριβως ηταν. Μαλλον δεν εκαναν τιποτα.

Μεσα στην εβδομαδα θα παω ο ιδιος μια βολτα απο την Καλιθεα να τα πω ο ιδιος με τους κυριους του Swatch Group. Θα βαλω τις φωνες διοτι απο οτι φενεται δεν παιρνουν απο πολιτισμενες συμπεριφορες. Θα απαιτησω να μου αλλαξουν το τζαμι το οποιο ειμαι 1000% σιγουρος οτι δεν ηταν σημαδεμενο.

Ειλικρινα μετα απο αυτη την εμπειρια και τα 2 στα 2 προβληματικα ρολογια (τοσο το PO οσο και το DeVille) ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΩΜΕΓΑ.

Ελπιζω να ειναι εξυπνοι και να μου αλλαξουν το τζαμι αλλιως θα το κυνηγησω οσο δεν παει. Πρεπει καποια στιγμη οι Ελληναρες που πουλανε ρολογια χιλιαδων ευρω να μαθουν να σεβονται τους πελατες τους και να αναγνωριζουν τα σφαλματα τους. Μπορω να δεχθω πολλα πραγματα στην ζωη μου αλλα σε καμια περιπτωση την αδιαλαξια καποιων ερασιτεχνων του χωρου που κρυβονται πισω απο μια μεγαλη εταιρια.

Θα ενημερωσω για την εξελιξη της περιπετειας μου προς το τελος της εβδομαδας.

Επιηκως απαραδεκτοι. Λες και δεν εχουμε αλλη δουλεια να κανουμε απο το να τρεχουμε στα κεντρικα τους και να τους πιεζουμε να κανουν την δουλεια τους.

Καθε συμβουλη δεκτη.

Φιλικα,
Νικος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Δεκέμβριος 28, 2010, 12:17:15 πμ
Νίκο προετοιμάσου για αναμονή καθώς μία υπάλληλος εξυπηρετεί τα swatch και μια όλες τις άλλες εταιρείες του γκρούπ. Ρώτησε αν φωτογράφησαν το ρολόι σου κατά την παραλαβή, οπότε αν το έκαναν θα φαίνεται πότε έγινε η ζημιά.
Πολλά παράπονα από το σέρβις, κάτι πρέπει να κάνουν ώστε να βελτιωθούν. Αν σήμερα-που με το διαδίκτυο όλα μαθαίνονται-δεν δίνουν τη σημασία που πρέπει στο after sales, θα το βρούν μπροστά τους.
Εύχομαι με το καλό να ξεμπερδέψεις.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Stamos στις Δεκέμβριος 28, 2010, 12:50:44 πμ
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, η αναμονή όμως είναι ένα θέμα...
Για αγορά και τοποθέτηση μπρασελέ στο t-touch μου 1,5 ώρα...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: SER στις Δεκέμβριος 28, 2010, 09:57:16 πμ
Συμφωνω με τον Γιαννη τα ρολογια φωτογραφιζονται πριν,οποτε δες τις φωτο αν και εφοσον στις δειξουν ;)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Alobar στις Δεκέμβριος 28, 2010, 01:06:32 μμ
Τίποτα..μην ασχολείσαι καν με τους εδώ πια.
Όλοι πρέπει να στέλουν με τη πρώτη "στραβή" e-mail στη μητρική με όλα τα στοιχεία αγοράς και με αίτημα να επισκευαστεί το ρολόι εκεί και όχι εδώ...Μόνο με τα δικά μας, ομαδικά, παράπονα θα τους τρίξουν τα δόντια από την Ελβετία και αφού όλοι ζητάνε με τη πρώτη, να προσπεράσουν το εδώ service. Τα παραδείγματα είναι πολλά...από service αυτοκινήτων μέχρι κινητών....(γνώστη κυρίαρχος αντιπροσωπεία κινητών παρήκμασε και τελικά έκλεισε...και όλα ξεκίνησαν απο την κακή φήμη που είχε στο service).

Και πιστέψτε με, ένα καλά γραμμένο e-mail, που να περιέχει αληθινά επιχειρήματα κάνει πολύ καλή εντύπωση και εκτιμάται πολύ καλύτερα (από τους Ελβετούς) παρά μία (έστω δικαιολογημένη) έκρυξη θυμού (από τους Έλληνες). Και μην αμφιβάλεις καθόλου..οι Έλβετοι δεν ενημερώνονται ποτέ για τα εδώ κακώς κείμενα...ούτε απο τους μαγαζάτορες ούτε απο εμάς....και πολύ περισσότερο απο την ίδια την αντιπροσωπεία...
 
Ελπίζω να μη σας κούρασα..

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: nikosl στις Δεκέμβριος 29, 2010, 10:14:32 μμ
Το ρολοι παραδωθηκε στην Ωμεγα στην Καλιθεα ωστε να αλλαχθει το κρυσταλο.
Μολις εφτασα περιμενα κανα τεταρτο διοτι η κοπελα (με συμπεριφορα δημοσιου υπαλληλου - μου εκανε απιστευτη εντυπωση) ηταν απασχολημενη.
Πλησιαζω και της εξηγω την κατασταση. Παιρνει το ρολοι και επιστρεφει μετα απο κανα τεταρτο και μου λεει οτι το ρολοι ηταν χτυπημενο και δεν αναλαμβανουν.
Ζηταω τον προησταμενο του servis οποτε ερχεται ενας κυριος ευγενικοτατος να μου εξηγησει οτι το ρολοι μου οταν εφτασε εκει ειχε σημαδια και μαλιστα ειχε ενημερωθει και ο αντιπροσωπος που το ειχα παραδωσει για να σταλει στην εγγυηση. Αυτο φυσικα δεν ισχυε διοτι δεν υπηρχε καμια σχετικη ενημερωση στον αντιπροσωπο.
Μου δειχνει μια φωτογραφια η οποια εδειχνε μια σκια σε αλλο σημειο του κρυσταλου. Βεβαια τα σημαδια ειναι τοσο μικρα που θα χρειαζοταν επαγγελματικη ληψη για να τα δειξει μια φωτογραφια.  Οποτε και ο ιδιος δεν μπηκε στον κοπο να σχολιασει την φωτογραφια.
Δεν θα ηθελα να μπω σε λεπτομειες της κουβεντας που ακολουθησε (σε ακρως επαγγελματικο υφος και οφειλω να το διευκρινησω) το ρολοι εμεινε για αλλαγη τζαμιου.
Επειδη το τζαμι δεν υπαρχει και θα ερθει απο Ελβετια η επισκευη θα κρατησει 2-3 εβδομαδες.
Ειλικρινα τα επιχειρηματα που μου εθεσαν ηταν εντελως ασχετα με αποτελεσμα να μην βγαινει ακρη.

Θεωρω οτι η πολιτικη τους ειναι οτι εαν ερθει ο πελατης αγανακτησμενος και με αποψη γυρω απο τα ρολογια τοτε θα καλυψουμε την βλαβη.
Αν ο πελατης ειναι αμερικανακι και του πουλαμε φουμαρα θα πληρωσει.

Μετα απο το σημερινο τα ρολογια μου θα τα παραδιδω με πολυ μεγαλη προσοχη οταν δινονται για καποια επισκευη.

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.
Φιλικα,
Νικος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: THANOS58 στις Δεκέμβριος 30, 2010, 02:45:06 πμ
Να μην απορείς ούτε εσύ ούτε κανείς άλλος που η Ελλάδα όλη πάει κατά διαόλου... Αν ήσουν αλλοδαπός και έτρωγες τέτοια μεταχείριση, γυρνώντας στην χώρα σου τι θα έλεγες για τους Έλληνες?
Το Swatch group -το έξω εννοώ- θα ξυπνήσει άμα γίνει ομαδική καταγγελία μόνον, ή αν πυκνώσουν οι ατομικές σε βαθμό κακουργήματος...
Αλλά, δεν φτάνει η πανεθνική γυφτιά και αδιαφορία στην αντιμετώπιση κρίσεων, έχουμε και αμέτρητα γουμάρια που άμα τους μιλήσεις για μεταπωλησιακό service και φροντίδα του πελάτη, την ώρα που εσύ θα μιλάς, εκείνος ή θα σκέφτεται τον πρωκτό της γραμματέως του ή το γήπεδο που θα πάει την Κυριακή να δει τον Πανεπιβητοριακό...
Και δεν είμαι υπερβολικός. Ας αναλογιστείτε τον συνδυασμό (ανύπαρκτο) επαγγελματικών κινήτρων/παιδείας/οξυδέρκειας που επικρατεί στον χώρο μας, και γιατί καταντήσαμε να μιλάμε με παραδείγματα όλο από το εξωτερικό, ήτοι για το "πως έπρεπε να είναι"...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Yiangos στις Δεκέμβριος 30, 2010, 08:05:02 πμ
Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι τώρα... Είμαι περίεργος πως θα γυρίσει το moonwatch από γενικό service. Στην αρχή είπαν πως θα το έστελναν στη Γερμανία αλλά μετά μου είπαν ότι μπορεί να το κάνουν και στην Ελλάδα. Όχι τίποτε άλλο θα πάρουν και ένα σκασμό λεφτά. Και υπομονή βέβαια 8+εβδομάδες (πέρασαν οι τρεις).
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Δεκέμβριος 30, 2010, 01:09:46 μμ
   Εντάξει δεν τυχαίνουν και συνέχεια αυτά...σίγουρα έχουν προβλήματα αλλά δεν είναι και ο κανόνας...εγώ πχ δυό φορές που χρειάστηκα το σέρβις δεν είχα παράπονο ;)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: gld στις Δεκέμβριος 30, 2010, 02:20:56 μμ
Προσωπικά παιδιά, μια φορά χρειάστηκε να πάω ένα Tissot μου για service στο service center στην Καλλιθέα (είναι πάνω από 2 χρόνια βέβαια και μάλλον έχουν αλλάξει τα πράγματα) και δεν μπορώ να πω πως είχα παράπονο. Αλλάχτηκε όλος ο μηχανισμός του PRC200 σε... 1,5 μήνα (πολύ μου φαίνεται) αλλά από τότε είναι οκ το ρολόι και δεν είχα άλλη επαφή με το service έκτοτε.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: THANOS58 στις Δεκέμβριος 30, 2010, 05:25:07 μμ
Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι τώρα... Είμαι περίεργος πως θα γυρίσει το moonwatch από γενικό service. Στην αρχή είπαν πως θα το έστελναν στη Γερμανία αλλά μετά μου είπαν ότι μπορεί να το κάνουν και στην Ελλάδα. Όχι τίποτε άλλο θα πάρουν και ένα σκασμό λεφτά. Και υπομονή βέβαια 8+εβδομάδες (πέρασαν οι τρεις).

Δεν είναι ρε Γιάγκο ότι σου κάναμε την καρδιά περιβόλι, είναι που πρέπει να παίζεις στα ζάρια άν θα σε εξυπηρετήσουν σωστά και αναγκάζεσαι (?) να ρισκάρεις, χωρίς νάσαι σίγουρος...
Πάντως σου λέω στα σίγουρα στείλε πμ σε παλιούς και έμπειρους συμφορουμίτες, γιατί θα σου προτείνουν -έστω για μελλοντική χρήση- εναλλακτικές λύσεις. Κι απ' ότι ξέρω, μάλλον καλύτερες και φθηνότερες και γρηγορότερες... Για δοκίμασε...
Εύχομαι να πάνε όλα πολύ καλά!
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Yiangos στις Δεκέμβριος 30, 2010, 05:42:32 μμ
Θάνο ευχαριστώ για το "κουράγιο". Κάποιοι συνάδελφοι μου πρότειναν λύσεις για να πω την αλήθεια...
καλύτερες δεν ξέρω αν ήταν, μιας και πάλι κορόνα γράμματα θα το έπαιζα (εκτός της αποστολής στην Ελβετία)
φθηνότερες σίγουρα θα ήταν (δεν γνωρίζω πόσο βέβαια)
και γρηγορότερες επίσης θα ήταν αλλά... η καρδιά μου δεν πήγαινε. 

Για να πω και του στραβού το δίκιο, μου κάνανε και έκπτωση στην αλλαγή στεφάνης και της μπούκλας του μπρεσελέ λόγω του γενικού service. Τους ζήτησα να μου δώσουν και γραπτώς τον τύπο της καλίμπρας που φοράει (861 ή 1861 μιας και το έτος κατασκευής του έβγαινε και με τις δύο). Εκτός των άλλων, μιας και δεν έχω τα χαρτιά του είναι μια ευκαιρία να αποκτήσω ένα πιστοποιητικό από τη Μαμά Omega.

Next time θα το σκεφτώ πολύ πάντως (έχει κι άλλα Omega το συρτάρι άλλωστε)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Baptiste στις Φεβρουάριος 22, 2011, 11:55:45 μμ
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: gsb στις Φεβρουάριος 23, 2011, 12:05:19 πμ
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???

εξαρταται κ απο το ρολοϊ..
μηχανικο ή quartz?
απλο ή χρονογραφος??

παντως το  Swatch Group Service θεωρειται ακριβο
κ αμφισβητειται η ποιοτητα της εργασιας του..

πολλα μελη πηγαινουν τα Ω τους, σε τεχνικους εκτος του group..
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Aris911 στις Φεβρουάριος 23, 2011, 12:08:11 πμ
ποσο κοστιζει ενα σερβις για omega, το καθιερωμενο για λογους συντηρησης, ετσι για να χω μια ιδεα???

Απο οτι ξερω 280 ευρω για το απλο και 480 ευρω για χρονογραφο.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Baptiste στις Φεβρουάριος 23, 2011, 12:18:45 πμ
σας ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια! (για μηχανικο απλο εννοουσα οχι χρονογραφο)
 σκεφτομαι να αγορασω το planet ocean γι αυτο. κ επειδη οντως εχω ακουσει διαφορα για το σερβις τους ηθελα να μαθω να γνωριζω! ελπιζω βεβαια να μη το χρειαστω "αμεσα" μετα την αγορα  ;D ;D
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: NIMOS στις Σεπτέμβριος 20, 2011, 09:07:36 πμ
Παιδιά καλημέρα! Πολύ σημαντικές οι επισημάνσεις σας. Αν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοιο πρόβλημα όταν μιλάμε για service της  omega. Είχα ένα μικρό δίλλημα για την αγορά b s.o.heritage 46 k omega c.o. Μετά από όλα αυτά που διάβασα σίγουρα θα κινηθώ για την απόκτηση του Β . Ελπίζω μόνο να έχει to service που θα έπρεπε . Για τα Tag Heuer μήπως γνωρίζει κανείς αν έχει αξιόπιστο service?
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: orologakias στις Ιανουάριος 03, 2012, 11:07:05 μμ
Καλησπερα θα ήθελα και εγώ να σας πω για το προβλημα που αντιμετωπισα με citizen ultimate chronograph AV0031-59E αγορασα το ρολοι καινουργιο και στους 3 μηνες ο δεικτης των λεπτων του χρονογραφου πεταγοταν μονιμα ενα λεπτο μπροστα, πηγα το ρολοι στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι επρεπε να σταλει γερμανια γιατι εδω αυτο το μοντελο δεν επισκευαζεται περιμενα 4-5 μηνες ενω πηγαινα εκει συχνα και ρωτουσα τι γινεται με το ρολοι μου? μου ελεγαν οτι στελνουν emails και δεν εχουν παρει απαντηση τελικα γυρναει απο γερμανια και μεσα σε μια βδομαδα κανει ακριβως το ιδιο προβλημα σαν να μην του ειχαν κανει απολυτος τιποτα, το ξαναπαω στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι πρεπει να σταλει παλι γερμανια εγινα εξαλλος και ειπα οτι αγορασα ενα απο τα πιο ακριβα ρολογια της εταιρειας και θελω τωρα αλλαγη ρολογιου και τελικα ετσι και εγινε και δεν ξαναειχα κανενα προβλημα νομιζω μια εταιρεια σαν την ομεγα με πελατες που πληρωνουν τοσα χρηματα θα επρεπε να κανουν το λιγοτερο το ιδιο.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: JohannesD στις Ιανουάριος 15, 2012, 10:10:21 μμ
Χαίρεται

Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και είπα να μοιραστώ και γω τον καημό μου με τους υπόλοιπους που είχαν την ατυχή εμπειρία της συναλλαγής με το σέρβις της swatch group hellas...Πριν 2 χρόνια μου κάναν δώρο έναν αυτόματο χρονογράφο le locle της tissot αγορασμένο από τον τοπικό αντιπρόσωπο της πόλης μου..Από τότε σχεδόν ξεκίνησε και η ταλαιπωρία μου καθώς το ρολόι έμελε να περάσει περισσότερο χρόνο στο σέρβις παρά στον καρπό μου!! Αρχικά, σε λιγότερο από 2-3 μήνες παρουσίασε πρόβλημα στο κούρδισμα καθώς η κορώνα στην τελευταία σκάλα δεν δούλευε με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία..το μαγαζί από που έγινε η αγορά το έστειλε για σέρβις όπου λύθηκε το πρόβλημα με αντικατάσταση κορώνας. Τον τελευταίο χρόνο όμως παρουσίαζε το εξής πρόβλημα, ενώ φρόντιζα να είναι κουρδισμένο και παρά την χρήση του ρολογιού σ'υμφωνα με της οδηγίες, ξαφνικά σταματούσε και γενικά έμενε πίσω στην ώρα ( δεν μιλάμε για μερικά λεπτά αλλά πάνω από 20!! ) Βαρέθηκα να το πηγαίνω στον καταστηματάρχη ο οποίος απλά το έστελνε στην swatch group χωρίς περαιτέρω υποδείξεις και μάλιστα σε μια αποστολή με χρέωσε και μεταφορικά!! Από τη μεριά τους οι υπεύθυνοι της swatch group πέρα από το γεγονός ότι αργούσαν υπερβολικά ( από τη στιγμή που άφηνα το ρολόι στο κατάστημα όπου το αγόρασα μέχρι να ξαναέρθει στα χέρια μου περνούσε τουλάχιστον μήνας!!! ) τέσταραν το ρολόι ( όπως φαίνεται και απτην φωτογραφία ) (http://www.freeimagehosting.net/t/z9duv.jpg) (http://www.freeimagehosting.net/z9duv) , μου το επέστρεφαν, παρουσίαζε πάλι πρόβλημα με την ώρα, ανέβαζα πίεση και φτου κι απτην αρχή!! Αποκορύφωμα της τραγελαφικής και απαράδεκτης κατάστασης ότι ( όπως διακρίνεται από τις ημερομηνίες στη φωτογραφία ) το στέλνω πάλι μέσω του μαγαζιού τον Αύγουστο, το κάνουν σέρβις στις 18/8/11, μου το επιστρέφουν, μετά από λίγες μέρες ξαναπαρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα με την ώρα, επαναλαμβάνεται η διαδικασία ( μαγαζί, δυσφορία καταστηματάρχη λες και θα έπρεπε να νιώθω τύψεις που του πηγαίνω το ρολόι αντί να επιληφθεί ο ίδιος της κατάστασης, swatch group σέρβις στις 21/9/11 και παραλαβή..( Εδώ να σημειώσω ότι δεν χρεώθηκα καμιά φορά για το σέρβις ενώ η εγγύηση έληγε στις 22/8/11!)

Μετά από όλα αυτά, αναγκάστηκα να πάρω στο σέρβις ο ίδιος και να τους περιγράψω την κατάσταση ( οτι δηλαδή έστειλα το ρολόι 2 φορές σε 2 μήνες χωρίς να λυθεί το πρόβλημα ), μου είπαν να τους το ξαναστείλω με δικία τους χρέωση χωρίς να το πάω στο κατάστημα όπως και έκανα. Επικοινώνησαν μαζί μου πριν στις αρχές Δεκέμβρη και με ενημέρωσαν πως το ρολόι χρειάζεται ολικό σέρβις ( αλλαγή ρουλεμάν κτλ ) με κόστος 295€ και 1 χρόνο εγγύηση...μόλις συνήλθα από το σοκ και τα πολλαπλά εγκεφαλικά προσπάθησα να τους εξηγήσω το..επιηκώς παράλογο που αξίωναν!! Δηλαδή να πληρώσω το 1/3 της αξίας του ρολογιού με σοβαρό κίνδυνο να ξαναζήσω τις ιστορίες φρίκης απτην αρχή! Μάλιστα μου ανέφεραν πως αυτό ισχύει σε όλα τα αυτόματα ρολόγια και σε όλες τις εταιρίες, ότι δηλαδή κάθε 5 χρόνια περίπου χρειάζεται ολικό σέρβις το οποίο χρεώνουν φυσικά και δεν δίνουν πάνω από 1 χρόνο εγγύηση!! Τελοσπάντων κατέληξα ότι δέχομαι να καλύψω το κόστος του ολικού σέρβις ΟΧΙ όμως με εγγύηση ενός έτους και κλείσαμε το τηλέφωνο...κατα τη διάρκεια των εορτών αμφιταλαντευόμουν εαν άξιζε να δώσω τόσα λεφτά για το le locle ή αν θα ήταν καλύτερο να αγοράσω καινούργιο!

Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά πραγματικά κάθε φορά που σκέφτομαι την όλη κατάσταση γίνομαι έξω φρενών!! Πείτε μου μπορώ να κάνω κάτι ή αναγκαστικά πρέπει να πληρώσω το κόστος ( υλικό και ηθικό ) του ολικού σέρβις;;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων


Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: omegasnik στις Ιανουάριος 16, 2012, 12:18:38 πμ
Ίσως κάποιοι κάποτε πρέπει να ενημερώσουν το ... group για τα συμβάντα στο τοπικό μαγαζί της Ελλάδας!

Φιλικά
Νίκος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Ιανουάριος 16, 2012, 03:09:03 πμ
Τα μηχανικά ρολόγια θέλουν όντως σέρβις αν πενταετία( γενικα μιλώντας) όμως αυτο δεν έχει σχέση με το πρόβλημα το συγκεκριμένο που αντιμετώπισες. Παράπονα για το service του Swatch Group έχουμε ακούσει πολλά, κυρίως όμως για χρόνους αναμονής κλπ. Λυπάμαι που βλέπω τέτοιες συμπεριφορές από άντιπροσωπείες. 295 ευρώ είναι ακριβή τιμή γαι σέρβις έτσι κι αλλιώς, πόσο μάλλον όταν το ρολόι δεν χρειάζεται σέρβις(2 ετών) αλλά επισκευή...
Γράμμα στην Ελβετία κι αν δεν βγάλεις άκρη, σέρβις σε έναν ανεξαρτητο τεχνικό με το πολύ 100 ευρώ.
Εδώ να πω πως σημαντικό ρόλο παίζει και το κατάστημα αγοράς που δεν τους "απογειώνει" για την αντιμετώπισή τους. Έχω δει και το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό πολλές φορές επισημαίνω τη σπουδαιότητα του after sales του καταστήματος πέραν αυτού της αντιπροσωπείας...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: JohannesD στις Ιανουάριος 16, 2012, 01:59:10 μμ
Παιδιά ευχαριστώ, νόμιζα πως εγώ ήμουν ο..τρελός της υπόθεσης μιας και στην swatch group τους φαινόταν φυσιολογικό 295 ευρώ ολικό σέρβις μετά από μόλις 2 χρόνια!! Χτες βράδυ έκατσα και έγραψα μια επιστολή για το όλο θέμα και το έστειλα εδώ  http://www.tissot.ch/?mod_contact  (http://www.tissot.ch/?mod_contact)

Εδώ να πω πως σημαντικό ρόλο παίζει και το κατάστημα αγοράς που δεν τους "απογειώνει" για την αντιμετώπισή τους. Έχω δει και το ακριβώς αντίθετο, γι'αυτό πολλές φορές επισημαίνω τη σπουδαιότητα του after sales του καταστήματος πέραν αυτού της αντιπροσωπείας...


Πόσο δίκιο έχεις..μιλάμε αν ήξερα τι θα τραβήξω και τι αντιμετώπιση θα έχω, ούτε απέξω απτο μαγαζί τους θα περνούσα!! Το λιγότερο αδιάφοροι και τελείως αντι επαγγελματική συμπεριφορά και μάλιστα σε τέτοιους καιρούς!! Εννοείται δε χάνω ευκαιρία να τους κάνω "διαφήμιση" για την εξυπηρέτησή τους!
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: CASTOR στις Ιανουάριος 23, 2012, 04:45:14 μμ
Eν όψει παράδοσης του υπερβιαστικού μου (+33 sec) PRS-516 στην SWATCH GROUP,
και συναρτήσει αυτών που εδώ διαβάζω, ετοιμάζω ήδη "αλληλογραφία" μεταξύ
Παγκρατίου-Συγγρού-Le Locle Ελβετίας, καθώς κι ενημέρωση από την εταιρεία νομικής προστασίας μου.
Εκ πείρας μου ξέρω, πως μόνο έτσι συμμορφώνεται το (κακό) "επιχειρείν" στην Ελλάδα του 2012......
Μακάρι να διαψευσθώ.

ΥΓ. Άραγε το παρόν thread, έχει κοινοποιηθεί στην Swatch Group τόσο Ελλάδας όσο κι Ελβετίας ??
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: K_O_S_T_A_S στις Ιανουάριος 23, 2012, 06:12:32 μμ
Εγώ ήθελα να'ξερα: Μ....ς είναι οι Ελβετοί? Στείλε ρε Swatch Group έναν επιθεωρητή σου απο καμια Ω, να κάνει έλεγχο στο service της Ελλάδας, να δεί ότι είναι άχρηστοι και να τους πει να τα στέλνουν όλα στην μητρική για service. Δηλαδή έλεος!! Τέτοιες εποχές τα 300 ευρώ είναι πολλά λεφτά!!!
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Ιανουάριος 24, 2012, 09:19:53 μμ
Παιδιά καλησπέρα,

Είμαι νέος στο group, και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.
Έχω εδώ και έξι χρόνι το Planet Ocean, με το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Προχθές όμως είχα ένα μικρό ατύχημα, απο απροσεξία μου έπεσε κάτω και σταμάτησε να λειτουργεί.
Πήγα σήμερα στο κατάστημα απ'όπου το αγόρασα και μου είπαν ότι το κόστος ενός γενικού service απο την Omega μπορεί να φτάσειτα  €600,00.
Μου πρότειναν επίσης ένα δικό τους τεχνίτη ο οποίος θα μπορούσε να κάνει επισκευή στο ρολόι με κόστος το οποίο θα αντιστοιχεί σε κλάσμα του κόστους επισκευής απο την Omega.
Επιπλέον μου είπαν πώς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι και 3 μήνες.
Αυτό που με απασχολεί είναι αφενός το κόστος (€600,00) και αφετέρου εάν αξίζει τον κόπο.
Ο τεχνίτης απ'ότι πληροφορήθηκα είναι καλός και κανένα πρόβλημα δέν είχαν ποτέ με εκείνον.
Αλλά και πάλι...ξέρω'γώ???

Θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Πάνος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Ιανουάριος 24, 2012, 10:51:04 μμ
Τα 600 ευρώ είναι υπερβολή για σέρβις άκόμη και στην Ω, κάπου στα μισά θα είναι λογικά. Παρόλα αυτά αν είναι αξιόλογος ο τεχνίτης μην το σκέφτεσαι καθόλου...
Καλωσόρισες στο φόρουμ...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: K_O_S_T_A_S στις Ιανουάριος 24, 2012, 11:01:08 μμ
Παιδιά καλησπέρα,

Είμαι νέος στο group, και θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής.
Έχω εδώ και έξι χρόνι το Planet Ocean, με το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Προχθές όμως είχα ένα μικρό ατύχημα, απο απροσεξία μου έπεσε κάτω και σταμάτησε να λειτουργεί.
Πήγα σήμερα στο κατάστημα απ'όπου το αγόρασα και μου είπαν ότι το κόστος ενός γενικού service απο την Omega μπορεί να φτάσειτα  €600,00.
Μου πρότειναν επίσης ένα δικό τους τεχνίτη ο οποίος θα μπορούσε να κάνει επισκευή στο ρολόι με κόστος το οποίο θα αντιστοιχεί σε κλάσμα του κόστους επισκευής απο την Omega.
Επιπλέον μου είπαν πώς ο χρόνος παράδοσης μπορεί να είναι και 3 μήνες.
Αυτό που με απασχολεί είναι αφενός το κόστος (€600,00) και αφετέρου εάν αξίζει τον κόπο.
Ο τεχνίτης απ'ότι πληροφορήθηκα είναι καλός και κανένα πρόβλημα δέν είχαν ποτέ με εκείνον.
Αλλά και πάλι...ξέρω'γώ???

Θα ήθελα πολύ να μάθω τη γνώμη σας

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Πάνος
Καλησπέρα φίλε μου και καλως όρισες στο mywatch,


Πολλά τα 600 ευρώ για service σε Planet Ocean, όπως επίσης ο χρόνος παράδοσης είναι ελεεινός. 3 μήνες για service που θα γίνει στην Ελλάδα δε γίνεται. Αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω έναν πολύ έμπειρο τεχνίτη, που μπορεί να σου κάνει ένα ολοκληρωμένο service με πολύ λιγότερα λεφτά απ'αυτά που σου ζήτησε ο αγιογδύτης. Άκους εκει 600 ευρώ για overhaul σε 2500 μηχανή. Για μένα αν θέλεις τη γνώμη μου, μη τους το πας.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Yiangos στις Ιανουάριος 25, 2012, 12:15:03 πμ
Αν και θα προτιμούσα να ακούσω το χρόνο και το κόστος επισκευής απο το επίσημο service και όχι τον οποιοδήποτε πωλητή, θα σου πρότεινα και εγω να αποτανθείς σε κάποιον απο τους τεχνίτες που θα σου προτείνουν αρκετοί συνάδελφοι. Σίγουρα θα είναι φθηνότερες απο Swatch Group...
Τα 600 για PO είναι όντως υπερβολικά. Εμένα μου πήραν πριν 1 χρόνο 500+€ για το Moonwatch για γενικό service με αλλαγή δεικτών, πουσουάρ κλπ. Απο ότι μου είχαν πει τόσο στοίχιζε το service  στους χρονογραφους (λόγω πολυπλοκότητας). Το κράτησαν κοντά 3 μήνες βέβαια...

Φιλικά γιαννης

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: koubilaihan στις Ιανουάριος 25, 2012, 12:36:26 πμ
Εμενα μου κανει εντυπωση που σου προτειναν οι ιδιοι τεχνιτη εκτος αντιπροσωπειας. Τελικα αυτο το service αξιζει την κακη φημη που εχει σε ολα τα επιπεδα...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: georges στις Ιανουάριος 25, 2012, 12:40:16 πμ
http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/service-prices (http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/service-prices)


Φιλικά Γιώργος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: K_O_S_T_A_S στις Ιανουάριος 25, 2012, 01:59:17 πμ
[url]http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/service-prices[/url] ([url]http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/service-prices[/url])


Φιλικά Γιώργος
Ρε Γιώργο είναι απίστευτο!!! :o :o Το service της Ω είναι πιο ακριβό κι απο της Rolex? :o :o :o :o Πάαρα πολλά λεφτά!!
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Ιανουάριος 25, 2012, 04:54:21 μμ
Παιδιά καλησπέρα

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, το link και τις απόψεις.Απ'ότι κατάλαβα η γνώμη για το service δέν είναι και η καλύτερη.

Άφησα σήμερα το ρολόι στο κατάστημα - όπως μου πρότειναν -, για να σταλλεί  στην Ω (Καλλιθέα) ώστε να γίνει εκτίμηση και κοστολόγηση της επισκευής που χρειάζεται, ώστε μετά να αποφασίσω εάν θα το στείλω στην Ω ή κάπου έξω. Μελετώντας το link όμως θεωρώ πώς λίγο πολύ την ταρίφα θα χρεώσουν (€ 410,00) ασχέτως της εργασίας που μπορεί να χρειαστεί.
Η εκτίμηση, μου είπαν, γίνεται ούτως ή άλλως χωρίς επιβάρυνση, και σε περίπου 10-15 ημέρες θα ξέρω.

Απλά, είναι ενα δύο ζητήματα τα οποία με 'κωλύουν' ώς προς το να αποτανθώ σε τεχνικό εκτός Ω:
- Επειδή το φοράω και στη θάλασσα (όχι οτι είμαι και ο Κουστω), τί γίνεται με τη στεγανοποίηση?
(στα έξι χρόνια που το χρησιμοποιώ δέ χρειαστηκε service, ούτε κάν Ο-ring).
Είναι οι εξωτερικοί τεχνίτες σε θέση να παρέχουν τέτοια στεγανοποίηση?

- Και σε περίπτωση που χρειάζονται ανταλλακτικά, οι εξωτερικοί τεχνικοί τί κάνουν????
Εννοώ, εάν πρόκειται για κάτι το οποίο μόνο απο το service της Ω μπορεί να γίνει?

Ίσως βρείτε τις ερωτήσεις αφελείς, αλλά δέν έχει ξαναχρεαστεί να πάω κάποιο άλλο ρολόι για service. Ευτυχώς γιατί......

Ευχαριστώ για την προσοχή σας
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: CASTOR στις Ιανουάριος 25, 2012, 05:59:21 μμ
Από σήμερα το πρωί το PRS-516 μου βρίσκεται στα "στοργικά" χέρια
της μαμάς Swatch Group Greece.
O -ευγενέστατος κι εξυπηρετικός- υπάλληλος στην υποδοχή του service
παρέλαβε το ρολόι, και με ενημέρωσε ότι μάλλον χρειάζεται ρύθμιση, για
την οποία απαιτούνται 7-10 μέρες, προκειμένου να λυθεί-παρακολουθηθεί κλπ.
Επίσης, λέγοντάς του, ότι είμαι ιδιαίτερα"ψείρας" ως προς την εξωτερική του
εμφάνιση και κατάσταση, μου διευκρίνησε πως πάντα προσέχουν τα ρολόγια
και το τράβηξε γύρω στις 10 φωτογραφίες.

ΥΓ. Κάπου, εδώ στο forum, διάβασα πως  η σύγχρονη διάγνωση-ρύθμιση των
μηχανικών ρολογιών γίνεται με παλμογράφο, αν θυμάμαι καλά.
Άραγε υπάρχει -και πόσο- η ανάγκη για την 10ήμερη παρακολούθηση ???

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Ιανουάριος 25, 2012, 07:26:32 μμ

- Επειδή το φοράω και στη θάλασσα (όχι οτι είμαι και ο Κουστω), τί γίνεται με τη στεγανοποίηση?
(στα έξι χρόνια που το χρησιμοποιώ δέ χρειαστηκε service, ούτε κάν Ο-ring).
Είναι οι εξωτερικοί τεχνίτες σε θέση να παρέχουν τέτοια στεγανοποίηση?

- Και σε περίπτωση που χρειάζονται ανταλλακτικά, οι εξωτερικοί τεχνικοί τί κάνουν????
Εννοώ, εάν πρόκειται για κάτι το οποίο μόνο απο το service της Ω μπορεί να γίνει?


Βεβαίως και θα σου κάνουν έλεγχο στεγανοποίησης και οι εξωτερικοί τεχνίτες και θα σου τυπώσουν και το ανάλογο αποδεικτικό.
Οι σοβαροί επαγγελματίες θα σου δώσουν και εγγύηση καλής λειτουργίας για 6 μήνες-1 χρόνο.
Εφόσον χρειαστούν ανταλακτικά, θα τα προμηθευτούν από το γκρούπ, αν και τώρα τελευταία τους καθυστερούν κάπως απ'ότι μαθαίνω...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Ιανουάριος 26, 2012, 05:06:50 μμ
Ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση, μπορώ να πώ ότι με καθησύχασες, γιατί το σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε τεχνίτη εκτός Ω.

Βέβαια, τώρα θα πρέπει να περιμένω να επιστρέψει το ρολόι απο τη Swatch Group (εχθές το άφησα στο κατάστημα) και να ακούσω και το κόστος της επισκευής, αλλά έχουμε ακόμη καιρό. 10-15 μέρες θέλει περίπου μου είπαν απο το κατάστημα.

Η αλήθεια είναι πώς και στο κατάστημα μου είπαν ότι ο τεχνίτης τους είναι αξιόπιστος και αποτελεσματικός, γιατί αρκετοί πελάτες τους του εμπιστεύονται ρολόγια τους, Rolex, Breritling. Και μου είπαν ότι το κόστος επισκευής είναι περίπου στα € 100,00

Είδομεν

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: seamasterchrono στις Ιανουάριος 26, 2012, 05:23:24 μμ
εγω παντως καλεσα το Swatch Group Greece για να παραγγειλω ενα rubber λουρι για το νεο μου ρολοι Tissot Seastar 1000 Chrono. Μου ειπαν την λογικη τιμη των 55,00 € και οταν ζητησα να το παραγγειλω μου ειπαν οτι θα χρειαστουν 5 εβδομαδες για να το εχουν διαθεσιμο. Tο εχω αγορασει με μπρασελε αλλα εαν το ειχα με καουτσουκ λουρι και αυτο μου κοβοταν θα επρεπε να περιμενω 5 εβδομαδες ή να αγοραζα aftermarket δερματινο ή καουτσουκ ....
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Ιανουάριος 26, 2012, 07:26:31 μμ
Και για το Certina μου ήταν λογικότατη η τιμή του καουτσούκ. Το ίδιο συμβαίνει και σε Tissot, Hamilton. Στα Ω αρχίζει ο πόνος...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Φεβρουάριος 03, 2012, 09:48:09 μμ
Καλησπέρα παίδες,

Σήμερα με κάλεσαν απο το κατάστημα και με ενημέρωσαν για τη διάγνωση της Ω σχετικά με το ΡΟ.
Ως ήταν αναμενόμενο - όπως αναφέρει και ο Georges στο link - το κόστος είναι €410,00, το οποίο συνεπάγεται:

- πλήρες service (υποθέτω το οποίο θα είναι όπως αναφέρεται στο site της Ω)
  http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/complete-maintenance-service (http://www.omegawatches.com/customer-service/watch-intervention/complete-maintenance-service)
- 2 έτη εγγύηση
- χρόνος παράδοσης 6 εβδομάδες
(και απ'ότι μου είπαν θα μου επιστρέψουν και τα μέρη που αλλάχθηκαν κατα την επισκευή)
Χμμμμμμ, αν και αναμενόμενη η τιμή, δέν παύει να εκπλήσει...

Και αναρωτιέμαι αν αξίζει ή όχι, διαβάζοντας και τα σχόλια προφάτων εμπειριών όπως αναφέρονται παραπάνω.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: GiannisH στις Φεβρουάριος 04, 2012, 12:56:22 μμ
Στην ουσία 410 ευρώ για σέρβις.....προσωπικά δεν τα έδινα με τίποτα...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Φεβρουάριος 04, 2012, 03:08:16 μμ
Έχεις δίκιο,

Δέ ξέρω κατα πόσο αξίζει τον κόπο.

Τελικά το ρολόι θα πάει στον τεχνίτη του καταστήματος, όπου θα γίνει εκτίμηση και κοστολόγηση, πριν προσψρήσουμε σε service.

Όταν έχω την απάντηση θα σας ενημερώσω

Έως τότε, μένω ανήσυχος :-\
Τίτλος: Swatch Group Service
Αποστολή από: CASTOR στις Φεβρουάριος 08, 2012, 05:11:32 μμ
Και για να είμαι δίκαιος, ως προς τη δική μου εμπειρία κατά τη συναλλαγή μου με το Group,
πρέπει να πω πως οι εντυπώσεις μου ήταν πολύ καλές.
Ευγενέστατοι οι υπάλληλοι κατά την παράδοση-παραλαβή, σχετικά καλοί οι χρόνοι (7-10
μέρες μου είπαν, 13 έκαναν - για απομαγνήτιση τελικά) και το κυριότερο άριστη εργασία
με προσοχή στο "λύσιμο-δέσιμο" (είχαν ακουστεί πολλά για απροσεξίες-γρατζουνιές κλπ.)
αλλά και εσωτερική. Το ρολόι απομαγνητίστηκε (αν ήταν όντως, μαγνητισμένο) και από τη
Δευτέρα που βρίσκεται στον καρπό μου, οι επιδόσεις του είναι επιπέδου ...quartz !!!!
Eλπίζω και πιστεύω ότι θα συνεχίσει έτσι.
Την επόμενη φορά, πάντως, που θα χρειασθώ τις -εντός εγγύησης- υπηρεσίες της αντιπροσωπείας
(ελπίζω να μην τις χρειασθώ) θα είμαι περισσότερο "άνετος" και λιγότερο επιφυλακτικός. 
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: koubilaihan στις Φεβρουάριος 09, 2012, 09:38:46 πμ
Αν ήταν όντως μαγνητισμός, το ρολόι δεν ανοίγεται καν. Μπαίνει σε ένα μηχανημα και απομαγνητίζεται αμέσως. Φαντάσου ότι σου κράτησαν 13 μέρες το ρολόι για δουλειά 5 λεπτών, που δεν χρειάζεται ούτε καν τεχνικός για να την κάνει...
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Panosp στις Φεβρουάριος 16, 2012, 07:20:59 μμ
Τελικά, το Planet Ocean πήγε στον τεχνίτη του καταστήματος και αναμένω να το παραλάβω.
Μου είπαν ότι δέν είχε πάθει ζημιά -απο την άποψη ανάγκης ανταλλακτικών τουλάχιστον- και ότι απλά, με το πέσιμο κάτι έφυγε απο τη θέση του.
Κόστος επισκευής (service, ρύθμιση και στεγανοποίηση) 90 ευρώ.
Μόλις το παραλάβω θσ μάθω κι λεπτομέρειες.

Φιλικά

Πάνος
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: JohannesD στις Μάρτιος 10, 2012, 12:31:50 μμ
Καλημέρα παιδιά, είχα νεώτερα από την υπόθεσή μου...στις 18/1, μετά την επιστολή που έστειλα για να τους ενημερώσω, επικοινώνησαν μαζί μου από την τισοτ ζητώντας reception number και date of reception ώστε να ερευνήσουν την υπόθεση. Η επικοινωνία συνεχίστηκε μέσω mail και τελικά στις 25/1 μου ανέφεραν ότι παρόλο που η εγγύηση είχε λήξει ήταν διαθετημένοι να προσφέρουν ολικό σέρβις με αντικατάσταση μηχανισμού κίνησης, water resistant tightness, refurbishment of the steel case όλα αυτά under good will σε τιμή 148€ και εγγύηση για ένα χρόνο. Αφού έδωσα το οκ στέλνοντας υπογεγραμμένο το αρχείο της γραπτής προσφοράς, πήρα το ρολόι στις 13/2 πληρώνοντας με αντικαταβολή και έκτοτε δουλεύει μια χαρά, χωρίς να χάνει λεπτά και ο χρονογράφος δουλεύει κανονικά...επιτέλους!!


Παιδιά ευχαριστώ, νόμιζα πως εγώ ήμουν ο..τρελός της υπόθεσης μιας και στην swatch group τους φαινόταν φυσιολογικό 295 ευρώ ολικό σέρβις μετά από μόλις 2 χρόνια!! Χτες βράδυ έκατσα και έγραψα μια επιστολή για το όλο θέμα και το έστειλα εδώ  [url]http://www.tissot.ch/?mod_contact[/url]  ([url]http://www.tissot.ch/?mod_contact[/url])

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Di@bolic στις Μάρτιος 10, 2012, 02:04:05 μμ
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το service στην Ελλάδα ζητάει τα διπλά λεφτά?  :o
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: jim teo στις Μάρτιος 10, 2012, 02:42:03 μμ
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το service στην Ελλάδα ζητάει τα διπλά λεφτά?  :o

Γιατί σου κάνει εντύπωση;Απορώ!
Είπαμε,σ'αυτή τη χώρα ο καθένας ζητάει ότι του λείπει.Πολύ καλή και έξυπνη κίνηση φίλε JohannesD.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: JohannesD στις Μάρτιος 10, 2012, 04:09:12 μμ
Συγγνώμη ίσως έτσι πως το γραψα δεν έγινα κατανοητός...μετά την αρχική μου επιστολή, επικοινώνησαν μαζί μου απο το customer service ( κάποιος Τσιπούρας Χριστόφορος, στα αγγλικά btw, υποθέτω εκτός swatch group ) ο οποίος μετά απο μερικά mail όπου ζήτησε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το ρολόι και αφού του εξήγησα τι συνέβαινε τόσο καιρό που το έστελνα στην αθήνα στην swatch group μου έκανε την προσφορά...έκτοτε επικοινωνούσαν μαζί μου από την swatch group, εκεί φαντάζομαι έγινε το σέρβις, εκείνοι μου έστειλαν το ρολόι διορθωμένο με αντικαταβολή. Υποθέτω πως η "προνομιακή" τελική τιμή είχε να κάνει με το ότι την περίοδο αυγούστου-σεπτεμβρίου που το είχα στείλει ( για πολλοστή φορά το τονίζω ) δεν είχαν κάνει τη σωστή διάγνωση και χάθηκε χρόνος με το να μου το στέλνουν πίσω, να διαπιστώνω πως πάλι δε δουλεύει σωστά και να το ξαναγυρίζω..
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: kontak στις Δεκέμβριος 30, 2014, 05:19:25 μμ
Καλησπέρα και χρόνια πολλά, θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση αλλά δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό τόπικ.
Ένας καλός μου φίλος πήγε το παρακάτω omega που είναι από τον πατέρα του για αλλαγή μπαταρίας (έτσι θυμόταν ότι είχε σταματήσει από μπαταρία πριν χρόνια) στο επίσημο service.
Εκεί του είπαν ότι έχει πρόβλημα ο μηχανισμός και θέλει αντικατάσταση και τέλος πάντων στο σύνολο του είπαν 500 κάτι ευρώ.
Φυσικά πήγε και το πήρε και αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι που μπορεί να το πάει για μία δεύτερη εκτίμηση και επισκευή σε κάποιον έμπιστο τεχνίτη που γνωρίζεται.
Φυσικά αν δεν επιτρέπεται στείλτε μου με ΠΜ πληροφορίες.

Ευχαριστώ πολύ.

(http://i58.tinypic.com/35am914.jpg)
(http://i58.tinypic.com/2m4ov8x.jpg)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: kontak στις Ιανουάριος 08, 2015, 11:15:14 μμ
Κανένας; :(
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: carlos στις Μάιος 12, 2016, 06:39:48 μμ
Eιχα καιρο να παω μια βολτα απο την swatchgroup και σημερα που με εβγαλε ο δρομος μου εμεινα εκπληκτος!
Τι εμαθα λοιπον..
Εμαθα οτι το service σε ενα χρονογραφο αυτοματο η κουρδιστο της omega τιμαται 580 ευρω!😖😖😖😖
Επισης εμαθα οτι για να αλλαξουν μπαρετες σε ενα απλο vintage γυναικειο omega ζητησαν 175 ευρω!!!
Ο δυστυχης συζυγος που εκανε το λαθος να περασει το κατωφλι στην οδο μαντζαγριωτακη ακομα τρεχει....
Μαλιστα ,αφου μου ειπε το παραπονο του και μου εδειξε το ρολοι ,μου ζητουσε πληροφοριες για το φορουμ για να μπει μεσα  και να τους στολισει.
Γενικως επικρατουσε μια λογικη" εκτελουμε οτι αναπνεει".
Ελπιζω να σας εφτιαξα το απογευμα :) :)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: strifteros στις Μάιος 12, 2016, 07:42:42 μμ
στο παρακάτω λινκ υπάρχει ο τιμοκατάλογος της Ω

http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1 (http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: svl στις Μάιος 12, 2016, 07:50:58 μμ
στο παρακάτω λινκ υπάρχει ο τιμοκατάλογος της Ω

[url]http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1[/url] ([url]http://www.omegawatches.com/customer-service/service-prices/?no_cache=1[/url])

Ε, ρε γλέντια..

Δεν βλέπω την ώρα να περάσω το κατώφλι στη Ματζαγριωτάκη. ;D
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Aris911 στις Μάιος 12, 2016, 08:07:34 μμ

Επισης εμαθα οτι για να αλλαξουν μπαρετες σε ενα απλο vintage γυναικειο omega ζητησαν 175 ευρω!!!
Ο δυστυχης συζυγος που εκανε το λαθος να περασει το κατωφλι στην οδο μαντζαγριωτακη ακομα τρεχει....

Αποκλειεται να του ζητησανε για μονο 2 μπαρετες 175 ευρω.
Αποκλειεται.
Και καποιο αλλο προβλημα στο κασωμα θα εχει.
Κατι δεν καταλαβε καλα.
Τωρα οσον αφορα για την τιμη σε σερβις χρονογραφου η Ρολεξ ποσο ζητα;
Απο οτι ξερω εκει κοντα.
Και σε τελικη κομπλικε ειναι (χρονογραφος) ποσο θελεις;
150 ευρω; Αντιπροσωπεια ειναι και γενικα ολες οι αντιπροσωπειες ειναι ποιο ακριβες. Αν βαλεις και καποια πραγματα (ανταλλακτικα) που θα σου αλλαξουν.
Η αλλη λυση ειναι να το πας σε καποιον ανεξαρτητο.
Απο οτι ξερω υπαρχει και καποια προσφορα απο καποιον ανεξαρτητο για τα μελη του φορουμ.   
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: carlos στις Μάιος 12, 2016, 08:33:22 μμ
Αποκλειεται να του ζητησανε για μονο 2 μπαρετες 175 ευρω.
Αποκλειεται.
Και καποιο αλλο προβλημα στο κασωμα θα εχει.
Κατι δεν καταλαβε καλα.
Τωρα οσον αφορα για την τιμη σε σερβις χρονογραφου η Ρολεξ ποσο ζητα;
Απο οτι ξερω εκει κοντα.
Και σε τελικη κομπλικε ειναι (χρονογραφος) ποσο θελεις;
150 ευρω; Αντιπροσωπεια ειναι και γενικα ολες οι αντιπροσωπειες ειναι ποιο ακριβες. Αν βαλεις και καποια πραγματα (ανταλλακτικα) που θα σου αλλαξουν.
Η αλλη λυση ειναι να το πας σε καποιον ανεξαρτητο.
Απο οτι ξερω υπαρχει και καποια προσφορα απο καποιον ανεξαρτητο για τα μελη του φορουμ.
Φιλε αρη απλως αποτυπωνω καποιες πληροφοριες απο την επισκεψη μου σημερα εκει για ασχετο λογο.Οσο αφορα τις μπαρετες και εγω ειχα την ιδια αποψη,οτι κατι αλλο χρειαζεται το ρολοι μεχρι που μου το εδειξε.Η κασα εδειχνε μια χαρα.Συμφωνα με τον ιδιο,2 μικρες μπαρετες ηθελε.
Οπως και να εχει...λολ λολ που λες και εσυ

Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: batman1345 στις Μάιος 12, 2016, 08:59:00 μμ
Ο αλλος Αρης λεει τα λολολολολ  :dielaughing: :dielaughing:
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Aris2176 στις Μάιος 12, 2016, 09:05:40 μμ
Έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας ....λολολ


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Aris911 στις Μάιος 12, 2016, 09:11:23 μμ
Έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας ....λολολ


Sent from my iPhone using Tapatalk

 :dielaughing:
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Aris911 στις Μάιος 12, 2016, 09:16:41 μμ
Φιλε αρη απλως αποτυπωνω καποιες πληροφοριες απο την επισκεψη μου σημερα εκει για ασχετο λογο.Οσο αφορα τις μπαρετες και εγω ειχα την ιδια αποψη,οτι κατι αλλο χρειαζεται το ρολοι μεχρι που μου το εδειξε.Η κασα εδειχνε μια χαρα.Συμφωνα με τον ιδιο,2 μικρες μπαρετες ηθελε.
Οπως και να εχει...λολ λολ που λες και εσυ

Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Να ξεκαθαρισω ότι δεν υπαρχει καμια προθεση αντιπαράθεσης.
Ουτε μετοχες στο γκρουπ εχω :D
Μου φαινεται αρκετα περιεργο απλα για 2 μπαρετες να ζητανε τοσα λεφτα. Εκτος και αν εχουν τρελαθεί τελειως.
Τωρα για το δικο σου θεμα γνωμη μου είναι να μην σου φαινωνται περιεργα καποια πραγματα. Όπως επισης από αυτά που λες και σε σχεση με παλιες τιμες καλα ζητανε. Νομιζω παλια ζητάγανε για σερβις χρονογραφου 480 ευρω.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: exDIVER600 στις Μάιος 12, 2016, 09:47:55 μμ
Έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας ....λολολ
Sent from my iPhone using Tapatalk

:dielaughing:

Χαχαχαχα, αυτή τη φορά μπερδεύτηκε και άλλος !
ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ !
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: carlos στις Μάιος 12, 2016, 09:49:34 μμ
Να ξεκαθαρισω ότι δεν υπαρχει καμια προθεση αντιπαράθεσης.
Ουτε μετοχες στο γκρουπ εχω :D
Μου φαινεται αρκετα περιεργο απλα για 2 μπαρετες να ζητανε τοσα λεφτα. Εκτος και αν εχουν τρελαθεί τελειως.
Τωρα για το δικο σου θεμα γνωμη μου είναι να μην σου φαινωνται περιεργα καποια πραγματα. Όπως επισης από αυτά που λες και σε σχεση με παλιες τιμες καλα ζητανε. Νομιζω παλια ζητάγανε για σερβις χρονογραφου 480 ευρω.
Ασε τα σαπια.Ειναι γνωστο οτι εχεις μετοχες στο group.Καλο βραδυυυυ

Στάλθηκε από το GT-I8260 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: gstavrin στις Μάιος 15, 2016, 01:30:06 μμ
Swatch Group service?

δεν θα κάνω καμία αναφορά για τις δικές μου εμπειρίες, γιατί μου έχουν συμβεί σχεδόν όλα αυτά που αναφέρθηκαν.

Απλώς είναι Σκ@τ@  :D είναι για γέλια και για κλάματα
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 09:29:16 μμ
Η δικη μου εμπειρια ηταν το καλοκαιρι φετος,στο Hydroconquest
Αλλαγη φλατζας κρυσταλλου,φλατζας καπακιου,αλλαγη κορωνας,φλατζες λαιμου και αλλαξαν και κατι βιδακια μικρα μαλλον αυτα της συγκρατησης του μηχανισμου.
Ολα τα αφαιρεθέντα τα επεστρεψαν
τιμη ποσο λετε?

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Charilaos στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:03:15 μμ
Η δικη μου εμπειρια ηταν το καλοκαιρι φετος,στο Hydroconquest
Αλλαγη φλατζας κρυσταλλου,φλατζας καπακιου,αλλαγη κορωνας,φλατζες λαιμου και αλλαξαν και κατι βιδακια μικρα μαλλον αυτα της συγκρατησης του μηχανισμου.
Ολα τα αφαιρεθέντα τα επεστρεψαν
τιμη ποσο λετε?
300€???????


Sent from my iPad using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: PanosI στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:19:47 μμ
~100€
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:21:38 μμ
57€
Ναι πενηντα επτα

 και με τεστ στεγανοτητας (το οποιο το ζητησα εγω λογω "καταδυσεων")


"Καλημέρα
 
Σας αποστέλλουμε τις φωτογραφίες που μας ζητήσατε
Το test στεγανοποίησης,NATATOR,  θα γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές της longines ".
 

Τωρα που το θυμηθηκα για το τεστ μου εδωσαν αυτο το πλαστι/μενο καρτελακι που ισα ισα φαινεται το 5 bar

(https://s21.postimg.org/6kgltlt7b/DSC02562.jpg) (https://postimg.org/image/tlx6zcsur/)image post (https://postimage.org/)

Το Hydro ομως ειναι 300 m απο τη μαμα
Μηπως πρεπει να παω να ζητησω "αλλο καρτελακι"?
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:26:15 μμ
ΑΑααα
Και για την ιστορια,μου εβαλαν και νεες μπαρετες,δωρεαν  :)
χαχαχα
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: PanosI στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:36:35 μμ
Θα έλεγα λιγότερα απο 100€ αλλά σκέφτηκα μήπως ήταν ακριβή η κορώνα και το σηκωσα λιγάκι.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:41:04 μμ
Θα έλεγα λιγότερα απο 100€ αλλά σκέφτηκα μήπως ήταν ακριβή η κορώνα και το σηκωσα λιγάκι.

Επεσες μεσα διοτι σκεφτεσαι οτι αλλαξαν ολη τη κορωνα και το στελεγχος.κι ομως αλλαξαν το εξω το "βιδωτο"
Πανο θες φωτο?

Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:46:37 μμ
Αυτο που δεν καταλαβα ,ειναι γιατι πειραξαν το κρυσταλλο.

Με λιγα λογια να σας πω τι ειχε
Οταν τραβουσα την κορωνα να ρυθμισω την ωρα, ειδα οτι τραβουσα και το καντραν ανεπαισθητα (αρα και ολοκληρο τον μηχανισμο)
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: PanosI στις Οκτώβριος 22, 2016, 10:50:47 μμ
Επεσες μεσα διοτι σκεφτεσαι οτι αλλαξαν ολη τη κορωνα και το στελεγχος.κι ομως αλλαξαν το εξω το "βιδωτο"
Πανο θες φωτο?

Ειναι ακριβούτσικες οι κορώνες, σκέτες εννοώ χωρίς τους λαιμούς κλπ.
Και δεν βάζεις ;
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: constantine στις Οκτώβριος 22, 2016, 11:03:09 μμ
(https://s15.postimg.org/fc8zom5h7/DSC02563.jpg) (https://postimg.org/image/ezhlifn7b/)host image online (https://postimage.org/)


Δεν ηταν βιδακια τελικα,καπως αλλοιως τα ειπε,αυτα δεξια
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: exDIVER600 στις Οκτώβριος 22, 2016, 11:33:12 μμ
Κλαπατσιμπαλάκια;
Παπαράκια;
Κάτι τέτοιο;

:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: Vintagist1982 στις Σεπτέμβριος 16, 2018, 11:05:20 πμ
Καλημέρα. Βλέπω το συγκεκριμένο θέμα έχει αρκετό καιρό να ανανεωθεί. Στην ιστοσελίδα της Omega υπάρχει μια αναλυτική περιγραφή του σέρβις που παρέχει η Omega, το οποίο στην ουσία είναι μια πλήρης αποκατάσταση του ρολογιού, μηχανικά και αισθητικά. Το παραθέτω αν και πιστεύω είναι ήδη ευρύτερα γνωστό:

https://www.omegawatches.com/customer-service/interventions-and-prices/

Ερώτημα: έχει κανείς πρόσφατα χρησιμοποιήσει αυτό το σέρβις που περιγράφεται στην ιστοσελίδα της Omega; Έχω ένα omega speedmaster reduced 15 ετίας το οποίο και αγόρασα σε εξαρετικά χαμηλή τιμή, και σκεφτόμουν ότι ίσως θα άξιζε να επενδύσω σε σέρβις από τον επίσημο αντιπρόσωπο.

Σκέψεις/προτάσεις; Ευχαριστώ!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: tyropitaseiko στις Ιούνιος 13, 2019, 06:56:50 μμ
Οι εντυπωσεις μου απο την πτερυγα certina  της swatch στη Αθηνα  ειναι πολυ θετικες. Αλλαγη γρηγορη και πολυ προσιτη σε ενα Certina DS Action. συνεννοηση τους με Ελβετια και δωρεαν μεταφορικα.
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: vaggosk στις Ιούνιος 27, 2022, 12:16:45 μμ
Χαίρετε,
κάποια εμπειρία σας τα τελευταία δύο χρόνια;
Για mido συγκεκριμένα κάποια ιδέα/γνώμη;

ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: mihvag στις Οκτώβριος 04, 2023, 09:07:44 μμ
το βαζω και εδω λογω swatch group
ευχαριστω

Καλησπερα και απο εμενα,
Ψαχνω για service 2 αυτοματων ρολογιων , 1 tissot και 1 hamilton (power reserve), κατα προτιμηση στο κεντρο Αθηνας.
Σας ευχαριστω πολυ
Τίτλος: Απ: Swatch Group Service
Αποστολή από: arris στις Μάρτιος 20, 2024, 04:21:17 μμ
Καλησπέρα σε όλους, ψάχνω και εγώ για service planet ocean (2010 μοντέλο) στην Αθήνα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!