Γεια σας
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια καταπληκτική εμπειρία που είχα πηγαίνοντας σ' ένα κοσμηματοπωλείο στο κέντρο της Αθήνας ν' αγοράσω ένα ρολόι Baume & Mercier της σειράς Diamond. πήγα λοιπόν στις 10 Νοεμβρίου δεν υπήρχε το συγκεκριμένο ρολόι ούτε καν στην αντιπροσωπεία και έπρεπε να παραγγελθεί από Ελβετία. Ο "κοσμηματοπώλης " μου είπε για τέλη Νοέμβρη ότι θα το είχε και θα με έπαιρνε τηλέφωνο. Φτάνει η ημερομηνία δεν με είχε πάρει τον παίρνω εγώ μου λέει "λάθος κατάλαβες μέσα Δεκέμβρη είχαμε πει" (πολύ επαγγελματίας να βγάζει βαρύκουο τον πελάτη). τον παίρνω ξανά μέσα Δεκέμβρη αφού δεν με είχε πάρει εκείνος πάλι δεν υπήρχε ρολόι και με διαβεβαίωσε ότι μέχρι τα Χριστούγεννα σίγουρα θα το είχε λάβει. Φτάνουν οι 24 Δεκεμβρίου απόγευμα βρισκόμασταν για ψώνια στην Ερμού το κατάστημα βρίσκεται παράλληλα στην οδό Περικλέους και επειδή είχα σχηματίσει μια πολύ αρνητική άποψη πλέον για τον ίδιο αποφάσισα να πάω και να ακυρώσω την παραγγελία. το ρολόι είχε έρθει το είχε βάλει στην βιτρίνα και μου δικαιολογήθηκε ότι είχε χάσει το τηλέφωνό μου και έφαγε τον κόσμο να το βρει για να με ειδοποιήσει. Ξέχασα να αναφέρω ότι για το συγκεκριμένο ρολόι του είχα δώσει προκαταβολή (μέγα λάθος). του είπα ότι εφόσον δεν μου είχε τηλεφωνήσει και οι τράπεζες ήταν κλειστές για να πάρω χρηματα να τον πληρώσω (ήθελε μόνο μετρητά για να μου κάνει καλύτερη έκπτωση) θα έφευγα για διακοπές και μόλις ερχόμουν πίσω θα το έπαιρνα. στις 5 του Γεννάρη τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω ότι επέστρεψα αν όλα είναι οκ να πάω στις 7 Γεννάρη να το πάρω. ¨ολα οκ λοιπόν. στις 7 Γεννάρη πάω και μου λέει ότι το ρολόι είχε γρατσουνιστεί με το βάλε βγάλε στη βιτρίνα και το έστειλε για επισκευή. απαντώ φυσικά ότι δεν πρόκειται να αγοράσω ένα επισκευασμένο ρολόι και ότι θέλω καινούργιο. Απάντηση:ναι δεν ήθελα να σας το πω αλλά όντως σας παρήγγειλλα καινούργιο θα σας πάρω μέχρι το απόγευμα να σας πω΄πότε θα έρθει κάντε λίγη υπομονή και χίλια συγγνώμη. Αν περίμενα να με πάρει ακόμη θα περίμενα , πηγαίνω μετά από δυο μέρες να πάρω την προκαταβολή μου πίσω λεγοντάς του και τη γνώμη μου για τον "επαγγελματισμό" του και ότι δεν ανέχομαι από κανέναν να με κοροιδεύει και τι μου απαντάει μετά βέβαια που με παρακάλεσε να κάνω λίγη υπομονή ακόμη. Στην κατηγορηματική μου άρνηση πλέον μου λέει εγώ πλήρωσα ΦΠΑ 19% και θα πρέπει να σου κόψω από την προκαταβολή αυτά που πλήρωσα. την προκαταβολή την είχα πληρώσει με κάρτα δεν είχε περάσει το ποσό στην ταμειακή μηχανή και φυσικά δεν είχε κόψει απόδειξη. Νομίζω ότι μας άκουσε όλο το τετράγωνο μετά από αυτή την δήλωσή του. πόσο θράσος αναρωτιέμαι μπορεί να έχει κάποιος που κάνει τον επαγγελματία εν μέσω κρίσης να βγάζει βλάκα έναν πελάτη, να τον κοροιδεύει , να του λέει ψέμματα να έχει την αναίδεια ένα παραγγελμένο ρολόι να το βάζει στη βιτρίνα και να το πουλάει γιατί είμαι σίγουρη ότι αυτό έκανε να μου λέει ότι δεν μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία η οποία δεν είχε φύγει καν από την Ελβετία να κλέβει την εφορία μην κόβοντας απόδειξη τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση για την είσπραξη και αυτός ο αχαρακτήριστος άνθρωπος να έχει στη βιτρίνα ταμπέλα που γράφει Official Agent Baume&mercier κάτι που εμένα μου δημιούργησε μια θετική εντύπωση και γι' αυτό είχα μπει στο μαγαζί αρχικά. Ελπίζω τα παραπάνω να βοηθήσουν έστω και έναν να αποφύγουν κάποια λα....... της αγοράς γιατί περί αυτού πρόκειται για το συγκεκριμένο "κύριο" . αν έφταιγα εγώ σε κάτι? μάλλον τον ενέπνευσα με κάποιο τρόπο να με θεωρεί αφελή και να με δουλεύει για 2 μήνες. Τέλος ξέχασα κάτι σημαντικό όποιος θέλει "άψογη εξυπηρέτηση, σεβασμό προς τον πελάτη και φερεγγυότητα" !!!!!να πάει λοιπόν σ' αυτό το φοβερό κοσμηματοπωλείο που προανάφερα είναι στην Περικλεόυς 1 και λέγεται Σαραντόπουλος !!!!