- MyWatch.gr - The Hellenic Wrist & Pocket Watch Enthusiasts Forum / Founded in March 2006

ΡΟΛΟΓΙΑ => Μηχανισμοί => Μήνυμα ξεκίνησε από: StefMac στις Ιανουάριος 26, 2008, 12:28:24 μμ

Τίτλος: περι μηχανισμων
Αποστολή από: StefMac στις Ιανουάριος 26, 2008, 12:28:24 μμ
....για μένα δυστηχώς είναι.....όταν πωλείται σε 50 με 100 σημεία πώλησης  παγκοσμίως!Ξεκίνησε με 25 σημεία πώλησης πακοσμίως το 1998 και τώρα πρέπει να ξεπερνά τα 100...άρα τί γίνεται η παραγωγή :Μαζική!Για τις ΕΤΑ δεν το συζητάμε καν.....ρουτίνα της ωρολογοποιίας,πάντως όπως και της ρόλεξ,τέρατα αξιοπιστίας.

Πάντως πρώτη φορά ακούω ρολόγια και εταιρία μαζικής παραγωγής
που δεν χρησιμοποιεί ατσάλι στις κάσες των ρολογιών της
αλλά μόνο χρυσό, λευκόχρυσο, και πλατίνα ...
Επίσης έχει κατασκευάσει δικές της μηχανές το πολύ να σου πω 10 έως 100 των αριθμό,
ενώ έχει δανειστεί από την Jaeger Le Coultre
που έχει κατασκευάσει 1000 πατενταρισμένες μηχανές, και με άλλες πατέντες σε κάσες όπως
τα Compressor Buttons μισής στροφής και όχι βίδωνε ξεβίδωνε, όπως τα κεραμικά ρουλεμάν και όχι τις κεραμικές στεφάνες. Μηχανή σε ξεχωριστό πλαίσιο από την κάσα, με ελατήρια απόσβεσις κραδασμών για να μην πάμε στο Master Compressor Extrim Lab που είναι ολόκληρο μια πατέντα στην ωρολογοποιία ...

Όλα τα ρολόγια είναι καλά αλλά όταν μιλάμε όμως για μηχανές ρολογιών
πρέπει να είμαστε προσεκτική και να μην ισοπεδώνουμε όλα
ακόμα και όταν μιλάμε για ΕΤΑ που είναι ο μεγαλύτερος Ελβετικός κατασκευαστής μηχανών στο κόσμο ...

Το ότι ακόμα και οι VC, Pattek, JLC, και άλλες πρωτοκλασάτες εταιρείες έχουν μια κατιούσα αυτό τον καιρό,
είναι γιατί υπάρχει υπερπαραγωγή, που φέρνει τα όπια προβλήματα που ακούγονται κατά καιρούς ...
Πάντως ανήκουν στις εταιρίες που ελέγχουν ένα προς ένα μηχανισμό και ρολόγια.
Τώρα άλλο είναι όταν οι αρχή-ωρολογοπηοί έλεγχαν 500-800 ρολόγια την ημέρα και άλλο 1500 - 1800 !!!


Φιλικά Στέφανος.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: jaco στις Οκτώβριος 01, 2008, 09:35:24 πμ
  Καλημέρα σε όλους..θα ήθελα να κάνω 2 επιμορφωτικές (για μενα) ερωτήσεις στους γνώστες του θέματος,μια που εγώ μόλις ξεκινάω:

  1.Πόσο καλύτερο και γιατί είναι κάποιο ρολόι να φέρει in house μηχανή;Οταν μια ΕΤΑ έχει δοκιμαστεί σε διαφορετικά ρολόγια και εταιρείες με επιτυχία;Ισχύει οτι σε κάποια χρόνια η ΕΤΑ θα κλείσει;
   2.Πόσο και σε τι επηρεάζει η ποσότητα των ρουμπινιών μια μηχανή;Υπάρχουν εταιρείες που χρησιμοποιούν ΕΤΑ 7750 με 25 ρουμπίνια π.χ.tag heuer,oris κ.α. και κάποιες άλλες όπως panerai που χρησιμοποιούν 17,21.Είναι υποδεέστερος μηχανισμός;

  Υ.Γ. Συγγνώμη αν έχει απαντηθεί παρόμοιο θέμα και δεν το έχω διαβάσει.Επίσης ελπίζω να ανέβασα σε σωστό σημείο το post...νέος καταλαβαίνετε..
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Οκτώβριος 01, 2008, 10:18:14 πμ
Ωραιότατες ερωτήσεις αγαπητέ.

1. Δύσκολη απάντηση. Δεν είναι απαραίτητο ότι είναι "καλύτερο" ένα ρολόι να φέρει in-house μηχανή. Κι αυτό γιατί π.χ. η 7750 έχει χρησιμοποιηθεί και ακόμα χρησιμοποιείται κατά κόρον απροβλημάτιστα, κοινώς έχει αποδείξει την αντοχή της στο χρόνο. Ιδίως σε σχέση με ορισμένες low-end in-house καλίμπρες.  8-[
Από την άλλη βέβαια οι εταιρείες που κατασκευάζουν αμιγώς in-house μηχανές δεν είναι τίποτα χθεσινές ή τυχαίες βλ. Patek Phillipe, A. Lange & Söhne, Glashütte Original, που σημαίνει ότι έχουν δοκιμάσει το μηχανισμό πριν τον διαθέσουν στην κυκλοφορία. Αυτά από "λειτουργικής" άποψης.
Υπάρχει και το άλλο κομμάτι, το οποίο διαφοροποιεί ακόμη περισσότερο ορισμένες εταιρείες ως πραγματικές μάρκες Υ.Ω. Αυτό το κομμάτι περιλαμβάνει τομείς όπως το φινίρισμα της μηχανής, το decoration, τις πατέντες που έχει κατοχυρώσει η εκάστοτε εταιρεία για τον εν λόγω in-house.

2. Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος ο μηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  :D Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: jaco στις Οκτώβριος 01, 2008, 10:46:45 πμ
  Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες..Η γνώμη σας για τις παρακάτω μηχανές που χρησιμοποιεί η omega,σε σχέση φυσικά με ΕΤΑ 7750 (αν και καποιες απο αυτές είναι βασισμένες σε αυτήν) 

   1. 3313 στο chronoscope και το planet ocean chrono
   2. 8500 που νομίζω είναι εξολοκλήρου in house μηχανή στο hour vision
   3. 2500 στο planet ocen και seamaster
   4. 2201 στο seamaster xxl railmaster
  Όποιος έχει την όρεξη ας παραθέσει και ορισμένες απόψεις για τα προαναφερθέντα ρολόγια.
   Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: StefMac στις Οκτώβριος 01, 2008, 11:05:10 πμ
Ωραιότατες ερωτήσεις αγαπητέ.
.....

2. Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος ο μηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  :D Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.
Να συμπληρώσω τον φίλο nin και να πω πως τα χρησιμοποιούν κυρίως για έδρανα- βάσεις γραναζιών και πηνίων στο ρολόι, και για διατηρήσει της λίπανσης του σε αυτά τα ευαίσθητα σημεία τριβείς.
Οι ιδιότητες του συνθετικού πια ρουμπινιού είναι ότι έχουν μηδενικές συστολές διαστολές στις θερμοκρασιακές διαφορές, άρα δεν αλλάζει η διάμετρος τους,
(ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς του ρολογιού, μαζί με την βαρύτητα, και τις τριβές)
δεν φθείρονται από τα άλλα μέταλλα και από τα γρανάζια
δεν έχουν πόρους, είναι τελείως λείες οι επιφάνειες και έτσι τα πηνία και τα γρανάζια που τα έχουν για βάση- έδρανα,
θεωρητικά δεν φθείρονται, και δεν υπόκεινται από τις φθορές των υπολοίπων μεταλλικών μερών του ρολογιού.

Ο αριθμός των ρουμπινιών σε όλα τα ρολόγια δείχνει πόσα έδρανα και γρανάζια έχει άρα και πόσο πολύπλοκος είναι για αυτό τα απλά αυτόματα έχουν 17-23-25 ρουμπίνια, και αλλά με complications έχουν περισσότερα, εξ' ου και τα κομμάτια συναρμολογήσεις του κάθε ρολογιού.
Σαφώς και υπάρχουν εξαιρέσεις όπως είχε τονίσει και o φίλος george παλαιότερα όπως κάποιοι Tourbillon μηχανισμοί ...
Ή στο μέλλων να μην υπάρχουν ρουμπίνια αλλά, άλλα συνθετικά υλικά !!!



Φιλικά Στέφανος
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Οκτώβριος 01, 2008, 12:26:37 μμ
1. 3313
   2. 8500
   3. 2500
   4. 2201


1)chrono
2)automatic
3)eta+coaxial
4)eta(?)

εσυ τι θες?χρονο η απλο?

8500 ειναι νεα και οχι δοκιμασμενη τοσο ωστε καποιος να πει εαν εχει παιδικες ασθενειες,2500 ειναι στην ουσια ετα με coaxila,3113chrono  f.piguet+coaxial.
.το βασικο ειναι να ξερεις εσυ τι θες και τι σου παει
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: blackbird στις Οκτώβριος 01, 2008, 12:32:15 μμ
Η 2201 δεν είναι κουρδιστή;   ???
Αν ναι τότε είναι η Unitas 6497.

Φιλικά
Δημήτρης
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: warover στις Οκτώβριος 01, 2008, 12:39:52 μμ
την 8500 dhladh to hour vision  το εχει ενας φιλος εδω και 6 μηνες και απλα τα παει απιθανα
αν αγοραζα ποτε omega θε επερνα με την σειρα τα εξεις
1)hour vision
2)chronoscope
3)moon-watch
ΥΓ
και επειδη μενεις χανια αν σου αρεση το vision θα το παρω απο τον φιλο μου για να σου το δειξω και live ;)
Φιλικα
Νικος
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Οκτώβριος 02, 2008, 08:55:48 πμ
Φίλε jaco να πω κάτι που ίσως θες να λάβεις υπόψη σου, ιδίως για την επιλογή 1: 3313.
Έχουν αναφερθεί  προβλήματα με τις cal. 33x τα οποία υποτίθεται ότι "τακτοποιήθηκαν" περί το 2002, ωστόσο απ' ό,τι διαβάζω συνεχίζουν να υπάρχουν.
Οι μηχανές 33xx βασίζονται στην F. Piguet 1285, η οποία κατασκευάζεται από την Piguet ειδικά για την Omega (στην OMEGA ανήκει ένα μέρος της Piguet). Τα αρχικά προβλήματα είχαν να κάνουν με τις οδοντώσεις των τροχών και με το μηδενισμό του χρονογράφου, αλλά απ' ό,τι φαίνεται το σύστημα κουρδίσματος και ο ρότορας είναι επίσης ευάλωττα σημεία. Η μηχανή αυτή, που προβλήθηκε τόσο πολύ, φαίνεται να είναι τελικά πολύ κατώτερη από θέμα ποιότητας, αξιοπιστίας και αντοχής σε σχέση με την 321 ή τη 1861. "Προβλήματα" επίσης έχουν αναφερθεί στην 3301 και την 3303.
Δεν πάει να πει βεβαίως ότι θα σου τύχει. Απλώς έχε το στα υπόψη.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: jaco στις Οκτώβριος 03, 2008, 09:21:23 πμ
 Ευχαριστώ για τις συμβουλές και πάλι.Κι εγώ μετά την επισήμανσή σου το έψαξα λίγο και νομίζω πως άν και ακριβότερα μοντέλα φορούν την 33χχ δεν είναι πιο αξιόπιστα.Τελικά μάλλον θα καταλήξω σε κάτι πιο δοκιμασμένο...πρωτο μηχανικο ρολόι
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: steve στις Οκτώβριος 05, 2008, 10:03:37 μμ
θα ηθελα να μαθω αν ενα αυτοματο ρολοϊ μεινει μια εβδομαδα ακινητο  η  και παραπανο και υστερα φορεθει μετα απο ποσες μερες θα δειχνει σωστη ωρα η αν πρεπει να παει για κουρδισμα.Την ιδια απορεια εχω και για τα kinetik.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Darth στις Οκτώβριος 05, 2008, 10:18:10 μμ
καλησπερα.τα φωτα σας!ο eta 2893.1 ειναι αξιοπιστος μηχανησμος?
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Οκτώβριος 05, 2008, 10:41:06 μμ
θα ηθελα να μαθω αν ενα αυτοματο ρολοϊ μεινει μια εβδομαδα ακινητο  η  και παραπανο και υστερα φορεθει μετα απο ποσες μερες θα δειχνει σωστη ωρα η αν πρεπει να παει για κουρδισμα.Την ιδια απορεια εχω και για τα kinetik.

Εξαρτάται αν έχει ήδη διανύσει την περίοδο "στρωσίματος", δηλ. 2 περίπου μήνες.
Αν ναι, με την πρώτη φόρτιση (ελαφρύ κούνημα πέρα-δώθε) ή κούρδισμα, πρέπει να κρατάει τους χρόνους που κρατούσε και πριν.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Οκτώβριος 05, 2008, 10:42:36 μμ
καλησπερα.τα φωτα σας!ο eta 2893.1 ειναι αξιοπιστος μηχανησμος?
τα προβληματα των 289χ που ειχαν να κανουν με την φορτιση του ρολογιου απο τον ροτορα λενε οτι τα εχουν λυσει..
αλλα αξιοπιστο ειναι οπως ολα τα ετα που θα βρεις στα ρολογια σημερα
αυτα
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: kwnstas στις Οκτώβριος 07, 2008, 12:40:54 πμ
καλησπέρα πρέπει να ξέρετε ότι στην cal. 289. τής ετα το πρόβλημα λιναιτε αλλάζοντας την διπλή ρόδα του αντιβάρου γιατί χαλάνε και δεν διορθώνονται ούτε λαδώνονται ξανά δηλαδή είναι μίας χρήσεως
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: jaco στις Οκτώβριος 07, 2008, 11:09:52 πμ
   Καλημέρα σε όλους..Μια ερωτηση για 2 μηχανισμούς που μ ενδιφέρουν.Πια η γνώμη σας για τον ΕΤΑ 2824/2 και τον ΕΤΑ Α07 111;Είναι το ίδιο αξιόπιστοι και οι δύο;
   Ευχαριστώ εκ των προτέρων..
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: kwnstas στις Οκτώβριος 07, 2008, 02:08:28 μμ
καλησπέρα φίλε jaco η ετα 2824 είναι η ποιο κλασική ετα και η ποιο πολυδουλεμενη, σαν ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή άλλα πλέον αντικαταστατέ από την ετα 289..
όσον φοράς την ετα α07.. είναι βασισμένη στην ποιο γνωστή ετα την 775... η valjoux
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Οκτώβριος 07, 2008, 02:15:12 μμ
Η 2824-2 ένας μια καθιερωμένη μηχανή ένεκα πολυετούς παρουσίας, και η άλλh σχετικά νέα. Δεν μπορεί εύκολα να βγει συμπέρασμα.
Η A07 (Valgranges, "μετεξέλιξη" της Valjoux), και οι παραλλαγές της, σχεδιάστηκε για να μπαίνει σε μεγαλύτερης διαμέτρου ρολόγια. Υποτίθεται μάλιστα ότι ενδέχεται να ξεπεράσει σε λειτουργικότητα και την 7750.

Αυτή που λες, η 111, είναι η πιο "απλή" εκδοχή της Α07.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Οκτώβριος 07, 2008, 07:02:48 μμ
Για δείτε εδώ. Not bad.

(http://img519.imageshack.us/img519/999/valgrangessj1.th.jpg) (http://img519.imageshack.us/my.php?image=valgrangessj1.jpg)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Megalos στις Οκτώβριος 07, 2008, 09:45:40 μμ
nin, not bad at all  ;D
very nice
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 05, 2008, 03:52:37 πμ
μιας και προσφατα εγινε μια κουβεντα για φινιρισμα ελβετικων ρολογιων και αναφερθηκε και το φινιρισμα της ρολεξ ::) σε ενα συγκριτικο με πιο φτηνα ρολογια ,εριξα μια ματια στο νετ για να ξαναδω την ελλειψη φινιρισματος η εστω οτι ειναι υποτυπωδες.παραμενουν καταπληκτικα μηχανικα παντα.παραθετω 3 φωτογραφιες απο διαφορετικες μηχανες
rolex

(http://img126.imageshack.us/img126/6305/rolex40302sb9.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img126.imageshack.us/img126/rolex40302sb9.jpg/1/w549.png) (http://g.imageshack.us/img126/rolex40302sb9.jpg/1/)
seiko
(http://img126.imageshack.us/img126/3977/sbgc6nv9.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img126.imageshack.us/img126/sbgc6nv9.jpg/1/w800.png) (http://g.imageshack.us/img126/sbgc6nv9.jpg/1/)
AP
(http://img217.imageshack.us/img217/8883/ap1dk0.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img217.imageshack.us/img217/ap1dk0.jpg/1/w738.png) (http://g.imageshack.us/img217/ap1dk0.jpg/1/)

Υ.Γ σιγουρα δεν αγοραζεις ρολεξ για το φινιρισμα !


Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Wostep στις Δεκέμβριος 05, 2008, 08:57:33 πμ
H Rolex έχει φινιρίσματα ...

Απλά η φώτο δεν είναι καλή  ;D

(http://i297.photobucket.com/albums/mm219/alverik1/29.jpg)

(http://i297.photobucket.com/albums/mm219/alverik1/afaireshtoukantran2.jpg)

Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: konakis στις Δεκέμβριος 05, 2008, 09:46:56 πμ
ωραίος ο wostep μια χωρίς τον ρότορα και μια underdial να υποθέσω.Διαχρονική αξία ο el-primero με τις κατάλληλες φυσικά περιποιήσεις της ρολεξ(μπαλανσιέ μεγαλύτερο με τα κλασσικά microstella 4 arms,spiral Brequet, kαι φυσικά ελλάτωση της συχνότητας από 36.000 τ.α.ω. στην κλασσική της ρολεξ 28.800τ.α.ω.)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Wostep στις Δεκέμβριος 05, 2008, 11:52:59 πμ
ωραίος ο wostep μια χωρίς τον ρότορα και μια underdial να υποθέσω.Διαχρονική αξία ο el-primero με τις κατάλληλες φυσικά περιποιήσεις της ρολεξ(μπαλανσιέ μεγαλύτερο με τα κλασσικά microstella 4 arms,spiral Brequet, kαι φυσικά ελλάτωση της συχνότητας από 36.000 τ.α.ω. στην κλασσική της ρολεξ 28.800τ.α.ω.)

Έτσι όπως τα λες είναι .

Διαχρονική αξία ...

Και ο μηχανισμός είναι αρκετά παλαιός , οπότε καταλαβαίνεις και ένας καινούργιος πόσο περισσότερο γυαλίζει .
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 05, 2008, 04:39:22 μμ
μιας και προσφατα εγινε μια κουβεντα για φινιρισμα ελβετικων ρολογιων και αναφερθηκε και το φινιρισμα της ρολεξ ::) σε ενα συγκριτικο με πιο φτηνα ρολογια ,εριξα μια ματια στο νετ για να ξαναδω την ελλειψη φινιρισματος η εστω οτι ειναι υποτυπωδες.παραμενουν καταπληκτικα παντα.


Υ.Γ σιγουρα δεν αγοραζεις ρολεξ για το φινιρισμα !




αυτο ειπα και ειναι σαφες.ολοι ξερουν οτι η ρολεξ δεν εχει δωσει βαρος στο φινιρισμα.ειναι μια πραγματικοτητα ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: eisenberg στις Δεκέμβριος 06, 2008, 02:57:23 μμ
Γεια εξηγηστε οι κατεχοντες το θεμα και σε μας βρε παιδες.Εχει η δεν εχει τελικα φινιρισμα η Rolex;
Δεν ειμαι σε θεση ν αξιολογησω ικανοποιητικα το φινιρισμα μιας μηχανης,αλλα στις φωτο δε βλεπω και κανα σπουδαιο φινιρισμα.Λιγο wave patern & 2-3 βιδουλες.Ενω το AudemarsPiguet & το Grand Seiko δειχνουν στις φωτο τουλαχιστον πολυ πιο καλοφινιρισμενα..  ???
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: warover στις Δεκέμβριος 06, 2008, 03:16:24 μμ
Γεια εξηγηστε οι κατεχοντες το θεμα και σε μας βρε παιδες.Εχει η δεν εχει τελικα φινιρισμα η Rolex;
Δεν ειμαι σε θεση ν αξιολογησω ικανοποιητικα το φινιρισμα μιας μηχανης,αλλα στις φωτο δε βλεπω και κανα σπουδαιο φινιρισμα.Λιγο wave patern & 2-3 βιδουλες.Ενω το AudemarsPiguet & το Grand Seiko δειχνουν στις φωτο τουλαχιστον πολυ πιο καλοφινιρισμενα..  ???

εδω μερικες photo που δειχνουν το φινιρισμα των rolex
http://sg-roc.com/showthread.php?p=91778
ναι η rolex  εχει φινιρισμα και μαλιστα ειναι πολυ καλο δουλεμενες σε αυτο τον τομεα χωρις να τον πουλανε οπως κανουν αλλες εταιρειες
σιγουρα ομως το φινιρισμα τους δεν ειναι τοσο εντονο οσο ειναι στην jaeger (νομιζω πως το φινιρισμα γινεται στο χερι)  η την Girard Perregaux
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: eisenberg στις Δεκέμβριος 06, 2008, 03:29:36 μμ
Δε μου εμφανιζονται οι φωτο σ αυτο το λινκ.Anyway μεσα περιεχει ενα αλλο λινκ με το λυσιμο μιας 3135 αλλα οι φωτο ειναι μικρες.Πολυ καλο φινιρισμα;Πως τεκμηριωνεται αυτο..
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: warover στις Δεκέμβριος 06, 2008, 03:51:56 μμ
Δε μου εμφανιζονται οι φωτο σ αυτο το λινκ.Anyway μεσα περιεχει ενα αλλο λινκ με το λυσιμο μιας 3135 αλλα οι φωτο ειναι μικρες.Πολυ καλο φινιρισμα;Πως τεκμηριωνεται αυτο..
χωρις να ειμαι ειδικος για εμενα ειναι το προφιλ των γραναζιων που απετω να ειναι ελεγμενο και αψεγαδιαστο οπως και ειναι στα rolex μιας και ολλα τα γραναζια ελεγχονται
ολλα τα μεροι τοθ ρολογιοθ να εχουν ειτε βουρτσιστη ειτε να εχουν γυαλιστη ετσι ωστε να μην υπαρχει κυνδινος ρινισματα μεταλου να βρεθουν μεσα στην μηχανη και οπως θα δεις κατι τετοιο συμβενει στα rolex αλλα εχοθν διακτρητικο φινιρισμα το οποιο νομιζω πως ειναι και πατεντα τους
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 06, 2008, 04:47:33 μμ
ολος ο κοσμος εχει αποδεχθει οτι η ρολεξ δεν εχει ιδιαιτερο φινιρισμα και δεν την αγοραζεις γι αυτο αλλα για αλλα!εμεις εδω στην ελλαδα θα ξαναγραψουμε τους κανονες!  ;D λες και εαν πω η ρολεξ δεν εχει κατι ιδιαιτερο σαν φινιρισμα την κακολογω....
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 06, 2008, 04:48:49 μμ
χωρις να ειμαι ειδικος για εμενα ειναι το προφιλ των γραναζιων που απετω να ειναι ελεγμενο και αψεγαδιαστο οπως και ειναι στα rolex μιας και ολλα τα γραναζια ελεγχονται
ολλα τα μεροι τοθ ρολογιοθ να εχουν ειτε βουρτσιστη ειτε να εχουν γυαλιστη ετσι ωστε να μην υπαρχει κυνδινος ρινισματα μεταλου να βρεθουν μεσα στην μηχανη και οπως θα δεις κατι τετοιο συμβενει στα rolex αλλα εχοθν διακτρητικο φινιρισμα το οποιο νομιζω πως ειναι και πατεντα τους

ναι στις αλλες εταιρειες εχουν γεμισει "πριονιδι"! ;D  αυτο δεν ειναι φινιρισμα ρολογιου που αναφερεις ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 06, 2008, 04:57:59 μμ
warover επι ευκαιρεια να πουμε και κατι αλλο τοσο για το φινιρισμα της ρολεξ οσο και για τον τροπο σκεψης της στην κατασκευη των ρολογιων .
φτιαχνω παρα πολλα κομματια ,ποιοτικα και ανθεκτικα σε σκληρη χρηση,το φινιρισμα δεν το χρειαζομαι γιατι θελει και χρονο για να γινει  ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: eisenberg στις Δεκέμβριος 06, 2008, 05:01:35 μμ
ολος ο κοσμος εχει αποδεχθει οτι η ρολεξ δεν εχει ιδιαιτερο φινιρισμα και δεν την αγοραζεις γι αυτο αλλα για αλλα!εμεις εδω στην ελλαδα θα ξαναγραψουμε τους κανονες!  ;D λες και εαν πω η ρολεξ δεν εχει κατι ιδιαιτερο σαν φινιρισμα την κακολογω....

warover επι ευκαιρεια να πουμε και κατι αλλο τοσο για το φινιρισμα της ρολεξ οσο και για τον τροπο σκεψης της στην κατασκευη των ρολογιων .
φτιαχνω παρα πολλα κομματια ,ποιοτικα και ανθεκτικα σε σκληρη χρηση,το φινιρισμα δεν το χρειαζομαι γιατι θελει και χρονο για να γινει  ;)

Τεινω να συμφωνησω μαζι σου george.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: neo12 στις Δεκέμβριος 06, 2008, 05:31:49 μμ
αν συγκρινεις το φινιρισμα της ρολεξ με το 'απολυτο' πχ Lange ναι  ειναι φτωχο το φινιρισμα της......αλλα η ρολεξ στοχευει σε αλλους τομεις για να πεισει τον αγοραστη της....
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: blackbird στις Δεκέμβριος 06, 2008, 07:59:17 μμ
(http://img125.imageshack.us/img125/7193/14060myj6.jpg) (http://imageshack.us)
photo by raydin WUS


(http://img261.imageshack.us/img261/7938/ezm3cx5.jpg) (http://imageshack.us)

Δύο ρολόγια της ίδιας κατηγορίας, με το Sinn να έχει "παραπάνω" τεχνολογία* και το Rolex "παραπάνω" τιμή (Sinn X 3), του #%&$ αν δεν είχε και παραπάνω φινίρισμα μέσα έξω.

Here we go again  ;)

Φιλικά
Δημήτρης

*και "παραπάνω" πριονίδια!
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: warover στις Δεκέμβριος 06, 2008, 08:16:31 μμ
([url]http://img125.imageshack.us/img125/7193/14060myj6.jpg[/url]) ([url]http://imageshack.us[/url])

([url]http://img261.imageshack.us/img261/7938/ezm3cx5.jpg[/url]) ([url]http://imageshack.us[/url])

Δύο ρολόγια της ίδιας κατηγορίας, με το Sinn να έχει "παραπάνω" τεχνολογία* και το Rolex "παραπάνω" τιμή (Sinn X 3), του #%&$ αν δεν είχε και παραπάνω φινίρισμα μέσα έξω.

Here we go again  ;)

Φιλικά
Δημήτρης



*και "παραπάνω" πριονίδια!

εχει παραπανω τεχνολογια το ζινν απο ποτε η ζινν εβγαλε in house ρολογια?
με
breguet overcoil system
double balance bridge με ρυθμηση καθ ηψος
kifo system
oyter perpetual rotor
stelar balance
και αλλα πολα...
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Δεκέμβριος 06, 2008, 08:24:08 μμ
μην παμε παλι σε λαθος δρομους ,απλα δεν εχει φινιρισμα!δεν το θελει αλλωστε αλλα πραγματα κοιταει στα ρολογια της και ειναι γνωστο παντου.αυτο ειναι ενα δεδομενο,τοσο απλα! και θα εκλεινα  το θεμα εδω.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: georges στις Ιανουάριος 09, 2009, 12:22:39 μμ
Να ρωτήσω κάτι σαν νέος στον χώρο.

 Το "ΤΕΛΕΙΟ" φινίρισμα που παίζει ρόλο???  Αν εξαιρέσουμε τα skeleton μοντέλα που φαίνεται η μηχανή και εκεί θες να έχεις το αρτιότερο αποτέλεσμα, σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα που δεν βλέπεις την μηχανή, τι προσφέρει το τέλειο φινίρισμα πέραν του ανεβασμένου κοστολογίου???

 Θα συμφωνήσω οτι στα πολύ ακριβά μοντέλα που περά από ρολόγια είναι έργα τέχνης χρειάζεται και προσφέρει στην εικόνα του συνόλου. Αλλά σε ένα Ω ή ένα Rolex (τυχαία παραδείγματα) δεν το καταλαβαίνω.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: nin στις Ιανουάριος 09, 2009, 01:15:05 μμ
Το φινίρισμα είναι (ήταν τουλάχιστον) κάπως παρεξηγημένη ιστορία. Εκτός από αισθητικό, έχει και ιδιαίτερα λειτουργικό ρόλο. Στα περισσότερα μέρη του ρολογιού, το φινιρίσμα μπορεί να είναι τόσο σημαντικό όσο και η μηχανική υλοποίηση του κάθε calibre.
Εκτός κι αν μιλάμε για ιδιαίτερες τεχνοτροπίες, όπου ο ρόλος είναι επιπλέον και διακοσμητικός.
Επειδή μίλησες όμως για τέλειο φινίρισμα.
Ηλίου φαεινότερο, ότι σε ένα μηχανισμό δεν υπάρχουν περιττά μέρη. Κάθε ένα από αυτά έχει το ρόλο του και εκτελεί κάποια λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σχεδόν κομμάτι έρχεται σε επαφή με κάποιο άλλο. Το αποτέλεσμα: τριβή.
Αυτό ισχύει για τα πάντα, από το κύριο ελατήριο και το βαρελάκι έως π.χ το πινιόν που γυρίζει το δείκτη των λεπτών στο καντράν.
Με το σωστό φινίρισμα (σε συνδυασμό με τη λίπανση), τα μέρη του ρολογιού λειτουργούν και καλύτερα και περισσότερο.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: georges στις Ιανουάριος 09, 2009, 01:29:42 μμ
Το φινίρισμα είναι (ήταν τουλάχιστον) κάπως παρεξηγημένη ιστορία. Εκτός από αισθητικό, έχει και ιδιαίτερα λειτουργικό ρόλο. Στα περισσότερα μέρη του ρολογιού, το φινιρίσμα μπορεί να είναι τόσο σημαντικό όσο και η μηχανική υλοποίηση του κάθε calibre.
Εκτός κι αν μιλάμε για ιδιαίτερες τεχνοτροπίες, όπου ο ρόλος είναι επιπλέον και διακοσμητικός.
Επειδή μίλησες όμως για τέλειο φινίρισμα.
Ηλίου φαεινότερο, ότι σε ένα μηχανισμό δεν υπάρχουν περιττά μέρη. Κάθε ένα από αυτά έχει το ρόλο του και εκτελεί κάποια λειτουργία. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σχεδόν κομμάτι έρχεται σε επαφή με κάποιο άλλο. Το αποτέλεσμα: τριβή.
Αυτό ισχύει για τα πάντα, από το κύριο ελατήριο και το βαρελάκι έως π.χ το πινιόν που γυρίζει το δείκτη των λεπτών στο καντράν.
Με το σωστό φινίρισμα (σε συνδυασμό με τη λίπανση), τα μέρη του ρολογιού λειτουργούν και καλύτερα και περισσότερο.

Για την τριβή συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό που θέλω να πω όμως με τον όρο "τέλειο" είναι π.χ. γυαλισμένες βίδες κ.λ.π.

Και κάτι ακόμα....Διάβασα σε προηγούμενα ποστ, οτι η Rolex δεν διακρίνεται για το φινίρισμά της. Και ρωτάω:  Αν το έκανε τέλειο, όπως π.χ. η VC, τι παραπάνω θα κέρδιζε σε αξιοπιστία - μακροζωία?????
 Και αν κέρδιζε κάτι, αυτό πως μεταφράζεται σε σχέση με το επιπλέον κόστος????

Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: adastra στις Ιανουάριος 09, 2009, 02:09:22 μμ
Για την τριβή συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό που θέλω να πω όμως με τον όρο "τέλειο" είναι π.χ. γυαλισμένες βίδες κ.λ.π.

Και κάτι ακόμα....Διάβασα σε προηγούμενα ποστ, οτι η Rolex δεν διακρίνεται για το φινίρισμά της. Και ρωτάω:  Αν το έκανε τέλειο, όπως π.χ. η VC, τι παραπάνω θα κέρδιζε σε αξιοπιστία - μακροζωία?????
 Και αν κέρδιζε κάτι, αυτό πως μεταφράζεται σε σχέση με το επιπλέον κόστος????



Νομιζω το θεμα με το φινιρισμα ειναι λιγο περιεργο. Για αλλους ειναι σημαντικο, για αλλους δεν ειναι. Αλλα ολοι ξερουν οτι δεν παιζει καποιο αλλο ρολο εκτος απο αισθητικο, οποτε δεν ειναι καποιο θεμα βαρυνουσας σημασιας για το οποιο αξιζει να υπαρχουν εντονες διαφωνιες. Εμενα προσωπικα το καλο φινιρισμα με ελκυει παρα πολυ αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θεωρω καλα ρολογια αυτα που δεν εχουν τελειο φινιρισμα. Ειναι λιγο θεμα πρεστιζ...σαν να ειναι ραμμενα στο χερι πχ τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου σου, ειναι ωραιο να το ξερεις και να το βλεπεις αλλα δεν αλλαζει και κατι στο αμαξι.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: georges στις Ιανουάριος 09, 2009, 02:20:36 μμ
Νομιζω το θεμα με το φινιρισμα ειναι λιγο περιεργο. Για αλλους ειναι σημαντικο, για αλλους δεν ειναι. Αλλα ολοι ξερουν οτι δεν παιζει καποιο αλλο ρολο εκτος απο αισθητικο, οποτε δεν ειναι καποιο θεμα βαρυνουσας σημασιας για το οποιο αξιζει να υπαρχουν εντονες διαφωνιες. Εμενα προσωπικα το καλο φινιρισμα με ελκυει παρα πολυ αλλα αυτο δε σημαινει οτι δε θεωρω καλα ρολογια αυτα που δεν εχουν τελειο φινιρισμα. Ειναι λιγο θεμα πρεστιζ...σαν να ειναι ραμμενα στο χερι πχ τα δερματινα καθισματα του αυτοκινητου σου, ειναι ωραιο να το ξερεις και να το βλεπεις αλλα δεν αλλαζει και κατι στο αμαξι.

 Συνεπώς συμφωνούμε οτι είναι απαραίτητο στα πολύ ακριβά ρολόγια , αλλά για μας τους κοινούς θνητούς δεν αλλάζει τίποτα.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: adastra στις Ιανουάριος 09, 2009, 02:27:42 μμ
Εγω προσωπικα θα συμφωνησω. Μου θυμιζει τηρουμενων των αναλογιων και τη φαση με το tourbillon. Ολοι το θελουμε και το ονειρευομαστε αλλα επισης ξερουμε οτι δεν αλλαζει και κατι δραματικα αν ενα ρολοι δεν το εχει. Θεμα πρεστιζ και τεχνογνωσιας και αυτο.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: HercTime στις Ιανουάριος 09, 2009, 02:58:44 μμ
Το αντικείμενο είναι σαφώς ένα δύσκολο θέμα για την ωρολογοποιία, τόσο
διαχειριστικά όσο και οικονομοτεχνικά, και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις
από διαφορετικές κατασκευάστριες εταιρείες.

Ανεξάρτητα από τις όποιες προσεγγίσεις των κατασκευαστών, το φινίρισμα και
στο εξωτερικό (η όψη είναι που πουλάει το προϊόν στο σύνολο των καταναλωτών),
και στο εσωτερικό, διαμορφώνουν την τελική ποιότητα και το κόστος.

Επειδή το εσωτερικό φινίρισμα κοστίζει πολύ (και δεν φαίνεται), η συνήθης
προσέγγιση που κάνουν οι κατασκευάστριες εταιρείες είναι αυτή της <<απόδοσης-
κόστους>> (και ελαφρώς της επιφάνειας). Δεν επενδύουν σε φινιρίσμα περισσότερο
από <<όσο χρειάζεται>> (και φαίνεται) για της μηχανές τους, ώστε να εξασφαλιστεί
χαμηλό κόστος παραγωγής του προϊόντος χωρίς να πηγαίνουν σε σοβαρό βάθος.

Στα πολύ καλά προϊόντα προφανώς διοχετεύονται μεγαλύτερα κονδύλια για
μέγιστο ποιοτικό φινίρισμα.



Η.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Ιανουάριος 09, 2009, 03:15:23 μμ
Για την τριβή συμφωνούμε απόλυτα. Αυτό που θέλω να πω όμως με τον όρο "τέλειο" είναι π.χ. γυαλισμένες βίδες κ.λ.π.

Και κάτι ακόμα....Διάβασα σε προηγούμενα ποστ, οτι η Rolex δεν διακρίνεται για το φινίρισμά της. Και ρωτάω:  Αν το έκανε τέλειο, όπως π.χ. η VC, τι παραπάνω θα κέρδιζε σε αξιοπιστία - μακροζωία?????
 Και αν κέρδιζε κάτι, αυτό πως μεταφράζεται σε σχέση με το επιπλέον κόστος????



εαν κερδιζε κατι θα το ειχε ηδη κανει
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: HercTime στις Ιανουάριος 09, 2009, 03:19:45 μμ
 Συνεπώς συμφωνούμε οτι είναι απαραίτητο στα πολύ ακριβά ρολόγια , αλλά για μας τους κοινούς θνητούς δεν αλλάζει τίποτα.

...με τις τεράστιες διαφορές στις τιμές των προϊόντων, εν μέρει ισχύει, δεν
είναι κανόνας όμως...

οι eta μηχανές περιορισμένου δυναμικού για παράδειγμα που χρησιμοποιούνται
κατά κόρον σε χαμηλής τιμολογιακής κλίμακας ρολόγια, βελτιώνονται πολύ με
καλά φινιρίσματα από τους κατασκευαστές.

Εννοείται ότι ένα ποιοτικό φινίρισμα βελτιώνει την απόδοση, αλλά δεν κάνει
μια χαμηλού δυναμικού μηχανή κορυφαία. Αντίθετα, μια πολύ καλή μηχανή
απογειώνεται με ένα τέλειο φινίρισμα των μερών της.

Οι ειδικότεροι ας με διορθώσουν εάν κάνω κάπου λάθος.



Η.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Ιανουάριος 09, 2009, 03:26:55 μμ
τι εννοεις φινιρισμα?μιλαμε μονο για το αισθητικο μερος?η "φινιρισμα" μηχανικων μερων?
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Ιανουάριος 09, 2009, 03:42:12 μμ
εχουμε αναφερει οτι υπαρχουν διαφορετικες εκδοσεις στην ιδια μηχανη ετα |(2824)η σε αλλες οπως η 2892Α2 ειναι ηδη μια μηχανη επιπεδου την οποια θα βρουμε σε ακριβες μαρκες οπως η iwc που κανει επιπλεον αλλαγες(μηχανικα μερη)

This caliber is delivered to IWC in parts in its finest grade (chronometer-grade) that ETA delivers. Then IWC improves the caliber with new/better parts, and Nickel-plates and decorates it. The 'standard' ETA2892A2 has 21 jewels, IWC adds 2 jewels (mainspring-barrel), amongst other improvements like replacing the date-mechanism and reducing the diameter of the ball bearing of the rotor to increase winding efficiency. These improvements made by IWC throughout the complete movement makes the movement run so efficiently that the mainspring has to be replaced by a less stronger one.

εχει μια αυξηση αποδοσης


Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: HercTime στις Ιανουάριος 09, 2009, 03:54:51 μμ
τι εννοεις φινιρισμα?μιλαμε μονο για το αισθητικο μερος?η "φινιρισμα" μηχανικων μερων?

και τα δύο.
εξωτερικό και εσωτερικό...



Η.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:01:29 μμ
το μηχανικο ειναι παντα πιο σημαντικο ,οταν ειμαστε σε ρολογια που κοστιζουν πολλα $$$$$$ και εχουμε "κατοχυρωσει" το μηχανικο το επομενο βημα ειναι το αισθητικο ..σε τοσα $$$$$$ ;D

Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: HercTime στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:03:22 μμ
σωστά, αυτό λέω, διάβασε αν θες την απάντηση #43...
με τη διαφορά ότι η όψη πουλάει...


Η.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:17:59 μμ
Το αντικείμενο είναι σαφώς ένα δύσκολο θέμα για την ωρολογοποιία, τόσο
διαχειριστικά όσο και οικονομοτεχνικά, και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις
από διαφορετικές κατασκευάστριες εταιρείες.

Ανεξάρτητα από τις όποιες προσεγγίσεις των κατασκευαστών, το φινίρισμα και
στο εξωτερικό (η όψη είναι που πουλάει το προϊόν στο σύνολο των καταναλωτών),
και στο εσωτερικό, διαμορφώνουν την τελική ποιότητα και το κόστος.

Επειδή το εσωτερικό φινίρισμα κοστίζει πολύ (και δεν φαίνεται), η συνήθης
προσέγγιση που κάνουν οι κατασκευάστριες εταιρείες είναι αυτή της <<απόδοσης-
κόστους>> (και ελαφρώς της επιφάνειας). Δεν επενδύουν σε φινιρίσμα περισσότερο
από <<όσο χρειάζεται>> (και φαίνεται) για της μηχανές τους, ώστε να εξασφαλιστεί
χαμηλό κόστος παραγωγής του προϊόντος χωρίς να πηγαίνουν σε σοβαρό βάθος.

Στα πολύ καλά προϊόντα προφανώς διοχετεύονται μεγαλύτερα κονδύλια για
μέγιστο ποιοτικό φινίρισμα.



Η.


οκ με συγχωρεις ,απλα εβαλα ενα πιο |"χειροπιαστο" παραδειγμα
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: HercTime στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:58:13 μμ
 ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: jimk στις Ιανουάριος 16, 2009, 12:47:15 πμ
μερικα απο τα ρολογια μου και οι μηχανισμοι τους.....
http://img525.imageshack.us/my.php?image=img1538au0.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1539ao6.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1541ku2.jpg

http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1542rw5.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1543qo5.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1544bn9.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1546jz8.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1547wd4.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1548eq3.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1549ly0.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1550zz3.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1552xo6.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1553la6.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1554zh3.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1556tk9.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=img1557fp5.jpg
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: 88ceoo στις Αύγουστος 24, 2010, 08:44:40 μμ
μπορη καποιος να μου απαντηση αν η μηχανη του longines grande vitesse L 683.2 ειναι αξιοπιστη?
 
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Αύγουστος 24, 2010, 09:05:05 μμ
BASE Calibre VAL7753
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: 88ceoo στις Αύγουστος 25, 2010, 10:55:43 μμ
ευχαριστω george. αρα να υποθεσω εξελιξη του 7750. οποταν, αρκετα καλος?
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: george_ στις Αύγουστος 26, 2010, 01:20:04 πμ
The 7750 and 7753 are basically the same movement with the exception of the placement of the subdial configuaration and date window...7750 being at the 12,6,9 and the 7753 at 3,6,9...but for some reason through a movement dealer like Ofrei the 7753 costs around $479. opposed to the 7750 at $279.?....as Ken stated...the 7750 is more commonly used..
http://www.timetechtalk.com/view_topic.php?id=4470&forum_id=1 (http://www.timetechtalk.com/view_topic.php?id=4470&forum_id=1)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: 88ceoo στις Αύγουστος 26, 2010, 06:35:46 μμ
και παλι ευχαριστω, η απαντηση σου ηταν τελεια.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Σεπτέμβριος 06, 2010, 10:11:40 πμ
Σε κουρδιστό μηχανισμό (συγκεκριμένα poljot 31679 Moonphase) η επαναφόρτιση πρέπει να γίνεται μετά από σχεδόν πλήρη αποφόρτιση ή όχι?
π.χ. παρατηρώ ότι η αυτονομία του εν λόγω είναι περίπου 45 ώρες. Υπάρχει πρόβλημα αν το ξανακουρδίσω μετά από π.χ. από 20 ώρες χωρίς να περιμένω την πλήρη αποφόρτιση στις 45 ώρες? Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο ελατήριο ή κάπου αλλού?
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: mitsman στις Σεπτέμβριος 06, 2010, 11:38:14 πμ

Παράθεση
Σε κουρδιστό μηχανισμό (συγκεκριμένα poljot 31679 Moonphase) η επαναφόρτιση πρέπει να γίνεται μετά από σχεδόν πλήρη αποφόρτιση ή όχι?
π.χ. παρατηρώ ότι η αυτονομία του εν λόγω είναι περίπου 45 ώρες. Υπάρχει πρόβλημα αν το ξανακουρδίσω μετά από π.χ. από 20 ώρες χωρίς να περιμένω την πλήρη αποφόρτιση στις 45 ώρες? Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο ελατήριο ή κάπου αλλού?

http://www.rugift.com/watches/poljot_31679_movement_manual.htm (http://www.rugift.com/watches/poljot_31679_movement_manual.htm)   ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Σεπτέμβριος 06, 2010, 12:47:44 μμ
Ρωτάω κάτι διαφορετικό, το οποίο και δεν απαντάται στη σελίδα που μου παρέθεσες, την οποία φυσικά έχω διαβάσει.
Ευχαριστώ πάντως για το ενδιαφέρον σου mitsman  ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: mitsman στις Σεπτέμβριος 06, 2010, 12:59:22 μμ
Αυτο που σου απανταω ειναι οτι γενικος κανονας για το κουρδισμα ειναι οτι το κουρδιζεις ωσπου να φανει δυσκολια στο χερι σου. Εν ολιγεις αν δεις οτι το ελατηριο δεν παιρνει αλλο κουρδισμα σταματας. Καλο ειναι αν δεν κανω λαθος να ειναι το ρολοι 'μετρια κουρδισμενο' παντα ;) Οποτε βγαλε τα συπερασματα σου για το διαστημα φορτισης και αποφορτισης :)

Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος τεχνικος :-[
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: DragonAce στις Σεπτέμβριος 06, 2010, 01:04:03 μμ
ηλία έχω ένα vostok kommadirskie, στη δουλειά πολλές φορές μπορεί να βαριέμαι κ κάθομαι κ κουρδίζω το ρολόι...δηλ σε ένα 8ώρο μπορεί να το έχω κουρδίσει κ 4 φορές (όσο πάει)....δεν είμαι τεχνικός να σου πω αν είναι καλό ή όχι αυτό, φαντάζομαι πως όχι, απλά λόγο χαμηλού κόστους του ρολογιού το κάνω κ δε με πολυαπασχολεί...το ρολόι πάντος προς το παρών λειτουργεί άψογα ακόμα...
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: zhanghuxyz στις Νοέμβριος 05, 2010, 08:27:08 πμ
Τα ρουμπίνια ουσιαστικά είναι λίθοι από συνθετικό κυρίως υλικό και χρησιμοποιούνται για τη μείωση της τριβής συγκεκριμένων μερών του μηχανισμού που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση. Μπορεί βέβαια να είναι και πραγματικά ρουμπίνια ή ζαφείρι. Ένας "καλός" μηχανισμός χρειάζεται 15 έως 21 ρουμπίνια.
Ωστόσο, δεν ισχύει ότι όσα περισσότερα ρουμπίνια τόσο καλύτερος
ugg boots baby (http://www.uggeinkaufenboots.com/)μηχανισμός. Για παράδειγμα, σε ένα "απλό" κουρδιστό 17 ρουμπίνια είναι ό,τι πρέπει. Σε αυτόματο, ΟΚ, ίσως περισσότερα. Απλώς κάποια στιγμή υπήρχε μια τάση ποιος θα βάλει τα περισσότερα σε μια μηχανή κι έβλεπες 70 - 80 ρουμπίνια.  Cheesy Τα περισσότερα από αυτά φυσικά δεν επιτελούσαν κανέναν λειτουργικό σκοπό.

--------------------

Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Aris911 στις Νοέμβριος 05, 2010, 10:27:01 μμ
Υπηρχε και WALTMAN χειρος αυτοματο το οποιο ειχε 100 ρουμπινια.
Τα περισσοτερα για διακοσμητικους λογους.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Νοέμβριος 28, 2010, 02:47:35 μμ
Παιδιά δυστυχώς αρχίζω να χάνω την καλή εικόνα που μου σχημάτισε η αγορά του Aviator Wright Brothers / Poljot 31679 Moonface που σας είχα παρουσιάσει εδώ: http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953 (http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953)

Με πολύ μικρή χρήση του χρονογράφου, σχεδόν μη άξια αναφοράς, μετά από σχεδόν τρεις μήνες (!) μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα:
Με το πάτημα του κουμπιού ενεργοποίησης του χρονογράφου, ο μεγάλος δείκτης που μετράει τα δευτερόλεπτα της χρονομέτρησης, πρώτα μετακινείται απότομα 3-4 δευτερόλεπτα πίσω (με μία ξανατονίζω απότομη κίνηση), και μετά από εκεί ξεκινάει να μετράει προς τα εμπρός κανονικά!
Έχω απογοητευτεί πλήρως!
Έδωσα 590 $ να το αγοράσω διότι είναι πραγματικά πολύ όμορφο, αλλά καλύτερα να έδινα άλλα τόσα και να πάρω το Hamilton με τον 7750 και να είμαι ήσυχος!

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πρόβλημα και πόσο σοβαρό μπορεί να είναι?
Άντε και πληρώνω και το διορθώνω, ποιος μου λέει ότι δεν θα ξαναγίνει το ίδιο?

Ποια είναι η γνώμη σας?

Υ.Γ. Για να προλάβω ενδεχώμενες ερωτήσεις, σας λέω ότι δεν μου έχει πέσει και το βράδυ μόνο στα πούπουλα που δεν το βάζω όταν το βγάζω από το χέρι μου!
Έχω απογοητευτεί πλήρως πάντως και οι Ρώσοι επιβεβαιώνουν την προχειρότητά τους για ακόμη μία φορά!

Υ.Γ.2 Το αγόρασα από εδώ http://www.aviator-watch.com/ (http://www.aviator-watch.com/) αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να το στέλνω πίσω κτλ κτλ κτλ.
 
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: Aris911 στις Νοέμβριος 28, 2010, 05:05:30 μμ
Λυπαμε που επιβεβαιωνωμε και στις δυο περιπτωσης.
1. Προχειρη κατασκευη
2. Αγοραστε απο Ελλαδα για να σε καλυπτη το σερβις (διαφορετηκα οχι) η αγοραζης απο εξωτερηκο και μετα τρεχης.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Νοέμβριος 28, 2010, 10:46:00 μμ
Άρη αυτό δεν το βρήκα πουθενά στην Ελλάδα γι΄αυτό και κατέληξα εκεί.

Ποιο πιστεύεις ότι είναι το πρόβλημα?
Θεωρείς ότι μπορεί να διορθωθεί?
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Ιανουάριος 01, 2011, 04:57:07 μμ
Παιδιά δυστυχώς αρχίζω να χάνω την καλή εικόνα που μου σχημάτισε η αγορά του Aviator Wright Brothers / Poljot 31679 Moonface που σας είχα παρουσιάσει εδώ: [url]http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953[/url] ([url]http://www.mywatch.gr/index.php/topic,25.msg108953.html#msg108953[/url])

Με πολύ μικρή χρήση του χρονογράφου, σχεδόν μη άξια αναφοράς, μετά από σχεδόν τρεις μήνες (!) μου παρουσίασε το εξής πρόβλημα:
Με το πάτημα του κουμπιού ενεργοποίησης του χρονογράφου, ο μεγάλος δείκτης που μετράει τα δευτερόλεπτα της χρονομέτρησης, πρώτα μετακινείται απότομα 3-4 δευτερόλεπτα πίσω (με μία ξανατονίζω απότομη κίνηση), και μετά από εκεί ξεκινάει να μετράει προς τα εμπρός κανονικά!

Όλα καλά με το πρόβλημα του ρολογιού μου: :2thumbs:

(http://img341.imageshack.us/img341/7051/dsc04431td.jpg) (http://img341.imageshack.us/i/dsc04431td.jpg/)

Μετά την επίσκεψη στο "γιατρό" διαπιστώθηκε ότι δεν είχε τίποτα σοβαρό και με μία καλή ρύθμιση στο balance του τα +15 sec/day πήγαν περίπατο.:hello:
Θα με πιστέψετε αν σας πω ότι τώρα είναι στα +2 sec/day? :supz:

 :respect: στο "γιατρό".

Υ.Γ. Όποιος θέλει με π.μ. πληροφορίες. Ο συγκεκριμένος είχε κάνει service και τον 2824 του Hamilton Viewmatic μου, το οποίο "παίζει" εδώ και ένα 6-μηνο μετά το service σε επίπεδα cosc ---> -4 sec/day. Θεσσαλονίκη η έδρα του.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: GiannisH στις Ιανουάριος 01, 2011, 05:24:04 μμ
   Tέλος καλό, όλα καλά λοιπόν ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Ιανουάριος 01, 2011, 05:27:50 μμ
Ακριβώς!
Ώσπου να δω τι παίζει είχα απογοητευτεί από το Ρώσο διότι μου άρεσει πολύ σαν κομμάτι!
Βέβαια το ότι είναι όλα καλά δεν δικαιολογεί την Poljot! :curse:
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: SER στις Ιανουάριος 01, 2011, 08:01:28 μμ
Πραγματι φιλε ειναι ενα πολυ ομορφο κομματι και απο εδω και περα να το χαρεις.Καλοφορετο και παλι.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: iliasg1979 στις Ιανουάριος 01, 2011, 10:15:55 μμ
Ευχαριστώ να ΄σαι καλά!
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: rugged στις Ιούλιος 22, 2011, 12:22:59 μμ
Πρόσφατα έπεσε στα χέρια μου ένα μαϊμουδάκι το οποίο δε δουλεύει.
Είπα να ασχοληθώ λίγο μαζί του σαν πειραματόζωο και να προσπαθήσω να το "αναστήσω".
Όχι φυσικά για να το φοράω, αλλά περισσότερο για τη χαρά του μικρού παιδιού!!  ;D

Όταν κάναμε το workshop της JLC στην Athina Fair, θυμάμαι ότι αφού τελειώσαμε την συναρμολόγηση του μηχανισμού ακουμπήσαμε σε ένα μέρος και του δώσαμε την πνοή για να ξεκινήσει να τρέχει.
Δε θυμάμαι όμως τι και πώς.

Μπορεί να γίνει κάτι τόσο απλό και εδώ?

Επίσης, just for my information, τι μηχανή είναι η συγκεκριμένη?

(http://img402.imageshack.us/img402/2374/dsc00199xr.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/402/dsc00199xr.jpg/)

(http://img98.imageshack.us/img98/3690/dsc00204gk.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00204gk.jpg/)

(http://img6.imageshack.us/img6/8870/dsc00200yl.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/6/dsc00200yl.jpg/)

(http://img808.imageshack.us/img808/3812/dsc00202q.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/808/dsc00202q.jpg/)

(http://img194.imageshack.us/img194/3610/dsc00203lp.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/194/dsc00203lp.jpg/)

Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: SER στις Ιούλιος 22, 2011, 04:58:51 μμ
From China With Love ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: rugged στις Ιούλιος 23, 2011, 09:44:25 πμ
Κοινώς μας τέλειωσε? Ούτε καν να παίξω δηλαδή?
Και η μηχανή? Ποια είναι? (Αν είναι).
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: sol invictus στις Ιούλιος 23, 2011, 09:54:05 πμ
Δύσκολα θα βρεις πια είναι. Είναι η κλασσική Κινέζικη αυτόματη που μπαίνει στις πλείστες μαϊμούδες και αναφέρεται σαν Asia Automatic. Το πιθήκι Daytona είναι έτσι?  ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: SER στις Ιούλιος 23, 2011, 10:58:44 πμ
Για πειραματοζωο καλη ειναι,στη σχολη την ειχα κανει μια φορα ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: rugged στις Ιούλιος 24, 2011, 11:39:28 πμ
Δύσκολα θα βρεις πια είναι. Είναι η κλασσική Κινέζικη αυτόματη που μπαίνει στις πλείστες μαϊμούδες και αναφέρεται σαν Asia Automatic. Το πιθήκι Daytona είναι έτσι?  ;)

Thanks!
Ναι αυτό είναι. Το βρήκα σε ένα ξεχασμένο συρτάρι. Μου το είχε δώσει ένας "φίλος" τελώνης πριν από περίπου 4-5 χρόνια.
Το κατάλαβες από την κάσα και τις κορώνες? (Για να μαθαίνουμε κι εμείς).
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: sol invictus στις Ιούλιος 24, 2011, 01:42:11 μμ
Από τα κουμπιά (που δεν έχουν χρηστική λειτουργία) του χρονογράφου  ;D
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: drifter στις Οκτώβριος 29, 2011, 12:26:29 μμ
γεια σας ειμαι καινουργιος και ηθελα να ρωτησω ενα seiko 5 που αγορασα κανει να το κουναω καπως βεβιασμενα για να κουρδιζει;
ευχαριστώ εκ τών προτέρων.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: blackbird στις Οκτώβριος 29, 2011, 03:37:28 μμ
Μπορείς να βαράς και παλαμάκια.
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: GiannisH στις Οκτώβριος 29, 2011, 07:32:50 μμ
γεια σας ειμαι καινουργιος και ηθελα να ρωτησω ενα seiko 5 που αγορασα κανει να το κουναω καπως βεβιασμενα για να κουρδιζει;
ευχαριστώ εκ τών προτέρων.

Nαι δεν υπάρχει πρόβλημα, αν θέλεις δώστου μερικά γρήγορα κουνήματα στην αρχή και μετά φόρα το ;)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: argo98 στις Ιανουάριος 17, 2016, 10:11:47 πμ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αξιζει να διαβαστεί!
Υγ:δεν ήξερα που να το ποστάρω οποτε αν καποιος mod κρίνει ας το μεταφέρει.
http://www.ablogtowatch.com/ask-watch-experts/what-are-the-best-watch-movements/ (http://www.ablogtowatch.com/ask-watch-experts/what-are-the-best-watch-movements/)
Τίτλος: Απ: περι μηχανισμων
Αποστολή από: skydives13 στις Φεβρουάριος 09, 2016, 10:44:48 μμ
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αξιζει να διαβαστεί!
Υγ:δεν ήξερα που να το ποστάρω οποτε αν καποιος mod κρίνει ας το μεταφέρει.
[url]http://www.ablogtowatch.com/ask-watch-experts/what-are-the-best-watch-movements/[/url] ([url]http://www.ablogtowatch.com/ask-watch-experts/what-are-the-best-watch-movements/[/url])


Πολύ ενδιαφέρον site παιδιά!  :)