το βασικο προβλημα στο συστημα της ελβετικης αγκυρας ,που εχουμε στα ρολογια σημερα,ειναι οτι γινεται χρηση λιπαντικου ,υποχρεωτικα ,με την μεταβολη των ιδιοτητων(ιξωδες(?) τους στο χρονο οδηγει σε αυξηση των τριβων,μεταβολη του ισοχρονισμου,φθορα.ο Daniles μεγαλος θαυμαστης του Βreguet ο οποιος πρωτος εφτιαξε ενα συστημα coaxial,τα εμποδια που δεν μπορουσε να υπερβει απλα τα αφαιρουσε,η μεταδοση γινεται με εαν ειδος περιστοφης του γραναζιου(radial movement) και οχι με τον παραδοσιακο τροπο που εχουμε χτυπημα /απεμπλοκη και απαιτειται λιπανση.σαν το νερο που κινει ενα μυλο,μια ωθηση ,σαν ενα "σπρωξιμο" ,κατι που η λιπανση δεν χρειαζεται.ο breguet ομως δεν τα καταφερε οχι για την λιπανση αλλα για την ακριβεια..κατι ελειπε που επηρεαζε την ακριβεια της μεταδοσης..εκει ηρθε ο daniels και τα καταφερε,δεν ειναι τυχαιο που πολλες αλλες εταιριες με τετοια συστηματα προσπαθουν να περασουν σε νεα εποχη οπου αλλαζει η γωνια,οι τριβες,το παραγομενο εργο,η ακριβεια και αλλες παραμετροι σε ενα ρολοι.μπορει και πανω απο 10 χρονια να μην χρειαζεται συντηρηση.εδω η ομεγα εκανα ρουα ματ επενδυοντας στο συστημα του Daniles που ειχε ηδη απο το 67 σε μια ολοκληρωμενη μορφη και με τα νεα κεφαλαια οδηγησε σε αλλο επιπεδο αξιοπιστας,ακριβειας,πρεστιζ.