Μπραβω Σπυρο ωραιο ρεπορταζ.
Θα ηθελα να πω δυο λογια κι εγω για τον Αλεξ Μανιατοπουλο που αναφερεται πιο πανω απο τον Σπυρο.
Τον Μαν/λο τον γνωρισα σαν θεατης στα διαφορα συρκουι και ραλλυ που ετρεχε, πρωτα με το ψευδ/μο Υψηλαντης και με αυτ/τα τα NSU TT που αν θυμαστε οι πιο παλιοι ηταν πολυ γρηγορα, ειχαν πισω την μηχανη και με το καπο λιγο ανοιχτο μονιμως με δυο ταπες δεξια αρ/ρα για να αεριζεται. Aυτα τα NSU, τα DKW που ηταν διχρονα - αληθεια τα θυμαστε οι πιο παλιοι? -πολυστροφα κι αυτα, και τα UNION, ενωθηκαν και εγινε η σημερινη AUDI.
Αργοτερα ο Μανιατ/λος πηρε την αντ/πεια της ΡΕΝΟ που ηταν στην εθνικη οδο στην διαστ/ση της Φιλαδ/ειας - τα περιφημα φαναρια της ΡΕΝΟ που γινοτουσαν και τα μεγαλα μποτιλιαρισματα - αλλαξε το Υψηλαντης σε Λεωνιδας, και γινεται ετσι ο πολυνικης ραλλιστας που αγωνιζεται τωρα με τα γνωστα μικρα ΡΕΝΟ 5 TURBO.
Αυτα τα μικρα διαβολακια που μαζι μετα AUTOBIANKI που προηγηθηκαν, παραμερησαν τα γνωστα σ ολους Κουπερακια- MINI CUPER S -αλλα μονο μηχανικα, γιατι τα θρυλικα κουπερακια εμειναν αξεπεραστα.
Αυτον λοιπον τον Λεωνιδα ραλλιστα, καθως και τους αλλους ανταγ/τες του τρεχαμε να δουμε νεαροι τοτε με τις συγκοινωνιες στην Τριπολη, στο Τατοι ,Ριτσωνα,Αλεποχωρι ,Ιτεα,Παρνηθα κι αλλου περνωντας και μεσα απο χωραφια και ρεματα για να πιασουμε καμια καλη φουρκετα κι ετσι ν απολαυσουμε την τρελλα μας.
Αυτα να μη σας κουραζω αλλο, ισως μας δοθει μια αλλη ευκαιρια να πουμε κι αλλα.