Καλημέρα σε όλους.
Θέλοντας να αγοράσω το IWC Portuguese Chrono (IW371438), έψαξα online και βρήκα μια τρομερή τιμή από το Time of Switzerland στην Ελβετία (Zug) (
http://www.timeofswitzerland.com/IWC-Portuguese-Automatic-Chronograph-3714-38_e.cfm), αν και ο reseller αυτός δεν εμφανίζεται στους επίσημους resellers στο site της IWC για το Zug.
Εν πάσει περιπτώσει, η διαφορά τιμής με την τιμή που το έχω βρει (μετά από έκπτωση) στην Αθήνα είναι τεράστια. Προκειμένου να μπορέσω όμως να συγκρίνω τις τιμές συμπεριλαμβανομένων τελωνείων κλπ πήρα στο τμήμα Δασμών και Τελωνείων για Ιδιώτες (τηλ: 2106987484 για όποιον το χρειαστεί) και η επίσημη απάντηση του
απίστευτα εξυπηρετικού υπαλλήλου ήταν:
-για ρολόι χειρός, με μηχανισμό, χωρίς πολύτιμους λίθους στην κάσα (στοιχεία απαραίτητα για προσδιορισμό δασμολογικής κλάσης):
-ΦΠΑ: 23% επί της τιμής CIF
- Δασμός: 4,5% επί της CIF, με minimum χρέωση 0,3€ και maximum 0,8€ (άρα, προφανώς 0,8€)
Με αυτές τις επιβαρύνσεις, η τιμή του ρολογιού βγαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια με την τιμή που μου δίνει ο αντιπρόσωπος.
Αν το ρολόι έχει πολύτιμους λίθους, επιβαρύνεται και με φόρο πολυτελείας (δεν ήξερε ακριβές ποσοστό, σίγουρα όμως είναι μεγάλο, είπε)
Πρότεινε την μέθοδο να πάει το ρολόι σε άλλη χώρα (πχ Γερμανία) και να έρθει από εκεί, αλλά όχι με courrier (πχ FEDEX) γιατί πολλές εταιρίες courrier τα περνάνε από τελωνείο επίτηδες για να "περάσουν" και δικά τους κόστη. Κατά λέξη μου είπε: "Έχουμε πολλά παράπονα και πολύ συχνά, σχετικά με courrier εταιρίες".
Επίσης, κατά δήλωσή του, "Ό,τι έρθει από Ελβετία θα περάσει σίγουρα τελωνείο και δεν είναι ασφαλές να δηλωθεί παράνομα μικρή αξία..."
Οπότε προσανατολίζομαι στην αγορά του από επίσημο reseller της IWC σε Βερολίνο ή Βρυξέλλες, που θα μου το φέρει φορεμένο κάποιος φίλος μου, ή αν τελικά η διαφορά τιμής με τον έλληνα αντιπρόσωπο είναι σχετικά μικρή (αν καταφέρω μεγαλύτερη έκπτωση), θα το πάρω από εδώ για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά και "after sales ντάντεμα" όπως εύστοχα διάβασα σε άλλο thread
Εκ πρώτης φαίνεται πως δεν υπάρχει διαφορά τιμής (τιμοκαταλόγου) μεταξύ
επίσημων αντιπροσώπων μεταξύ Ελλάδας και εξωτερικού ((Κέσαρης, Πατσέας, De Greef (Βρυξέλλες)). Η De Greef μάλιστα με ενημέρωσε στο email ότι (προφανώς) η εγγύηση του ρολογιού είναι worldwide και αν θέλω, να μου στείλει στοιχεία για service centers στην Αθήνα (!!!).
Επίσης, σχετικά με online καταστήματα:
Φίλος έχει αγοράσει JLC από το
http://www.uhren-miquel.de, το οποίο του έστειλε το ρολόι σε άψογη συσκευασία με όλα τα χαρτιά κλπ στις Βρυξέλλες και μάλιστα, όταν χρειάστηκε να πάει για service στην Αθήνα σε επίσημο αντιπρόσωπο, δεν δημιουργήθηκε κανένα απολύτως θέμα με την εγγύηση.
Διάβασα σε κάποια threads επίσης ότι και το Time of Switzerland είναι έμπιστο site και όσο έψαγα στο google δεν βρήκα αρνητικά σχόλια (είναι μια ένδειξη, αλλά όχι απόδειξη!).
Θα χαρώ πολύ να μου παραθέσει τις απόψεις του όποιος έχει χρόνο/διάθεση.
Φυσικά, θα ενημερώσω σχετικά για οποιαδήποτε εξέλιξη.