Προσωπικά πιστεύω ότι είναι 50-50% όλο αυτό και αυτό γιατί ανάλογη συμπεριφορά μπορείς να έχεις και από το κατάστημα και από το ίντερνετ.
Καιρό προσπαθούσα να μαζέψω χρήματα για την αγορά ενός Seamaster Professional 300m, το πιο κλασικό και το πιο όμορφο στα μάτια μου και τον καρπό μου. Τα κατάφερα,τα μάζεψα. Εκεί λοιπόν ήρθε η απορία, να τα δώσω σε κατάστημα όπου θα υπάρχει μια προσωπική επαφή κλπ κλπ, ή σε dealer από Net εξωτερικού που έχεις μια επιπλεόν έκπτωση της τάξης του 7%? Η διαφορά των χρημάτων δεν είναι μικρή στο ποσό αύτό, αλλά και από την άλλη, δεν καρδιοχτυπάς μέχρι να παραλάβεις ένα δέμα το οποίο δε γνωρίζεις από που θα πρωτοπεράσει και το πότε θα παραλάβεις. Τελικά η αγορά έγινε από κατάστημα της Αθήνας.
Όλο τον καιρό που πρωτογράφτηκα στο Forum έγραφα τις ανησυχίες μου για το αν ο ρολόι κρατάει το 48ωρο κλπ, πήρα από πολλούς τις απαντήσεις να μην ανησυχώ (και σας ευχαριστώ όλους), ενώ το ρολόι είχε τύχει και είχε σταματήσει 1-2 φορές στο χέρι μου κλπ... Να μην τα πολυλογώ και χωρίς να γράψω κάτι εδώ μέσα παρατήρησα ότι τελικά δε "φόρτιζε" φορεμένο στο χέρι με την κίνηση, παρά μόνο με το κούρδισμα. Στην ουσία κατέληξα να πάρω ένα Moonwatch
Μετά από 20ημέρες αγοράς το πήγα στο κατάστημα και απαίτησα άμεση αντικατάσταση χωρίς το ρολοί να ανοιχτεί! Ο υπάλληλος με το που με είδε πήγε να αποφύγει το αναπόφεκτο, ότι δηλαδή θα έπρεπε απ'ευθείας να απαυθυνθώ στο Swatch Group και όχι σε αυτούς, εκείνη την ώρα όμως του θύμησα ότι αυτούς πλήρωσα, δεν το πήρα από το Swatch Group και του υπενθύμησα την όποια προμήθεια βγάζει ο ίδιος και είναι υποχρεωμένος να με δει ως πελάτη. Στο τέλος το κατάλαβε και το γύρισε ότι αυτοί θα το στείλουν στο Swatch Group και καλό θα ήταν να επικοικωνήσω κι εγώ μαζί τους για να πιέσω να μην ανοιχτεί το ρολόι κλπ...
Ο ίδιος επικοινώνησα γραπτώς και με το κατάστημα και το Swatch Group και τους ανέφερα το θέμα του ρολογιού και ότι σε καμιά περίπτωση δεν επιθυμώ το ρολόι να ανοιχτεί ζητώντας αντικατάσταση. Ήμουν έτοιμος και standby να επικοινωνήσω και με Ελβετία. Με το που το παρέλεβε το Swatch Group με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι είδανε το email μου και την απαίτησή μου, ότι δε θα ανοίξουν το ρολόι αλλά θα πρέπει να παρακολουθηθεί για να διαπιστώσουν οι ίδιοι ότι ισχυρίζομαι.
Μετά από 6 ημέρες το κατάστημα επικοινώνησε μαζί μου και με ενημέρωσε ότι τελικά θα γίνει αντικατάσταση του ρολογιού το οποίο θα έρθει από Ελβετία μετά από 1 εβδομάδα, το μπρασελέ όμως θα μείνει το ίδιο.
Έτσι λοιπόν πριν 10 ημέρες παρέλαβα ένα νέο ρολόι, ακυρώθηκαν οι παλιές κάρτες εγγύησης της Ω και μου δόθηκαν νέες μαζί με το ρολόι. Χαρούμενος μεν ως δικαιωμένος, ως η πρώτη αγορά όμως μου έκοψε πολλή από τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου,δεν χάρηκα λόγω άγχους, ενώ θα έπρεπε.
Στο διά ταύτα, δε νομίζω ότι η όλη διαδικασία της αντικατάστασης επιτεύχθηκε τόσο από το κατάστημα αλλά από το Swatch Group και την προσωπική μου γραπτή επικοινωνία. Όταν ζήτησα αντικατάσταση μου ανέφερε το κατάστημα ότι για να το κάνει θα πρέπει να πάρει το ΟΚ από το Swatch Group.
Το αν δεν το έκαναν, θα τους έπαιρνε ο δι@λος όλους και θα κινούσα νομικές διαδικασίες προς όλους, δε με ενδιαφέρει ποιος θα έπρεπε να μου το αντικαταστήσει, στο χέρι μου όμως θα έπρεπε να έρθει καινούργιο γιατί διευκρίνησα ότι το ρολόι από την πρώτη ημέρα που φορέθηκε ήταν DOA μιας που δε "φόρτιζε" αυτόματα παρά μόνο με κούρδισμα και εκεί είδα σαν πρώτο contact το κατάστημα.
Από την άλλη, δε γνωρίζω αν θα είχα την ίδια τύχη αν αυτό συνέβαινε από ιντερνετική αγορά...
Τα συναισθήματα λοιπόν ανάμεικτα...