Παιδιά καλησπέρα. Έχω ένα Chronomat αγορασμένο περί το 2009. Πριν κάποιες μέρες ξέχασα την κορόνα ανοιχτή και παρατήρησα στο πλύσιμο των χεριών θάμπωμα στο κρύσταλλο του καντράν. Το στέγνωσα με πιστολάκι μαλλιών και το άφησα με ανοιχτή την κορόνα για 2-3 μέρες και το θάμπωμα σταμάτησε. Επειδή, όμως, ανησυχούσα μην τυχόν έχει πάρει υγρασία που δεν φαίνεται, αποφάσισα να το πάω για service στην αντιπροσωπεία. Τελευταίο service του ρολογιού είχε γίνει το 2013. Μετά από λίγες μέρες έλαβα τηλ. από την κυρία στο service (πολύ εξυπηρετική και ενημερωμένη), η οποία μου είπε, ότι παρότι δεν εντοπίστηκε υγρασία, τα λιπαντικά του ρολογιού είναι πολύ χαμηλά και δουλεύει σε "χαμηλές μοίρες" ο μηχανισμός (δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς σημαίνει τεχνικά). Ακολούθως, μου είπε ότι το ρολόι δεν θα έχει καλή χρονομετρία (δεν είχα παρατηρήσει κάτι μέχρι εκείνη τη στιγμή), ότι αυτό δεν διορθώνεται με ρύθμιση και μου πρότεινε με κόστος 540 ευρώ να γίνει λίπανση του μηχανισμού, αντικατάσταση του ελατηρίου κορόνας, αντικατάσταση του ελατηρίου στους δείχτες (εάν κατάλαβα καλά) και τελικώς αντικατάσταση και των δειχτών, καθώς όπως μου εξήγησε δεν είναι δυνατόν να "καρφωθούν ξανά" και θα πρέπει να αντικατασταθούν. Για το service θα δοθεί εγγύηση ενός έτους. Ερώτηση: Θα δίνατε αυτό το χρηματικό ποσό για τις παραπάνω εργασίες; Οι ανωτέρω αντικαταστάσεις είναι κάτι που τυπικά ανακύπτει και συνήθως χρειάζεται μετά από κάποια χρόνια χρήσης; Και τέλος επειδή τα χρήματα δεν περισσεύουν, υπάρχει αξιόπιστη εναλλακτική του επισήμου service; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.