Αποστολέας Θέμα: A.LANGE&SOHNE  (Αναγνώστηκε 172685 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A. LANGE & SOΕHNE
« Απάντηση #400 στις: Αύγουστος 28, 2014, 10:24:06 πμ »
Συνεχίζουμε.

Jewel bearing construction, design and use

Από τις αρχές του 18ου αιώνα, αληθινά διαμάντια ή ρουμπίνια χρησιμοποιούντο ως bearings σε μηχανισμούς. Τα βασικότερα πλεονεκτήματά τους ήταν ο χαμηλός συντελεστής τριβής, η μεγάλη μακροζωία και η ακρίβεια των διαστάσεων που προσφέρουν.

Από κάποια εποχή και μετά βέβαια, με τη βοήθεια της εξέλιξης της τεχνολογίας, οι κατασκευαστές σταμάτησαν να χρησιμοποιούν αληθινές πολύτιμες πέτρες και στη θέση τους τοποθετούσαν συνθετικά διαμάντια ή ρουμπίνια. Αυτά έχουν ως πλεονέκτημα το χαμηλότερο κόστος αλλά και το, πλέον, ομοιόμορφο 'φάγωμα' ή τριβή και απώλεια υλικού των ιδίων.

Αν παρατηρήσει κανείς την εικόνα της Lange από την SIHH 2004 που παρέθεσα πιό πάνω, θα δει πως τα εν λόγω bearings στο movement της ALS είναι στερεωμένα με τρεις (3) βίδες/screws έκαστο. Αυτό το εφαρμόζει η Lange στα περισσότερα ιδίου τύπου και χρήσης bearings σε κάθε μηχανισμό. Στον αντίποδα, η Patek και (από τα ελάχιστα που γνωρίζω) οι περισσότεροι λοιποί κατασκευαστές χρησιμοποιούν το πολύ μόνο ένα screw/βίδα για κάθε bearing.

Τί σημαίνει αυτό; Στην περίπτωση κατά την οποία χρειάζεται αντικατάσταση ενός bearing, σε Patek ή άλλη μάρκα πρέπει να αφαιρεθεί όλη η άμεσα εμπλεκόμενη 'πλάκα' του μηχανισμού ώστε ο watchmaker να μπορέσει να φτάσει στο εν λόγω bearing και να το αντικαταστήσει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το να σηκώνεται ή να αποσυναρμολογείται ένα σημαντικό κομμάτι του μηχανισμού, πράγμα το οποίο φέρει σε κίνδυνο το να υπάρχουν θέματα όταν πάλι επανασυναρμολογηθεί το ρολόι.

Στους μηχανισμούς Lange όμως, ο χρόνος αυτός μειώνεται εκθετικά, μιας και ο watchmaker αφαιρούσε μόνο τα τρία screws που περιέβαλαν το εν λόγω bearing. Αυτά όλα βέβαια στις εποχές που τα jewel bearings ήταν από αληθινό διαμάντι ή ρουμπίνι κι έπρεπε να αντικατασταθεί ένα από όλα κάθε φορά (μιας και δεν είχαν όλα το ίδιο rate 'φαγώματος'). Τώρα, με τα συνθετικά ρουμπίνια, δεν υφίσταται τέτοιο θέμα. Όμως, σε πείσμα των καιρών, η Lange έχει κρατήσει έτσι τη σχεδίαση των μηχανισμών της, ακόμη με 3 screws δηλαδή σε κάθε bearing - κυρίως για αισθητικούς λόγους. Κι όλοι βέβαια βλέπουμε το υπέροχο αποτέλεσμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2014, 11:35:48 πμ από NavalArchitect »

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #401 στις: Αύγουστος 28, 2014, 10:46:18 πμ »
Εκπληκτικός!! =D> =D> =D>

Αποσυνδεδεμένος Ioannis

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 496
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #402 στις: Αύγουστος 28, 2014, 03:41:31 μμ »
Πολύ ωραία posts Κωνσταντίνε, συνέχισε έτσι!  :applaus: :applaus: :applaus:

Έχω δύο απορίες όμως:

1. Γιατί αν έχει 3 βίδες και όχι 1, δεν χρειάζεται αφαίρεση πάνω τμήματος μηχανισμού; Το τι θα πρέπει να απομακρυνθεί για να φτάσεις βαθιά, δεν εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τη θέση του jewel;

2. Για να μπορούμε να εκτιμήσουμε τη δυνατότητα αύξησης της παραγωγής της ALS, θα πρέπει να ξέρουμε τι καθυστέρηση επιβάλει το έξτρα δέσιμο/λύσιμο του μηχανισμού. Αν αυτό είναι π.χ. 2 μέρες και το φινίρισμα θέλει 17 (και άλλη 1 το τελικό δέσιμο), τότε μιλάμε για 2 από 20 ή αλλιώς 10% του συνολικού χρόνου παραγωγής. Άρα, αν απαλείψει αυτό το στάδιο, μπορεί να αυξήσει την παραγωγή κατά 10% μόνο και όχι 100% (διπλασιασμός), σωστά;

Για να πω την αμαρτία μου, καλά-χρυσά-τρομερά ρολόγια αλλά ψιλοαπάτη μου φαίνονται, χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία της JLC του γκρουπ για να πουλήσουν made in Germany (στρατηγική απόφαση του γκρουπ βεβαίως που όχι μόνο τους δίνει parts αλλά μετέφερε και κόσμο από JLC εκεί για να τους περάσουν τεχνογνωσία).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2014, 04:54:21 μμ από Ioannis »
JLC Master Grande Ultra Thin, Zenith Pilot Big Date Special, Seiko Monster II

Αποσυνδεδεμένος argo98

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 3849
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #403 στις: Αύγουστος 28, 2014, 04:19:32 μμ »

Για να πω την αμαρτία μου, καλά-χρυσά-τρομερά ρολόγια αλλά ψιλοαπάτη μου φαίνονται, χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία της JLC του γκρουπ για να πουλήσουν made in Germany (στρατηγική απόφαση του γκρουπ βεβαίως που όχι μόνο τους δίνει parts αλλά μετέφερε και κόσμο από JLC εκεί για να τους περάσουν τεχνογνωσία).
Από όσο ξέρω της iwc και συγκεκριμένα του Kurt Klaus αλλά δεν επιμένω.

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #404 στις: Αύγουστος 28, 2014, 04:49:06 μμ »
Γιάννη,

Δεν γνωρίζω γιατί έχει τρεις κι όχι μία, αν κατάλαβα καλά για να πιάνει καλύτερα. Όμως και πάλι η προσέγγισή μου είναι εντελώς προκαταρκτική και ελάχιστα διερευνημένη. Κατ'ουσίαν μετέφερα αυτά που άκουσα.

Αναφορικά με το διπλασιασμό της παραγωγής της ALS, φυσικά κι αν τα βάλουμε κάτω με χρόνους συναρμολόγησης, αποσυναρμολόγησης και πάλι μετά συναρμολόγησης κάθε μοντέλου, τότε θα ξέρουμε πραγματικά. Αυτό που ανέφερα είναι εντελώς χονδρικό, και θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι μαρκετίστικο παραμύθι με το οποίο οι ιθύνοντες στο εργοστάσιο (Γερμανία) απεφάσισαν να ταΐσουν τους επισκέπτοντες managers των απανταχού ADs.

Αποσυνδεδεμένος Ioannis

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 496
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #405 στις: Αύγουστος 28, 2014, 05:14:32 μμ »
Όλους μαζί τους πήρε το Richemont...  :o :o :o
Κάπου είχα διαβάσει αυτό που έγραψα για τη JLC, νομίζω εδώ μέσα σε παλιό άρθρο του κ. Σφήκα. Με ένα μικρό ψάξιμο στο Internet είδα ότι η IWC είχε εμπλακεί κάπου το 1990, πριν την απόκτηση της Lange από το Richemont ενώ η εμπλοκή της JLC έγινε μετά.


"2000
Reduction in the Group's effective interest in British American Tobacco to 21 per cent through partial disposal of holding of preference shares. Disposal of Vivendi interest, which represents Richemont's exit from pay-television and electronic media investments. Acquisition of Jaeger-LeCoultre, IWC and A. Lange & Söhne."

"2003
Richemont acquires the remaining 20 per cent interest in Van Cleef & Arpels that it did not previously own, bringing that company into full ownership by the Group. Richemont acquires the final 10 per cent of A. Lange & Söhne that was previously held by members of the Lange family."
JLC Master Grande Ultra Thin, Zenith Pilot Big Date Special, Seiko Monster II

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #406 στις: Σεπτέμβριος 08, 2014, 12:30:25 μμ »
Από το πρόσφατο get-together, εδώ στη Σιγκαπούρη:

Ιδιοκτήτης ALS Datograph (το πρώτο που είχε βγει, σε πλατίνα, χωρίς PR) εξηγεί σε ιδιοκτήτη ΡΡ 5712 τους λόγους που αφ'ενός μεν τον έκαναν πρόσφατα να επιλέξει Lange, κι αφ'ετέρου γιατί το Datograph έχει ήδη γίνει το πολυαγαπημένο του κομμάτι.



Σημείωση: ο (ψυχίατρος στο επάγγελμα) ιδιοκτήτης του Dato έχει στη συλλογή και ένα ΡΡ 5711, ανάμεσα σε άλλα παρομοίου βεληνεκούς κομμάτια...

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #407 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 07:14:40 μμ »
Richard Lange Tourbillon Pour Le Mérite White Gold Boutique Edition




Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #408 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 12:35:46 μμ »
Lange 1



Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #409 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 12:36:53 μμ »


Αποσυνδεδεμένος Sag997

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1883
  • History is a set of lies agreed upon. -Napoleon-
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #410 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 12:44:20 μμ »
Ειναι πολυ ομορφα τα ατιμα..

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #411 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 03:33:16 μμ »
Α. Lange & Söhne Lange 1 Tourbillon Handwerkskunst:
Επετειακο μοντελο για τα 20χρονα απο την αναγεννηση της εταιριας..




Αποσυνδεδεμένος Charilaos

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 8585
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #412 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 03:36:36 μμ »
Α. Lange & Söhne Lange 1 Tourbillon Handwerkskunst





Πολύ ωραία μηχανή έχει!!!!!!!!!!
 :smt055
"Δε ζυγιάζω, δε μετρώ,δε βολεύομαι! Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι"
Νίκος Καζαντζάκης

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #413 στις: Νοέμβριος 20, 2014, 09:42:36 μμ »
A. Lange & Söhne Langematik Perpetual





Η μηχανη αποτελειται απο 478 εξαρτηματα, ενω τκ ρολοι καταφερνει να παραμεινει λεπτο (10 mm X 38.50mm).

Αποσυνδεδεμένος NavalArchitect

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1902
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #414 στις: Νοέμβριος 28, 2014, 09:20:26 πμ »
Πέρασα από τη μπουτίκ της ALS εδώ στη Σιγκαπούρη νωρίτερα σήμερα, είχαν το μεσημέρι στις 12 ένα event για τα 20 χρόνια του Lange 1.

Είχε έρθει η S.E. Asia Regional manager της ALS από το Hong Kong κι έκανε μία μικρή παρουσίαση με βίντεο. Το βασικό θέμα ήταν τα επετειακά 20pcs LE Lange 1 (ζευγάρια σετ, για άνδρα και γυναίκα). Το RG από αυτά, το σετ, έχει 78,800 Eur. Ωραίο το guilloche dial, και το γυναικείο κομμάτι μου άρεσε πιό πολύ από το ανδρικό.

Η παρουσίαση περιλάμβανε και πληροφορίες για την παραγωγή του μαύρου enamel dial της ALS αλλά και για την ιδιαίτερη δουλειά που κάνουν οι έξι engravers που έχει το εργοστάσιο. Το εργοστάσιο, το οποίο στο 2015 θα μετακομίσει σε νέο κτίριο στο Glashutte.

Δοκίμασα 3-4 κομμάτια, ξεχωρίζοντας το Richard Lange Tourbillon και το ^^ που έδειξε ο Βίκτωρας στο προηγούμενο post, δηλαδή το Langematic με το μαύρο dial. To εν λόγω το είχα δοκιμάσει (RG) και το θυμάμαι, η έκδοση WG με μαύρο dial δίνει αίσθηση πιό μικρού ρολογιού σε σχέση με το Lange 1, και ειδικά αυτή τη φορά τα sub-dials ήταν ακόμη πιό δύσκολα να διαβαστούν.

Φωτό δεν τράβηξα, οπότε θα μείνουμε με το δώρο που μας έκαναν όταν φεύγαμε, κατάλογος Α5 μέγεθος με τα novelties του '14 αλλά κι ένα καταπληκτικό σημειωματάριο reporter style...






Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #415 στις: Ιανουάριος 01, 2015, 08:22:35 μμ »











Kal.43, Διάμετρος κάσας 50mm και με κορώνα 63mm.
Ημερομηνία παραγωγής 29.10.1880

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #416 στις: Ιανουάριος 03, 2015, 03:32:38 πμ »
Grande Complication

Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #417 στις: Ιανουάριος 04, 2015, 08:52:16 μμ »


























dpsaromialos

  • Επισκέπτης
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #418 στις: Ιανουάριος 04, 2015, 09:24:47 μμ »

























 :smt050 :smt049 :smt049 :smt049 :smt050 my holy grail!!!
Ευχαριστώ για τις φώτο!!!

Αποσυνδεδεμένος svl

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10979
    • Προφίλ
Απ: A.LANGE&SOHNE
« Απάντηση #419 στις: Ιανουάριος 04, 2015, 09:34:25 μμ »
:smt050 :smt049 :smt049 :smt049 :smt050 my holy grail!!!
Ευχαριστώ για τις φώτο!!!

Χαίρομαι, Δημήτρη! :cheers:
Εύχομαι ταχεία απόκτηση!
(ο τύπος που τις ανέβασε, οταν το πήρε πανηγύριζε τρελά..)