καποτε ειχαμε κανει μια μικρη αναφορα στην
jlc 975 στο θεμα ο αιρετικος
για να ειμαστε αιρετικοι αλλα και να δωσουμε την αλλη πλευρα ας παρουσιασουμε και την 975 και το ρολοι που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης,master compressor diving GMT:η πιεση που ασκειται σε βαθος 1000 μετρων ειναι 147 λιβρες ανα τετραγωνικο εκατοστο,για να κατασκευασεις ρολογια για τετοιες συνθηκες η JLC εκανε τις απαραιτητες βελτιωσεις που αρμοζουν σε μια μεγαλη εταιρεια:κρυσταλλο ζαφειρι 2,1 φορες πιο παχυ απο τα αναλογα αλλων sub,βιδωτο καπακι με βιδες(70% πιο ανθεκτικο!) ,χρηση τιτανιου στις κασσες που δινει υψηλοτερο δεικτη αντοχης στο θαλασσινο νερο αλλα και στις πιεσεις που δεχεται η κασσα(παραμορφωση),δοκιμη στα 1250 μετρα
auto tractor:δινει μεγαλη σταθεροτητα και αντοχη στο balancier που μεταξυ των αλλων εχει variant oscillation, για την κολληση των δυο ακρων του σπιραλ με την χρηση laser(auto tractor) ειναι το πρωτο βημα της επιτυχιας για ενα σπορ ρολοι σε σκληρες συνθηκες,ceramic ball bearings για το ροτορα μεγαλου μεγεθους ,μικρο winding train (4) τροχοι, ολα αυτα για την μειωση τριβων,αυξηση αποδοσης στην φορτιση με μειωση των απωλειων,το βαρελακι στην κεντρικη πλατινα βρισκεται πανω και κοντα στον αξονα της κορωνας με μειωση τριβων κατα το χειροκινητο κουρδισμα,τελειος ανεξαρτητος ο μηχανισμος γραναζιων αυτων οταν η κορωνα ειναι κουμπωμενη(θεση 0) και κουρδιζει μονο απο τον ροτορα,εκ νεου εχουμε μειωση τριβων και επιπλεον καλυτερη αντοχη του αξονα κουρδισματος που ειναι απεμπλεγμενος απο τα γραναζια αυτα.
στο συστημα μεταδοσης,η ακριβεια κοπης της αγκυρας, αλλα και το προφιλ του τροχου(escape wheel pinion) δινουν την δυνατοτητα για πιο ομαλη και σταθερη ροη του συστηματος με αποτελεσμα την καλυτερη χρονομετρια
θα σταθω στις διαστασεις της μηχανης, το auto tractor,την διπλη γεφυρα του balancie,inertia,free sprung,τα οποια δινουν την δυναμικη για κατι αξιολογο.να αναφερω ,για τους λατρεις οτι και το φινιρισμα ειναι σε πολυ υψηλα επιπεδα.
δε γνωριζω την τιμη καταλογου αλλα ουτε την τιμη μετρητοις που μπορει καποιος να το βρει