0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδια να κανω μια ερωτηση: σε περιπτωση που σας ερθει ελαττωματικο ρολοϊ, κανετε αμεσως dispute ή πρωτα το στελνετε πισω για να δειτε αν θα σας το αλλαξουν ή αν θα σας κανουν refund?Eχω μπλεξει με εναν μ@λ@κουλη ο οποιος μου λεει οτι η ζημια εγινε μαλλον στη διαδρομη και να στειλω το ρολοϊ πισω και βλεπουμε (πιθανολογω οτι ψαχνεται να στειλει ο ιδιος το ρολοϊ στην αντιπροσωπεια για διορθωμα)Εχει κανεις αποψη?Το ρωταω γιατι αν κανεις dispute φαινεται να εχεις μονο 20 μερες να βρεις λυση...
Πριν 18 μερες παρηγγειλα απο creation με απλο ταχυδρομειο κ το βλεπω στην Αττικη..Πιστευω σε λιγες μερες θα ναι Θεσσαλονικη...Παντως αργησε μπορω να πω...Απο mywatcheshub κανει 11-12 ημερες max..
το αγορασες με την καρτα σου κανονικα ή με paypal?με τελωνειο ειχες κανενα θεμα γιατι δεν εχω ιδεα απαυτα ή πρεπει πρωτα να σου ερθει και μετα να σε ειδοποιησουν για τελωνειο??
Απο dutyfreeisland εχει ψωνισει προσφατα κανεις?Με τι τροπο αποστολης? Free ή express?Με κουτι η σκετο?Ρωταω για τον φοβο τελωνειου
Ζητάνε χαρτιά πλέον!Χωρίς τιμολόγιο ή απόδειξη δεν περνάει!!!!
Εγω οσα εχω παρει απο cw ποτε δεν εχουν σταματησει τςλωνειο.Τωρα ομως θελω απο dutyfree και το σκεφτομαι να το τολμησω η οχι