Παιδια να κανω μια ερωτηση: σε περιπτωση που σας ερθει ελαττωματικο ρολοϊ, κανετε αμεσως dispute ή πρωτα το στελνετε πισω για να δειτε αν θα σας το αλλαξουν ή αν θα σας κανουν refund?
Eχω μπλεξει με εναν μ@λ@κουλη ο οποιος μου λεει οτι η ζημια εγινε μαλλον στη διαδρομη και να στειλω το ρολοϊ πισω και βλεπουμε (πιθανολογω οτι ψαχνεται να στειλει ο ιδιος το ρολοϊ στην αντιπροσωπεια για διορθωμα)
Εχει κανεις αποψη?
Το ρωταω γιατι αν κανεις dispute φαινεται να εχεις μονο 20 μερες να βρεις λυση...
edit: Ο πωλητης υποστηριζει οτι το ρολοϊ εφυγε σε τελεια κατασταση και μου προτεινει να βγαλω ακρη μεσω της 2ετους εγγυησης που εχει το ρολοϊ ή να το στειλω σε αυτον για να το προωθησει στην αντιπροσωπεια
Βοηθεια κανεις? Γνωμες?
(Η αγορα ειναι εντος ΕΕ)