Ακριβώς το marketing της Rolex, ακολουθεί το marketing της Macallan στα ουίσκυ. Δεν ξέρω μάλιστα ποιος ακολουθεί ποιον.
Μάλιστα εδώ και ένα χρόνο εφόσον όλα τα καλά μπουκάλια και συλλεκτικά έχουν σημειώσει 400% άνοδο τα τελευταία 3 χρόνια, βρήκανε μια άλλη μόντα, αποσύρουνε σιγά σιγά τα μπουκάλια από τους dealers, τα πουλάνε εξ' ολοκλήρου οι ίδιοι με 4πλάσιες τιμές και καρπώνονται ότι καπέλο βγάζανε τα καταστήματα, οι οίκοι δημοπρασιών κι όλοι οι ενδιάμεσοι...
Εδώ θεωρώ ότι είναι ένα βήμα πιο μπροστά απο τη Rolex μιας που ήδη καρπώνεται την κερδοφορία όλων και πλέον οι πελάτες δε βρίσκουν προιόντα.
Το δε καλύτερο, επειδή η ζήτηση είναι μεγάλη, πλέον κάνουν ballot (κλήρωση) για να κερδίσουν οι τυχεροί ενδιαφερόμενοι τα μπουκάλια. Με ατομικό λογαριασμό και δίνοντας τα στοιχεία της κάρτας σου, έχουν όλο το ιστορικό σου και αν σταθείς τυχερός σε μπουκάλι που τυχόν κερδίσεις αυτομάτως χρεώνεσαι.
Το παιχνίδι βέβαια δεν έχει τελειωμό, γιατί μερικοί τυχεροί που κερδίσουν κάποιο μπουκάλι στο 4πλάσιο πλέον της τιμής που είχε κάποτε, το βγάζουν σε δημοπρασία προς πώληση πιάνοντας x2 ή x3 τα χρήματα που δώσανε και τα αγοράζουν οι συλλέκτες άτυχοι που δεν τα κερδίσανε. Η Macallan βλέποντας μακροπρόθεσμα ότι συνεχώς ολοένα και αυξάνει η μετοχή των μπουκαλιών στον κόσμο, ολοένα αυξάνει και τιμές...
Μέσα σε όλα αυτά, το Macallan, ειδικά οι καινούργιες ετικέτες του, δε σημαίνει φυσικά ότι είναι και το καλύτερο ουίσκυ...