« Απάντηση #612 στις: Ιανουάριος 17, 2010, 07:49:57 πμ »
Κατα την γνωμη μου δεν μπορουμε να συγκρινουμε τα καθημερινα αυτοκινητα με τα υπεραυτοκινητα οσον αφορα την χρηση διοτι αυτα που αγοραζουμε εμεις για να καλυψουμε τις καθημερινες μας αναγκες ειναι φταιγμενα με γνωμονα την αξιοπιστια και τα μοτερ λειτουργουν σε safe mode για να βγαζουν πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα και να κανουν service και αλλαγη λαδιων καθε 20000-30000 χλμ. Τωρα τα ferrari, lambo, porsche κ.α. ειναι φτιαγμενα με γνωμονα την οδηγικη ευχαριστηση και τις επιδοσεις που σημαινει οτι τα μοτερ δουλευουν σχεδον οριακα για να αποδοσουν τα μεγιστα αρα οι αντοχες τους στα πολλα χιλιομετρα δεν συγκρινονται με τα καθημερινα αυτοκινητα, κανε σε ferrari αλλαγη λαδιων καθε 24000 χλμ που κανω εγω στο BMW και αν δεν παρεις το μοτερ στα χερια φτυσε με. Νορμαλ χιλιομετρα για ferrari ειναι αυτα που εχει κανει ο φιλος sv2 και οχι ο φιλος του (110.000) και αυτο που λεω ειναι η κοινη πρακτικη ιδιοκτητων υπεραυτοκινητων δηλαδη εχω και κανα δυο αλλα να κανω τις δουλειες μου και το οπλο για να κανω το γουστο μου μια στο τοσο και φυσικα για να διαφυλαξω και την αξια του αυτοκινητου μου διοτι αν μια ferrari σε 5 χρονια εχει κανει 100000 χλμ και θελω να την πουλησω αν βρω καποιον να την παρει θα το κανει απο ματαιοδοξια και γιατι θα ειναι σκοτωμενη σε τιμη χωρις να ξερει βεβαια οτι σε λιγο καιρο το αμαξι θα πρεπει να μπει για επισκευη μοτερ που μαλλον θα του στοιχισει ενα αλλο καθημερινο αυτοκινητο διοτι καλα βρηκες 50000 και την πηρες τα υπολοιπα για να την συντηρησεις τα σκεφτηκες?
Καταγράφηκε
Rolex SD, Rolex Explorer II, Panerai 112,GP Sea Hawk, IWC pilot chrono LPP, Omega PO 45.5, Omega Moonwatch, TudorBB chrono, Tudor Pelagos, Tag Heuer Monaco, Tag Heuer Aquagraph, Breitling Navitimer World, Breitling Skyracer, Oris TT1 divers chrono, Glycine Airman SST12, Longines LLD, Fortis UTC