Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396631 φορές)

0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #580 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 04:38:03 πμ »
Τα μπουζι, οι πολλαπλασιαστες και η υγρασία στα φώτα είναι σοβαρά προβλήματα που δεν θα έπρεπε να συμβούν
Τώρα η μπαταρια είναι και θέμα χρήσης ή και τύχης. Το ότι έκαψε δυό λάμπες στα 2 χρόνια δεν λέει και τίποτα, αλλά θυμήθηκα μια προσωπική ιστορία.
 
1996-1999 είχα ένα Μazda 323F. Είτε το έβαζες μπροστά το χειμώνα με 0 βαθμούς είτε το καλοκαίρι με 40, έκανε τον ίδιο θόρυβο. Ραφτομηχανή το άτιμο, τέλειο. Αυτό λοιπόν είχε χωριστά τα φώτα θέσεως, χαμηλά στον προφυλακτήρα και σ'ένα λίγο απρόσεκτο παρκάρισμα είχα σπάσει το κρύσταλο. Δε βαριέσαι είπα θα το αλλάξω όταν καεί η λάμπα. Ήταν φθινόπωρο και παρόλες τις βροχές και τα νερά από τα πλυσίματα(3 τη βδομάδα αβλεπί) το φαναράκι το άλλαξα τον επόμενο Αύγουστο χωρίς να έχει καεί η ρημάδα η λάμπα. Ήθελα νάξερα αν δεν την άλλαζα αν θα καιγόταν ποτέ :D Απίστευτη αξιοπιστία, Σε 92.000 χλμ που του έκανα δεν έβγαλε καμμία βλάβη...

Από την άλλη το Ρενώ που είχα τα επόμενα 2 χρόνια έστριβε με 30% περισσότερα χλμ κι ας ήταν νορμάλ, ενώ ο γιαπωνέζος ήταν πίττα...

Το Passat που ακολούθησε, έβγαλε βλαβούλες, εντός ορίων όμως. Πολύ γρήγορο για το μέγεθός του, μια νύχτα έξω από τη Λάρισα χάρη στο βάρος και τη στιβαρότητά του ήταν το μόνο από τα 6 εμπλεκόμενα αυτοκίνητα που γλύτωσε τη στούκα. Κι εμένα βέβαια γιατί πήγαινα...σιγά ;D. Δεν ξεχνάω όταν το είχα πρωτοπάρει και του φορούσαμε στερεοφωνικά. Δίπλα ήταν ένα Avensis κι αυτό με τις πόρτες λυμένες. Μέρα με τη νύχτα. Αν ήμουν ο ιδιοκτήτης του Avensis και το έβλεπα, ίσως το πουλούσα την άλλη μέρα...

Η Dolly ήταν η ντίβα της παρέας. Ζούσε και ανέπνεε για τις μεγάλες καμπές και τις ευθείες της εθνικής, απλά τέλεια μετά τα 150-160 μέχρι και τον κόφτη. Όποιος δεν έχει οδηγήσει merc σε γρήγορο και μεγάλο ταξίδι δεν μπορεί να φανταστεί την διαφορά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Αν δεν ήταν δίπορτη ή έστω είχε λίγο καλύτερους χώρους πίσω, ίσως να μην την έδινα ποτέ. Ανταλακτικά και αναλώσιμα πάμφθηνα και από αξιοπιστία σχετικά καλή αν εξαιρέσεις την ευαισθησία στην ποιότητα του καυσίμου και ότι έκαιγε συνέχεια λάμπες. Από στιβαρότητα; 140.000 χλμ χωρίς να κάνει κιχ...

Το πιό ζημιάρικο; Το πρώτο μου, ένα Ibiza 1,2 System Posche του '86. Τότε όμως δεν μ'ένοιαζε τίποτε...ας γινόμουν πάλι 22 χρονών με κείνο το λοξό τιμόνι στα χέρια μου και 63 ίππους κάτω από το καπώ...

Τι θέλω να πω μ'αυτά; Δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο κι όλα τα αυτοκίνητα, ανάλογα με την κατηγορία τους και τις ανάγκες μας, έχουν κάτι να δώσουν. Αυτά πάντως που πέρασαν από τα χέρια μου τα ευχαριστήθηκα, τους φόρτωσα χιλιόμετρα και δεν ξεχνάω αυτά που μου πρόσφεραν. Και ενίοτε τα αναπολώ, όπως έκανα και μ'αυτό το πόστ...

 
 


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #581 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 09:36:29 πμ »
Καλημερα σε ολους....

χαιρομαι που ανταλλασουμε αποψεις με κοσμιο τροπο και επειχηρηματα και αυτο ειναι παντα υγιες.

Το θεμα που ηθελα απο την αρχη να θειξω δεν ειναι τα αουντι και οποια αλλη μαρκα θελετε. Απλα θελω να πω πως μαλλον θα πρεπει να αρχισουμε να κανουμε αγορες εξυπνες και με βαση τις πραγματικες μας αναγκες. Να μην τρωμε κουτοχορτο απο τις εταιρειες.

Αναφερθηκε οτι αξιζει να εχεις στατους το αυτοκινητο. Οκ. Τι ειναι ομως το στατους? Πως καθοριζεται αυτο? Αν καποιον τον ενδιαφερει να εχει αυτοκινητο με στατους αρα τον ενδιαφερει να επειδυκνιειται. Ειναι το στατους τοσο σημαντικο που αξιζει να πληρωνεις τα μαλλια της καφαλης σου οταν ερθει η ημερα του σερβις?

Εταιρειες σαν την αουντι εχουν στατους. Αναμφιβολα καλα αυτοκινητα. Πανω απο τον μεσο ορο. Αξιζει ομως να πληρωνεις τρελα λεφτα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα συγκρινωντας με αλλα, τωρα ποια ειναι στα ιδια? Το Α4 με το ινσιγνια...πχ. Αν βαλεις τον εξοπλισμο του οπελ στο αουντι φιλε γιαννη μιλαμε για μια 60ρα τουλαχιστον. Ειναι τοσο καλυτερο ωστε να δικαιολογει την υπεραξια αυτη? το ΤΤrs ξεκιναει απο τα 60 χιλιαρικα? Γιατι?
Σου δινει στατους ενα 316 η ενα 118? Οσοι ασχολουμαστε ξερουμε πως για να νιωσεις μπε-εμ-βε πρεπει να εχει τουλαχιστον 3.0 λιτρο straight six. Γιατι ο ελληναρας προτιμα ενα 316 απο ενα λεγκασυ? 

Το Σ3 εκπληκτικο. Το εχω οδηγησει. Οταν αναφερθηκα σε χαλντεξ αναφερθηκα εκει και οχι στα Α4. Γιατι να πρεπει να πληρωσω 6 χιλιαρικα για 2 μπακετ? Για ενα αυτοκινητο που οταν οδηγηθει καλα δεν ειναι τοσο συμετοχικο οσο το εβοΧ?

Γιατι δεν λεμε πως η πρωτη γενια του γκολφ τζι-τι-αι ειχε τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ προβληματα? Μοτερ, εγκεφαλος? κρεμαγιερες? κτλ, κτλ,κτλ. Γιατι η καθε εταιρεια να μην βγαζει ενα αρτιο προιον απ' αρχης και πρεπει να το δοκιμαζει πρωτα στο αγοραστικο κοινο? Για το κερδος θα μου πειτε.......Ε τοτε για εμενα παυει να ειναι σοβαρη εταιρεια!


Συγκριναμε την πατεκ με την αουντι.. Η πατεκ ειναι ρολς ροις οχι αουντι....

Με ενοχλει που δεν βλεπουμε πως ενα αυτοκινητο πρεπει να ειναι πανω απο ολα αξιοπιστο.. Οσο πιο ακριβο ειναι τοσο πιο καλοφτιαγμενο και αξιοπιστο πρεπει να ειναι. Εδω παρατηρηται το αναποδο. Να σε ολα τα αυτοκινητα τυχαινουν στραβα! Οταν ομως καποιος δουλευει μια ζωη και δινει τα ωραια του χρηματα ωστε να ικανοποιησει την εκαστοτε αναγκη του πρεπει να επιλεγει με βαση το συναισθημα μα πανω απο ολα την τσεπη και το συμφερον του και να μην πεφτει στην παγιδα του μαρκετινγκ. Οταν δινω 50+ χιλιαρικα για ενα αουντι πρεπει αυτο να ειναι αψογο παντου και οχι να εμφανιζει βλαβες τρελες.

Ξερω απο φιλο σε γνωστη αντιπροσωπεια οτι ολα τα α3 τουλαχιστον μεχρι περυσι ειχαν η θα εμφανιζαν προβλημα στον συμπλεκτη στα πρωτα 10.000. Το αντιθετο ηταν τυχαιο γεγονος και οχι ο κανονας. Απαραδεκτο...Δεν πηρα Κια, ουτε σανγιονκ, πηρα αουντι. Αυτη η εταιρεια μου πουλα μηχανικη αρτιοτητα οχι χαλασμενους συμπλεκτες......

φιλικα

ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος houston

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 489
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #582 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 12:34:01 μμ »
Καλημέρα και σε σένα elio!

Δεν αμφισβήτησα ότι δούλευες σε περιοδικό αυτοκινήτου απλά όπως ξεκάθαρα έγραψα μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι δε γνώριζες το πρόβλημα που παρουσιάζει το σαζμάν στα 20vt του Group. Βέβαια εσύ αναφέρεις ότι το πρόβλημα αυτό παρουσιαζόταν και στα μικρότερου κυβισμού, ατμοσφαιρικά, μοντέλα. Προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ισχύει κιόλας.

Έχω και εγώ μία εικόνα, κύριως από τα τουρμπάτα μοντέλα του Group. Σε αυτά το πρόβλημα με το σαζμάν, αν η αλλαγές ταχυτήτων δε γίνονται σωστά, είναι συνηθισμένα. Είχαμε παλικάρια σε μία λέσχη αυτοκινήτου, άπειρους οδηγούς, η οποίοι μετά από μία επίσκεψη στα Μέγαρα έβγαζαν το συμπλέκτη off! Επιστρέφαμε Αθήνα, άλλαζαν τις ταχύτητες σε πολύ υψηλές στροφές και σχεδόν καρφωτές, μετά από λίγο καιρό άλλαζαν, στην καλύτερη, δίσκο-πλατώ και μετά παραπονιόντουσαν ότι το σαζμάν δε μπορεί να διαχειριστεί τη ροπή του μοτέρ!

Δεν έχει πιστεύω κανένα νόημα να αναπτύξουμε το θέμα περαιτέρω απλά θα σε συμβουλέψω να μην προσπαθείς να εξηγήσεις τις επιλογές του καθενός με τη δική σου λογική. Σε κάποιους φαίνεται εντελώς αστείο και παρανοικό ότι σκας 6.000 ευρώ για ρολόι, αλλά εσύ το κάνεις και θεωρείς ότι έχεις και επιχειρήματα.... ;)

Με αγάπη
Γιώργος

Αποσυνδεδεμένος dimtzi

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 455
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #583 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 01:35:03 μμ »
Πιστευω οτι οταν κανουμε αναγωγη των υλικων αγαθων απο το επιπεδο του απαραιτητου στο επιπεδο του γουστου, της κοινωνικης καταξιωσης, του φετιχ, της υποκειμενικης ομορφιας, της πολυτελειας κ.τ.λ. τοτε δεν υπαρχει λογικη, οπως και στα ρολογια αν φυγεις απο το επιπεδο οτι θελω ενα ρολοι απλα να βλεπω την ωρα (υπαρχουν τετοια και με 5 ευρω) ετσι το ιδιο ισχυει και για τα αυτοκινητα, και για τα ρουχα, και για τα κινητα και για οτι μπορεις να φανταστεις ακομη και για το νερακι που πινουμε. Αρα το θεωρω ματαιο να προσπαθεις να πεισεις καποιον για μια επιλογη που δεν την κανει με την λογικη αλλα με το συναισθημα οτι ειναι σωστη ή λαθος και μπορει να γραφουμε για μερες και ακρη δεν θα βγει διοτι καλως ή κακως δεν εξεταζουμε τα πραγματα απο την χρηστικη τους πλευρα μονο αλλα βαζουμε δεκαδες αλλους παραγοντες οι οποιοι στην πλειονοτητα τους ειναι υποκειμενικοι. Κατι τελευταιο εχετε αναρωτηθει ποτε ποσα προβληματα βγαζει μια Ferrari? ειδικα οι κατασκευες μεχρι τις αρχες του 90 απο ποιοτητα κατασκευης ηταν ενα σκαλι πιο πανω απο την Fiat (πολλα ανταλακτικα ηταν δανεισμενα απο αυτοκινητα της μαμας Fiat) αρα αν το δεις με την λογικη η Ferrari δεν επρεπε να πουλαει κομματι κι ομως ηταν ειναι και θα ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους θρυλους της αυτοκινησης και ενα απο τα πιο πολυποθητα αυτοκινητα στον κοσμο υπαρχει λογικη? Οχι αλλα υπαρχει πολυ συναισθημα!!!

Με φιλικους χαιρετισμους
Δημος.
Rolex SD, Rolex Explorer II, Panerai 112,GP Sea Hawk, IWC pilot chrono LPP, Omega PO 45.5, Omega Moonwatch, TudorBB chrono, Tudor Pelagos, Tag Heuer Monaco, Tag Heuer Aquagraph, Breitling Navitimer World, Breitling Skyracer, Oris TT1 divers chrono, Glycine Airman SST12, Longines LLD, Fortis UTC

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #584 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 03:14:08 μμ »
φιλε Γιωργο εχεις δικιο στο επειχηρημα σου με το ρολοι. Απολυτο....Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν για τιποτα. Απλα προσπαθω να εκμαιευσω πραγματα ωστε να γινει μια ανταλλαγη αποψεων. Ο καθενας κανει τις επιλογες του και αυτο ειναι απολυως σεβαστο.

Ντιμτζι- και εσυ δικιο εχεις. Απλα δεν μπορω να ανεχτω μια επιλογη οταν δεν ειναι με βαση το συναισθημα αλλα με βαση το θεαθηναι. Η με βαση το δικο μου αυτοκινητο εχει 10 χιλιαρικα πανω απο το δικο σου, ειμαι καλυτερος!!!!

 Οσο αφορα την φερραρι και εκει δικιο εχεις, ακομα προβληματα εχει! Τα 360 εχουν σκοτωσει κοσμακη, τα 612 παιρνουν φωτια οπως και τα ενζο..Και προσωπικα απεχθανομαι την φερραρι και στην Φ1 και στα αυτοκινητα δρομου. Και ξερεις γιατι? Οπως εχω ξαναγραψει οι ιταλοι ανεπτυξαν την φερραρι εις βαρος δυο πολυ μεγαλυτερων και ιστορικοτερων εταιριων που μεχρι προσφατα ειχαν οδηγησει στην ανυπαρξια. Της Λαντσια και της Αλφα ρομεο...αγαπημενες μου και οι δυο!

φιλικα και αυτοκινητιστικα
ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος sv2

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 97
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #585 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 05:03:56 μμ »
Κατι τελευταιο εχετε αναρωτηθει ποτε ποσα προβληματα βγαζει μια Ferrari?

Πάντως η δικιά μου στα τέσσερα σχεδόν χρόνια που την έχω (28.000 χλμ) δεν έχει βγάλει ακόμα τίποτα....

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #586 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 05:47:59 μμ »
δεν την οδηγεις οπως πρεπει κατα πασα πιθανοτητα.........


φιλικα
ελιο
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #587 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 08:45:25 μμ »
   Aμάν βρε elio, που ξέρεις πως την οδηγεί ο άνθρωπος; Kι εδώ που τα λέμε, που να την οδηγήσει όπως πρέπει;
   Ωραία λοιπόν ακούω την άποψή σου, αλλά και τις απόψεις των φίλων για σεντάν, σβέλτο, με τιμή γύρω στα 30.000 ευρώ. Για κάτι αξιόλογο ανεβαίνουμε κι άλλο, αν είναι να μείνουνε λεφτά για κανένα πανέρι ακόμα καλύτερα. Έτσι για να κάνουμε κουβεντούλα...
   Ο καθένας έχει τις απόψεις του και είναι όλες σεβαστές, ακούστε τις δικές μου. Θεωρώ το Α4 1.8Τ την καλύτερη επιλογή στα 30 με 35 χιλάδες ευρώ. Με 33.000 παίρνεις το μεγαλύτερο σαλόνι της κατηγορίας, στιβαρό και ασφαλές αμάξωμα, πολύ καλό εξοπλισμό, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα, καλές επιδόσεις κράτημα και φρένα κι όλα αυτά σε ένα πανέμορφο διαχρονικό αμάξωμα από μια premium μάρκα. Απλά δεν έχει ανταγωνιστή. Η 320 υπολείπεται σε εξοπλισμό, χώρους και εικόνα εσωτερικού και κερδίζει μόνο στην πίσω κίνηση. Το ίδιο πλεονέκτημα έχει και η C class η οποία έχει και το καλύτερο φινίρισμα όλων. Υστερεί όμως πολύ σε χώρους και η εικόνα της μέσα-έξω είναι πολύ συντηρητική. Υπάρχει κάτι άλλο; Ποιά, η 159 που έχει 30.000 με πολύ απλό εξοπλισμό; Πανέμορφο εξωτερικό, κράτημα και φρένα και...τέλος. Μέσα δεν μου αρέσει, από αξιοπιστία άστο καλύτερα κι από μεταπώληση χαιρετίσματα.
   Tέλος τα premium, πάμε παρακάτω. Volvo και Saab είναι στα λεφτά των γερμανών με κανένα πλεονέκτημα απέναντί τους. Μη μου πείς κανένα Legacy γιατί καλή η τετρακίνηση, αλλά δυστυχώς για τη Subaru, το αυτοκίνητο είναι περισσότερα πρόγματα από ένα κουτί με ρόδες. Ήθελα νάξερα αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να βρούν ένα σχεδιαστή, έστω φοιτητή στο πρώτο έτος; Έλεος πιά, νευριάζω γιατί κατά τα άλλα είναι αμαξάρες όλα τα Subaru. Τους Γάλλους δεν τους κοιτάς σ'αυτά τα λεφτά, οπότε τι έμεινε; To Insignia...Eδώ σηκώνω τα χέρια...και λέω μπράβο στην Opel. Ενδιαφέρον αμάξωμα, σχεδιαστικά σύγχρονο και με εσωτερικό Mercedes. Μειονέκτημα το χαμηλό ύψος για τους πίσω επιβάτες, δεν μπόρεσα να βρώ κάτι άλλο. To 1.6T με 180 ίππους στα 27.000 ευρώ. Πολύ καλό, μπράβο τους, θα το οδηγήσω και θα σας πω...

Φιλικά, Γιάννης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2010, 12:38:48 πμ από GiannisH »


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος dimtzi

  • 42mm case
  • Μηνύματα: 455
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #588 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 09:05:03 μμ »
Γιαννη ξεχασες ενα αμαξι που ειναι πολυ καλο και πολυ ομορφο για το δικο μου γουστο Passat CC 1.8T DSG7 τρομερο μοτερ και κιβωτιο μοναδικο.
Rolex SD, Rolex Explorer II, Panerai 112,GP Sea Hawk, IWC pilot chrono LPP, Omega PO 45.5, Omega Moonwatch, TudorBB chrono, Tudor Pelagos, Tag Heuer Monaco, Tag Heuer Aquagraph, Breitling Navitimer World, Breitling Skyracer, Oris TT1 divers chrono, Glycine Airman SST12, Longines LLD, Fortis UTC

Αποσυνδεδεμένος foibos

  • 36mm case
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #589 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 09:07:40 μμ »
Αν και είναι λιγότερο premium εγώ θα έβαζα και τα skoda octavia5 και superb που μου αρέσουν πολύ!

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #590 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 09:48:36 μμ »
 Στη κατηγορία του Insignia, θα προσθετα και το Mazda 6. Δεν μπορεί να ''πιάσει'' το εσωτερικό του Οπελ, αλλά τουλάχιστον εξωτερικά είναι κατά τη γνώμη μου, πολύ όμορφο και σποπτίφ. Αλλά ο 1800 , είναι ''λίγος'' σε ίππους.. Αλήθεια, ο κινητήρας του είναι Mazda, ή Ford;
 'Οσο για το νέο AVENSIS.., τι να πώ...  Ενδιαφέρον εξωτερικά και όμορφο, αλλά από εσωτερικό... Δύσκολα βρίσκεις διαφορά από το παλαιώτερο μοντέλο, όντας και ολίγον αδιάφορο...
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #591 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 09:49:23 μμ »
Αν και είναι λιγότερο premium εγώ θα έβαζα και τα skoda octavia5 και superb που μου αρέσουν πολύ!

  Τίμιες επιλογές για τα λεφτά τους!
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #592 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 10:11:58 μμ »
   Παιδιά τα Skoda είναι ίσως τα τιμιότερα αυτοκίνητα στα λεφτά τους. Με χαλάει η εμφάνισή τους που έχει μια τάση προς την υπερβολή ώστε να φανούν χλιδάτα. Μοιάζουν και σαν προηγούμενα μοντέλα της Audi και της VW. Ομολογώ ότι με κόβει και το όνομα, είμαι ειλικρινής τουλάχιστον ;D
   Αvensis με τίποτα, είναι αδιάφορο αισθητικά. Το Μazda αργό και μικρό. Το Passat, όπως και το Mondeo τα βρίσκω άσχημα, συγνώμη από όποιον έχει ένα εκ των δύο, αλλά έτσι τα βλέπω. Αντίθετα το Passat CC είναι κουκλί μέσα-έξω και με σπορ χροιά. Έχω όμως την εντύπωση ότι δεν έχει ύψος για τους πίσω κι αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ, οι γιοί το πίνουν το γάλα τους και ο μεγάλος είναι ήδη στο 1,75 πριν γίνει 15 χρονών. Ακόμη νομίζω πως πλησιάζει πολύ στην τιμή του Audi, χωρίς να είμαι σίγουρος. Θα το ξαναδώ όμως, γιατί είναι πολύ στυλάτο αμάξι ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 17, 2010, 12:41:23 πμ από GiannisH »


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #593 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 10:33:14 μμ »
   Παιδιά τα Skoda είναι ίσως τα τιμιότερα αυτοκίνητα στα λεφτά τους. Με χαλάει η εμφάνισή τους που έχει μια τάση προς την υπερβολή ώστε να φανούν χλιδάτα. Μοιάζουν και σαν προηγούμενα μοντέλα της Audi και της VW. Ομολογώ ότι με κόβει και το όνομα, είμαι ειλικρινής τουλάχιστον ;D
   Αvensis με τίποτα, είναι αδιάφορο αισθητικά. Το Μazda αργό και μικρό. Το Passat, όπως και το Mondeo τα βρίσκω άσχημα, συγνώμη από όποιον έχει ένα εκ των δύο, αλλά έτσι τα βλέπω. Αντίθετα το Passat CC είναι κουκλί μέσα-έξω και με σπορ χροιά. Έχω όμως την εντύπωση ότι δεν έχει ύψος για τους πίσω κι αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ, οι γιοί το πίνουν το γάλα τους και ο μεγάλος είναι ήδη στο 1,75 πριν γίνει 15 χρονών. Ακόμη νομίζω πως πλησιάζει πολύ στην τιμή του Audi, χωρίς να είμαι σίγουρος. Θα το δω όμως, γιατί είναι πολύ στυλάτο αμάξι ;)

 Συμφωνώ, αν και η VW, δεν το έφτιαξε για τον ''γνήσιο'' οικογενειάρχη, γι αυτό άλλωστε διαθέτει το Passat. Απλά ήθελε ένα ενναλακτικό σπορτίφ premium σεντάν. Όσο για τη Skoda, έχει μια εμφάνηση κύρους και μάλιστα σε λογική τιμή. Έχει τη Seat σαν σπορτίφ και νεανική εταιρία σε χαμηλή κατηγορία τιμής και για να δώσει έναν χαρακτήρα στη Skoda, της έδωσε υατή την εμφάνξση κύρους. Πάντως να προσθέσουμε σε αυτή την κατηγορία τιμής και το νέο Exeo της Seat. Ένα ανασχεδιασμένο Α4 της προηγούμενης γενιάς, με την ίδια ποιότητα του προηγούμενου Α4. Πιστέυω πως θα κάνει πολύ καλές πωλήσεις. Αρκετά έξυπνη κίνηση απ την VW!
 Θα ικανοποιήσει όσους θέλουν ένα ποιοτικό σεντάν, αλλά και όσους θα ήθελαν ένα Audi, αλλά δεν μπορούσαν να αγοράσουν. Κόστος εξέλιξης για το γκρούπ, σχεδόν μηδαμινό...
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος GiannisH

  • Honorary Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 10743
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #594 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 10:44:44 μμ »
Δεν το είχα πάρει χαμπάρι αυτό, ωραίο δείχνει. Και με σπορ γραμμή. Καλά η κονσόλα είναι ατόφια του προηγούμενου Audi!!!
Έχει έρθει Ελλάδα; Δεν το έχω δει στο δρόμο...


Έχω αγχωθεί που δεν υπάρχουν Rolex να αγοράσει ο κοσμάκης

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #595 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 10:55:20 μμ »
 Δε θα αργήσει. Το εσωτερικό μαλιστα, είναι του κάμπριο.
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #596 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 11:09:21 μμ »
 Πάντως αυτό που είναι αρκετά ενδιαφέρον αμάξ, στην προσιτή κατηγορία τιμής, είναι το Chevrolet Cruze. Πεντάστερο και με σπορτίφ εμφάνιση. Δε θυμίζει σε τίποτα τη...''μίζερη'' εμφάνιση τω άλλων Κορεάτικων. Αμερικάνικο στυλ εμφάνισης, μιας και τυπικά θεωρήται Αμερικάνικο.. Για όποιν θέλει αμάξι στα 15000 Ε, πιστεύω πως είναι μια πολύ καλή επιλογή!
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

director

  • Επισκέπτης
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #597 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 11:25:27 μμ »
Παράθεση
Κατι τελευταιο εχετε αναρωτηθει ποτε ποσα προβληματα βγαζει μια Ferrari?

να γιατι δεν βλεπω πολλα στο δρομο,χαλανε ευκολα. ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος ''Viglatoras''

  • 48mm case
  • Μηνύματα: 1421
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #598 στις: Ιανουάριος 16, 2010, 11:29:09 μμ »
να γιατι δεν βλεπω πολλα στο δρομο,χαλανε ευκολα. ;D ;D ;D

 Δες youtube Autokinisi 2004...
Το μηχανικό ρολόι, είναι η πιο μικρή, η μακροβιότερη και η πιο προσωπική μηχανή που μπορεί να φέρει ένας άνθρωπος επάνω του. Μοιάζει σαν ένα μικρό ''εργοστάσιο'' επάνω στον καρπό και όσο πιο πολύπλοκος είναι ο μηχανισμός του, τόσο η αίσθηση αυτή γίνεται εντονότερη!

Αποσυνδεδεμένος elio

  • 44mm case
  • Μηνύματα: 751
  • Winter is Coming
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #599 στις: Ιανουάριος 17, 2010, 12:58:54 πμ »
Δεν την οδηγει οπως πρεπει γιατι πολυ απλα αν πιεζε τοτε θα του ειχε βγαλει προβληματα. Αν ειναι να πηγαινω βολτα στην παραλια και να ανοιγω καμμια πρωτη στα φαναρια, οκ! παω πασσο!

οσο για το που θα την οδηγησει, λεφτα εχει ο ανθρωπος για να εχει φερραρι, και μπραβο του να ειναι παντα καλα να την χαιρεται. Αν οντως ειναι γνωστης και γουσταρει, μια τετραδα λαστιχα και σερρες για χρονους.......

Οσον αφορα για τις επιλογες.

1) Ινσιγνια μονο 2λιτρο τουρμπο......μακραν!
2) Αλφα 1750 159. Θεικο αυτοκινητο, κανε τεστ νταριβ και θα με θυμηθεις. Δεν ειναι τοσο αναξιοπιστο οσο νομιζεις.
3) Πασσατ που ειπε ενας φιλος DSG
4) Χοντα ακκορντ
5) Οκταβια 5 RS

Αυτα για μη πριμιουμ. Για πριμιουμ σορρυ αλλα την δεδομενη στιγμη θα επερνα Α4. Ουτε μπενζ ουτε μπε-εμ-βε αν και τις λατρευω!

φιλικα παντα

ελιο

ΥΓ- σορυ φιλε director αλλα δεν ειρωνευτηκα ποτε κανεναν εδω μεσα οπως εκανες εσυ.
Time is the most undefinable yet paradoxical of things; the past is gone, the future is not come, and the present becomes the past even while we attempt to define it, and, like the flash of lightning, at once exists and expires.  ~Charles Caleb Colton