Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396633 φορές)

0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spirosg75

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5380 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 05:50:56 μμ »
https://youtu.be/qgW_GtFLXPc

Μια εύστοχη ανάλυση του τελευταίου Μ μοντέλου.
Πάμε για τώρα για ένα Μ driving school στο ring...

Μόνο εγώ θεωρώ "λάθος" που το Μ2 αντί για το bi-turbo μοτέρ απο Μ3/Μ4, φοράει single turbo με βάση τον Ν55 της 335/435 σε βελτιωμένη έκδοση??

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5381 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 07:06:58 μμ »
Μόνο εγώ θεωρώ "λάθος" που το Μ2 αντί για το bi-turbo μοτέρ απο Μ3/Μ4, φοράει single turbo με βάση τον Ν55 της 335/435 σε βελτιωμένη έκδοση??

Υποθέτω ότι δεν έχεις οδηγήσει ούτε το Μ2 αλλά ούτε το Μ4.
Φυσικά και δεν είναι λάθος η επιλογή αυτή αλλά όπως ίσως διαβάσεις στα διεθνή φόρουμ πολύ εύστοχη.
Ίσως είναι μια λεπτομέρεια που κάνει το Μ2 σήμερα το ποιο εύκολο οδηγητο Μ αμάξι της εταιρίας.
Οδηγοί που έχουν εμπειρία και εχουν δοκιμάσει όλα τα διαθέσιμα Μ μοντέλα αναφέρουν ότι η ευκολία και η διόρθωση λάθους που προσφέρει το Μ2 στον οδηγό του είναι κατά πολύ ανώτερη από τα μεγάλα του αδέρφια με τους πολλαπλούς ίππους, αυξημένο μέγεθος κ βάρος.

Εάν στο αμάξωμα του Μ2 η BMW είχε τοποθετήσει τον κινητήρα με τα διπλά turbo από τα μεγάλα αδέρφια του (βασικά αποφάσισε να το κάνει κ πλέον βγαίνει ειδική έκδοση Μ2 CS με 450 ίππους αντί για 370) τότε το κόστος του αυτοκινήτου θα αυξηθεί περίπου κατά 30% με αποτέλεσμα να μπαίνει σε χωράφια 911 και GTR.

Μένει να δούμε σε 6 μήνες που θα κυκλοφορήσει το Μ2 CS κατά πόσο αυτό που θα προσφέρει θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια μια 911 η ένα GTR μιας και θα είναι στο ίδιο εύρος τιμής.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η τιμή του Μ2 σήμερα παγκοσμίως είναι ίσως η ποιο VFM για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι τυχαίο που υπάρχει τουλάχιστον 1 χρόνος αναμονής για την απόκτηση του.

Όλα αυτά φυσικά εγκυκλοπαιδικά διότι όπως φοράμε ένα Sea Dweller με στεγανότητα τα 4.000 μέτρα αλλά ούτε στον νιπτήρα δεν μπαίνει έτσι δεν πρόκειται και πότε να φτάσουμε οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας ούτε στο 30% των δυνατοτήτων του εκτός και αν κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο πηγαίνεις στις Σέρρες.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5382 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 10:57:03 μμ »
Αγαπάμε BMW.
Αγαπάμε Μ.
Αγαπάμε τσίπουρα στο Βόλο.

Δεν αγαπάμε αυτόφωρο :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος spirosg75

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5383 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 11:57:40 μμ »
Υποθέτω ότι δεν έχεις οδηγήσει ούτε το Μ2 αλλά ούτε το Μ4.
Φυσικά και δεν είναι λάθος η επιλογή αυτή αλλά όπως ίσως διαβάσεις στα διεθνή φόρουμ πολύ εύστοχη.
Ίσως είναι μια λεπτομέρεια που κάνει το Μ2 σήμερα το ποιο εύκολο οδηγητο Μ αμάξι της εταιρίας.
Οδηγοί που έχουν εμπειρία και εχουν δοκιμάσει όλα τα διαθέσιμα Μ μοντέλα αναφέρουν ότι η ευκολία και η διόρθωση λάθους που προσφέρει το Μ2 στον οδηγό του είναι κατά πολύ ανώτερη από τα μεγάλα του αδέρφια με τους πολλαπλούς ίππους, αυξημένο μέγεθος κ βάρος.

Εάν στο αμάξωμα του Μ2 η BMW είχε τοποθετήσει τον κινητήρα με τα διπλά turbo από τα μεγάλα αδέρφια του (βασικά αποφάσισε να το κάνει κ πλέον βγαίνει ειδική έκδοση Μ2 CS με 450 ίππους αντί για 370) τότε το κόστος του αυτοκινήτου θα αυξηθεί περίπου κατά 30% με αποτέλεσμα να μπαίνει σε χωράφια 911 και GTR.

Μένει να δούμε σε 6 μήνες που θα κυκλοφορήσει το Μ2 CS κατά πόσο αυτό που θα προσφέρει θα μπορεί να κοιτάξει στα μάτια μια 911 η ένα GTR μιας και θα είναι στο ίδιο εύρος τιμής.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η τιμή του Μ2 σήμερα παγκοσμίως είναι ίσως η ποιο VFM για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Δεν είναι τυχαίο που υπάρχει τουλάχιστον 1 χρόνος αναμονής για την απόκτηση του.

Όλα αυτά φυσικά εγκυκλοπαιδικά διότι όπως φοράμε ένα Sea Dweller με στεγανότητα τα 4.000 μέτρα αλλά ούτε στον νιπτήρα δεν μπαίνει έτσι δεν πρόκειται και πότε να φτάσουμε οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας ούτε στο 30% των δυνατοτήτων του εκτός και αν κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο πηγαίνεις στις Σέρρες.

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, είμαι Bmw-δάκιας από κούνια και μάλιστα οικογενειακώς....με 3 Bmw  αυτή την στιγμή και καποια που πουλήθηκαν στο παρελθόν (μεταξύ αυτών και το Μ3 μου), όποτε κάθε κριτική μου δεν είναι κακοπροαίρετη, ούτε απο άγνοια.

Όσον αφορά την υπόθεση ότι δεν έχω οδηγήσει Μ3/4, πέφτεις έξω. Τα οδήγησα εκτεταμένα ψαχνοντας για αυτοκίνητο το καλοκαίρι του 2015.
Η αλήθεια είναι ότι το μόνο που με απέτρεψε να πάρω ένα από τα δυο, ή για να το θέσω καλύτερα το μόνο που με σταμάτησε από το να πάρω Μ4 με το οποίο είχα και έχω ΕΡΩΤΑ....ήταν οι ρημαδες οι ασφάλειες. Δυστυχώς εδώ οι ασφάλειες βαράνε στο κεφάλι και για ένα Μ3/Μ4 θα ήθελα πάνω απο 3000 τον χρόνο, οπότε αναγκάστηκα να συμβιβαστώ με το 335 mpack και την όχι σημαντική χρηματική διαφορά για μ3/μ4 να την ρίξω σε έξτρα και βελτίωση.

Επίσης, είχα Μ3 και ξέρω τι αντίπροσωπεύει το //Μ....και αυτό στα μάτια μου δεν είναι ένα αυτοκίνητο απαραίτητα φιλικό προς τον χρήστη. Δεδομένου ότι η μάζα γνώρισε τα Μ3 από τα «απολίτιστα» Μ3 Ε30/36, δεν θεωρώ αναγκαίο να υποβαθμιστεί το αυτοκίνητο για να ταιριάξει στον μέσο  οδηγό.

Από αυτή την άποψη, θεωρώ ότι το Μ2 άξιζε ένα biturbo κινητήρα και όχι ένα βελτιωμένο μοτέρ 335/435.

Και επειδή όπως σου είπα έχω το 335, ακόμα και αρκετά βελτιωμένο στα περίπου 400 άλογα, με επιδόσεις στα χαρτιά κοντινές σε //Μ, όσο και αν το θέλω και ότι και αν λένε οι "ειδικοί" //Μ δεν είναι και δεν πλησιάζει.

Όποτε με πλήρη επίγνωση, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο μοτέρ ήταν ψιλό-φάουλ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2017, 01:14:32 πμ από spirosg75 »

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5384 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 02:37:09 μμ »
Αυτό πάλι το τριπάκι στο οποίο έχουν μπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες, να κάνουν τα super cars των 350+ ίππων πιο «φιλικά» και ευκολοοδήγητα, με ξεπερνάει...
Άστο ρε φίλε όπως είναι.
Άστο δύσκολο, δύστροπο, να θέλει «χέρια» και γνώση και εμπειρία για να πάει.
Μην το κάνεις «φιλικό».
Μη το κάνεις τόσο εύκολα «προσβάσιμο» στον μέσο οδηγό, που θα το πάρει και θα ΝΟΜΙΖΕΙ ότι μπορεί να το πάει κιόλας, μέχρι να βρεθεί αγκαλιά με το διάζωμα ή (ακόμα χειρότερα) αγκαλιά με τον απέναντι...

Άστο ήσυχο το ρημάδι. Ήσυχο και δύσκολο.

Όπως με τα «tool watches». Που από σκληρά, διακριτικά, εργαλεία έγιναν σιγά-σιγά κεραμικά, γυαλισμένα, έτοιμα για το Μέγαρο Μουσικής.

Η διαφορά είναι όμως, ότι με ένα ρολόϊ, όσο και αν αλλάξει ο χαρακτήρας του, λογικά δεν κινδυνεύεις ούτε εσύ ούτε οι γύρω σου :smoker:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5385 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 03:17:57 μμ »
Αυτό πάλι το τριπάκι στο οποίο έχουν μπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες, να κάνουν τα super cars των 350+ ίππων πιο «φιλικά» και ευκολοοδήγητα, με ξεπερνάει...
Άστο ρε φίλε όπως είναι.
Άστο δύσκολο, δύστροπο, να θέλει «χέρια» και γνώση και εμπειρία για να πάει.
Μην το κάνεις «φιλικό».
Μη το κάνεις τόσο εύκολα «προσβάσιμο» στον μέσο οδηγό, που θα το πάρει και θα ΝΟΜΙΖΕΙ ότι μπορεί να το πάει κιόλας, μέχρι να βρεθεί αγκαλιά με το διάζωμα ή (ακόμα χειρότερα) αγκαλιά με τον απέναντι...

Άστο ήσυχο το ρημάδι. Ήσυχο και δύσκολο.

Όπως με τα «tool watches». Που από σκληρά, διακριτικά, εργαλεία έγιναν σιγά-σιγά κεραμικά, γυαλισμένα, έτοιμα για το Μέγαρο Μουσικής.

Η διαφορά είναι όμως, ότι με ένα ρολόϊ, όσο και αν αλλάξει ο χαρακτήρας του, λογικά δεν κινδυνεύεις ούτε εσύ ούτε οι γύρω σου :smoker:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνώ απόλυτα Αγγελε!!!

Δεν μπορει ολα να κανουν για όλους, τελεια και παύλα!!!
Δεν μπορει να "οπλίζει" μια εταιρεία τον μέσο οδηγό με ενα σούπερ όπλο και να τον αφήνει να θερίζει στο δρομο.
Πολλές φορές εχω σκεφτεί οτι θα έπρεπε να υπαρχει μια ιδιαίτερη εκπαίδευση και εμπειρία για να μπορει ο οποιοσδήποτε να αγορασει ενα σούπερ αυτοκινητο, η ακομα και ενα αυτοκινητο πανω απο μια ιπποδύναμη, ας πουμε 300 άλογα.
Δεν γνωρίζω πως μπορει να γινει αυτο, ομως δεν μου πολυφαινεται σωστο παιδια 20-25 ετών, με ελάχιστη εμπειρία και με φρέσκα διπλώματα, να οδηγούν πυραυλακια.
Βεβαια δεν ειναι θεμα ηλικίας, οι περισσότεροι απο εμάς πιστευω οτι δύσκολα θα κουμανταρουμε σωστα ενα αυτοκινητο πολυ δυνατό, θα το παμε στο όριο, θα εξαντλήσουμε τις δυνατότητες του.
Απλα λόγω εμπειρίας και ωριμότητας, καταλαβαίνουμε πιο εύκολα την ανεπάρκεια μας.
Ισως ενα σχολείο γρηγορης και ασφαλούς οδήγησης για να αποκτήσουμε αυτη την ικανότητα να αποτελούσε μια λύση.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος nikosl

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1707
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5386 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 03:37:45 μμ »
Σπυρο75 απολογουμαι για το απότομο ύφος μου. Εχθές το απόγευμα γράφοντας στο φόρουμ μετά από μια δύσκολη ημέρα μόνο άστοχη τοποθέτηση θα μπορούσα να κάνω για το τι έχεις οδηγήσει.

Προσωπικά ούτε ήμουν ούτε νομίζω είμαι οπαδός της BMW. Απλά κάτοχος τα τελευταία τρία χρόνια.
Απλά αναφέρω πάλι ότι ο μεγαλος κινητήρας με τα διπλά τούρμπο ίσως να είναι υπερβολή για ένα αμάξωμα σαν το Μ2. Σε κάθε περίπτωση θα δούμε μιας και σε κάνα χρόνο θα είναι διαθέσιμο.

Άγγελε και Σπύρο θα διαφωνήσω. Τον ίδιο κίνδυνο που έχει ένα αυτοκίνητο των 150 ιππων έχει κΑι ένα αυτοκίνητο των 350 ιππων. Μάλιστα τα αυτοκίνητα των 350 ιππων άρα και αρκετών χιλιάδων ευρώ έχουν και μια μεγάλη υπέροχη σε τεχνολογία για να προστατεύουν τον ανίδεο κ άπειρο οδηγό.

Φυσικά όταν οδηγας ένα αυτοκίνητο με 0-100 στα 4 δευτερόλεπτα οφείλεις να είσαι συνεπής.
Θα έπρεπε σε ένα πολιτισμένο κράτος αυτός που δίνει 100.000€ να πάρει ένα αμάξι Αυτής της κατηγορίας να έχει την παιδία και την κριση να πάει να δώσει αλλά 1000€ να κάνει ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης αλλά όλοι μας θεωρούμε ότι τα ξέρουμε όλα.

Σε κάθε περίπτωση η σύνεση μετράει πάνω από όλα. Αν κάποιος φορέσει ένα μισό μισό Daytona κ πάει στο Ριο ταξίδι με κοντό μανίκι είναι άξιος της τύχης του.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5387 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 04:26:09 μμ »
Νίκο μακάρι να υπήρχε και η απαραίτητη οδηγική παιδεία & η οικονομική άνεση φυσικά, να μπορούσαμε να κάνουμε άπαντες σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης, γύρους σε πίστες κλπ.
Ή τουλάχιστον να είχαμε ένα σοβαρό σύστημα εκμάθησης οδήγησης και απόκτησης διπλώματος.
Από τη στιγμή που όλα αυτά δεν υπάρχουν, έχει βελτιωθεί άρδην το οδικό δίκτυο και τα «μέσα» αυτοκίνητα πλέον έχουν επιδόσεις που 25-30 χρόνια πριν τις είχαν τα GTI, μιλάμε για ένα εκρηκτικό κοκταίηλ...

Το είχα ξαναγράψει κάποια στιγμή, με τον κίνδυνο να ακουστώ γερομπισμπίκης: ενα αυτοκίνητο 350+ ίππων ή μία superbike 130+ ίππων, δεν έχουν καμία χρησιμότητα / αναγκαιότητα κίνησης στο δημόσιο δρόμο.
Και μη μου πείτε ότι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο επιπέδου «Μ» ή μία R1 για να κάνεις μία ασφαλή προσπέραση...

Επίσης fact: όση «δύναμη» έχεις στο πόδι ή στο χέρι, κάποια στιγμή, κάπου, κάποτε, θα τη χρησιμοποιήσεις.
Πρέπει να είσαι Βουδιστής Μοναχός για να έχεις το R1 και να ανεβαίνεις τον Ε75 με μόνο +30-40 από τα όρια...

Από εκεί και πέρα όλα είναι θέμα ωριμότητας, σωστής κρίσης αλλά και τύχης.

Προχθές ανέβαινα στη Λάρισα, με 145 αριστερά.
Λίγο μετά τα τούνελ του Αγ. Κων/νου, ξαφνικά είδα ένα αμέριμνο...σκυλί να έρχεται αντίθετα, αμέριμνο.
Σε σημείο που ο δρόμος είναι πρακτικά «κλειστός» από κάπου είχε τρυπώσει το έρμο το ζωντανό και έκανε τη βόλτα του.
Λόγω σχετικά νορμάλ ταχύτητας, αρκετής εμπειρίας και προσοχής στο δρόμο, την έβγαλα καθαρή.

Πες μου κινούμενος με 190+, πόσοι οδηγοί θα μπορούσαν να διακρίνουν πρώτα απ´ όλα το σκυλί, να προλάβουν να αντιδράσουν εγκαίρως και να προλάβουν να αντιδράσουν και σωστά. Και αντιλαμβάνεσαι ότι κινούμενος με 190, αν τρακάρεις σκύλο, οι συνέπειες μπορεί να είναι μοιραίες και για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο (τον σκύλο ξέγραψτον...)

Αγαπάω τις «Μ» και κάθε «Μ», αγαπάω και τα superbikes, απλά δεν εμπιστεύομαι πλέον καθόλου, τον κάθε οδηγό αυτών των «υπερόπλων».

Πάντως, για να επανελρθω στο θέμα, η Μ2 είναι κουκλί :up:




Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος spirosg75

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 343
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5388 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 05:43:04 μμ »
Σπυρο75 απολογουμαι για το απότομο ύφος μου. Εχθές το απόγευμα γράφοντας στο φόρουμ μετά από μια δύσκολη ημέρα μόνο άστοχη τοποθέτηση θα μπορούσα να κάνω για το τι έχεις οδηγήσει.
Δεν υπάρχει παρεξήγηση Νίκο. Αλλοίμονο αν παρεξηγηθούμε για αυτοκίνητα...

Απλά αναφέρω πάλι ότι ο μεγαλος κινητήρας με τα διπλά τούρμπο ίσως να είναι υπερβολή για ένα αμάξωμα σαν το Μ2. Σε κάθε περίπτωση θα δούμε μιας και σε κάνα χρόνο θα είναι διαθέσιμο.

Περιμένω με ανυπομονησία να το δώ!

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5389 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 11:08:33 πμ »
Και επειδή λέγαμε περί super cars & δημόσιους δρόμους, και ένα τελευταίο μακάβριο νέο:

https://www.google.gr/amp/www.dailymail.co.uk/news/article-4954594/amp/Monsoon-tycoon-s-son-32-dies-Porsche-crash.html

Κάτι θυμίζει από το μακάβριο «δικό μας» τροχαίο με τον μακαρίτη το γιό του Βακάκη :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5390 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 11:16:11 πμ »
Και για να ξεφύγουμε από τα super cars & να πάμε στην αντίθετη όχθη: τα entry level μοντέλα των “premium” brands...

Έχει τύχει να οδηγήσει κανένας σας κάποιο από τα παρακάτω:

PEUGEOT 3008 1.6 BlueHDi 100 S&S ACTIVE

MERCEDES A 160 diesel 1.5 cc, 90 hp.

BMW σειρά 1 114d 5d.

Η A-Class και η 114d με αυτούς τους κυβισμούς και αυτά τα άλογα (νομίζω και η BMW 90 έχει) τσουλάνε καθόλου ή πρέπει να κάνεις αίτηση για να προσπεράσεις παπί;

Αν τα έχει οδηγήσει κάποιος, πολύ θα εκτιμούσα μία γνώμη...

Thanks :up:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος GREDA

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1805
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5391 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 11:51:36 πμ »
Άγγελε,χωρίς να έχω οδηγήσει κανένα από αυτά,θεωρώ ότι όλα θα κινούνται ικανοποιητικά.Για μέσα στην πόλη,και για ταξίδια με 130-150 χλμ,θα είναι ότι πρέπει.Καλο θα ήταν όμως να δοκιμάσεις με ένα test drive,οποία από αυτά σε ενδιαφέρουν περισσότερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5392 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 11:59:52 πμ »
Γρηγόρη το μέσα στην πόλη δεν με πολυαπασχολεί, υπό την έννοια που λες. Δλδ θεωρώ ότι για την πόλη σίγουρα είναι μία χαρά.
Το «έξω» με προβληματίζει.
Ίσως επηρεασμένος από παλαιότερες εποχές, θεωρώ ότι τα 90 άλογα, για τέτοια βάρη, είναι (στην καλύτερη περίπτωση) οριακά για ταξίδι :/

Και δεν ξέρω κιόλας αν αυτοί οι κινητήρες, επιδέχονται εύκολης αύξησης ιπποδύναμης, δεδομένου του ότι μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα (στην BMW για παράδειγμα) με διαφορετικές αποδόσεις.
Απ´ όσο ξέρω η 116d και η 114d έχουν το ίδιο κινητήρα, με άλλες ρυθμίσεις...

Σίγουρα το test drive είναι η καλύτερη λύση, έλεγα μήπως κάποιος έχει τύχει να τα οδηγήσει ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5393 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 12:36:27 μμ »













Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5394 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 12:58:36 μμ »
Πάνο δεν με βοηθάς...

Δυστυχώς τα ανωτέρω οχήματα δεν είναι στο short list της επιλογής :lol:

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5395 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 01:24:33 μμ »

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5396 στις: Οκτώβριος 08, 2017, 01:47:55 μμ »
Έχει τύχει να οδηγήσει κανένας σας κάποιο από τα παρακάτω:

BMW σειρά 1 114d 5d.

Η A-Class και η 114d με αυτούς τους κυβισμούς και αυτά τα άλογα (νομίζω και η BMW 90 έχει) τσουλάνε καθόλου ή πρέπει να κάνεις αίτηση για να προσπεράσεις παπί;

Όσον αφορά στην 116d με 116 άλογα:
Έχει πλέον κάπως διαφορετική λογική από την προηγούμενη (δεν έχω εμπειρία από την τελευταία με το face lift, αλλά φαντάζομαι μόνο αισθητικές είναι οι διαφορές).
Είναι πιο μεγάλη και μαλακή, ενώ η προηγούμενη είχε σαφώς πιο σπορτίφ στήσιμο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε σε προδιαθέτει στις στροφές να οδηγείς σπορ. Ειδικά στην επιλογή sport, η απόκριση του γκαζιού είναι αρκετά καλή, όπως και το τιμόνι.
Μέσα είναι αρκετά άνετη, σε αντίθεση με την προηγούμενη.
Σε σχέση με την Α υπολείπεται όμως στην ποιότητα του εσωτερικού (κάποια πλαστικά τρίζουν).

Αποσυνδεδεμένος Aris2176

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 13928
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5397 στις: Οκτώβριος 09, 2017, 08:22:39 μμ »
Εδώ είσαι κουμπάρε!!! Toyota GR HV Concept



Θα ανέβεις στη Λάρισα stealth !





3 ...2....1 απογείωση! Μπράβο στον γάτο που σκέφτηκε την ιδέα με το λεβιέ!!!





Sent from my iPad using Tapatalk
Watches; I am not an addict. I can stop any time I want to...

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5398 στις: Οκτώβριος 09, 2017, 09:43:58 μμ »
Ωωωωωωω ωραίο κουμπάρε :up:

Θα το βάλω στη short list.
Θεωρώ ότι είναι μακράν το καταλληλότερο εταιρικό :up:

Βίκτωρα thanks για τις πληροφορίες. Την 116 την ξέρω καλά, την έχει η μισή οικογένεια :lol:
Και είχα και εγώ την πρώτη γενιά, η οποία ήταν όντως λίγο πιο στριμωγμένη, αλλά με ένα θαυμάσιο σε αίσθηση τιμόνι...

Την 114d δε ξέρω. Αν τσουλάει δλδ. αξιοπρεπώς, χωρίς πετάλι και ούριο άνεμο :lol:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος patsouris

  • 50mm case
  • Μηνύματα: 1952
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #5399 στις: Οκτώβριος 09, 2017, 11:47:29 μμ »
Προσωπικά μιλώντας μονο...μπορεί να εκφράσω πέραν από την προσωπική μου γνώμη κι άλλους πολλούς..
BMW και ωραίο τιμόνι δε συμβαδίζουν...

Δε μιλάω ούτε για οδική συμπεριφορά,ούτε για δύναμη, αλλά για αίσθηση τιμονιού και πληροφόρησης δρόμου.

Δεν αναφέρομαι μόνο σε ταπεινες σειρές αλλά ακόμα και σε M σειρές από προσωπική πείρα.

Θεωρώ κλάσεις ανώτερο τιμόνι κάθε Alfa που έχει πέσει στα χέρια μου.

Να ανακατέψω λίγο τα νερά στο ότι καθε ένας στο είδος του...
 :)
Απόστολος