Νίκο μακάρι να υπήρχε και η απαραίτητη οδηγική παιδεία & η οικονομική άνεση φυσικά, να μπορούσαμε να κάνουμε άπαντες σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης, γύρους σε πίστες κλπ.
Ή τουλάχιστον να είχαμε ένα σοβαρό σύστημα εκμάθησης οδήγησης και απόκτησης διπλώματος.
Από τη στιγμή που όλα αυτά δεν υπάρχουν, έχει βελτιωθεί άρδην το οδικό δίκτυο και τα «μέσα» αυτοκίνητα πλέον έχουν επιδόσεις που 25-30 χρόνια πριν τις είχαν τα GTI, μιλάμε για ένα εκρηκτικό κοκταίηλ...
Το είχα ξαναγράψει κάποια στιγμή, με τον κίνδυνο να ακουστώ γερομπισμπίκης: ενα αυτοκίνητο 350+ ίππων ή μία superbike 130+ ίππων, δεν έχουν καμία χρησιμότητα / αναγκαιότητα κίνησης στο δημόσιο δρόμο.
Και μη μου πείτε ότι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο επιπέδου «Μ» ή μία R1 για να κάνεις μία ασφαλή προσπέραση...
Επίσης fact: όση «δύναμη» έχεις στο πόδι ή στο χέρι, κάποια στιγμή, κάπου, κάποτε, θα τη χρησιμοποιήσεις.
Πρέπει να είσαι Βουδιστής Μοναχός για να έχεις το R1 και να ανεβαίνεις τον Ε75 με μόνο +30-40 από τα όρια...
Από εκεί και πέρα όλα είναι θέμα ωριμότητας, σωστής κρίσης αλλά και τύχης.
Προχθές ανέβαινα στη Λάρισα, με 145 αριστερά.
Λίγο μετά τα τούνελ του Αγ. Κων/νου, ξαφνικά είδα ένα αμέριμνο...σκυλί να έρχεται αντίθετα, αμέριμνο.
Σε σημείο που ο δρόμος είναι πρακτικά «κλειστός» από κάπου είχε τρυπώσει το έρμο το ζωντανό και έκανε τη βόλτα του.
Λόγω σχετικά νορμάλ ταχύτητας, αρκετής εμπειρίας και προσοχής στο δρόμο, την έβγαλα καθαρή.
Πες μου κινούμενος με 190+, πόσοι οδηγοί θα μπορούσαν να διακρίνουν πρώτα απ´ όλα το σκυλί, να προλάβουν να αντιδράσουν εγκαίρως και να προλάβουν να αντιδράσουν και σωστά. Και αντιλαμβάνεσαι ότι κινούμενος με 190, αν τρακάρεις σκύλο, οι συνέπειες μπορεί να είναι μοιραίες και για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο (τον σκύλο ξέγραψτον...)
Αγαπάω τις «Μ» και κάθε «Μ», αγαπάω και τα superbikes, απλά δεν εμπιστεύομαι πλέον καθόλου, τον κάθε οδηγό αυτών των «υπερόπλων».
Πάντως, για να επανελρθω στο θέμα, η Μ2 είναι κουκλί
Sent from my iPhone using Tapatalk