Tελικα το σκανδαλο δεν εχει τελος.Αφορα και ευρωπαικα αυτοκινητα και οχι μονο αυτα που λεγανε(2.0 tdi).free photo hostingΦίλος με Polo 1,2 td έλαβε μόλις την επιστολή για το παράνομο λογισμικό. Φανταστείτε ότι στην αρχή είχαν πει ότι αυτό αφορά μόνον τα 2.0 tdi.
Αν θυμάστε, με τα Polo 1,2 td είχε δημιουργηθεί το πρόβλημα ότι πολλά έσβηναν στις χαμηλές στροφές (π.χ. όταν πλησίαζες σε διασταύρωση). Άραγε, τώρα τι θα γίνεται;
Τέλος, με ενθουσιάζει η διατύπωση της επιστολής:
"...ο πετρελαιοκινητήρας τύπου ΕΑ189 που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητό σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με την βελτιστοποίηση των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά την τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής σε εργαστήριο...."
Το κείμενο έχει ως εξής:
ΘΕΜΑ : ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΑΦΟΡΑ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ......................
Αθήνα, ...../2015
Αγαπητέ κύριε ....
Κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τη Volkswagen A.G., θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο πετρελαιοκινητήρας τύπου ΕΑ189 που είναι τοποθετημένος στο αυτοκίνητό σας επηρεάζεται από λογισμικό που σχετίζεται με την βελτιστοποίηση των τιμών οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά την τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής σε εργαστήριο.
Λυπούμαστε για το γεγονός αυτό και, με βάση την ανωτέρω ενημέρωση από την Volkswagen A.G., το αυτοκίνητό σας είναι τεχνικά ασφαλές και κατάλληλο για χρήση και καταβάλλεται κάθε προσπάθεια προκειμένου να επιλυθούν οι παραπάνω αποκλίσεις το συντομότερο δυνατό.
Η Volkswagen A.G. θα καλύψει τη δαπάνη όλων των αναγκαίων μέτρων και θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να κερδίσει και πάλι την εμπιστοσύνη σας.
Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό προκειμένου να ενημερωθείτε για την υλοποίηση των απαραίτητων τεχνικών μέτρων και θα συνεχίσει να σας κρατά ενήμερο/η. Η Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών Volkswagen (τηλ. 210-9981100 e-mail: customercare@kosmocar.gr ) είναι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφόρηση.
Σημειώνουμε τέλος ότι η εμπιστοσύνη σας παραμένει για εμάς ζήτημα υψίστης προτεραιότητας.
Με εκτίμηση,
Κονιστής Αθανάσιος
Αναπληρωτής Διευθυντής Πωλήσεων
& Marketing Volkswagen
Οικονόμου Κωνσταντίνος
Διευθυντής After Sales
Επισης σύμφωνα με το Associated Press η Volkswagen επιβεβαίωσε την ύπαρξη του δεύτερου λογισμικού που αφορά τα ΜΥ2016 μοντέλα του γερμανικού ομίλου στις ΗΠΑ και επομένως τα δικά μας Euro 6.
Η Volkswagen ισχυρίζεται προς το παρόν ότι δεν είχε την ίδια λειτουργία αλλά το γεγονός ότι απέσυρε από τη γκάμα της για το 2016 όλα τα ντήζελ, καθώς και τις αιτήσεις για να πάρουν έγκριση κάποια νέα μοντέλα ντήζελ ΜΥ2016 από την EPA αποδεικνύει ότι κάτι βρωμάει...
Από ότι φαίνεται οι αρχές της California κινήθηκαν πρώτες για το θέμα μετά από ελέγχους που έκαναν στα πιο πρόσφατα μοντέλα ντήζελ του γερμανικού ομίλου και στις 29 Σεπτεμβρίου ενημέρωσαν την ομοσπονδιακή EPA.
Φαίνεται ότι θα έχουμε πολύ άσχημες εξελίξεις για την VW τις προσεχείς εβδομάδες.. 'Αλλωστε αν αυτό επιβεβαιωθεί θα σημαίνει πιθανότατα ότι ούτε τα ευρωπαϊκά Euro 6 είναι νόμιμα, άρα θα έπρεπε να σταματήσει άμεσα η πώληση τους στην ΕΕ μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις για να σέβονται την ισχύουσα νομοθεσία.
Το ότι υπάρχει Defeat Device λογισμικό και στη νέα γενιά κινητήρων ντήζελ αποδεικνύει ότι δεν ήταν μια μεμονωμένη περίπτωση αλλά πρακτική του ομίλου Volkswagen. Προφανώς οι κινητήρες τους ήταν υποδεέστεροι του ανταγωνισμού σε κατανάλωση και ισχύ, και έτσι για να καλύψουν το κενό και να είναι ανταγωνιστικοί δημιούργησαν αυτό το λογισμικό που απενεργοποιεί τον έλεγχο καυσαερίων εν κινήση για να είναι ανταγωνιστικές οι επιδόσεις και η κατανάλωση. Είναι προφανές ότι με ενεργοποιημένο τον έλεγχο οι επιδόσεις θα είναι πολύ χειρότερες και η κατανάλωση σημαντικά αυξημένη.
http://bigstory.ap.org/urn:publicid:ap.org:5c7a66fe0bd448f999b2c59379622488