Μπραβο στη vw! Ανεβηκε πολύ στην εκτιμηση μου!
Πολυ ωραια η κινηση της να προσπερασει τα αχρηστα ορια που χρησιμευουν μονο για φορολογικους λόγους.
Κριμα που την ανακαλύψανε, ωστοσο η επιδειξη εφευρετικοτητας και τεχνολογιας προσμετραται στα θετικά.
Ίσως να είναι μόνο για φορολογικούς λόγους και όχι για το περιβάλλον.
Από την άλλη μεριά,
όταν αγοράζεις ένα TOYOTA που καλύπτει τις νόρμες του 2015 (λέμε τώρα) και αποδίδει ας πούμε 100HP δίνεις 20.000 ευρώ. Σημαίνει ότι έχει πάνω του την τεχνολογία και λίγο να ρυπαίνει και 100HP να αποδίδει.
Αγοράζοντας ένα αντίστοιχο VW των 20.000 που δεν καλύπτει τπτ. και παράγει 40 φορές παραπάνω ρύπους (τόσο ανακοινώθηκε ότι "κλέβανε")
δεν είναι ότι ρυπαίνεις το περιβάλλον..
Είναι οτι έδωσες 20.000 ευρώ για ένα προιόν που έχει κινητήρα χειρότερο από ένα ΤΟΥΟΤΑ του 2005.
Γιατί αν η VW είχε την τεχνογνωσία να κατασκευάσει κινητήρα χωρίς ρύπους θα το έκανε. Αντίθετα έριξε ένα ποσό στην "BLUE" διαφήμηση και πουλούσε χειρότερο προιόν στον καταναλωτή.
Άρα έδωσες 20.000 ευρά για τεχνολογία και τεχνογνωσία και κόστος εξέλιξης που δεν πήρες ποτέ! Γιατί δεν εξέλιξαν τπτ. απ' ότι φαίνεται, ένα φθηνό software έβαζαν.
Δεν είναι και το πρώτο σκάνδαλο VW με κινητήρες, απλά είναι το πιο μεγάλο.
https://www.audi.co.uk/about-audi/latest-news/audi-uk-bbc-watchdog-oil-consumption-june-2015.html"As we have stated previously, a low percentage of older 2.0 TFSI engines fitted to certain models have been exceeding the factory oil consumption tolerance of 0.5 litres per 1,000 kilometres (approx. 620 miles). Changes were made to the production tolerances of the pistons and rings in this engine from mid-2011 onwards, and customers with 2.0 TFSI cars produced after this date should not have any cause for concern."Είχαν κάνει μάπα κινητήρα (προφανώς και το ήξεραν) και δίναν όριο ανοχής 0,5 λίτρο λάδι στα 1000km!!!
Δηλαδή ανάμεσα στα service 10.000km θεωρούνταν φυσιολογικό να κάψει 5lt λάδι!!
Δεν είναι λίγοι κάτοχοι που το αυτοκίνητό τους σταματούσε στα καλά καθούμενα και άναβαν τα alarm (αυτόματα). Αν είχες λάδι στο πορτ μπαγκαζ έφευγες αν όχι έμενες και το κοιτούσες.
Ευτυχώς οι περισσότεροι VWνάκιδες (αν και δεν το λένε παραέξω) έχουν γνώση της "ποιότητας" της εταιρίας και κουβαλάνε πάντα λαδάκι μαζί.
Μετά από κάποια δικαστήρια που χάθηκαν το πρόβλημα λύθηκε.