Και εκει που ενθουσιάζεσαι με τον TDI, μετά τις 4000-4500 στροφές ερχεται το ξενέρωμα. Ενώ ένας TFSI απο 1800 κυβικά και πάνω με ένα απλό και αξιοπιστο πρόγραμμα είναι αχτύπητος σε όλο το φασμα των στροφών. Αχτύπητος για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Σωστό... Όντως ο TDI (o 1600) έχει ελάχιστο φάσμα ωφέλιμων στροφών. Κρεμάει πολύ νωρίς.
Εκεί όμως που μου έκανε (κακή) εντύπωση είναι ότι και χαμηλά δεν έχει τη δύναμη που περιμένεις, έχοντας διαβάσει τα τεστ και τα τεχνικά χαρακτηριστικά (ΑΚΑ ροπή).
Έτσι δε και ξεροπιάσει χαμηλά και είσαι με καμία δευτέρα σε ανηφόρα, πρέπει οπωσδήποτε να κατεβάσεις ταχύτητα. Αυτό δεν το έχω ξανασυναντήσει σε αυτοκίνητο που είχα. Βέβαια δεν ξαναείχα ποτέ diesel.
Όμως είναι ψυχωμένος στις μεσαίες (εντάξει δεν περιμένεις και επιδόσεις Ζ4) και έχει πραγματικά πολύ καλή κατανάλωση.
Τέσπα, ένα (ακριβό θεωρώ) αυτοκίνητο του λαού είναι. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο...