Ο Ελληνικός παράγοντας
Η δημοσιογραφική κάλυψη της τεράστιας αυτής υπόθεσης που μπορεί ακόμα και να οδηγήσει στην πλήρη κατάρρευση ενός από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς κολοσσούς είναι για μια ακόμη φορά αστεία στα ελληνικά ΜΜΕ. Βλέπετε η διαφημιστική δαπάνη των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι από τις μεγαλύτερες και κανείς δεν θέλει να χαλάσει τις καρδιές των πελατών τους.
Η υπόθεση πάντως είναι πρωτοσέλιδη σε όλα τα μεγάλα διεθνή ΜΜΕ Ευρώπης και Αμερικής.
Ανεξάρτητη, μη χέσω, δημοσιογραφία.
«Ζητούμε συγνώμη από τους πελάτες μας για αυτό το σπάσιμο της εμπιστοσύνης», δήλωσε την Κυριακή ο CEO της εταιρίας στις ΗΠΑ Μάρτιν Γουίντερκορν, αφού πρώτα ομολόγησε την ενοχή της VW, παραδεχόμενος πλήρως την απίστευτη πράξη δια της οποίας εξαπατούσαν επί σειρά ετών τις ομοσπονδιακές Αρχές όταν κατά τη διάρκεια των σχετικών τεστ που γίνονταν στο «California Air Resources Board» προκειμένου να λάβουν τη σχετική πιστοποίηση, εμφάνιζαν τα «τσιπαρισμένα» οχήματα.
Ζητάμε μια συγγνώμη κι όλα ξεχνιούνται; Ρε ουστ VAGέληδες ψευταράδες βρωμογερμαναράδες γραβατωμένοι βιομήχανοι.
Πάλι οι εργάτες τους θα την πληρώσουν τη ζημιά.