Αποστολέας Θέμα: Αυτοκίνητα  (Αναγνώστηκε 1396647 φορές)

0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3140 στις: Ιούλιος 29, 2014, 11:15:40 μμ »
Pier Paolo Pasolini & Alfa Romeo 2000 GT Veloce



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3141 στις: Ιούλιος 30, 2014, 07:53:04 πμ »




Στην ουσία η διαφορα των δυο αυτοκινήτων ήταν ....το σουλουπι,ιδίως στις τετρακινητες εκδόσεις.


Sent from my iPad using Tapatalk HD


Σπύρο κι η Δέλτα πάνω στο πάτωμα του Τίπο ήταν φτιαγμένη;

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3142 στις: Ιούλιος 30, 2014, 03:15:03 μμ »
Σπύρο κι η Δέλτα πάνω στο πάτωμα του Τίπο ήταν φτιαγμένη;

  :smt023

Η Δέλτα στου Τίπο και η Dedra στου tempra,που η διαφορα τους ήταν προσθήκη απλά στο πίσω μέρος,σε ίδιο σασι.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος andrey_

  • Moderator
  • Tourbillion
  • **
  • Μηνύματα: 14998
  • Δε με λενε Αντρεα
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3143 στις: Ιούλιος 30, 2014, 04:10:55 μμ »
Pier Paolo Pasolini & Alfa Romeo 2000 GT Veloce

H Αλφα Ρομεο που πιθανόν χρησιμοποιήθηκε για να πατήσει πολλές φορές το σώμα το Παζολίνι.
Λίγη ώρα αφότου βρέθηκε το πτώμα του κατακρεουργημένο στην εξοχή της Οστια, ο νεαρός Πίνο Πελόζι σταματήθηκε από την αστυνομία εκεί κοντά για παράβαση ταχύτητας οδηγώντας την Αλφα.
Τελικά, ο Πελόζι, μια αντρική πόρνη, δικαστηκε και καταδικάστηκε για τη δολοφονία του Πιέρ Πάολο. Ο ίδιος ισχυριζόταν ότι ο θάνατος του σκηνοθέτη ήταν αποτέλεσμα αυτοάμυνας όταν προπάθησε να σοδομίσει με ξύλινο αντικείμενο το νεαρό. Φυσικά, κανείς δεν τον πίστεψε, καθώς ήταν προφανές, στα μάτια όλων τότε, ότι ο Παζολίνι δολοφονήθηκε άγρια επειδή είχε τολμήσει να τα βάλει με την πολιτική τάξη για διασυνδέσεις με τη μαφία και κυρίως με νεοφασιστικά κινήματα...

Αποσυνδεδεμένος blackbird

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 10423
  • Θεσσαλονίκη
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3144 στις: Ιούλιος 30, 2014, 04:15:22 μμ »
Σπύρο διάβασα πως η πρώτη (η καλή) γενιά της Δέλτα ήταν βασισμένη στο Φίατ Ρίτμο.








Η επόμενη ήταν στο Τίπο.



« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2014, 06:11:27 μμ από blackbird »

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3145 στις: Ιούλιος 30, 2014, 05:25:01 μμ »
Δημητρη ,εχεις δικιο και ειναι απολυτα λογικο η Δελτα που παρουσιαστηκε το 1979 να μην εχει το σασι του Τιπο που λανσαριστηκε το 1988.
Κοινη λογικη,χαζομαρα μου  #-o
Βασιστηκε,η 1η και πιο πετυχημενη γενια,στο RITMO με αναβαθμισμενα ομως εξαρτηματα. :smt023
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3146 στις: Ιούλιος 30, 2014, 05:49:21 μμ »
Αυτη την ιστορια,την εχω ακουσει σε πολλες-πολλες διαφορετικες εκδοσεις,η ουσια ομως ειναι μια: οτι κι αν ισχυει,δεν παυει να ειναι εντυπωσιακο το θεαμα!! =D>

http://www.diaforetiko.gr/enas-fotografos-vrethike-brosta-se-afti-tin-apothiki-afto-pou-vrike-mesa-den-to-perimene-pote/
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3147 στις: Ιούλιος 30, 2014, 10:01:38 μμ »
Ανοίγει ξανά το Μουσείο της Alfa Romeo



Επιτέλους ήρθε το καλό νέο που περίμεναν οι απανταχού φίλοι της Alfa Romeo: η Fiat και η Ιταλική Αρχή για την διαχείριση των Πολιτισμικών Αγαθών ήρθαν σε συμφωνία για το άνοιγμα του Μουσείου της Alfa Romeo στο Arese.
Το 2011, λίγο μετά τον εορτασμό των 100 χρόνων της Alfa Romeo, η Fiat έκλεισε το Μουσείο με πρόσχημα την ανακαίνιση. Οι μήνες περνάγανε και κανένα συνεργείο δεν έκανε την εμφάνιση του στο κτίριο ενώ άρχισαν να κυκλοφορούν πολλές φήμες για ενδεχόμενη πώληση της πολύτιμης συλλογής σε ιδιώτες.
Τότε ήταν που επενέβη το Ιταλικό Υπουργείο Πολιτισμού και χαρακτήρισε την συλλογή ως ‘Πολιτισμικός Θησαυρός Εθνικού Ενδιαφέροντος’ εμποδίζοντας έτσι κάθε σκέψη πώλησης η εκμετάλλευσης της χωρίς την έγγραφη άδεια του εκάστοτε Υπουργού Πολιτισμού.
Με βάση τον νόμο η Fiat έπρεπε να καταστήσει την συλλογή προσβάσιμη σε όλους έναντι ενός συμβολικού αντιτίμου ενώ καθίσταται και υπεύθυνη για την καλή κατάσταση των αυτοκινήτων και υπόλογη στο νόμο σε περίπτωση αδικαιολόγητης φθοράς η κλοπής λόγω αδιαφορίας.
Όπως ήταν αναμενόμενο η Fiat έκανε προσφυγή ενάντια στην απόφαση και στο μεσοδιάστημα κράτησε το Μουσείο κλειστό, όλα φαινόταν πως θα λυνόταν στο Δικαστήριο στις 24/10 του 2014 αλλά τελικά η Αρχή και η Fiat συνεργάστηκαν και φαίνεται πως ο σκόπελος ξεπεράστηκε.
Εν τέλει το Museo Storico Alfa Romeo θα ανακαινισθεί ριζικά και θα αποκτήσει νέο χώρο με καταστήματα merchandising, ένα showroom, μια διαδρομή για testd rives και επιδείξεις αλλά και έναν χώρο για την παραλαβή νέων αυτοκινήτων από τους πελάτες.
Οι συνομιλίες έγιναν κεκλεισμένων των θυρών και η συμφωνία δεν έχει δημοσιευτεί αλλά είναι δεδομένο πως ο Νομός της Λομβαρδίας ήθελε διακαώς το Μουσείο να είναι λειτουργικό με την ευκαιρία της διοργάνωσης της EXPO το 2015, κάτι που μάλλον δεν θα συμβεί καθώς λόγω των καθυστερήσεων δεν θα είναι έτοιμο το Μάιο του 2015 αλλά στα μέσα του καλοκαιριού.
Κανείς δεν ξέρει τι ανταλλάγματα πήρε το Gruppo για το ‘δώρο’ που θα κάνει στο Ιταλικό Δημόσιο αλλά το σίγουρο είναι ότι ο χαρακτηρισμός ως ‘θησαυρός’ της συλλογής παραμένει και δεν προσβάλλεται από την Fiat,  ως εκ τούτου και τα 250 αυτοκίνητα της συλλογής θα παραμείνουν στη θέση τους, ακόμα και τα 8 που είναι σε δύο αντίτυπα από τα οποία η Fiat θέλησε να πουλήσει το ένα για να χρηματοδοτήσει τα έργα. Τι αξία μπορεί να έχουν 8 μόνο αυτοκίνητα? Ας πούμε απλά ότι αν έβγαινε προς πώληση η Alfetta 159 του Fangio ίσως να έσπαγε το φράγμα των 100 εκατομμυρίων δολαρίων…..


Το κείμενο προέρχεται απο το TheItalianjob.gr και υπογράφεται απο τον καλο φίλο Νίκο Κουμπη.
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3148 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:44:49 πμ »
Σε πλειστηριασμό η Ferrari 365 P Berlinetta Speciale 1966 Pininfarina

Η Ferrari 365 P Berlinetta Speciale του 1966 είναι ένα αυτοκίνητο δρόμου βασισμένο στο πλαίσιο των αγωνιστικών 365P2 και 365P2/3. Από τις πρώτες κεντρομήχανες Ferrari δρόμου έστω και σε πρωτότυπη έκδοση.

Η 365 P Speciale έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, τριθέσια διάταξη στο εσωτερικό και κινητήρα V12 αντί για 6κύλινδρο. Πιο συγκεκριμένα ο V12 που είναι τοποθετημένος σε διαμήκη διάταξη πίσω από το cocpit έχει χωρητικότητα 4,4 lt και αποδίδει 380 PS. Τροφοδοτείται με καρμπιρατέρ Weber 40 DFI και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το τιμόνι είναι τοποθετημένο στο κέντρο του ταμπλό και το κάθισμα του οδηγού περιστρέφεται για εύκολη είσοδο και έξοδο.

Αυτή η Ferrari 365 P Berlinetta Speciale είχε φτιαχτεί το 1966 κατά παραγγελία του Luigi Chinetti, οδηγού αγώνων και ντίλερ της Ferrari στις Η.Π.Α.

Από τα πιο σπάνια μοντέλα της Ferrari αφού φτιάχτηκε μόνο άλλη μία, η οποία ανήκει στην οικογένεια του Giovanni Agnelli.








Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3149 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:55:12 πμ »
Κάποια πλάκα θα κάνεις...
 :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3150 στις: Ιούλιος 31, 2014, 10:57:55 πμ »
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 15608
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3151 στις: Ιούλιος 31, 2014, 11:04:07 πμ »
Πάμε να την πάρουμε ρεφενέ ?

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3152 στις: Ιούλιος 31, 2014, 11:06:37 πμ »
Πάμε να την πάρουμε ρεφενέ ?

Bαζω ενα πανερι!!! :lol: :jg: :lol: :jg:
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3153 στις: Αύγουστος 01, 2014, 10:06:04 μμ »



Sent from my iPad using Tapatalk HD
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3154 στις: Αύγουστος 02, 2014, 12:54:48 πμ »
Δαγκώνει η ....Cobra




Sent from my iPad using Tapatalk HD
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3155 στις: Αύγουστος 07, 2014, 06:03:50 μμ »
Morgan Motor Company



Επι σειρά ετών παιζοτανε στην Αγγλία μια τηλεοπτική εκπομπή με τίτλο “Troubleshooter” όπου ο πρώην πρόεδρος της κολοσσιαίας ICI και γκουρού τότε του management, Sir John Harvey-Jones, πρότεινε λύσεις σε προβλήματα που επιχειρήσεις αντιμετώπιζαν – ή δεν ήξεραν ότι αντιμετώπιζαν.

Σ’ ένα επεισόδιο λοιπόν στις αρχές των ‘90s, στην επίσκεψή του σε μια “προβληματική” αυτοκινητοβιομηχανία, ο Sir John είχε ρωτήσει τον ηλικιωμένο εργοδηγό: “Θα ‘χεις δει φαντάζομαι αλλαγές και αλλαγές στα 30 χρόνια που είσαι εδώ, έτσι δεν είναι;”

“Not really, no”, απάντησε φλεγματικά ο Βρετανός πίσω από σύννεφα καπνού Balkan Sobranie. Κι εδώ που τα λέμε δεν είχε κι άδικο.

Ήταν η εποχή του Peter Morgan ο οποίος, αν και δεν ήταν ο ιδρυτής της εταιρείας –εκείνος ήταν ο πατέρας του, γνωστός με τα αρχικά H.F.S.– ήταν αυτός που ουσιαστικά εδραίωσε τη μάρκα.



""Η Morgan Motor Company, που φέτος εορτάζει 105 χρόνια ζωής, είναι από τις αρχαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες –αυτοκινητοβιοτεχνίες καλύτερα– και η παλαιότερη σ’ όλο τον κόσμο που ελέγχεται ακόμη από την οικογένεια που την ξεκίνησε.""



Μετά δε τον θάνατο του Peter Morgan, το 2003, τα ηνία έχει πάρει ο γιος Charles που τα πάει περίφημα. Τα Morgan εξακολουθούν να έχουν μόνο φίλους παρά μάλιστα το ότι ο χρόνος αναμονής για καθένα από τα 700 κομμάτια (από οκτώ μοντέλα) που παράγονται κάθε χρόνο, στο Malvern της Δυτικής Αγγλίας, υπερβαίνει τον ένα χρόνο.



[Το σημερινό Morgan 3 Wheeler (κεντρική φωτό) συνεχίζει την παράδοση των τρίτροχων Morgan και πιο συγκεκριμένα του Super Sports του '37, εδώ από το "The Party".]


Αυτοκίνητο που ουσιαστικά συνεχίζει να παράγεται σήμερα ως Morgan 3 Wheeler. Ένα supercar 544 κιλών, με V-twin κινητήρα μοτοσυκλέτας 80 ίππων της αμερικάνικης S&S, 0-100 σε λιγότερο από 5” και τελική 185 km/h.

Από την εποχή των πρώτων τρίτροχων Morgan ο διαχρονικός τους σχεδιασμός έχει παίξει τον αποφασιστικότερο ρόλο στην επιτυχία τους.

""Τα 4/4, Plus 4 και Roadster, οι βιώσιμοι αυτοί αναχρονισμοί, έχουν μείνει ουσιαστικά απαράλλαχτα από το 1936.""

Eνώ το Plus 8, στο οποίο ο Morgan τοποθέτησε τον V8 της GM, τον σεβάσμιο κινητήρα που μετά υιοθέτησε η Rover, παράγεται από το 1968.

Ο Peter Morgan λοιπόν αγνόησε τότε τις συμβουλές του Sir John. Δεν αύξησε ούτε την παραγωγή ούτε τις τιμές, προτιμώντας αντίθετα να χτίσει πάνω στην αφοσίωση όσων θαύμαζαν τα αυτοκίνητά του.

Και να δείτε που οι παραγγελίες αυξήθηκαν μετά την εκπομπή, καθώς το κοινό του BBC προτίμησε τον τρόπο με τον οποίο ήδη κατασκευάζονταν τα Morgan αντί για εκείνον που πρότεινε ο Harvey-Jones.

Έτσι, ο “Troubleshooter” είχε και πάλι επιτυχία, έστω και κάπως ανορθόδοξα, αυτήν τη φορά.






Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3156 στις: Αύγουστος 07, 2014, 07:03:06 μμ »
Alfa Romeo "άνεμοδαρμενες"..














Sent from my iPad using Tapatalk HD
Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος PanosI

  • Tourbillion
  • Μηνύματα: 18190
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3157 στις: Αύγουστος 07, 2014, 10:27:21 μμ »
Όσο πλησιάζουμε στο σήμερα, όλο και περισσότερο ασχημαίνουν....

Αποσυνδεδεμένος gerogian

  • Global Moderator
  • Tourbillion
  • ****
  • Μηνύματα: 23362
  • AT LAST,PANERISTI HELLAS
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3158 στις: Αύγουστος 07, 2014, 11:38:28 μμ »
Όσο πλησιάζουμε στο σήμερα, όλο και περισσότερο ασχημαίνουν....


Θα συμφωνήσω οτι τα πιο παλιά είχαν μια αλλη αύρα,μια διαχρονική ομορφιά και χαρακτήρα!!
Ομως θεωρω οτι η τελευταία spider ειναι απο τις πιο όμορφες!!!



Στ’ αυτοκίνητα είναι πολύ εύκολη η επιλογή: ALFA ROMEO
Στις ομάδες ακόμη ευκολότερη: AEK
Kαι στα ρολόγια όμως δεν είναι δύσκολη: PANERAI

Αποσυνδεδεμένος philosopher

  • 40mm case
  • Μηνύματα: 370
    • Προφίλ
Απ: Αυτοκίνητα
« Απάντηση #3159 στις: Αύγουστος 08, 2014, 10:05:13 πμ »
Αν είχε και τη κίνηση στο σωστό άξονα, θα ήταν και πιο ολοκληρωμένο roadster.