Μολις το πηρα χαμπαρι το θεμα,μια και η δουλεια δεν μ αφησε ουτε κλεφτη ματια να ριξω το απογευμα.
Η θεση μου ειναι γνωστη,απλα την επαναλαμβανω.
Τα ιταλικα αυτοκινητα στο παρελθον παρουσιαζαν προβληματα αξιοπιστιας,που εστιαζονταν στα ηλεκτρικα και στη λαμαρινα(καραβια κλπ).
Εδω και αρκετα χρονια ομως το ποσοστο των προβληματων που παρουσιαζουν,δεν διαφερουν απο τα ποσοστα των γερμανικων τανκς και γιαπωνεζικων πλοιων.Τα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα πλέον ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες τα αγοραζουν απο τους ιδιους προμηθευτες.
Ετσι λοιπον μικρες διαφορες υπαρχουν πια.
Πολυ σωστη κουβεντα ηταν του Γιαννη,''να μη σου κατσει''.Οποιοδηποτε αυτοκινητο,οπως και οποιοδηποτε αλλο προιον(ρολοι,τηλεοραση,μηχανη κλπ)μπορει να βγει ελαττωματικο και να παρουσιασει προβληματα.
Εκει παιζει το ρολο της η εταιρεια και οι ενεργειες της για τη σωστη επισκευη του.
Αυτο ομως που υπηρχε,υπαρχει και θα υπαρχει και κανει τη διαφορα,ειναι το cuore sportivo,η ψυχη που εχουν αυτα τα ιταλικα αυτοκινητα η οποια αιχμαλωτιζει τον οποιοδηποτε τυχερο καθισει εστω και μια φορα στο τιμονι τους και κανει τα υπολοιπα τροχοφορα να ειναι απλα τροχοφορα!!