Αααααααα καλά εσείς έχετε ψωμί λέμε...
Συγκρίνετε περιστασιακές αστοχίες με την επί δεκαετίες εν γνώσει τους πολιτική των Ιταλών να πουλάνε προχειροφταγμένα αυτοκίνητα, με άθλια μέταλλα που σάπιζαν στη διετία, με θόλους που κόβονταν στα καλά καθούμενα, με ηλεκτρικά που οι τεχνικοί σπούδαζαν παραψυχολογία, μαντική και εξορκισμό για να τα επιδιορθώσουν, με σασί που "έπαιρναν" ακουμπώντας στο πεζοδρόμιο, με πλαστικά που γκλαγκανούυσαν και που έπαιζαν συγχορδίες φολκλορικής μουσικής, με κινητήρες να παραδίδουν πνεύμα στα 100.000 χιλιόμετρα και που έκαιγαν ένα λίτρο λάδι τη βδομάδα...και αντιπαρατάσετε τι? Ενεργητική ασφάλεια λες και οι άλλοι δεν είχαν ενεργητική ασφάλεια, αλλά τα αυτοκίνητά τους έφευγαν σε κάθε στροφή κι έπεφταν στα χαντάκια. Λες κι το κοφτερό τιμόνι είναι μόνο πλεονέκτημα και όχι μειονέκτημα πχ σ'ένα ταξίδι που διορθώνεις συνέχεια και καταντάει εκνευριστικό. Οι Γερμανοί λοιπόν τα κάνουν όλα, κατασκευάζουν και νορμάλ αυτοκίνητα για μέσους οικογενειάρχες που κινούνται φυσιολογικά και σπορ για όσους κινούνται σβέλτα και απαιτούν αγωνιστική αίσθηση. Και όλα αυτά σε ένα ποιοτικό πακέτο απ'όλες τις απόψεις.
Αναφέρετε τα περιοδικά λες και οι καταναλωτές αποφάσιζαν αγοράζοντας Drive και 4Τ. Αποφάσιζαν γιατί έβλεπαν την Αlfa του γείτονα να περνά περισσότερο χρόνο στο συνεργείο παρά στο δρόμο, γιατί έβλεπαν ένα ατύχημα όπου ο ένας έβγαινε ζωνανός και ο άλλος, ο οδηγός του ιταλικού έβλεπε τα ραδίκια ανάποδα, γιατί πήγαινε να πουλήσει το Fiat του και δεν το έπαιρνε κανείς, γιατί γιατί γιατί εκατοντάδες γιατί. Αυτά έφεραν την απαξίωση στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, είτε το καταλαβαίνετε είτε όχι.
Ξαναλέω πως οι άνθρωποι έχουν κάνει στροφή στην πολιτική τους και πλέον δεν έχουν τόσα θέματα. Αν συνεχίσουν έτσι, θα αποκατασταθούν σταδιακά στη συνείδηση του κοινού. Μια 159 είναι πλέον τόσο γεροδεμένη όσο μια 3άρα ΒΜW, όταν βγεί η επόμενη θα αντιμετωπιστεί καλύτερα και η μεθεπόμενη με ίσους όρους απέναντι στους αντίστοιχους Γερμανούς. Μπορεί η αναγνώριση να έπρεπε να γίνει νωρίτερα, αλλά η αγορά δεν έχει τα αντανακλαστικά του χομπίστα και του γνώστη.
Μου δίνετε την εντύπωση πως δεν είστε φίλοι της αυτοκίνησης, αλλά φανατικοί μιας μάρκας ή μιας σχολής απαξιώνοντας όλους τους άλλους. Προσωπικά όπως είπα πριν, θα έπαιρνα έυκολα πλέον μια Alfa, με καλύπτει σε όλους τους τομείς πια. Δεν είμαι εχθρός του αυτοκινήτου, είμαι φίλος του. Θαυμάζω και το ΜΧ-5 και το RX-8 και το Ιmpreza και τη CLK και το Α5 και σήμερα πιθανότατα θα έπαιρνα Gulietta και όχι Golf.